برنامه یاد بعضی نفرات
 
خشایار اعتمادی «تو محکومی به برگشتن» را منتشر می‌کند
در ادامه آلبوم موفق «باید به تو برگردم»؛
خشایار اعتمادی «تو محکومی به برگشتن» را منتشر می‌کند
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: خشایار اعتمادی در ادامه انتشار آلبوم «باید به تو برگردم»، آلبوم جدیدی را راهی بازار موسیقی می‌کند که «تو محکومی به برگشتن» نام دارد. وی با اعلام این خبر و با بیان اینکه آلبوم جدیدش‌‌ همان روند آلبوم قبلی را دنبال کرده است، گفت: «در واقع یک روند و یک خط فکری است که سعی کرده‌ام‌‌ همان را دنبال کنم، با‌‌ همان گویش،‌‌ همان نگاه و در‌‌ همان فضا و حال و هواست.»

به گفته این خواننده، آلبوم «تو محکومی به برگشتن»، شامل ۱۰ قطعه بوده و هم اکنون در مرحله میکس به سر می‌برد. وی ادامه داد: هم زمان با اینکه آلبوم میکس می‌شود، برای اخذ مجوز به وزارت ارشاد رفته و منتظر دریافت مجوز از سوی این وزارتخانه است.

خواننده «دلشوره» در ادامه یادآور شد: در این آلبوم با همراهی دوست خوبم رضا صادقی یک قطعه را مشترکا اجرا کرده‌ایم که عنوان آن «نمی‌دونی و می‌دونم» است.

در واقع این اولین همکاری خشایار اعتمادی با رضا صادقی است. وی که نخواست در خصوص جزییات آلبوم جدید خود حرفی بزند در باره مشخصات عمده آن اظهار داشت: آلبوم جدیدم به صورت تصویری نیز خواهد بود و درباره آن فیلم کوتاهی ساخته شده که در یک پکیج منتشر می‌شود. هر قطعه هم به صورت صوتی و تصویری یعنی به صورت vcd و audبوده و به علاقه مندان تقدیم می‌شود.

وی که در آلبوم قبلی خود حتی با عنوانی که برای آلبومش انتخاب کرده بود به نوعی می‌خواست یک جریان سازی ایجاد کرده و به مقابله با اشعار تیره و تار و منفی برود، در این باره گفت: مضامین ترانه‌های آلبومم عاشقانه است. به نوعی سعی کرده‌ام به مقابله ترانه‌های منفی بروم و عاشقانه حرف بزنم. تلاش کرده‌ام که بتوانم به هدفی که می‌خواهم برسم. امیدوارم موفق شوم. به همین دلیل سعی کرده‌ام از اشعار موقر و محتواگرا استفاده کنم. شعر در موسیقی برای من از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی همچنین به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: هر زمان که مجوز آلبوم صادر شود، به فاصله یکی دو ماه آن را منتشر می‌کنم و به نظر می‌رسد تا پایان پاییز آن را به بازار بفرستم.

وی در پایان گفت: اگر صحبتی از جزییات آلبوم نمی‌کنم به این دلیل است که می‌خواهم همه اخبار پیرامون آن را همزمان با هم منتشر کنم.
وی در این آلبوم سورپرایزهای بسیاری برای علاقه مندان خود دارد.
از خشایار اعتمادی که به او لقب اولین خواننده موسیقی پاپ بعداز انقلاب را داده‌اند، پیش از این آلبوم‌های «دلشوره»، «طعنه»، «لیلا»، «عاشقی هر کی هر کی شد»، «باید به تو برگردم» و... را شنیده‌ایم. وی خود نیز در آلبوم جدیدش به آهنگسازی اقدام کرده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

به عشق سلطان موسیقی پاپ ایران اورجینال می خرم
سرباز مشکی:فقط مشکی
یا علی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

بله. فکر میکنم از آلبوم قبلی هم بهتر میشه و حتمن هم از اشعار روزبه بمانی استفاده میکنه.این یکی رو دیگه دانلود نمیکنم. و میرم میخرم تا از این هنرمندان حمایت بشه. هرچند تو شهرستانها یکسال طول میکشه تا اورجینال بیاد. تو شهرستان ما که نمیاد. باید ازشیراز بخرم.........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

منون خشایار جان
منتظر آلبوم قشنگت هستم
موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

یکی از بهترین البومای امسال بی شک
دوستان بیاید ارجینال بخرید البوم باید ب تو برگردم بهترین البوم سال 89 بود ب نظر من

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

omidvaram saffarian bashe chon too album ghabli terekoond

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

بچه ها. دوستان.بیاین بیخیال یه ساندویچ شیم و پولشو بدیم به آۀبوم اوریجینال ایشون. من خیلی ناراحتم که تمام این سالها دانلود کردم یا mp3کپی شده خریدم. از وقتی اومدم به این سایت و خوندم که چقد دردسرها و دنگ و فنگها و مرافعه هایی سرراه هنرمندان هست خیلی شرمنده شدم فقط اورجینال نهضت خرید اورجینال رو شروع کنیم از همینجا البته همه مثل من نیستن و مطمینم خیلی از شما همیشه اورجینال میخریدید هرکی به این نهضت پیوسته یا میخواد بپیونده بگه یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

من تو نظر قبلی گفتم کاش میشد تو این آلبومش یک آهنگ ترنس یا هوس باشه تا از یکنواختی دربیاد ولی نظرمو تایید نکردید ..چرا ؟؟ واسم علامت سواله...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

کاش این ژستهای بی خود رو نمی گرفت بیشتر دافعه داره...(منظورم لبخند تصنعی و به زور خوشحال بودنه)
آهنگ اول آلبوم باید به تو برگردم فوق العاده بود( دلت می خواد کی باشم)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

تو این البوم بزرگانی مانند روزبه بمانی 5 ترانه و علیرضا افکاری بهروز صفاریان مهدی یراحی و رضا صادقی حضور دارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

منتظریییییییییییییییم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

عاشق هر دوتاتونم وحشتناکککککککککککک

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خشایار اعتمادی «تو محکومی به برگشتن» را منتشر می‌کند | موسیقی ما