برنامه یاد بعضی نفرات
 
از ۳ تا ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ برای برگزاری جشنواره نوروزی
ستارگان سرشناس موسیقی به جزیره قشم می‌روند
موسیقی ما - جشنواره نوروزی ستارگان موسیقی پاپ برای اولین بار در جزیره بزرگ قشم برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما» نوروز امسال، محبوب‌ترین چهره‌های موسیقی پاپ کشور به بزرگترین جزیره‌ ایران سفر می‌کنند تا هم‌زمان با سال نو، برای ساکنین و میهمانان ساحل خلیج همیشه فارس هنرنمایی کنند.
 
بر این اساس، محسن یگانه (سوم فروردین)، گروه سون (چهارم فروردین)، احسان خواجه‌امیری (پنجم فروردین)، رضا صادقی (ششم فروردین)، امید حاجیلی (هفتم فروردین)، کاکوبند (هشتم فروردین)، بابک جهانبخش (نهم فروردین) و اشوان (دهم فروردین) در سالن نمایشگاه بین‌المللی جزیره قشم روی صحنه می‌روند و گلچینی از بهترین قطعات خود را به اجرا درمی‌آورند.
 
بلیت‌های این برنامه‌ها از طریق سایت‌های «ایران کنسرت» و «اکسیر کنسرت» به فروش می‌رسند.
 
مهرداد جهانتاب که تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد، درباره آن به «موسیقی ما» گفت: «ایام نوروز فرصت خوبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری است. خدا را شکر با توسعه موسیقی داخلی در سال‌های اخیر، مخاطبین این فرصت را دارند تا بدون نیاز به خروج از مرزهای کشور، از رویدادهای موسیقایی بهره‌مند شوند و با هنرمندان محبوب خود دیدار کنند. بر همین اساس برای ایام نوروز، برگزاری یک جشنواره هنری را در نظر گرفتیم که در جزیره بزرگ قشم برگزار خواهد شد تا هم جنوبی‌های خونگرم، هم مسافرینی که از نقاط مختلف کشور به این منطقه می‌آیند و هم دوستداران موسیقی ایرانی در کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.»
 
این تهیه‌کننده با اشاره به ادامه‌دار بودن جشنواره‌های اینچنینی با حضور چند هنرمند سرشناس، گفت: «جشنواره نوروزی قشم، اولین سری از سلسه‌ برنامه‌هایی است که از سوی شرکت ارمغان طلایی زمان در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد. این برنامه قرار است به زودی با حضور ستارگان موسیقی در استان‌های دیگری از کشور برگزار شود و قصد داریم با پایین آوردن قیمت بلیت‌ها، شرایط را برای حضور اقشار بیشتری از مخاطبین فراهم کنیم.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 18:45

دیدگاه‌ها

یکشنبه 15 اسفند 1395 - 12:07

خوش به حالشون

یکشنبه 15 اسفند 1395 - 18:26

خدا کنه تو همه استانها این برنامه ها رو بذارن. نه فقط بعضی جاها. باید مختص همه ی استانها باشه. مردم عاشق اینن که خواننده های مورد علاقشون رو یکجا ببینن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ستارگان سرشناس موسیقی به جزیره قشم می‌روند | موسیقی ما