برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای برگزاری شانزده سانس کنسرت در قالب این رویداد
خوانندگان پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مشخص شدند
موسیقی ما خوانندگان پاپ حاضر در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مشخص شد. به گزارش «موسیقی ما» در این دوره از جشنواره موسیقی فجر قرار است نه گروه و خواننده با شانزده سانس اجرا میزبان مخاطبان خود باشند. ترکیب خوانندگان پاپ امسال جشنواره یک نکته حائز اهمیت دارد. آن هم حضور چهره‌های جوان و خوانندگانی است که پیش از این در قالب این جشنواره روی صحنه نرفته بودند. امید حاجیلی، بهنام بانی، امیرعباس گلاب، گروه ماکان، محسن ابراهیم‌زاده و سیروان خسروی خوانندگان پاپ جشنواره سی و پنجم هستند که در سال‌های گذشته هم روی صحنه این رویداد رفته بودند.

آرش و مسیح عدل‌پرور، علی یاسینی، آرون افشار و رضا بهرام هم خوانندگانی هستند که تا کنون در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه نرفته‌بودند. در این بین آرون افشار و رضا بهرام طی چند هفته و چند ماه اخیر کنسرت‌های رسمی خود را آغاز کرده‌اند. براساس اعلام ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر فروش بلیت‌های این رویداد در بخش پاپ از طریق دو سایت «تیوال» و «پارس بلیت» انجام خواهد شد.
 
اجراهای پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس ساعت 18:30 و 21:30در هر روز برگزار می شود که آرش و مسیح عدل پرور روز چهارشنبه 23 بهمن دو اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی در 24 بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، رضا بهرام 25 بهمن دو اجرا، محسن ابراهیم زاده 26 بهمن دو اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماکان 27بهمن، آرون افشار 28 بهمن دو اجرا، سیروان خسروی 29 بهمن 2 اجرا و بهنام بانی اول اسفند ماه دو اجرا روی صحنه می‌روند.
 
 
 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 15:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خوانندگان پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مشخص شدند | موسیقی ما