برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «قرص قمر» دو سال پس از آغاز کنسرت‌هایش همچنان پرفروش است
آخرین کنسرت‌های تابستانی بهنام بانی در تهران برگزار می‌شود
موسیقی ما - «بهنام بانی» آخرین کنسرت تابستان 1398 خود در تهران را سوم و چهارم شهریورماه برگزار خواهد کرد. این کنسرت‌ها هر شب طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

خواننده «قرص قمر» اجراهای تابستانی‌اش در پایتخت را 2 تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز کرد. این خواننده 3 و 19 تیرماه نیز در این سالن روی صحنه رفت.

سانس‌های تمدیدی کنسرت این خواننده در ماه گرم تابستان امسال، 4، 5، 6 و 7 مرداد در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد. این خواننده آخرین سانس‌های تمدیدی کنسرت‌هایش در فصل تابستان را 3 و 4 شهریور 1398 در همین سالن برگزار خواهد کرد.

بر این اساس بهنام بانی تابستان امسال با احتساب کنسرت‌های 3 و 4 شهریور، برگزاری 18 سانس کنسرت در پایتخت (6 سانس در نمایشگاه و 12 سانس در برج میلاد) را تجربه کرده و جمعاً از حدود 34000 نفر میزبانی می‌کند.

بانی از مردادماه 96 برگزاری کنسرت‌هایش را آغاز کرده و با وجود این‌که دو سال از این زمان می‌گذرد و طی این مدت مخاطبان زیادی به تماشای اجرایش نشسته‌اند، از معدود خوانندگانی است که همچنان بلیت کنسرت‌هایش هم در تهران و هم در سایر شهرستان‌ها در زمان کوتاهی به فروش می‌رسد. او در استرالیا و کانادا هم کنسرت برگزار کرده است.

«حامد برادران» آهنگساز و تنظیم‌کننده‌ی جوانی که با چهره‌های سرشناسی همکاری داشته، مدیریت هنری آثار «بهنام بانی» را بر عهده دارد و قطعات موفقی از جمله «علاقه خاص»، «اخماتو وا کن»، «عاشقم کرده» و «قرص قمر» در همکاری با بهنام بانی تولید کرده است.

کنسرت‌های بهنام بانی در تهران به تهیه‌کنندگی شرکت «آوای فروهر» برگزار می‌شود.

«تویی انتخابم» و «فقط برو» آخرین آهنگ‌های منتشر شده با صدای «بهنام بانی» و موسیقی «حامد برادران» هستند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1398 - 16:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخرین کنسرت‌های تابستانی بهنام بانی در تهران برگزار می‌شود | موسیقی ما