.

تبلیغ بالای قطعه

.
شنبه، 16 خرداد 1394
خواننده: 
آهنگساز: 
ترانه‌سرا: 
تنظیم‌کننده: 
میکس و مستر: 
انوشیروان تقوی
عکاس: 
امیر نیکبخت
طراح: 
بهرنگ نامداری
plays 246824

دیدگاه‌ها

بهاره
123.218.49.163
شنبه 16 خرداد 1394 - 21:56

اين كار از اون كاراس !
يك كار خوب و خاص!!!!!

یکشنبه 17 خرداد 1394 - 02:55
معصومه

عزيزم همه ترانه هاشون خاص وماندگارهستن واين ترانه هم خورشيدفرداي ماست

120.208.3.188
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 01:06
علیرضا س

کسی که یه روزی ترانه ساری طراز اول مملکت بوده رفته عروسی خونی کرده! این کار از اون کاراس؟!! از کدوم کارا؟!! کار خوب و خاص؟!!!!!

16.81.170.159
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 13:57
معصومه

وقتي خودشمااعتراف مي كنيدترانه سراي اول كشوراهستن درواقع جواب خودتونو دادين دوست عزيز

101.190.151.203
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 23:16
علیرضا س

بنده نگفتم ترانه سرای اول کشور گفتم ترانه سرای تراز اول کشور و بعد نگفتم هستند گفتم بودند...الان که ایشون دیگه اصلاً ترانه سرایی نمیکنند. برای خودشون ترانه میگند که اصلا قیاس ترانه هایی که برای خودشون میگن با ترانه های دوران ترانه سراییشون قیاس مع الفارقه. الان هیچ فرقی حس نمیشه بین شعر ایشون با جریان خراب و نابودکننده ای که آقایون بمانی و مقدم و امثالهم تو موسیقی کشور راه انداختن...ما توقع داشتیم ایشون ضد جریان اون جریان خراب بشن خودشون تو این جریان غرق شدند...

231.101.106.92
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 03:33
علي

اقاي عليرضا س
هر وقت تكليفت رو با إملاي كلمه "طراز" يا " تراز" روشن كردي بيا در مورد كار اهورا ايمان حرف بزن!!!
نقد سواد هم ميخواد در كنار شور و حرارت.

189.9.79.137
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 20:43
علیرضا س

یعنی شما همه حرفهای منو ول کردی چسبیدی به اینکه طراز درسته یا تراز؟!!! الان تهران با طهران فرق میکنه؟!!!! با سواد عزیز برو ببین نمایشنامه نویس بزرگ ما عباس نعلبندیان در همین زمینه چه کرده تو تاریخ این مملکت...شما اول برو «سندلی کنار پنجره بگذاریم و بنشینیم و به شب دراز تاریک خاموش سرد بیابان نگاه کنیم» اصلاً «ص» وجود نداره. صدای سین رو با همون «س» مینویسه و گام برمیداره تو زمینه زبان فارسی...من به حضرت عالی میگم که وقت دیدگاه رو میذاری کنار و میچسبی به اینکه طراز یا تراز، « آدم ستح پایینی طشریف داری»!!!!!

149.23.115.180
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 04:31
علي

اقاي عليرضا
شما كه ستح بالا طشريف داري اين حكايت رو از مجتبي مينوي بزرگ داشته باش كه روزي بنده خدايي كه يحتمل اونم توهم دانش داشته كتابي مياره براي جلب نقد و نظر استاد كه مينوي پس از چندي ميفرمايد نخوندم كتابو چون اتفاقي صفحه اي رو باز كردم و غلط إملائي ديدم و كسي كه غلط إملائي داره غلط ميكنه كتاب مينويسه!
من جوابي براي توهين شما جز نقل اين روايت ندارم و در نمايش هم هنوز در ستح پايين اكبر رادي و قطب الدين صادقي و پري صابري و رحمانيان و بيضايي طشريف دارم!!!در ضمن طهران با تهران فرق داره ميگي نه يه سر به چگونه بنويسيم استاد ابوالحسن نجفي بزن!
طكليف امشبطون هم سد مرطبه نوشطن ترزه!!!!

250.49.77.148
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 01:55
علیرضا س

من دارم به شما ماه رو نشون میدم، میگم ماه رو ببین گرفته است ولی شما عامدانه رو نوک انشگت های من گیر کردی! یا به شما میگم آقا! هوای طهران آلوده است، روزی چند نفر سر این قضیه کشته میشن، شما برمیگردی میگی تهران نه، طهران بی سواد برو ببین ابوالحسن نجفی تو کتابش چی گفته!!! حقیقتاً با نظر قبل شما نظرم برگشت و حرفم رو پس میگیرم چون وقتی گفتم سطحی هستی گمان میکردم خواب تشریف داری ولی الان میبینم نه اشتباه میکردم شما خواب نیستی، خودتو زدی به خواب! و این یعنی هیچ جوره نمیشه از خواب بیدارت کرد چون عامدانه از حقیقت فرار میکنی. من حاضر بودم جای صد بار صدهزار بار ترز یا طرز رو بنویسم اگه یکی مثل شما که میفهمه اوضاع از چه قراره و خودش رو میزنه به درک نکردن، یه کم فقط و یه کم نسبت به شرایط پیرامونش متعهد بود! (راستی این چی بود آقای زبان شناس؟! فکر کنم از سطح بحث های زبان شناسیتون بالاتر رفته بود چون واقعاً معنی ترز یا طرز رو نمیدونم و فکر کنم بهتر باشه برای این هم یه سر به کتاب استاد نجفی بزنم!)

149.114.217.181
بهاره
66.142.196.153
شنبه 16 خرداد 1394 - 21:59

اين كار از اون كاراس.
از اون كاراي خاص.

علیرضا س
90.241.93.102
شنبه 16 خرداد 1394 - 23:14

واقعا برای ترانه سرایی که جای خالی ایرج جنتی عطایی رو برای بابک بیات پر کرده بود متأسفم....

یکشنبه 17 خرداد 1394 - 02:40
محسن

براي خودتون!!!

144.7.24.12
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 12:10
سحر

شما روح مرحوم بابک بیاتین یا سخنگوی جنتی عطایی؟؟:))

150.110.2.52
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 16:19
سپهر سیفی

وقتی توی یک جمله اذعان دارید اهورا ایمان جنتی عطایی شده برای بابک بیات...دیگه تاسف برای چی؟ اینقدری که ما سنگ رفته ها ، مرده ها و فراری ها رو به سینه میزنیم به زنده ها و اونایی که مال خودمون و از خودمونن بها نمیدیم.
کاش یک صاحب نظر میومد نظر میداد بدونیم چند چندیم؟
من خودم کار قبلی رو بیشتر دوست داشتم . قصه اینجوری نبود. با شنیدن ترانه ی شاد از اهورا کمی جا خوردم. یه جوری انتظار داریم اهورا همیشه با یه ترانه ای مثل سلام آخر بیاد یا یه ملودی مث قصه اینجوری نبود. آروم و محزون.

63.53.19.228
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 10:53
نيماماه

دوست عزيز شما آزادين كه نظر خودتونو داشته باشين. هر چند صرف اين اندازه از وقتتون براي قانع كردن تمام مخاطبين كه اين موسيقي بي ارزشه رو درك نميكنم. از طرف ديگه خوندن موسيقي شاد ضد ارزشه؟؟ يني كلن موسيقي شادو بايد كنار بذاريم؟؟ من تصور ميكنم بودن چنين كارهاي شادي كه پرداخت شعري و موسيقايي بهتري نسبت به گزينه هاي موجود دارن باعث بالا رفتن توقع مخاطب از موسيقي شاد ميشه و نه تنها بد نيست كه خيلي هم خوبه :)
پي نوشت: بابك بيات بزرگ و ايرج جنتي تكرار نشدني هم آهنگ شاد و اصطلاحن شيش و هشت داشتن :)

4.64.227.68
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 14:45
علیرضا س

جناب نیما! صرف وقت بنده که البته به خودم مربوطه به خاطر دشمنی نیست، به خاطر اینه که این آدم ارزشش رو داره. چرا؟ چون جزو دسته حداقلی فرهیختگان فرهنگ و هنر این مملکته یا شاید بهتر بگم بود! کسی نمیگه اثر شاد ضدارزشه یا باید آهنگ شاد رو بذاریم کنار...مسئله اینه که شما از کسی مثل محمد اصفهانی توقع لب کارون خوندن نداری یا از جواد یساری توقع دلم گرفت و چشم من!!! لب کارون آهنگ قنشگیه به جای خودش، تو سطح خودش با آدم خودش که مرحوم آغاسی باشه. مسلماً اگه کسی مثل اهورا ایمان بره سراغ چنین کاری آدم باید شاخ دربیاره! بعد توضیح بفرمایید این کار چطوری "موجب بالا رفتن توقع مخاطب از موسیقی شاد» میشه؟! مگه چی این کار با مابقی آثار به اصطلاح شاد مارکت فرق میکنه؟! بابک بیات و ایرج جنتی عطایی هم شما برو ببین برای چه خواننده ای شاد میساختن. یعنی ببین قیاست مع الفارقه.اونها شخصیت خواننده رو میدیدن، دغدغشو میدیدن بعد برای یکی «تو میگی بدون من دنیا برات زندونه تنگه» میساختن برای یکی «علی کنکوری» رو. آقای ایمان که خودش سازنده خودشه. الان کدوم وجهشو باور کنیم ما؟ شخصیت ترانه اش آدم بالایی بود. ولی شخصیت خوانندگیش چیه؟!

76.231.231.18
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 19:18
سپهر

يعني عليرضاي عزيز شما از خود اهورا نگران حيثيت كاري و هنري ايشوني؟!!!!

229.247.51.230
ناشناس
93.35.15.194
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 00:34

خوب نبود هیچیش

معصومه
124.4.248.32
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 02:14

عالي عالي بود

feryal
178.38.206.6
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 02:33

shabemuno sakhtin ostad

امیر حسینی
229.217.213.32
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 03:05

آقای اهورا عالی بود
خیلی حال کردیم

حمید
218.99.45.126
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 10:05

نه موسیقی نه خواننده نه تم نه شعر و نه هیچیش خوب نبود

یکشنبه 17 خرداد 1394 - 12:15
اكرم

اگراين نظرواقعي شماخالي ازحسادت باشه بايد بهتون اعلام كنم ازموسيقي هيچي نمي دونين

252.52.61.236
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 15:20
نیما

یحتمل شما ید طولایی در موسیقی و شناخت تم و آهنگسازی و خوانندگی و ترانه سرایی دارید! که البته عکس این قضیه استحکام بیشتری داره با این قطعیتی که شما میگید.
استاد ایمان و باید شناخت. نه چون من شاگرد ایشون بودم و درس ترانه گرفتم بهشون میگم استاد. ایشون لایق چنین اسمی هستند.
اصل و اساس یک موزیک که بر دل نشیند آن است که از دل برآید . با چاشنی سواد ، مطالعه، تجربه، تحقیق و صد البته حس
اینها یک پکیجه . نه هر کدوم تنها بی فایده ست.
گمانم ادب هنرمند هم به ز دولت اوست.

203.217.194.250
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 01:17
علیرضا س

یعنی الان این آهنگ به "چاشنی سواد ، مطالعه، تجربه، تحقیق و صد البته حس" آغشته است!! یعنی ته سواد و مطالعه و ترجبه و تحقیق و صد البته حس!!!! میشه این کار؟!!!!

12.80.38.238
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 14:42
نیما

تو حرف منو زیر سوال بردی یا کار اهورا رو؟؟ متوجه نشدم
دلیل بیار اهورا سواد و تجربه و مطالعه و صد البته حس نداره. تو نظر سنجی شبکه من و تو هم سلام آخر اهورا 36 ام بود. گمون نکنم ترانه سرای دیگه ای به جز اهورا داشته باشیم که همه رو یک جا داشته باشه. اسم ببر راجب به اونا صحبت کنیم. یا یکی از ترانه های خودتو بذار نقد کنیم .

75.117.178.230
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 23:30
علیرضا س

برادر شما عجب منطق باحالی داری برای خودت! یعنی اگه الان شما یه رمان نوشته بودی که بد بود من برای اینکه بهت بفهمونم رمانت فاجعه است باید میرفتم یه رمان مینوشتم که به شما بفهمونم رمان خوب یعنی چی؟! خب همه میدونن رمان خوب یعنی چی. ترانه خوب هم تکلیفش معلومه. شما به شخص من چی کار داری؟ شما حرف منو ببین. ببین حق میگم یا نه. بعد میگی من کدومو زیر سوال بردم؟ معلومه جفتشو. اولا شما رو که چیزی رو مطرح میکنی که اصلا با موضوع نمیخونه. این نوشتار شما اگه مثلا برای فریدون فروغی بود من میگفتم دمت گرم. اصلا خوب گفتی. چون هم ترانه اش، هم دید اجتماعی اش، هم خوندنش، موسیقی اش با «سواد و تجربه و مطالعه و صد البته حس» میخونه. ولی این حرفها کجا این ترانه و امثالهم کجا. بعد برسیم به جناب ایمان. البته که ایشون به «سواد و تجربه و مطالعه و صد البته حس» مجهزه. اصلا مسأله همینجاست که آدمی که همه این حرفها رو یه جا داره که البته در قبال جامعه اش مسئولیتشو بالاتر میبره باید به همچین نقطه ای برسه؟ که تازه گل کارهاش بشه قصه اینجوری نبود؟!!! آقا شما برو ببین تو اواخر دهه هفتاد این آدم چه دیدگاهی به جامعه اش منتقل میکرد. «سواد و تجربه و مطالعه و صد البته حس» یه عنصر دیگه هم باید بهش اضافه بشه به اسم «تعهد» که انگار همه اونو از یادش بردن حتی کسی مثل اهورا ایمان. این عنصر نباشه بقیه چیزهایی که شما برشمردی به درد هیچی نمیخوره و تهش میشه همینی که هست...

12.84.199.121
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 19:24
نيما

دقيقا منطق من به همين سادگيه! گر تو بهتر ميزني بستان بزن.والاااا

12.60.139.127
گلی
59.191.103.92
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 12:08

عالیه خسته نباشید.
هم میشه باهاش رقصید هم میشه تو خلوت گوش کرد.
هم صدا هم قلمتون مستدااااام گـــــــــــــــــــــــــــــرم باد.

اكبري
245.91.116.201
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 12:26

اهوراي عزيزتبريك مي گم بخاطراين همه خلوصي كه درترانه هاتون موج ميزنه

دوشنبه 18 خرداد 1394 - 01:23
علیرضا س

تبریک میگید به خاطر خلوص؟!!! میشه خلوص رو تعریف کنید؟! الان تو این چه جوری خلوص موج میزنه بگید ما هم بدونیم. خلوص یعنی اینکه به قول اون خانم هم بشه تو تنهایی گوش کرد و هم بشه باهاش رقصید؟!!!! بعد اگه به خلوص به معنای عامش تو لغت نامه دهخداس که باید خدابیامرز نعمت آغاسی رو بهترین خواننده تاریخ موسیقی ایران دونست!

217.221.12.88
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 14:02
اکرم

علیرضا س
من جنوبیم. کارای اهورا رو از وقتی دنبال کردم که بوی شرجی مرحوم ناصر رو شنیدم. هر جا بوی شرجی میاد خلوص هم هست. شک نکن. آغاسی هم واسه خودش خوب بود. دمشم گرم. هنوز داریم با کاراش میرقصیم. شما ناراحتی؟ دنبال مویی توی بشقاب غذا؟؟ پیدا نمیشه. مو لای درز جنوبیا و شرجیا نمیره. ینی الان گمون کردی خیلی بارته اسم دهخدا رو آوردی؟؟ ینی علیرضا س دشمن اهوراست؟ ینی علیرضا س همون ادهمه؟؟

177.76.160.203
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 14:17
جواد

جناب عالی وقتی خلوص معنی می کنید وتعریف ان خانم راتایید می کنی جای بحث نمی ذارین /درنوع خودش اغاسی هم خوب بودکه هنوزاسم اهنگاش مونده

76.53.23.210
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 23:39
علیرضا س

اولا این آقای ادهم کیه؟!!! بگید ما هم بشناسیمشون! چرا حرف آدمها رو نمیتونید تحمل کنید انگ میزنید؟!!! من هم ریشه ام جنوبیه سرکار خانم ولی چه ربطی داره آخه این حرف؟!! مو لای درز جنوبیا نمیره یعنی چی؟! همه جا آأم بد هست آدم خوب هم هست. هنرمند سطحی هست، هنرمند عمیق هم هست (و البته هنرمندی هم هست که از عمیق بودن به سطحی بودن میرسه!). بعد ببخشید مو لای بشقاب غذا؟!!! این غذا به کل مسمومه سرکار خانم...فضا مسمومه، هنرمند، هنرجو، هنرپذیر...همه دچار سم سطحی نگری شدند...دشمن کیه؟! دشمنی کجا بود؟!

209.223.241.187
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 23:41
علیرضا س

در جواب به آقای جواد
من اگه مثالی زدم قصد توهین به مرحوم آغاسی رو نداشتم. ایشون تو سبک خودشون جایگاه خوبی دارند و به شدت محترم هستند.

122.61.20.241
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 15:57
جواد

شما عادت داری به عصبانیت و آوردن اسم هر کسی و نقل قول از کسایی که برای خیلیا اسمشونم مقدسه. هر کسی سلیقه و منش و خط مشی خودش رو داره. یکی فلان کس و دوست داره یکی نداره. یکی یک موسیقی رو دوست داره یکی نداره. یکی طرفداره یکی نیست. شما چه اصراری داری کار و زیر سوال ببری؟؟ چه اصراری داری بگی جالا من دوست ندارم این کارو پس کار کم ارزشیه؟؟ چه اصراری داری وقتی یکی داره با علم به ذایقه ی مردم کار میسازه ، یا اصلا برای گیشه کار میسازه بگی نسازه؟؟ حتی تلاش برای بهتر و نو شدن موسیقی پاپ ، رپ و هر چی تو ایران کار سختیه . استقبال ز موسیقی جدید ، سبک جدید، صدای جدید اصلا چیز بدی نیست. هر چند باب میل شما نباشه. به قول خودت وقتی استارهای موسیقی پاپ یک دهه پیشمون به چرت و پرت خوندن افتادن و حتی شخصیت اونقدر محبوبی نداشتن که موندگار بشن. چه اشکالی داره کسی که خودش خیلی ها رو با ترانه هاش استار کرده بخونه؟ به نظر من الان تو ایران زیاد خواننده نداریم که لیاقت خوندن ترانه های اهورا رو داشته باشن. از ون جایی که خودم دستی تو تشت دارم و حالا حالاها باید شاگردی کنم تو مکتب موسیقی، مافیای موسیقی پاپ رو دارم میبینم . حالا کار داره تا این جو مسموم و فضای بیماری که ایجاد شده سالم بشه. ولی میتونیم صبرکنیم. امدوار باشیم. تلاش کنیم و از هنرمندای مستقلمون حمایت کنیم.
در مورد غلط املایی هم با این دوستمون موافقم. کسی که نمیتونه یه متن بدون غلط بنویسه بهترره ننویسه. بیستر بخونه تا زمانی که صلاحیت نوشتن داشته باشه.

157.197.45.221
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 02:14
علیرضا س

اولا کار ساختن "با علم به سلیقه مردم" یعنی تن دادن به تفکر غیر از خود! هنرمند و اصولاً انسان متعهد دنبال چیزی که هست، نیست دنبال چیزیه که باید باشه! دوماً با طرز تفکر جنابعالی هیچ تلاشی نباید صورت بپذیره، هیچ نقدی نباید باشه و هیچ حرکتی نباید به وقوع بپیونده و باید همینی که هست رو قبول کنیم و این یعنی سکون و نابودی! صبری هم که شما ازش حرف میزنید با این طرز تفکر آدم رو یاد سریال مهران مدیری "شب های برره" میندازه که طرف مثلا کشاورزه صبح میره سر زمین به جای کار کردن رو زمین میشینه زمین رو تماشا میکنه که محصول واسه خودش به بار بیاد! و در این شرایط باید به چی "امید" داشت؟! ما الان چند ساله داریم تو این وضعیت فاجعه موسیقی پاپ دست و پا میزنیم؟! همین شیوه فکری امثال شماست که باعث میشه به جای اینکه غلط به سمت درست حرکت کنه، درسته که داره غلط میشه و خراب و نابود میشه! و شما با چه اطلاعاتی میفرمایید کسی لیاقت خوندن ترانه های آقای ایمان رو نداره؟! البته منظور من ترانه های خوب ایشونه وگرنه هر خواننده درجه ششمی از پس خوندن ترانه سخیف "امشب از اون شباس" برمی آد. طرفدار متعصب و غیرمنطقی جناب ایمان! شما چرا حرفی از میلاد رحیمی نمیزنی؟! آقای ایمان از خودش دست کشیده وگرنه کسان زیادی هستند مثل میلاد رحیمی که به جریان تن نمیدند، کار خودشونو میکنند و حتی به قیمت دیده و شنیده نشدن متعهد باقی میمونند! حتما به شما طرفدار متعصب توصیه میکنم یکبار همکاری مشترک ایشون با اسطوره تون آقای ایمان یعنی ترانه درد رو گوش کنید. و ای کاش آقای ایمان حرف من به گوشش میرسید که چی شد پس؟ تهش این بود؟! در مورد غلط املایی هم (کدوم غلط املایی؟!!) بنده حاضرم بگم غلط کردم اما شما و امثال شما اینقدر وجدان داشته باشید که به هر بهونه ای نخواهید صدای نظر مخالفتون رو ساکت بفرمایید....

236.74.139.101
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 19:46
امير

فقط بايد بيسواد بود به معناي عام كه گفت امشب از اون شباس سخيفه
سخيف انديشه ايست كه تحول و تغيير را برنمي تابد
سخيف انديشه ايست كه چشمش را بر تحول موسيقي بسته است
سهيف سخن كسانيست كه دنيا و موسيقي را فقط از نگاه خود مي بينند

174.44.228.156
ارمينا
21.2.97.236
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 12:45

خيليييييييي قشنگه
آفرين

رضايي
174.167.11.219
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 13:02

تبريك مي گم اهورا جان

سوگل
25.149.202.184
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 13:22

ای جاااااااااااانم
استاد شما شادم بخونید ما عاشقشیم.
با عشق و موی پشت گوش

مینا
38.114.236.161
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 13:36

عاااااااااالی بود. ترانه حرف نداشت. ریتمش جذاب بود و همه چی عالی. ممنون

هنر دوست
10.195.191.163
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 16:59

عمو اهورا داستان چیه ؟ خودتو دوست داریم ، ترانه هاتو دوست داریم . اصلا ما دشمناتم دوست داریم. الان باز میان میگن رضا صادقی شو ، اصفهانی شو. جیمز باند شو..مایکل جکسون شو. نشو داداش من. ما ترانه های خودتو میخوایم با صدای خودت.
کامنتای این آهنگ و آهنگ قبلی رو خوندم. دشمن زیاد داری آقا. اینا دنبال حصر خونه گیت نباشن صلوات !

فرزاته
69.77.89.25
یکشنبه 17 خرداد 1394 - 23:25

قشنگه. خوبیش اینه که آهنگ و بیت جدیده.

علیرضا س
56.212.182.218
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 00:36

جناب ایمان...تموم شد ترانه...به پایان رسیدی!

دوشنبه 18 خرداد 1394 - 01:42
مريم

نه بابا
از كي تا حالا-من شب تو قرص ماه. زير زبون شب- تموم شدنه.؟؟؟؟؟؟
به فرض تموم شدن شما چه اصراري به ابراز خوشحالي از تموم شدن اهورا داري؟؟؟؟؟؟

9.145.251.132
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 13:45
مستانه

شاد خوندن یعنی تموم شدن از نظر تو؟؟
همون تموم شد ترانه بس بود که اهورا تا تهش هر چی بگه شنیدنی باشه برای ما.

142.102.100.158
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 13:56
علیرضا س

خانم من عصبانی ام!!!! خوشحال کجا بود؟!! دیگه بزرگهامون به این نقطه برسن از کوچیکترها چه انتظاری میره؟!!!

201.38.16.7
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:10
مستانه

اهورا تازه شروع شده. تموم شد ترانه واسه وقتی بود که یک سری خواننده داشتن با کارای اهورا پز نیمچه صداشونو میدادن. تو دوره ای که دیگه همه ترانه ها شده واسه گروه سنی ج و شکستای عشقیشون!! یا باز خونی کردن و بیت دزدیدن یا صداهایی که پشت چهره های نچسبه. همون بهتر که به پایان برسه خوندن ترانه های اهورا.
دوست داریم استاد اهورای عزیز و منتظر میمونیم تا بتونیم یک آلبوم کامل از همه کاراتون بشنویم.
صداتون، قلمتون و عشقتون و این شجاعت شما برای فعالیت تو این فضا ستودنی ست.

39.236.71.200
پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 02:19
علیرضا س

خب الان فرق آقای ایمان با این خواننده ها و فضایی که شما میفرمایید چیه؟! ایشون هم که داره همین رده کار رو ارائه میده.

187.83.107.133
امير علي
182.241.143.247
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 02:10

عمو اهوراي عزيز واقعا ريشه اين همه دشمنيو درك نميكنم.
من براي جامعه اي كه حتي از تصور غلتش خوشحاله كه ترانه ساز برجسته ش تموم شده متاسفم
من براي جامعه اي كه نميتونه رقابت رو درك كنه و سعي ميكنه نقش ديوار بلند را واسه هنرمندش بازي كنه متاسفم
عمو اهورا تو نبايد بخوني چون از خيلي از خواننده هايي كه باهاشون كار كردي بهتر و سالمتر ميخوني!
نباس بخوني چون آهنگاي خودتو ميخوني كه از خيلي از معروفاي آهنگسازي بهتر ميسازي!
مسخره تر از همه تو نباس بخوني چون ترانه هات شاهكارن :دلم گرفت سلام آخر قصه اينجوري نبود و ...
منو ببخش اهوراي نازنين ولي واقعا ثابت كرده جامعه ما كه قدر تو و امثال تو رو نميدونه مگر بعد از ...
خدا كنه صد سال بموني و بسازي و بخوني ولي انتظار درك از بخش بزرگ اجتماعت نداشته باش.

نيما م
185.231.59.141
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 10:47

تبريك ميگم نزديكترين دوست كه نه؛ برادر عزيزم! خلق و ساخت موسيقي با اين كيفيت تو زمونه اي كه خيليها ترجيح ميدن رو به آماده خوري بيارن ستايش برانگيزه. كاري كه تو به سادگي از پسش بر مياي. همين روندو ادامه بده و ايمان داشته باش كه موفق خواهي بود :)
پي نوشت: فك كنم ادهم با تغيير نام مجددن شروع به فعاليت زير آهنگات كرده! :))))

شادی
54.62.185.44
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 14:26

تبریک استاااااااد
شنیدن ترانه هاتون با صدای خودتون عالیه.

علیرضا س
178.234.176.141
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 14:53

جناب آقای ایمان! امیدوارم گذری نگاهی به این صفحه بندازی تا در کنار تعریف و تمجیدهای دیوانه وار این دشمنان دوست نمات، حرف دوست دشمن نمایی مثل من رو هم بشنوی. اولا شخصیت حقیقی شما به شدت قابل احترامه و این حرفها توهین به کاراکتر حقیقی شما نیست بلکه واکنشیه به خدشه وارد شدن به شخصیت حقوقیتون اون هم به دست خودتون! شما یه روزی یه جایی به این نتیجه رسیدی که باید راهتو عوض کنی. خب حالا سوال من اینه که راهتو از چی عوض کردی و چرا؟ من به شخصه اولش خیلی خوشحال شدم که رفتی سمت خوانندگی. چرا؟ چون فکر این بود که راهتو جدا کردی تا حرف خودتو بزنی و راه خودتو بری. اینکه یه خواننده یه آهنگ شاد بخونه که دل دل شکسته ها رو به دست بیاره بعد یه آهنگ شاد بخونه برای اونایی که میخوان برقصن یه آهنگ بخونه برای اونایی که اعصاب ندارن بعدم یه آهنگ معنوی بذاره کنارش که مسیر معمول مارکت موسیقی ایرانه!!! خب اگه شما میخوای راه اینا رو بری اصلا برای چی راهتو جدا کردی؟ تو هم که داری کار بقیه رو میکنی. یعنی چی؟ یعنی قصه ما شده قصه نمایشنامه کرگدن اوژن یونسکو. شما هم به کرگدن شدن تن دادی برادر؟!!! یا راهتو جدا کردی تا بیشتر به چشم بیای چون ترانه نویس کمتر از خواننده تو چشم دیگرانه؟! خب شما که جایگاه خوبی تو ترانه داشتی؟ راهتو جدا کردی که بشی بازیچه سلیقه مخاطب؟!! پس حرف خودت چی؟ فکر خودت چی؟!

دوشنبه 18 خرداد 1394 - 20:15
امير علي

دوست عزيز عليرضا س
دغدغه هاي شما خيلي خوبه در نوع خودش ولي قرار نيست اهورا موزيك سنگين بخونه هميشه چون دلم گرفت و تموم شد ترانه نوشته چون قصه اينجوري نبود خونده.اهورا داره خوب ميخونه از ديد من مخاطب جدي موسيقي.انصاف داشته باشي اين ترانه رو ترانه بهتري ميدوني يا شش و هشتاي مثلا خواجه اميري رو؟يا شش و هشتاي صادقي رو؟ تازه اصلا سراغ شش و هشتايي كه ملت هر روز گوش ميدن و مال امثال ساسي مانكن و سامي بيگي نميريم!
خداييش يا بايد بگي شش و هشت لازم نيست تو موسيقي يا بايد با هميناي كه هست مقايسه كرد.من به عنوان طرفدار اهورا از همون دلم گرفتي كه تو دوس داري تا همين امشب...با أصل دغدغه ت موافقم كه اهورا بايد خاص باشه ولي خداييش اين ترانه شبيه كدوم شش و هشته؟
امشب از اون شباس از اون شباي خوب)روشنتر از شمال شرجي تر از جنوب)امشب از اون شباس از اون شباي ناب)بي ارزوي صبح بي تشنگي خواب)اي خدا كاري كن امشب سحر نشه كاري كن خورشيد فردا خبر نشه امشب از اون شباست)من دزد عطر تو تو پاسبون شب)من شب تو قرص ماه زير زبون شب)من ابر پشت كوه يا كوه نقره پوش)تو ماه من ولي با موي پشت گوش...خداييش اين ترانه ترانه بديه؟آهنگ بده؟تنظيم مدرن نيست؟ چرا بايد اهورا تو چارچوب بابك بيات بمونه؟چرا نبايد تغيير ذايقه داد؟چرا نبايد حرف خودشو بزنه اهورا؟به نظرت مردم شش و هشت ساسي مانكن و دلت با من هماهنگه بشنون بهتره يا من ابر پشت كوه يا كوه نقره پوش...؟اگر اهورا رو دوس داري حمايتش كن كه حالا كه از زير سايه خواننده هاي ان چناني در اومده .نميگم نقدش نكن ميگم حمايتش كن.بذار راهشو بره و بعد از حداقل پنج شش سال بشين و داوريش كن.من طرفدار اهورام چون فرهنگشو دوس دارم چون متانت شو دوس دارم و فقط با همين كار داوريش نميكنم.يا علي

74.147.1.45
دوشنبه 18 خرداد 1394 - 23:12
علیرضا س

دوست عزیز! من کی گفتم اهورا ایمان باید تو چهارچوب بابک بیات بمونه؟! من میگم ایشون که در جوانیش به حدی رسیده بود که با یکی از بزرگترین آهنگسازهای تاریخ موسیقی این مملکت کار میکنه، چطور حالا که سنش بالا رفته رسیده به همچین نقطه ای؟! قاعده اش اینه که آدمیزاد سنش که بالاتر میره، نگاهش به جهان وسیع تر بشه، پخته تر بشه نه اینکه عقب گرد کنه! ببین همین الان خودت چی میگی...یعنی خود جناب اهورا ایمان کار رو به جایی رسونده که شما داری با ساسی مانکن و سامی بیگی قیاسش میکنی!!! من به شما میگم این آقا فرهیخته است با بابک بیات کار کرده با نصرالله معین کار کرده شما میگی خواجه امیری؟!! رضا صادقی؟!! بعد میگی این بهتره یا اون؟!! خب هیچ کدوم. جفتش چرندیاته. فیلم کردن مردمه..آخه مگه میشه آدم آهنگ بخونه «مرد برای هضم دلتنگی هاش گریه نمیکنه قدم میزنه» بعد بلافاصله بخونه «منو آباد کنی آزاد میشم تو زندونم کنی» و از این چرندیات. یا اون یکی آقا، آلبومش با سردرد شروع میشه بعد ترک شش و هشت داره! آخه اینو باور کنیم یا اونو؟! به این میگن بازی کردن با احساس مخاطب. یعنی چی؟ یعنی من اونی که شاد هست رو راضی نگه دارم اونی که شکست عشقی خورده رو هم به سمت خودم بکشم و...این یعنی کاسبی نه هنر...هنرمند حرف دل خودشو میزنه. این انتقاد به ایشون هم وارده. من الان کدومو باور کنم؟ شما دلت شکسته یا خوشحالی؟ «گله داری» که طرفت گذاشته رفته یا «امشب از اون شباس» و خوشی؟! و بله آقا این ترانه بده، موسیقیش بده، تنظیمش بده و تغییر ذائقه کدومو؟ از آقای ایمان توقع داشتیم حالا که راهشو از امثالی که نام بردم جدا کرده، جریان خودشو بسازه نه اینکه خودش تو جریان این آقایون کاسبکار غرق بشه. ایشون الان چه فرقی با اونها دانرد که باید ازش حمایت کنیم؟ ایشون هم یه سنگ دیگه گذاشتند روی سنگهای ناامیدی ما از موسیقی پاپ....

60.254.226.227
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 01:08
امير علي

دوست عزيز عليرضا س
دغدغه هاي شما خيلي خوبه در نوع خودش ولي قرار نيست اهورا موزيك سنگين بخونه هميشه چون دلم گرفت و تموم شد ترانه نوشته چون قصه اينجوري نبود خونده.اهورا داره خوب ميخونه از ديد من مخاطب جدي موسيقي.انصاف داشته باشي اين ترانه رو ترانه بهتري ميدوني يا شش و هشتاي مثلا خواجه اميري رو؟يا شش و هشتاي صادقي رو؟ تازه اصلا سراغ شش و هشتايي كه ملت هر روز گوش ميدن و مال امثال ساسي مانكن و سامي بيگي نميريم!
خداييش يا بايد بگي شش و هشت لازم نيست تو موسيقي يا بايد با هميناي كه هست مقايسه كرد.من به عنوان طرفدار اهورا از همون دلم گرفتي كه تو دوس داري تا همين امشب...با أصل دغدغه ت موافقم كه اهورا بايد خاص باشه ولي خداييش اين ترانه شبيه كدوم شش و هشته؟
امشب از اون شباس از اون شباي خوب)روشنتر از شمال شرجي تر از جنوب)امشب از اون شباس از اون شباي ناب)بي ارزوي صبح بي تشنگي خواب)اي خدا كاري كن امشب سحر نشه كاري كن خورشيد فردا خبر نشه امشب از اون شباست)من دزد عطر تو تو پاسبون شب)من شب تو قرص ماه زير زبون شب)من ابر پشت كوه يا كوه نقره پوش)تو ماه من ولي با موي پشت گوش...خداييش اين ترانه ترانه بديه؟آهنگ بده؟تنظيم مدرن نيست؟ چرا بايد اهورا تو چارچوب بابك بيات بمونه؟چرا نبايد تغيير ذايقه داد؟چرا نبايد حرف خودشو بزنه اهورا؟به نظرت مردم شش و هشت ساسي مانكن و دلت با من هماهنگه بشنون بهتره يا من ابر پشت كوه يا كوه نقره پوش...؟اگر اهورا رو دوس داري حمايتش كن كه حالا كه از زير سايه خواننده هاي ان چناني در اومده .نميگم نقدش نكن ميگم حمايتش كن.بذار راهشو بره و بعد از حداقل پنج شش سال بشين و داوريش كن.من طرفدار اهورام چون فرهنگشو دوس دارم چون متانت شو دوس دارم و فقط با همين كار داوريش نميكنم.يا علي

81.129.95.220
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:36
سارا اهورایی

به دشت با امیر علی موافقممم

241.166.27.182
چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 16:37
پریسان اهورایی

به شدت با امیر علی موافقممم. از دل ما گفتی

245.227.36.176
رضا. ب
224.219.18.50
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 01:35

سلام جناب اهورا. ما از این خرسندیم که شما هم ترتنه و هم موسیقی و هم صدا متعلق به خودتونه و افتخاری واسه همشهریاتون. حالا فارغ از همه انتقاداتی که میشه و باید احترام گذاشت. اما تاسف ما برای آقایون یا آقایی است که چند سالی بعد از زلزله بم تشریف بردن تهران و شعرای شاعرن بمی رو سرقت کردن به نام خودشون و کتاب چاپ کردن ، و تازه تو رادیو هم برنامه واسه شون میذارن!!!!! متاسفم برای برخی متولیان فرهنگی هنری کشورمون. در یک کلام شما هنوز هم افتخار مایید.

امير علي
200.116.83.37
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 02:58

دوست عزيز عليرضا
بدا به حال موزيكي كه كار كردن با نصراللهش نشانه فرهيختگي باشه!
گافي كه نبايد ميدادي دادي
من ديگه حرفي ندارم

سه شنبه 19 خرداد 1394 - 20:54
علیرضا س

گاف؟!!! خب شما اگه ایشونو دوست نداری که نمیتونی ارزشش رو ببری زیر سوال! برو ببین اون کاری که من ازش یاد کردم «وقتی تو با من نیستی» حاصل همنشینی اهورا ایمان با چه تیمیه ...درباره آقای نصرالله معین هم اگه بخوای بحث بکنی که بله من با شما موافقم که کارهای تازه ایشون هم ، همون مسئله غرق شدن تو جریان فاسد این روزهای موسیقی پاپمونه (مثل خیلی دیگه از بزرگهای این عرصه) اما خب شما که نمیتونی گذشته درخشان ایشونو زیر پات لگدمال کنی! من هم نمیتونم گذشته نسبتاً درخشان اسطوره جنابعالی آقای ایمان رو نادیده بگیرم. چون حقه و ثابت شده است. ببین آقای من سلیقه یه چیزه، مؤلفه یه چیز دیگه! شما چون نصرالله معین رو دوست نداری، خب نداشته باش (به نظر من هم کارهای این روزهاش فاجعه اس و ایشون هم به کرگدن شدن تن دادند!) اما نمیتونیم هویت کلی این آدم رو زیر سوال ببریم که!!! ایشون خواننده بزرگیه که تو این چند ساله اخیر سطح بالای گذشته خودشو در حد خواننده چرند موسیقی پاپ داخل کشور (جمعیت نود و نه درصدی آقایون که دیگه نمیدونم اون یه درصد درستشون کیه؟!) پایین آورده و تهش رسیده به چرندیاتی مثل «به تو مدیونم» و «شمال»...شما چرا اصل حرف من رو متوجه نمیشی آقا..ما دچار مرض سطحی نگری شدیم..هممون...

95.44.175.187
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 09:58

امشب از اون شباس از اون شبای ناب,وای فوق العاده قشنگه,ی دنیا ممنونم

nilufar
101.152.128.26
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 10:54

بسیار عالی بود❤❤❤

چاوشيست
119.154.50.216
سه شنبه 19 خرداد 1394 - 19:13

ابروي موزيك پاپ ايران چاوشي با زخم صداش و اهورا با عشق تو ترانه هاش ٠كار كنن كاشكي اين دو تا با هم

امير
49.38.12.127
یکشنبه 24 خرداد 1394 - 19:50

هر چه بيشتر ميشنوم بيشتر لذت ميبرم
دم شما گرم استاد
تو اين روزاي غمزده روز و شبمون رو ساختين

azita
161.153.199.113
پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 11:09

میکس و مسترینگ آقای تقوی عالی

امیر
237.2.184.180
جمعه 29 خرداد 1394 - 17:53

خیلی ضعییییف... از همه نظر

علي زند
253.63.5.137
چهارشنبه 3 تیر 1394 - 17:55

آفرين
تبريك ميگم به جناب اهورا
بابت شعر و آهنگ خوب
تنظيم ميتوانست بهتر هم باشد
ولي باز هم يك سر و گردن بالاتر از اثار اصطلاحا شاد اينروزهاي ماست
تبريك

جمعه 26 تیر 1394 - 14:08

سلام استاد
تبریک میگم
بسیار عالی
خیلی زیبا دست مریزاد

يك ترانه سرا
70.94.223.217
یکشنبه 28 تیر 1394 - 23:49

واقعاً تاسف آور است اين ترانه "امشب از اون شباس". من اصلاً كاري به ملودي و موسيقي ندارم اما از همه دوستان خواهش ميكنم شعر اين ترانه را مرور كنند تا ببينند چه قدر افتضاح است. چرا بايد خواننده در يك ترانه شاد از خدا بخواهد كه امشب سحر نشه؟ چرا خواننده بايد دزد عطر بشه؟ مي خواهم بگويم موضوع اين ترانه انگار بيان يك ماجراي غمگين است كه به صورت يك ترانه ناشيانه شاد اجرا شده است.
خواننده وقتي ميگويد "اي خدا كاري كن امشب سحر نشه" من را ياد چايي خوردن ابي با خدا انداخت. ترانه نبايد استعاره هاي سخت و مشكل داشته باشد چون سوء تفاهم پيش مي آورد
وقتي شعر ترانه مبتذل شد كل ترانه به فنا ميرود. آقاي اهورا ايمان ترانه سراي بزرگي هستند با اين ترانه خودش را در حد تتلو پايين آورد

سه شنبه 20 مرداد 1394 - 11:06

با سلام
من خىلى اهل ترانه نىستم ولى به نظرم هم شعر مفهوم قشنگى داره و احتمالا هممون از شبهاى اىنچنىنى خاطره دارىم و هم ترانه و اجراى دلنشىنى داره.امىدوارم کارهاى بىشتر و زىباترى از اىن هنرمند بشنوىم و پا گداشتنشون تو عالم خوانندگى حضورشونو در ترانه سراىى و اهنگسازى کمرنگ نکنه.

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
متن ترانه

امشب از اون شباس
از اون شبای خوب
روشنتر از شمال
شرجی تر از جنوب

امشب از اون شباس
از اون شبای ناب
بی آرزوی صبح
بی تشنگیِ خواب

ای خدا کاری کن
امشب سحر نشه
کاری کن خورشیدِ
فردا خبر نشه

امشب از اون شباس

من دزدِ عطرِ تو
تو پاسبونِ شب
من شب،تو قرصِ ماه
زیرِ زبونِ شب

من ابرِ پشتِ کوه
یا کوهِ نقره پوش
تو ماهِ من ولی
با مویِ پشت ِ گوش

ای خدا کاری کن
امشب سحر نشه
کاری کن خورشیدِ
فردا خبر نشه

امشب از اون شباس