.

تبلیغ بالای قطعه

.
بهمن 1393
خواننده: 
آهنگساز: 
ترانه‌سرا: 
تنظیم‌کننده: 
نوازنده: 
احسان نی‌زن (ویلن)
میکس و مستر: 
انوشیروان تقوی
عکاس: 
امیر نیکبخت
طراح: 
سعید داوودی
plays 400213

دیدگاه‌ها

نیما
80.84.63.209
شنبه 18 بهمن 1393 - 16:24

ای جانم... ای جانم... اهورا ایمان فوق العاده س... بدون هیچ تردیدی پدیده ی موسیقی ما هستشو تو این سال ها... پدیده ای که خیلی وقته جاش خالی بود....

رضا
176.126.236.52
شنبه 18 بهمن 1393 - 17:02

خیلی خیلی خیلی قشنگه.
ادای کلمات در عین حس فوق العاده، با تکنیک و تسلطه. ملودیشم که به نظرم فوق العادس.
منتظر کارهای بیشتری هستیم ازشون

ميترا ارمان
2.146.149.176
شنبه 18 بهمن 1393 - 17:39

يك اتفاق استثنائية اين آهنگ و ترانه و صداي اهورا ايمان.چه تنظيمي هم داره.چه كاريه واي.....

باران ايزدي
2.146.149.176
شنبه 18 بهمن 1393 - 17:48

وووووووي.
تركونده.رفت تا ابد تو پلي ليستم.

گلی
95.38.199.4
شنبه 18 بهمن 1393 - 18:40

خیلی کار زیبایی بود.موفق باشید

امیر بزم آرا
2.146.149.176
شنبه 18 بهمن 1393 - 19:00

این کار فوق العاده س.چقدر زیباست این کار.آفرین به اهورا ایمان و پدرام کشتکار.آفرین.اشکمو در آوردی اهورا....

مینا
2.190.46.20
شنبه 18 بهمن 1393 - 19:20

خیلی لطیف و دلنشین بود. ترانه عالی بود. ممنون.

نینا
193.242.194.172
شنبه 18 بهمن 1393 - 19:20

استاد اهورا زنده باد ایول چه اهنگ با احساسی..اشکم در اومد....خیلی با حس خونده شده و چه س زیبایی...موفق باشین استاد

مستانه
5.112.140.125
شنبه 18 بهمن 1393 - 19:22

مثل همیشه فوق العاده و پراحساس و تأثیرگذار
من که از شنیدنش بسیار لذت بردم

زری
2.187.195.210
شنبه 18 بهمن 1393 - 19:44

قصه هرجوری باشه...فقط باصدای اهوراااا ایمان خوندنی وشنیدنی میشه
فوق العاده زیبا بود..پرازاحساس وآرامش..

رویا
151.244.169.124
شنبه 18 بهمن 1393 - 19:50

فوق العاده
عاااالی

ادحم
216.185.45.96
شنبه 18 بهمن 1393 - 21:52

تعداد ترانه سراهایی که بعد از رو به رو شدن با این حقیقت تلخ که "دیگه کسی حاضر نیست سروده هاشون رو بخونه" خودشون دست به کار می‌شن و اقدام به خوندن اشعار خودشون می‌کنند، داره از شماره خارج می‌شه.
مثل این‌که من مدیر عامل سایپا باشم و ببینم دیگه کسی پراید نمی‌خره، بعد به جای اینکه شکست رو بپذیرم و خط تولید رو تعطیل کنم؛ خودم راه بی‌افتم و یک تنه تمام پراید های تولید شده ی شرکت رو سوار شم و برم توی خیابون‌ها دور دور کنم.
کاری با اینکه هنرمند عزیزمون، جناب آقای "محمدرضا طغرل" خوب می‌خونند یا بد ندارم
حتا اگر پکیج خروجی آثار شنیداری ایشون (کلام، ملودی، تنظیم، وکال، میکس، مستر، طراحی کاور و... ) هم عالی باشه، باز هم این تلاش از نظر بسیاری از مخاطبان و اهل فن،
یک تلاش رقت انگیز و در عین حال کُمیکه
دوستان و اطرافیان این هنرمند محترم، که با تشویق هاشون برای جناب ایمان ایجاد انگیزه می‌کنند، در واقع در حق‌شون دشمنی رو تمام کردند
این دوستی، دوستی خاله خرسه س
مدت‌هاس کسی شعر اردلان سرفراز رو (مثل روز های درخشان سابق، اون طور که باید و شاید) نمی‌خونه
اما آقای سرفراز، حقیقت رو مردانه پذیرفته و خواننده نشده (و به همین که سالی یک یا دو کار ازش پخش بشه قناعت کرده)
ده ها نفر رو مشابه اردلان سرفراز می‌شه نام برد، با سرنوشت و رفتاری یکسان.
پایان

شنبه 18 بهمن 1393 - 23:46
میترا آرمان

آقای ادحم و یا احتمالا ادهم
اینکه شما آقای سرافراز را مثال زدین کار رو برای جواب دادن راحتتر میکنه.دقیق تر که بگم میخواهم در مقابل استاد شهیار قنبری را مثال بزنم.آیا ایشان هم از نظر ترانه به قهقرا رفتند؟؟؟آیا ایشان هم حرکتشان کمیک است؟؟شما که احیانا ترانه سرا هم هستید و فکر میکنم در صنف خودتان با اهورا ایمان مشکل دارید در اینجا طرح مسئله کردید این هم به این شکل سخیف فکر نمی کنید دارید استاد قنبری را هم زیر سوال میبرید؟؟در ضمن حالا که خودتان اعتراف میکنید هم ترانه هم ملودی هم کاور هم تنظیم و هم اجرا بسیار حرفه ای است چرا نباید بخواند؟چون اهورا ایمان است؟چون ترانه سرا است؟یا احیانا چون حقیقت را مردانه نپذیرفته اند و تن به کار به هر کسی به اسم خواننده نداده اند؟در ضمن اصلا مقایسه خوبی نبود مقایسه پراید.چون اگر ترانه ها مثل ماشین باشند حتما اعتراف میکنید که سلام آخر،دلم گرفت،مرو ای دوست،میم مثل مادر بیشتر شبیه بنز و بی ام و هستند تا پراید؟راستی شما پراید ارزون سراغ دارید؟؟!!(در ضمن بگم من از دوستان اهورا ایمانم)در ضمن یادتان نرود نظر بقیه مخاطبان را هم توی همین صفحه بخونید که از نظر شما این کار رو تایید نمیکنند!

2.146.149.176
شنبه 18 بهمن 1393 - 23:58
باران ايزدي

آقاي ادحم اشتباهه ادهم درسته.اولا.بعدشم آخه آقاجان تابلو بازي در نياوريد اين ادبيات شما تابلو است با اين دشمني ديرين كه با اهورا ايمان داريدواصرار بر تكرار نام اصلي ايشان كه خودشان صدبار در هر مصاحبه نامشان را گفته اند.شما كه اعتراف بر بي عيب بودن حتي كاور كار هم داريد چرا نميپذيريد ايشان براي برنده شدن آمده اند.پرايد تابلو بزن پاركينگ.خودتون اگه صدا داشتين تا حالا گوش فلكو كر كرده بودين

2.146.149.176
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 01:41
علیرضا برنجی

دوست گرامی نظر شما به شدت غیر منطقی ست
می تونید دوست نداشته باشید اما حق صدور حکم رو ندارید
به عنوان یه ترانه سرا با برآوردهای شما کاملا مخالفم
اگر صدایی خوش داشته باشید می توانید بخوانید
و این نظر هم که کسی ترانه هایشان را نمی خواند
تصوری نادرسته که مرجع معتبری براش وجود نداره...
متاسفانه نظر شما یک تخریب یک طرفه س که همگان
متوجه می شن ،کاش بیشتر بیاندیشیم

95.82.22.52
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 02:03
نیما

دوست عزیز شما میتونی نظر خودت رو داشته باشی
هر چند به دلایل بی شماری میشه نظرتون رو رد کرد.
اول اینکه بسیاری از خواننده های موندگار بین المللی سراینده ی آثار خودشون هم بودند. پس منافاتی بین خواننده شدن (مجری بودن) و خالق بودن نیست.
دوم اینکه صدای اهورا صدای استاندارد و سالمیه. علاوه بر گستره ی صوتی و حجم مناسب از ادای واژه های بسیار خوبی برخورداره که حس کلام رو منتقل میکنه. ضمنن ادای حروف هم به درستی صورت گرفته. چیزی که خیلی از خواننده ها درگیرشن (مثل س شدن ت، ف شدن و و یا ه شدن ع و غیره).
سوم اینکه اهورا کارش رو رایگان روی نت قرار داده. شما اگه کلن با این تئوری مخالفی که ترانه سرا نباید بخونه گوش نده! بذار ما این "پراید" رو خودمون سوار شیم و عشق کنیم!!!!
چهارم اینکه دلیل همکاری های کم اهورا عدم مراجعه ی خواننده ها به ایشون نیست. دلیلش عدم پذیرش همکاری به هر شرایطی توسط اهوراست. اگه اهورا مثه آقای X که علاوه بر مدیریت مافیای موسیقی جدیدن داره تکثیر میکنه تو شاگرداش یا آقای Y که بندهای یکسان رو به 100 نفر میفروشه بود الان پرکارترین ترانه سرای ایران بود.
بازم میتونم جواب بدم ولی حسش نیست!

80.84.63.209
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 06:38
ادحم

1- دوستان عزیز!
اگر بالای این مطلب نوشته شده "ادحم"، حتمن قرار بوده نوشته بشه "ادحم" (لطفن با فرض این‌که در متن بنده غلط املایی یا دستوری یا رسم الخط‌ی وجود داره، بیش از این باعث خنده و سرورم نشید.)
2- نگارنده‌ی این خطوط نسبت به جناب ایمان، دارای موضعی کاملن خنثاست، نه بغض و عداوتی وجود داره نه حُب و اُخوتی (بلعکسِ دوستان عزیز که کاملن جانب‌دارانه اظهار نظر کردند).
3- بنده ترانه نمی‌نویسم، خواننده هم نیستم؛ در واقع غیر حرفه‌ای بودن هنر و ادبیات امروز این سرزمین باعث به‌وجود اومدن این باور غلط شده که "هر کسی در مورد ترانه نظر می‌ده، حتمن خودش ترانه سراست"
در حالی که به عنوان مثال با یک نگاه به سایت ها و ژورنال‌های معتبر سینمایی، می‌توان به راحتی دریافت که "تقریبن هیچ یک از منتقدین مطرح سینما یا تئاتر (که با یک نقد و امتیاز دهیِ ساده می‌تونند یک فیلم مستقل یا حتا بلک باستر رو به ورطه ی ورشکستگی پرتاب کنند و یا به قله ی موفقیت برسونند) خودشون کارگردان، بازیگر یا فیلم‌نامه نویس نیستند" اون‌ها صرفن منتقد هستند.
چیزی که ما در کشورمون از کمبودش در رنج و مصیبت‌یم.
ناگفته پیداست که یک منتقد باید نسبت به یک مولف، دارای سواد و معلومات بیشتری باشه؛ در واقع یکی از شروط اصلی نقد یک اثر هنری جامع‌الاطراف بودن منتقده. (برای از بین بردن کلیه‌ی شوائب محتَمَل در باب توهم خود منتقد پنداری بنده، باز ناچارم تاکید کنم که منتقد راستین، در ایران از فسیل دایناسور هم کم‌یاب تره؛ نگارنده مخاطبی بیش نیست).
4- در کامنت قبلی، حکمی بر له یا علیه وکال، موزیک، تنظیم و غیره صادر نشده؛ خواهش می‌کنم مجددن بخوانید
عرض شده "حتا اگر پکیج خروجی آثار شنیداری ایشون (کلام، ملودی، تنظیم، وکال، میکس، مستر، طراحی کاور و... ) هم عالی باشه، باز هم این تلاش ..."
لطفن مصادره به مطلوب نفرمایید.
5- جناب "شهیار قنبری" اولین آلبوم‌های موسیقی خود در مقام خواننده را در سال‌های 1358 (یک دهان آواز سرخ) و 1360 (اگر همه شاعر بودند) منتشر کردند؛ یعنی 35 سال پیش
زمانی که ترانه سرای اصلی ِ بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین خواننده های تاریخ موسیقی پاپ ایران بودند، خواننده‌گانی چون: آقایان اقبالی و حامدی. جناب قنبری حتا 20 سال بعد از انتشار این آلبوم‌ها همچنان از پرکارترین و پر مخاطب ترین ترانه نویس‌های زمان بودند. پس خواننده شدن‌شون ارتباطی به مهجوری یا به حاشیه رانده شدن‌شون نداشته و نداره.
با این منطق، مقایسه ی جناب ایمان و آقای قنبری، قیاس مع‌الفارق است.
6- هیچ اشکالی در خواننده شدن یک ترانه نویس وجود نداره، مگه زمانی که یک راننده‌ی محترم تاکسی یا یک ساختمان ساز یا یک پزشک، خواننده می‌شه به‌ش اعتراضی وارده؟
عرض بنده این‌جاست که اگر دوستان ترانه سرا، از اول خواننده بودند؛ چرا 10 سال بعد، و زمانی که دیگه توی مارکت جایگاه‌شون رو از دست دادند یادشون افتاد که بخونن؟
چرا از اول با خوانندگی وارد عرصه نشدند؟
آیا به عنوان مثال ترانه هایی که مازیار فلاحی می‌نویسه و می‌خونه آثار فاخر و ساختارمندی هستند؟
آیا ابتدایی ترین اصول فرمالیست‌ی (که رعایت منظم عروض و قافیه باشه) درشون رعایت شده؟
آیا نشانه ها و مصداق‌ها، روابط دال و مدلولی مابین تصویرها و تصورها، تز ها/آنتی تزها/ سنتزها و به طور کلی دیالکتیک اثر قابل دفاع است؟
ــ خیر
آیا از منظر نشانه شناسی هرمونوتیک؛ اگر دست به تاویل و تفسیر تصاویر و مضامین بسیاری از ترانه های جناب فلاحی که اتفاقن ترانه‌هایی سرتاسر غم‌زده و اندوه‌ناک هستند؛ بزنیم، نتیجه‌ی حاصله باعث خنده‌ی حضار نمی‌شه؟
ــ معلومه که می‌شه.
آیا بنده اعتراضی کردم؟
ــ خیر
چرا؟
ــ زیرا تکلیف این آرتیست، با خودش و مخاطب‌ش از روز اول مشخص بوده
از روز اول به عنوان ترانه نویس، خواننده و آهنگساز پا به عرصه گذاشته (با ضعف و قوت خروجی آثار ایشون هیچ کاری ندارم، قصدم فقط آوردن یک مثال مناسب و قابل لمس بود؛ نیاز به توضیح وجود نداره که وقتی یک خواننده تا این حد در جذب مخاطب موفقه، حتمن در آثارش "آن"ـــی وجود داشته که به دل صدها هزار نفر نشسته).
7- بله اکثر بزرگان موسیقی جهان ترانه هاشون رو خودشون نوشته و می‌نویسند، از جان لنون و پل مک کارتنی تا راجر واترز و التون جان
اما...
فراموش نکنیم که تمام این نوابغ در همون بدو امر به شکل توامان خواننده/ترانه سرا/ آهنگساز بودند
نه بعد از یک دهه و به ضرورت شرایط.
8- اگر واقعن از آقای X (به واسطه ی نشریه‌ی وزین! و کارگاه پر بار و تکثیر گرشون) و آقای Y ( به دلیل به تکرار رسیدن در فضای ایدئولوژیک و هندسه‌ ی کلام؛ـــ یا یکی به نعل تیتراژهای تلویزیون و یکی به میخ خواننده‌های در تبعید زدن) انتقادی وجود داره، بهتره خودسانسوری رو کنار بگذاریم و به جای نام زیبا‌شون از حروف لاتین استفاده نکنیم.
9- جناب برنجی، دوستی ارزشمند حضرت‌عالی با اهورا ایمان گرامی، کاملن قابل احترام و تکریمه
اما اعتراف می‌کنم که اگر امروز روز رستاخیز بود و در حاشیه ی برخاستن مُردگان از گور، "مصلح الدین سعدی شیرازی" به عنوان شاعر و "رودکی سمرقندی" در مقام آهنگساز و نوازنده‌ی چنگ؛ با هم فیت می‌دادند، بنده همچین مطلب پر آب و تابی، هنگام معرفی یا به قول خارجی‌ها پرزنتیشن اثرشون نمی‌نوشتم که شما در مورد این اثر نوشتید.
10- اونقدر تایپ کردم که ساعت 6 صبح شد و خواب در چشم ترم شکست
تمام.

216.185.45.88
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 14:58
علی

عزیز من مشکل شما چیز دیگست. متاسفم برای موسیقی که شما مفسرش میشی. معمولا ادم اطرافشو نگاه میکنه و بعدش حرف میزنه. تعداد لایک اهنگ در کمتر از 24 ساعت به 200 هزار رسیده. پس شما هم لطفا نظرتون رو که از کس دیگه گرفتین واسه خودتون نگه دارین. به اون دوستت هم سلام برسون.

89.144.184.34
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 21:25
ادحم

جناب ِ آقای علی
حق با شماست دوست عزیز
از محتوا و نحو مطالبم کاملن مشخصه که یک فرد بی‌سواد و سرسپرده هستم
اصلن چشم بسته از نوشته‌هام پیداست که من رو آقای "شهرام شب‌پره" فرستادن اینجا که سم پاشی کنم و حرف‌های غیر علمی و غرض ورزانه بزنم.
شما که نماینده‌ی "بارت"و"هوسرل" و"هایدگر" و "فوکو" هستی
بله خود شما
دوست عزیز در این لحظه که من دارم کامنت می‌گذارم این ترانه 53 عدد Like خورده
اون عدد 200000، نشان دهنده‌ی دفعات Play شدن کار هست.
(البته حق می‌دم به شما که فرق این 2 رو با هم ندونید، چون "رولان بارت" در مقاله ی مرگ مولف (که مرجع اصلی نظریات شما دوست بزرگ‌وار هست ) هرگز به تفاوت میان Likeو Play اشاره نکرده؛ پس قصور و کوتاهی از جانب "رولان بارت" بوده، نه شخص حضرت عالی )
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اگر کسی ببینه اینجا دارم با اشخاصی که تفاوت Like و Play رو نمی‌دونند بحث علمی می‌کنم، واقعن مورد تمسخر قرار خواهم گرفت.
پس بحث رو در همین جا خاتمه می‌دم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ضمنن قصد بنده هرگز بی احترامی به جناب "اهورا ایمان" نبوده و نیست
و نیت زیر سوال بردن شخصیت و هنر ایشون رو هم نداشتم.

216.185.63.235
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 01:19
مینا

جناب آقای ادحم عزیز،
شما چه دل پری داری از روزگار!
انشاءالله گشایشی در کار شما هم ایجاد شود.
با این قدرت نقد و قلم بهتر بود نظرتون رو خیلی محترمانه مینوشید و میرفتید به جای اینهمه سفسطه و مغلطه!
اما با این علم بی کران و ذهن سرشار شما در علم موسیقی، اعتراف میکنم که شما همان حلقه گم شده این عرصه هستید و این شاید بهانه ای شود برای حضور شما در عرصه نقد ادبی و انشاءالله گشایشی در کار شما.
به امید ایزد منان

2.190.46.20
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 19:40
ستار مشایخی

متاسفم واست آقای ادحم.واقعا متاسفم.از همون لحن نگارشت مشخصه که گماشته کسی هستی که با اهورا ایمان عزیز دشمنی داره.ترو خدا از نقدهای مخرب و بی پایه و اساس دست بردارید.کار به این زیبایی و دلنشینی رو نباید مورد چنین کم لطفی قرار داد.

37.129.195.152
سه شنبه 21 بهمن 1393 - 08:47
علی

ادحم جان نمیدونم این اسامی رو از کجات در آوردی. ولی این کتابا مال سن وسال تو نیست. برو بده به بزرگترت. هممون هم خیلی خوب فرق لایک و پلی رو میدونیم لازم نیست شما یادآوری کنی. ولی کسی که میاد و آهنگ رو پلی میکنه حتما اهورا رو میشناسه و با کاراش خاطره داره ، این برای طرفداراش مهمه ،این از لایکی که شما دنبالشی ارزشش خیلی بیشتره. وگرنه 200000 پلی در یک روز کار هر کسی نیست. مهم اینه که کار رو گوش میدن و لذت میبرن. در ضمن یه دکتر خوب معرفی میکنم بهت که واسه آرامش اعصابت خوبه. حتما مراجعه کن. راستی یادم رفت سایپا آشنا نداری یه پراید بگیریم..........

89.144.184.34
ناشناس
2.147.166.111
شنبه 18 بهمن 1393 - 21:53

به به چون همیشه عالی لذت میبریم استاد گرانقدر همچون زمان ترانه سرایی که خیلی ها با ترانه هاتون خاطره دارن البته الان صدای زیبا و با احساس هم کنار ترانه و ملودی دستمریزاد

شنبه 18 بهمن 1393 - 22:00

مثل تمام همکاری های اهورا با دیگر خواننده ها کاری کم نظیر رقم زد .
امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشی اهورا ایمان عزیز

مهتاب
93.117.2.55
شنبه 18 بهمن 1393 - 22:10

فوق العاده است. خیلی زیبا است. ممنون اهورای عزیز.

عطا موسوی
46.225.73.98
شنبه 18 بهمن 1393 - 22:33

استاد اثر بسیار فاخری بود. کلام و ملودی واقعا حرف نداشت ولی تنظیم از دیدگاه من بهتر از این هم می تواند باشد. البته استاد جسارت نشود این فقط یک نظر می باشد.
همیشه پیروز و پاینده باشید.

رضا ت
151.240.73.229
شنبه 18 بهمن 1393 - 23:09

واقعا دیوونه کنندست….
یکی از بهترین آهنگ هایی که تا به حال شنیدم…
واقعا اشک ادمو در میاره…. واقعا عالیه….

شنبه 18 بهمن 1393 - 23:39

قصه اینجوری نبود که...

سومین قطعه منتشر شده از خُنیاگر این روزها،اهوراایمان
موسیقی این روزها بیش از پیش خالی از اتفاق های ناب بدورازدوران اوج دهه های پیشین به آرامی در حال حرکت است. شاید به نوعی موسیقی ما در حال گُذاراز مَقطعی بی جُنب و جوش تنها به تولید و نفس کشیدن دلخوش مانده است...
اهوراایمان با تکیه بر دانش ادبی و موسیقیایی که از نوجوانی با او همراه بوده است پس از سال ها حضور چشمگیر و قابل توجه در عَرصه شعر و ترانه این روزها ساخته هایش را با صدای خودش منتشر می کند و ما با جنبه ی دیگری از زندگی هنری او آشنا می شویم او را این روزها به عنوان خواننده می شناسیم یاخُنیاگری که خود می سازد و می خواند از فضای ترانه فاصله گرفته و سعی دارد مخاطب را با اهورا ایمانی دیگر آشنا کند
در میانِ ترانه سرایانی که این روزها می خوانند (در مجموع این حق برای تمامی ترانه سرایان محفوظ است)
وگاه فَراتر از انتظار ظاهر می شوند و به اتفاق می رسند اونیز به گواه اهالی فن یکی از پَرچمداران موفق جامعه ترانه سرایی در کِسوت خوانندگی ست، شناخت دُرست و دانش اواز موسیقی و البته تلاش یک دهه گذشته او در این زمینه ما را به گله دارم ، اما تحمل می کنم و امروز قصه اینجوری نبود که رسانده است که در کنار چندین اثر دیگر در قالب یک آلبوم بزودی منتشر خواهد شد.
اهورا ایمان به عنوان خواننده در ساخته هایش از آنچه که از او و ترانه هایش می شناسیم فاصله گرفته و کلام و ملودی هایش را بر پایه حس و ساده گی بیشتری اما همچنان با وسواس خَلق می کند ،شناسه های موردنظرخود را در کارهایش به کار می گیرد تا مخاطب را با یک قالب کلی و هدفمند روبرو سازد، جُدا از بخش تکنیکی و علمی کارهای منتشر شده از او دلنشین بوده و تا حَدِ زیادی توانسته با مخاطب ارتباط بگیرد، قصه اینجوری نبود که به عنوان تازه ترین اثر منتشر شده اهورا ایمان به اتفاقی شیرین و خوش حس بدل شده است، ملودی و ترانه به خوبی در خدمت بیان احساس قرار گرفتند و برای اثر گذاری هرچه بیشتر پیوند محکمی را با هم ایجاد کرده اند مخاطب تا پایان همراه قصه لحظه هایی ناب و اثرگذار را تجربه می کند و بی شَک تنظیم خوب پدرام کشتکار مثل همیشه فضایی به جا و مناسب برای ساختار ترانه و ملودی بوجود آورده است ، اهورا ایمان دراَدای حس کلمات بسیار موفق ظاهر شده است و اجرای بسیاراستانداردی از او در این قطعه می شنویم.
قطعه ای که در میان آثارمنتشر شده این روزهای موسیقی حرف های بسیاری برای گفتن دارد
و مخاطب برای شنیدن دوباره آن همچنان مشتاق می ماند...

علیرضا برنجی

شنبه 18 بهمن 1393 - 23:42

قصه اینجوری نبود که ...

سومین قطعه منتشر شده از خُنیاگر این روزها،اهوراایمان
موسیقی این روزها بیش از پیش خالی از اتفاق های ناب بدورازدوران اوج دهه های پیشین به آرامی در حال حرکت است. شاید به نوعی موسیقی ما در حال گُذاراز مَقطعی بی جُنب و جوش تنها به تولید و نفس کشیدن دلخوش مانده است...
اهوراایمان با تکیه بر دانش ادبی و موسیقیایی که از نوجوانی با او همراه بوده است پس از سال ها حضور چشمگیر و قابل توجه در عَرصه شعر و ترانه این روزها ساخته هایش را با صدای خودش منتشر می کند و ما با جنبه ی دیگری از زندگی هنری او آشنا می شویم او را این روزها به عنوان خواننده می شناسیم یاخُنیاگری که خود می سازد و می خواند از فضای ترانه فاصله گرفته و سعی دارد مخاطب را با اهورا ایمانی دیگر آشنا کند
در میانِ ترانه سرایانی که این روزها می خوانند (در مجموع این حق برای تمامی ترانه سرایان محفوظ است)
وگاه فَراتر از انتظار ظاهر می شوند و به اتفاق می رسند اونیز به گواه اهالی فن یکی از پَرچمداران موفق جامعه ترانه سرایی در کِسوت خوانندگی ست، شناخت دُرست و دانش اواز موسیقی و البته تلاش یک دهه گذشته او در این زمینه ما را به گله دارم ، اما تحمل می کنم و امروز قصه اینجوری نبود که رسانده است که در کنار چندین اثر دیگر در قالب یک آلبوم بزودی منتشر خواهد شد.
اهورا ایمان به عنوان خواننده در ساخته هایش از آنچه که از او و ترانه هایش می شناسیم فاصله گرفته و کلام و ملودی هایش را بر پایه حس و ساده گی بیشتری اما همچنان با وسواس خَلق می کند ،شناسه های موردنظرخود را در کارهایش به کار می گیرد تا مخاطب را با یک قالب کلی و هدفمند روبرو سازد، جُدا از بخش تکنیکی و علمی کارهای منتشر شده از او دلنشین بوده و تا حَدِ زیادی توانسته با مخاطب ارتباط بگیرد، قصه اینجوری نبود که به عنوان تازه ترین اثر منتشر شده اهورا ایمان به اتفاقی شیرین و خوش حس بدل شده است، ملودی و ترانه به خوبی در خدمت بیان احساس قرار گرفتند و برای اثر گذاری هرچه بیشتر پیوند محکمی را با هم ایجاد کرده اند مخاطب تا پایان همراه قصه لحظه هایی ناب و اثرگذار را تجربه می کند و بی شَک تنظیم خوب پدرام کشتکار مثل همیشه فضایی به جا و مناسب برای ساختار ترانه و ملودی بوجود آورده است ، اهورا ایمان دراَدای حس کلمات بسیار موفق ظاهر شده است و اجرای بسیاراستانداردی از او در این قطعه می شنویم.
قطعه ای که در میان آثارمنتشر شده این روزهای موسیقی حرف های بسیاری برای گفتن دارد
و مخاطب برای شنیدن دوباره آن همچنان مشتاق می ماند...

علیرضا
151.239.141.12
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 00:47

درود ب اهورای عزیز
مثل همیشه بهت تبریک میگم بخاطر کارهای پراحساس و زیبات
نفست گرم دوست قدیمی و پاینده باشی

یکشنبه 19 بهمن 1393 - 01:35

درود و خسته نباشید به اهورا ایمان عزیز
کاری بسیار زیبا و خوش حس ...
مطمینم‌مخاطب دوست خواهد داشت
بهترین هارو برات آرزومندم...

آرام
2.177.70.120
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 01:37

بسيارلذت بردم و بى نهايت جاى تقدير و تشكر هست
از اين دوست هنرمند با ارايه اين اثر زيبا...
مدتهاست همهء مردم ايران شاهداين ماجرا هستند
كه موسيقى در ايران رو به بى كيفيتى و از دست
دادن اصالت خود قرار گرفته است ودر اين زمان
((((پديدار شدن اثرى متفاوت همانند اين اثركه همهء
نكته هاى مهم توليد يك موسيقى مانگار و كاملن حرفه
اى در آن رعايت شده باشد كيمياست ))))))
كه كاملن جاى حمايت وتقدير از چنين هنرمندان عزيزى
را در بر دارد،،،
***تبريك وتحسين
ازآن شما (((جناب اهورا ايمان))) كه پس از سالها
بانى انقلابى مجدد در حيطه ء موسيقى كشورمون
هستيدو جايگاه موسيقى را به نقطهء طلايى خود
با توليد اين اثر نشانديد...
اميد به اينكه مردم هنردوست ما با حمايت از شما
مسير را براى باز گرداندن اصالت از دست رفته
موسيقى كشورمون به اوج برسانند..

سپاس و تقدير فراوان از شما دوست هنرمند
(آرام)

وحید مهراد
91.98.206.204
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 02:10

تبریک میگم اهورای عزیزم...

یکشنبه 19 بهمن 1393 - 08:00

خیلی حس خوبی داشت.
خداقوت به آقای ایمان

یکشنبه 19 بهمن 1393 - 08:56

بسیار زیبا بود. لذت بردم. ممنون از اهورا ایمان برای حضورش

یکشنبه 19 بهمن 1393 - 09:00

ترانه های اهورا به دلیل تجربه سالها شعر و موسیقی بی نظیرند .... همانطور که بسیاری از خوانندگان مطرح روزگار ما یادگارهای ارزشمندی از این ترانه سرا در کارنامه خود دارند ... اما صدا و آهنگ اهورا بی دلیل ساخته شده ی بزرگانی همچون ایرج بسطامی، بابک بیات و سایر بزرگان موسیقی است ... به همین دلیل است که مخاطبان موسیقی کارهای او را دوست دارند و من نیز

مهتاب
5.235.211.201
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 09:22

عالی بود. بسیار زیبا.

amin amin
5.237.114.69
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 11:00

واقعا داره حرفه ای کار می کنه .
از خیلی از معروف ها تو موسیقی ما بهتره اهورا ایمان .

علی
5.222.111.49
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 13:17

فوق العاده بود،خیلی زیبا و دوس داشتنی بود،هم ترانه هم صدا هم ملودی،مرسی یه دنیا،عالی بود

امیر
109.125.166.38
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 14:18

بسیار عالی و دلنشین بود من و کلی از دوستان که لذت بردیم ... به امید کارهای خوب دیگه از اهورا ایمان
هر کس که میگه نباید میخوند و کلی داستان مینویسه و انتقاد میکنه باید بدونه که این مردم هستند که باید لذت ببرند و نظر بدهند و بپذیرند
نه به حرف شماها... ما که کلی لذت بردیم خیلی هم عالی بود

سعید
80.84.55.198
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 15:40

زبان از بیان زیبایی این اثر قاصر هست
تبریک به کل گروه

یکشنبه 19 بهمن 1393 - 16:12

حکایت غم انگیزی است.یک ترانه سرا به هر دلیل وارد عرصه خوانندگی می شود و در همان قدم های اول زخم برمی دارد.کسی که زخم می زند پشت یک نام عجیب خودش را پنهان می کند.نامی که حتی می تواند مخفف نام چهارترانه سرا باشد و البته تا اینجا ماجرا آنقدرها غم انگیز نیست.قصه وقتی غمگین تر می شود که منتقد موصوف به سبک روزنامه ای خاص دست به افشاگری می زند تا نیمه پنهان اهورا ایمان را نشان بدهد.به همین خاطر نام شناسنامه ای "اهورا" را افشا می کند که به خیال خودش تمرکز این چهره هنری را به هم بزند غافل از اینکه افتخاراتی که اهورا ایمان با همان نام سابقش کسب کرده با یک تریلی هجده چرخ قابل حمل نیست.محمد رضای داستان نویس ، محمد رضای منتقد ، محمد رضای شاعر و محمد رضای معلم عروض و قافیه که بعدها "اهو.را ایمان" و اعتبار ترانه ای می شود که این روزها به زور نفس می کشد. من برای خودم در ترانه این مملکت سهمی دارم و با بیش از هفتاد ترانه اجرا شده خودم را همکار و همصنف اهورا ایمان می دانم هر چند تا امروز شاید بیش از هفتاد دقیقه با ایشان دیدار نداشته ام که قطعا از کم سعادتی من است. یاد بگیریم پیش از هر نقد زهرآلودی به یاد بیاوریم که بر همه ما چه گذشته و ناجوانمردانی خنجر به کف پشت دیوارها کمین کرده اند و نیازی به مرحمت خنجر دوست نیست.
اهورا ایمان پشت نام مستعارش سنگر نگرفته است و کارنامه و حضورش گواه این ادعاست اما همترانه عزیزی که پشت نام مستعار ، پنهان شده ای و به شکل ترحم برانگیز و ناشیانه ای آسمان های آبی را به ریسمان های سفید می بافی فقط این حقیقت را یادت بماند که غربال به دست از پشت سر می آید و وقتی بلد نیستی فریاد بزنی بیهوده سر راه طوفان ننشین.

دوشنبه 20 بهمن 1393 - 04:08
ادحم

جناب بندری!
فرافکنی و نسیان‌کاری از خصایص ذاتی نسل بشر است
ما همان افرادی هستیم که هر زمان یک جریان سیاسی، "صدای مخالف" را سرکوب و منزوی کند؛ فریاد "وامصیبتا" و "وا آزادی بیانا" یمان سقف فلک را می‌شکافد؛ اما تا کسی با نظرات و عقاید خودمان سر ناسازگاری بردارد، روی "ماکیاولی" را سفید می‌کنیم و متوجه می‌شویم که به شخصه می‌توانستیم یکی از تئوریسین‌های اتوکراسی و توتالیتاریسم باشیم.
نظر مخالف را "ناشیانه" و "ترحم برانگیز" می‌خوانیم و نظر دهنده را آلت دست دشمن، و "بافنده‌ی آسمان به ریسمان"؛
گاهی به دایی جان "ناپلئون" ایرج پزشکزاد اقتدا کرده و مدعی می‌شویم که کار، کار اینگیلیساس؛
گاهی درکسوت "ناپلئون" مزرعه‌ی حیوانات جورج اورول، همه چیز را زیر سر "اسنوبال" می‌دانیم.
نمی‌خواهیم یا نمی‌توانیم بپذیریم که کسی بدون خصومت شخصی و دشمنی ریشه دار؛ و فقط از روی نظر و برداشت شخصی خود (که می‌تواند هم‌زمان، هم اشتباه باشد، هم درست) با ما مخالفتی داشته باشد.
و اما...
.
1- بنده در مورد نام و نام خانوادگی جناب ایمان، "افشاگری" نکردم
هر مخاطب جدی موسیقی، که آلبوم "دو نیمه‌ی رویا"ـــی بابک بیات فقید، که با صدای حامی منتشر شده رو به صورت اورجینال تهیه کرده باشه، در قسمت شناسنامه‌ی اثر و معرفی عوامل، نام و نام خانوادگی جناب ایمان رو درشت و خوانا دیده و به حافظه سپرده.
استفاده از هر 2 نام (شناسنامه ای و هنری) جناب ایمان در اون مطلب، یک تکنیک نوشتاری‌ست، برای پیشگیری از تکرار الفاظ مشابه در متن. (که با توجه به سبقه‌ی ژورنالیستیِ حضرت عالی، قطعن باهاش آشنایی دارید)
.
2- باور بفرمایید اگر بنده نام و نام خانوادگی و شماره‌ی ملی خودم رو هم بالای مطلبم می‌نوشتم، تمام دوستان در پاسخ، حکم به جعلی بودنش می‌دادند و من رو ازعوامل "اسنوبال" معرفی می‌کردند.
.
3- ای کاش علی‌رضا بندری بزرگوار زیر این مطلب کامنت نمی‌گذاشت، تا مجبور نمی‌شدم سری به پروفایل‌شون در فیس‌بوک بزنم و در مقام پاسخ‌ بر بیام
چرا که به دو دلیل در این قضیه ذی‌نفع هستند:
اول- عکسی که اخیرن از ایشان، همراه با آقایان "نیما محبوبی" و "علی‌رضا برنجی" عزیز در فضای مجازی منتشر شده، گواه دوستی و رفاقت بین این هنرمندان محترم هست. و دوستی با جناب "علی‌رضا برنجی" که با مطالعه ‌ی کامنت‌هاشون در همین صفحه می‌شه پی به ارتباط تنگاتنگ و علاقه‌ی عمیق‌شون نسبت به "اهورا ایمان" نازنین برد؛ موضع بی طرفی "علی‌رضا بندری" گرانقدر رو شدیدن زیر سوال می‌بره.
.
دوم- اجرای قطعات "سرسپرده" و "علی‌رضا" (و یک قطعه‌ی دیگه که نام‌ش رو پیدا نکردم ) با موسیقی "مازیار عطاریان" و ترانه و صدای "علی‌رضا بندری" این شائبه رو در ذهن ایجاد می‌کند که:
شاید "علی‌رضا بندری" گرامی، در کامنتی که در این صفحه نوشته و پستی که در فیس‌بوک‌ش قرار داده، داره از "خودش" دفاع می‌کنه، نه از "اهورا ایمان" عزیز.
چرا که روی سخن بنده اصلن با شخص "اهورا ایمان" نبوده؛
و شامل تمام ترانه‌نویس‌هایی‌ست که به خوانندگی روی آوردند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در همین جا، بابت استفاده از تشبیه "پراید" در کامنت اولم از "اهورا ایمان" بزرگوار عذرخواهی می‌کنم.
.
نقطه

216.185.63.252
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 13:55
حسین

کامنت بزرگی همچون علیرضا بندری شدیدن تأمل برانگیز است.
شخصن تمام کامنت های دوستان رو مطالعه کردم و از نظر من غیر حرفه ای قصه بسیار زیبا و فوق العاده س. قطعه ای که به سادگی میتونه جزو ماندگارهای موسیقی ایران قرار بگیره...
از طرف دیگه کامنت ادحم عزیز هم (که از نظر من که ارتباط نزدیکی با دایی جان ناپلئون دارم ریشه در خصومت داره. هر چند ایشون شدیدن فریاد برآوردند که کامنتشون از سر دلسوزیست!) تا جایی که من دیدم تنها کامنت مخالف بوده. خب اشکالی نداره! این همه مخاطب دوست داشتن؛ بذارین یه نفر هم -به هر دلیلی- دوست نداشته باشه! موج مثبتی که راه افتاده با مخالفت دلسوزانه ی(!) یک نفر یا گروهی از افراد تحت تأثیر قرار نمیگره. مردم هستند که دوست دارن یا میتونن دوست نداشته باشن!
ادحم عزیز تصور میکنه که خودش فقط با ادبیات آشنایی داره. و به تأویل خودش هر مخاطب رو به گونه ای سر جای خودش مینشونه و از کلام خودش به سطحی ترین شکل ممکن دفاع میکنه! کامنت دوستی که قاعدتن مخاطب عام بودن و نوشته بودن 200 هزار لایک رو با تمسخر تمام از لبه ی تیغ میگذرونن و در برابر علیرضا بندری که نسبت به آوردن اسم اصلی اهورا موضع گیری کرده از تکنیک های ژورنالیستی خبر میدن! این تنها دو مثال بود و کل جریان بحث های ایشون از همین قاعده تبعیت میکنه.
ادحم عزیز بذار باور نکنم که عداوتی در کار نیست! چون شما اونقدر پیگیر این جریان هستین که دقیقن مشابه سردبیر یه روزنامه ی به خصوص کشور(!) رفتین آمار صفحه ی علیرضای بندری بزرگوار رو درآوردین و از عکس گرفتنشون با عده ای از عوامل مزدور و جیره خوار خبر دادید! رمزگشایی های ساده ای که مسلمن علیرضا بندری از بیان آشکارشون هراسی نداشته. اینکه شما چرا انقدر از این کشفتون سر ذوق اومدین برای من غیر ژورنالیست شگفت آوره!
در نهایت به عنوان یه طرفدار اهورا ازتون تشکر میکنم که انقدر به فکر ایشونین که زندگیتونو تعطیل کردین و مدام تو این صفحه سرگردانین و میخواین همه رو از دوست داشتن ایشون منصرف کنین. اما بذارین اهورا خودش برای خودش تصمیم بگیره! شما هم هرگز برای آثار اهورا پولی خرج نکنید و بذارید اهورا در همین منجلابی که درش گیر افتاده بیشتر مستغرق بشه!! موضوع خیلی پیش پا افتاده س!

80.84.63.209
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 14:59
علیرضا برنجی

جناب ادحم
اشاره و تکرار این موضوع که دوستی و علاقه من به اهورا ایمان در نوشتن یادداشت و البته این تصور که از روی دوستی حمایتی صورت گرفته تنها برای پاک کردن صورت مسئله است عزیزانی که من و قواعد کاری بنده رو می شناسند اطلاع دارند که درزمینه نقد و امور کاری به هیچ وجه دوستی هارو در نظر نگرفته و اتفاقا بسیار سخت گیر هستم و چه بسا درمواردی منتقد اهوراایمان عزیز نیز بوده ام عکس ها نشانه ی ارتباط و دوستی هستند نه همفکری و حمایت کورکورانه دوست عزیز ...

95.82.22.52
ساغرشفیعی
5.202.139.198
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 20:57

تاحالاترانه های بسیارزیبایی ازشماشنیده ام.خوشحالم که عرصه ی موسیقی راازحضورشعروصداتون محروم نمی کنید.

حميد فيضي
78.39.151.61
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 21:35

يه ملودي حساب شده يه شعرپرمغز وخوانندگي استاد اهوراايمان
زنده باشي استاد

ناشناس
80.84.55.198
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 21:55

واقعا عالی
غم قشنگی توی آهنگه و به دل میشینه و پیکچ زیبایی ارائه شده است ، امیدوارم هنوز هم بخونین

وحید
93.110.54.234
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 22:58

بسیار بسیار بی نظیر. هم ترانه ، هم آهنگ ، هم صدای دلنشین شما اهورای عزیز که لذت شنیدن آن را صدچندان زیباتر کرده است. البته جلد کار هم عالیست .سپاس

یوسف
104.236.124.27
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 23:26

جز ماندگارهاست این کار..استاد دست مریزاد

یوسف
104.236.124.27
یکشنبه 19 بهمن 1393 - 23:32

جز ماندگارهاست این کار..استاد دست مریزاد

مرضیه
46.209.139.2
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 11:33

موافقم با ادحم به خصوص که: اعتراف می‌کنم که اگر امروز روز رستاخیز بود و در حاشیه ی برخاستن مُردگان از گور، "مصلح الدین سعدی شیرازی" به عنوان شاعر و "رودکی سمرقندی" در مقام آهنگساز و نوازنده‌ی چنگ؛ با هم فیت می‌دادند، بنده همچین مطلب پر آب و تابی، هنگام معرفی یا به قول خارجی‌ها پرزنتیشن اثرشون نمی‌نوشتم که شما در مورد این اثر نوشتید.

ع
65.49.14.93
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 14:35

بنده اعتراف می کنم که توسط استکبار جهانی و عوامل شرق و غرب و در راس آن آمریکای جهانخوار ، اجیر شده ام که از اهورا ایمان حمایت کنم. بنده اعتراف می کنم با علیرضا برنجی (که از سران فتنه به شمار می رود) و دکتر نیما محبوبی (که از عوامل موساد و سیا است) عکس سه نفره داره و با همین استدلال محکم از اهورا ایمان طرفداری می کنم.بنده اعتراف می کنم در کشتار کوبانی و فروریختن برج های دوقلو و جنایات ویتنام هم نقش اصلی را داشته ام که شاهد این مدعا حمایت از اهورا ایمان است.من به تمام اینها اعتراف می کنم اما هنوز نفهمیده ام چطور کسی را که در فیسبوک بلاکش کرده ام می تواند هنوز سرک بکشد به صفحه ام و هم عکس های شرم آورم را ببیند و هم بفهمد که تا حالا سه بار آواز خوانده ام (که البته روحم از ترانه سرسپرده و آن دیگری!! بی خبر است).چنین چیزی غیرممکن است مگر اینکه آن شخص در شاگردانش "تکثیر" شده باشد و مریدانش این کشفیات را تقدیم ایشان کرده باشند.پناه می برم به خدا از شر شیطان رانده شده!

جمعه 8 اسفند 1393 - 01:39
ادحم

امیدوارم این کامنت تایید نشه
دوست عزیز!
کوته فکریِ بسیاری لازمه برای عدم درک موضوع مبرهنی که بنده 60بار تکرارش کردم
پس برای بار 61ام عرض می‌کنم شاید افاقه کرد: این‌جانب شعر و صدای اهورا ایمان رو مورد "ذم" قرار ندادم
بنده منتقد اپیدمی خوانندگی بین ترانه سرایان هستم
دوست عزیز!
دقت کن
"کل ترانه سرایان ایران"
"کل" به معنی تمام
"ترانه سرای" به معنی کسی که ترانه می‌سراید
"الف +نون" از ادات جمع
"ایران" کشوری در آسیای میانه که از غرب با ترکیه و عراق؛ و از شرق با افغانستان و پاکستان هم مرز است.
ــــــــــــــــــــ
این کل، بی‌شمار ترانه نویس (از سامی تحصیلداری و سروش دادخواه گرفته تا سعید کریمی و امیرحسن مساح و حمیدرضا صمدی و علیرضا بندری و "n" نفر دیگه) که شروع به خواندن آثار بی مشتری خودشون کردند رو در بر می‌گیره.
اونقدر که تعداد خواننده‌ها از مخاطبین در حال بیشتر شدنه، و احتمالن دولت به زودی مجبور خواهد شد در قبال پول نفت، از "چین" مخاطب ارزون قیمت وارد کنه تا کارهای شما رو دانلود کنن (اون هم به رایگان).
ضمنن بنده اگر شخصن ترانه‌سرا بودم هرگز اقدام به خوانندگی نمی‌کردم؛ چرا که در ادای حروف "سین" و "شین" دچار مشکل هستم، به عنوان مثال اگر بخوام بخونم
"عشق تو دویست و شیشه"
قطعن با چالش بزرگی رو به رو خواهم بود.
ــــــــــــــــــــ
در ادامه
اگر روح‌تان از قطعه‌ی سرسپرده بی اطلاع است، لطفن پسورد پروفایلتان را عوض کنید، چون یک نفر هکرِ از خدا بی‌خبر، در صفحه ی شما عکسی قرار داده همراه با آهنگ‌ساز و در معرفی قطعه‌ی "سوم" حضرت‌عالی به نام سرسپرده.
.
اشاره به عکس مشترک با آقای برنجی هم در حدی که شما فکرش را کردید با مزه نیست.
من اگر با "نادر فریاد شیران" دوست باشم، مسلمن اگر کسی از "محمد مایلی کهن" انتقاد کند، در مقام دفاع بر خواهم آمد.
فراموش نشه که این قیاس رو در مورد شخصی انجام می‌دم که به واسطه‌ی دوستی و منافع شخصی، در یک روزنامه‌ی رسمی (اعتماد) ضمن مصاحبه‌ با بانو "مهناز هدایتی" به گونه‌ای در وصف او می‌نویسد:
"زنی تنها در آستانه‌ی فصلی سبز" که گویی در حال معرفی ورژن به روز شده‌ی "فروغ‌الزمان فرخزاد" است.
ــــــــــــــــــــ
و در پایان باید عرض کنم که کوته فکری به مراتب وسیع تری لازمه برای این استنتاج، که نویسنده‌ی این مطلب نماینده‌ی شخص یا جریانی است، که روی جلد مجله‌ی به اصطلاح هنری/ادبی، به عنوان تیتر یک، مصاحبه با بازیگر سریال "فاطما گل" رو کار می‌کنه و ادعای روشن فکری‌ش هم می‌شه. اگر ترانه‌های ایشون رو نقد نمی‌کنم دلیل‌ش اینه که برای نقد، ابتدا باید یک" ترانه" وجود داشته باشه؛ یاد ندارم که فرد مذکور در زندگی پر بارش "ترانه"ای نوشته باشه.
مثل این می‌مونه که من برم سوپرمارکتی سرکوچه‌مون و بگم اومدم ترانه‌هاتو نقد کنم.
ـــ
دست از فرافکنی بردارید
بگذارید اون دوست تکثیر شونده با فاطما گل‌ش سرگرم باشه
شما هم به حملات‌تون به کوبانی و برج‌های دوقلو ادامه بدید و بیشتر از این من‌و نخندونید.
منتظر انتشار قطعه‌ی زیبای "علی‌رضا" هستم.
ـــ
( بین تمام کامنت‌های چند روز اخیر، فقط جواب حضرت‌عالی رو دادم؛ چرا که بحث با مابقی دوستان رو دور از شآن و ادب می‌دونم و ترجیح می‌دم به توصیه‌شون عمل کنم و برم ادامه‌ی تحصیل بدم و از برق کشیده بشم)

2.176.173.25
باران ايزدي
2.146.227.228
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 15:43

اهورا ايمان عزيز .من فقط كار شما را دوست دارم .نگذاريد ادحم ها انرژي شما را بگيرند كه منظورشان همين است .ادحم ها وقتي ظاهر ميشوند كه كاري شنيده شود ومردي ظهور كند و ديد ه شود.بخوانيد. استاد.همينطور استوار تا گوش زمانه را بنوازيد تنها صداست كه ميماند.

ميترا ارمان
2.146.227.228
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 15:43

هر چي گوش ميدم سير نميشم.اين يه اتفاقه نابه توي موسيقي امروز ما.مرسي از سايت موسيقي ما براي پيشنهاد اين كار.فكر كن يه كار يكي دو روزه بين چهار پنج تاي برتر ماه بشه.تبريك اقاي ايمان.به همه هواداراي جناب ايمان هم بگم تو رو خدا اين اقاي ادحم رو جدي نگيريم.از حرفاشون دشمني و كينه ميباره.ايشون حتما ترانه سرا هستن به قول جناب اقاي بندري.ما هوادارتونيم استاد و از همين الان منتظر البوم و كنسرت.انشاالله

فیروزه
151.244.188.215
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 18:01

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییههههه
آهنگ عالی صزا عالی
کاور کار عالییییییییییییییییییییییییییییییییی
آقای داوودی کارش حرف نداره

محمد
151.240.9.232
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 19:01

خییییلی خوب و شنیدنی بود.
مثل کار گله دارم این کارم خیلی دوست داشتم!غم صداتون خیلی گیرا و دلنشین هست.

فرشاد
188.212.224.60
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 19:44

اولا محمدرضا تغرل!!

دوما اگه دقت کنید داره کلا یه ریتم یکنواخت رو میخونه ملودی بسیارضعیف

سوما انصافا فقط شعر خوبی داشت

چهارما تنظیم بسیار کلیشه ای و تکراری داشت این اقای کشتکار داره همه خواننده های بی تجربه رو فریب میده اخه کجای تنظیم نقطه خوبی داشت؟ خدایی

minoo
178.131.29.112
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 21:32

خیلی خوب بود

melika
178.131.29.112
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 21:34

عالی بود

فاطمه
178.131.29.112
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 21:39

به نظر من قشنگ بود

علي كاظميان
85.239.216.174
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 23:08

بسيار عالي بود واقعا جاي تبريك داره استاد إيمان عزيز

reeeeeeeeeeeeza
151.241.150.196
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 23:51

dametoon garm
ye khaste nabashid topol
kare khoobi shode
albate mese hamishe taranash az hame chish behtar shode!

علي دريايي
2.147.84.194
سه شنبه 21 بهمن 1393 - 00:40

بسيار لذت بردم
اميدوارم روند توفقي رو با همين شتاب ادامه بديد.

خودم
89.144.184.34
سه شنبه 21 بهمن 1393 - 08:51

آقا یکی این ادحم رو از برق بکشه. داره میره رو اعصابمون. عزیزم مشکل داری با خانوادت در میون بذار. بذار مردم با خاطراتشون حال کنن. تو اگه اهورا رو خوب میشناختی و کاراش رو میدونستی چیه و با چه کسایی کار کرده میرفتی خونتون درستو ادامه میدادی.

مصطفی استقامت
151.239.152.130
سه شنبه 21 بهمن 1393 - 08:56

ادحم، ای کسی که از موفقیت یک هنرمند خونت به جوش آمده، فقط یک جمله به تو میگویم: سرت را بدزد که تیر موفقیت اهورا از کمان رها شده.
واما در مورد کار. وقتی دارم به این کار گوش میدهم همزمان که اشک در چشمانم حلقه میزند، قلبم از سرور به تپش می افتد و نفسم از انبوه احساس بند می آید. زنده باد اهورا که در دوره ی تتلوها و ساسی مانکن ها، قدرت واقعی هنر را نشانمان میدهد.

سه شنبه 21 بهمن 1393 - 23:53

آقامن عاشقتونم این که یه محشره....
♡♥♡♥♡♥♡♥♡

دریجانی
128.199.57.196
چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 09:14

زیبا بود..ممنون

چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 20:45

عالي بود اهورا إيمان عزيز بسيار سوزان كه در عين حال فوق العاده تأثير كذار ممنون از حس قشنكي كه به ما دادي

چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 21:38

اهورا جان خسته نباشی ممنون از آهنگ زیبات
می خواستم بگم به حرفای بعضی ها گوش نکن و تو کارت ثابت قدم باش
ما هنوز یادمون نرفته بعضی ها چطوری مغرضانه ایرج بسطامی رو می کوبیدن.
انشاا... در آینده نزدیک بتونی جای خالی ایرج رو برامون پر کنی
موفق باشی

حامد
107.167.103.254
چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 13:34

منم یه نظر بدم؟؟؟
به نظر من کار خیلی خوبی هست همه چیز سر جاشه ولی حس کردم زیادی دیسونانس شده،اگه یه جاهایی پرش نتی (پنجم یا هشتم) ایجاد میشد شاید توی ارضای روحی شنونده بهتر میبود.
البته این نظر من بود به هرحال هرکی یه نظری داره دیگه.
موفق باشید اهورای بزرگ

یکشنبه 17 اسفند 1393 - 00:10

همه چی عالی تبریک تبریک :)

حالا من خبر از خودمو دلمو دنیام ندارم
خبر از شبای بی تو و فردام ندارم

abm17
188.213.144.64
پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 17:53

دان قط همینجوری یه چیزی خونده اصن حال نداره واسه خوندن!!!!!!!
یکم از اصفهانی و خواجه امیری ویا حداقل صادقی یادبگیر بابا

پنجشنبه 13 فروردین 1394 - 03:34
احمدي

چشم داداش هر وقت نياز داشت اهوراي بزرگ مثل خواننده هاي ديگه و كپي اصل لس آنجلسي بشه بهش ميگيم بيا شبيه خواننده هاي مورد علاقه شما بخونه!!!
اهورا جان صدات مال شعراته و شعرات مال مردم
واسه ما بخون داداش كه عاشق غم صداتم
عاشق اصل بودنتم
همين اهورا بمون استاد

2.147.154.208
سلطانی
65.49.68.181
یکشنبه 2 فروردین 1394 - 09:22

بسیار لذت بردم و بسیار عالیه . موفق یاشید

نصیری
5.237.140.7
جمعه 7 فروردین 1394 - 20:29

واقعا قشنگ بود امیدورام ایشون کم اهنگ بدن ولی اهنگ های از هر لحاظ عالی رو منتشر کنن

sogol
27.224.105.79
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 13:19

ashegheshaaaaam

مستانه
18.158.109.101
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:13

عاشق این کارم

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 11:34

با سلام .کارى قشنگ بود .به امىد کارهاى بىشتر و زىباتر.

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
متن ترانه
قصه این‌جوری نبود که
غم به این شوری نبود که
حتی وقتی که نبودی
بینِ‌مون دوری نبود که

فاصله این‌قد نمی‌شد
حالم این‌قد بد نمی‌شد
عشق دیواری نداشت و
هیچ‌چی راه‌شو سد نمی‌شد

تو به من دل داده بودی
من به تو دل بسته بودم
یا تو از من می‌نوشتی
یا من از تو می‌سرودم

تو همیشه تشنه‌ی من
من همیشه با تو جاری
مث عشقای قدیمی
توو یه عکس یادگاری

قصه این‌جوری نبود که...

حالا من خبر از خودم و دلم و دنیام ندارم
خبر از شبای بی تو و فردام ندارم
نمی‌دونم کدوم خاطرَه‌تو به جات بذارم

حالا تو کجایی که ببینی مث تو بی رحمه دنیام
کجایی که ببینی بدجوری تنهای تنهام
تو رفتی و من از دنیا دیگه چیزی نمی‌خوام

تو رفتی و نمی‌بینی دلم آروم نمی‌گیره
تو یادت نیست ولی یادت تو قلبِ من نمی‌میره

قصه اینجوری نبود که...