برنامه یاد بعضی نفرات
 
عضو گروه «کاکوبند» درباره کنسرت 22 شهریور به «موسیقی ما» گفت
نیما صرافی‌مهر: قطعاتی از آلبوم جدید را در کنسرت اجرا می‌کنیم
موسیقی ما - سال گذشته و زمانی که آلبوم «دعوت» را منتشر کردند خیلی‌ها امیدی به موفقیت آنها در بازار نداشتند. اما گروه «کاکوبند» و آلبومش به سرعت توانست جای خود را در میان مخاطبان پیدا کند و مخاطبان سبک‌های مختلف به سمت کارشان جذب شدند. شاید دلیل اینکه توانستند به سرعت مخاطبان زیادی پیدا کنند همان مسأله‌ای بود که برخی آن را به عنوان نقطه ضعف «کاکوبند» قلمداد می‌کردند. خیلی‌ها بر این باور بودند که قطعات این گروه چون ترانه ندارد نمی‌تواند موفق شود اما اتفاقاً همین مسأله نقطه قوت آنها شد. «کاکوبند» با موسیقی مدرن و کلامی که محدودیت مرزی و زبانی و ملیتی نداشت، به یکی از اتفاق‌های موسیقایی سال گذشته تبدیل شد. «نیما صرافی‌مهر» و «پویا صرافی‌مهر» سال گذشته کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار کردند و طی دو سانس برای اولین‌بار روی صحنه رفتند.

اما حالا و پس از یک سکوت موقت قرار است که گروه «کاکوبند» روز 22 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا داشته باشد و نیما صرافی‌مهر در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره اجرای آینده به این نکات اشاره کرد: «قطعاتی از آلبوم جدید را در این کنسرت اجرا می‌کنیم. در اجرای قبلی ما نواقصی داشتیم و باید تجربه کسب می‌کردیم تا این مسائل برطرف شود و آن اجرای مدنظر «کاکوبند» در برنامه قبلی روی صحنه نرفت. این طبیعی است چون زمانی که شما با یک سری برنامه که در ذهن دارید بخواهید روی صحنه بروید، باید آزمون و خطا داشته باشید تا به آنچه مدنظر دارید برسید. برخی نواقص کنسرت قبلی گرفته شده و یک سری اتفاقات جدید از لحاظ موسیقی و نوع اجرای گروه به برنامه اضافه شده است. فعلاً به شکل کلی می‌توانم اعلام کنم که نسبت به اجرای قبلی تغییراتی در بخش پرفورمنس و موسیقی و... خواهیم داشت و جزئیاتش در روز کنسرت برای دوستانی که نسبت به ما لطف داشتند رونمایی می‌شود. دوستان عزیزی که ظرف مدت چند روز بلیت‌های دو سانس را تهیه کردند و واقعاً از عزیزانی که پیگیر بودند تشکر می‌کنیم و انشاالله لیاقت این همه محبت را داشته باشیم.»

بلیت‌های اجرای 22 شهریور «کاکوبند» با سرعتی بیشتر از کنسرت قبلی و در مدت کمتر از یک هفته به پایان رسید. اتفاقی که این روزها صرفاً در میان برخی کنسرت‌های پاپ رخ می‌دهد و قرار گرفتن مُهر SOLDOUT روی پوستر کنسرت‌های سایر سبک‌ها اتفاقی دور از ذهن است. نیما صرافی‌مهر درباره این استقبال خوب مخاطبان از بلیت‌های کنسرت «کاکوبند» چنین دیدگاهی داشت: «دلیل این اتفاق را باید از مخاطبان بپرسید. ما در جایگاهی نیستیم که در این زمینه نظر بدهیم. ما فقط حس مخاطب را دریافت و به اندازه فهم خودمان روی آن کار می‌کنیم. شاکر خداوند هستیم که ماجرا به این مرتبه رسیده و امیدواریم بتوانیم این همه لطف و عنایت مردم را پاسخگو باشیم و جبران کنیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که همه چیز حسی است.»

او سپس درباره آلبوم جدید گروه گفت: «بخش عمده کارهای آلبوم انجام شده و در مرحله بررسی‌های نهایی هستیم. در واقع آخرین دیدگاه‌های خودمان و دوستان را روی کارها لحاظ می‌کنیم و کارها مورد آزمون و خطا قرار می‌دهیم تا به آن حد استانداردی که مدنظر داریم برسیم و سپس کار را منتشر خواهیم کرد. تقریباً دو سوم تولید آلبوم انجام شده و تا لحظه آخر همه چیز بررسی می‌شود. فکر می‌کنم آلبوم جدید «کاکوبند» پس از محرم و صفر منتشر شود.»

این عضو «کاکوبند» نهایتاً درباره این موضوع که چرا او و برادرش اینقدر از رسانه‌ها دور هستند و تقریباً هیچ مصاحبه‌ای انجام نمی‌دهند هم اعلام کرد: «سعی کرده‌ایم که در کار، حرف خودمان را بزنیم و همه چیز روی صحنه مشخص شود. خبررسانی خوب است اما در صورتی که  به سمت حاشیه‌سازی نرود. همچنین اگر قرار بود تند تند درباره همه چیز گزارش بدهیم و صحبت کنیم، سیاست‌مدار می‌شدیم، نه هنرمند! اما باز هم از شما دوستان روزنامه‌نگار تشکر می‌کنم که نسبت به ما لطف دارید. شما کار خودتان را به خوبی انجام می‌دهید و اتفاقاً روال هم به همین صورت است اما مشکل از جانب ما است!»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1395 - 12:26

دیدگاه‌ها

شنبه 13 شهریور 1395 - 15:00

خدا کنه مثل البوم اول باشه عالی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما صرافی‌مهر: قطعاتی از آلبوم جدید را در کنسرت اجرا می‌کنیم | موسیقی ما