برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «تو محکومی به برگشتن» به بازار آمد
با صدای «خشایار اعتمادی» و حضور افتخاری «رضا صادقی»
آلبوم «تو محکومی به برگشتن» به بازار آمد
موسیقی ما – بهمن بابازاده: ‌ آلبوم «تو محکومی به برگشتن» با صدای خشایار اعتمادی» و حضور افتخاری «رضا صادقی» از صبح امروز در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

ابن البوم که با حاشیه‌های فراوانی در یکی دو ماه اخیر رو به رو شده بود، بالاخره وارد بازار شد تا یک بار دیگر مشخص شود بازار موسیقی پاپ احتیاج جدی به شرکت‌ها و موسسات جدید دارد که خارج از هر گونه روابط پشت پرده و مافیاهای پخش، آثار خواننده‌های پاپ را در بازار منتشر کنند.

در این آلبوم رضا صادقی نیز به عنوان خواننده مه‌مان در یکی از قطعات حضور دارد و خشایار اعتمادی به پاس حضور این خواننده پاپ در آلبومش، متنی را به او در شناسنامه آلبومش تقدیم کرده و نوشته: «رضا صادقی عزیز را دوست دارم و برای هوادارانش احترام قائلم. چون طرفدار هنرمندی هستند که صاحب تفکر و دارای معرفت است...»
این آلبوم با ۹ قطعه و حضور چهره‌هایی چون آرون حسینی، فرزاد فتاحی، سیروان خسروی، بابک صحرایی و داود رحمت اللهی تهیه و تولید شده و در استودیو «راگا» ‌ (ایمان حجت)، مراحل میکس و مسترینگ‌اش انجام شده است. خود خشایار اعتمادی و «نیما شریفی زاد» نیز تهیه کنندگان این آلبوم می‌باشند.

در انت‌ها مثل همیشه از دوستداران و مخاطبان موسیقی خواستاریم که جهت حمایت مادی و معنوی از این اثر این آلبوم و تمامی آلبوم‌های ستاره‌های موسیقی را به صورت نسخه اورجینال تهیه کنید تا روند کلی موسیقی کشور روز به روز بتواند حرکتی رو به رشد را تجربه نماید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

من این آلبوم رو اورجینال خریدم.مثل آلبوم های حباب و عاشقانه ها ومثل بقیه ی آلبومایی که دوست داشتم گوش بدم.خیلی ها هستند که اگر یک نفر از خواننده ی مورد علاقشون انتقاد کنه شروع میکنن به فحش دادن بهش اما همین آدما اول از همه دنبال لینک دانلود همون آلبوم میگردن.اما من میگم هم باید انتقاد منصفانه کرد هم آلبوم رو خرید تا از هنرمند حمایت درست بشه.اما چند نکته راجع به آلبوم:اول از همه که طراحی گرافیک و عکس های جلد واقعا ضعیف بود به نظرم نه خواننده نه گرافیست نیومدن یه بار آلبوم رو گوش کنن تا یه ذره کاور آلبوم متناسب با خود اثر باشه شاید هم هزینه ی خوبی رو برای این کار اختصاص ندادن چون من میدونم گرافیست های خوبی تو ایران وجود داره شاید هم کار عجله ای شده.نکته ی دیگه در مورد شعرهاست از نظر من این آلبوم چندین تک بیت قشنگ داره اما وقتی کل آلوم رو گوش میدی یه جاهایی یه دفعه تو ذوقت میخوره مثلا اونجا که میگه( دستامو ول کردی) یا مثلا قافیه کردن( عقب نشینی با پیش بینی )یا مثلا تو آهنگ تقدیر میگه( روحم رو به دنیای غریب ودیگه ای بردی)،این عبارت( غریب و دیگه ای) اصلا به دل آدم نمیشینه، یا این واژه ی (مبهم)که کاربردش رو نمیفهم که تو خیلی از ترانه های بابک صحرایی هست.همین شعرهایی که من ازشون ایراد گرفتم بعضی جاهاشون خیلی زیبا هستند اما بعضی از تعابیر هست که حداقل به دل من نمیشینه.به طور کل شعر های (باید به تو برگردم)رو بیشتر دوست داشتم.نکته ی آخر در مورد خواندن و صدای آقای اعتمادی است به نظرم تو این آلبوم به استایل خودش بیشتر نزدیکه تو آلبوم قبلی چون ریتم کارها کند تر بود صداشون یه مقدار شبیه ...شده بود.در ضمن من قبلا در مورد اون ترک دو صدائه که با آقای صادقی اجرا کردن اظهار نظر تندی کردم و گفتم کار ضعیفی بوده.عذرخواهی میکنم ونظرم رو تصحیح میکنم:این ترک تو 9ترک این آلبوم کار متوسط رو به خوبیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

هنوز زوده در مورد آلبوم نظر داد باید یکم بگذره تا فهمید آلبوم خوبیه یا نه. من فقط چند تا سوال داشتم در مورد آلبوم:
چرا فقط ترانه سرای تقدیر رو نوشتن بابک صحرایی. بقیه آهنگ ها مگه ترانه سرا ندارن اسم روزبه بمانی و افشین مقدم چی شد
چرا نیما وارسته از آلبوم کنار گذاشته شد چرا اسمی از علیرضا افکاری نیست چرا شناسنامه آلبوم رو نذاشتن تنظیم کننده و آهنگسازا و ترانه سراها اصلا مشخص نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

البوم و اول به افتخار سلطان مشکی خریدم ولی دیدم در کل البوم خوبی بوده و تا اینجا بهترین البومی هست که منتشر شده.واقعا زحمت کشیده و البوم پرخرجی بود.
حضور رضا صادقی هم به هرچه بیشتر شنیده شدن اثر کمک می کنه همین امروز که می خواستم بخرم دیدم چندتارو به خاطر عکس سلطان البوم و تهیه کردن.
قطعه مشترکشون عالی بود افرین به رضا صادقی که دوباره این بازخوانی هارو رواج داده و مرسی از خشایار اعتمادی
به امید انتشار البوم سلطان مشکی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

نیما وارسته به قبلا قطعه فیت و تنظیم کرده بود که کار لو رفت وقتی ازش خواستن دوباره تنظیم کن موافقت نکرد که کارو با تنظیم ارون منتشر کردن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

اسم اهنگساز کوش پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اسم شاعر کوش پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این مدلشو ندیده بودیم که دیدیم.خیلی جالبه

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

خوب بود. منتظرش بودم اما اینو هم بگم مثل اکثر خواننده‌ها کارهای اولش یه حال و هوای دیگه داشت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

میکس و مسترینگ قطعه نمیدونی نمیدونم برای ایمان حجت نیست . آرش پاکزاد این قطعه رو میکس کرده . چرا اسمی ازش نیاوردن؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

دوستان به نظر من بهترین البوم چند سال اخیر خشایار بود...............دستش درد نکنه با همه زحمتکشان این البوم با احساس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

جناب اعتمادی بزرگوار، سپاس بابت کارهای همیشه زیباتون. لذت بردم از کیفیت کارهاتون. زنده باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

تا جایی که یادمه ، یکی از خبرهای خوبی که قبلا راجع به این آلبوم شنیده بودم ، حضور زوج علیرضا افکاری و روزبه بمانی بود . از اون جایی هم که تو کاور آلبوم اسمی ازترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده ی اکثر قطعات نیست ، مشخصه که این عزیزان در آلبوم حضور دارن!!
اما ای کاش لا اقل یه اسم مستعاری ! ازشون چاپ می شد ، تا دوستانی که اطلاعی از بامزه بازی های! این روزای ارشاد ندارن ، متوجه اوضاع وحشتناک این دوره می شدن !
و البته لا اقل با این کار ، برای خیلی ها این سوال پیش نمی اومد که ترانه و آهنگی که می شنون توسط چه کسی خلق شده ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

album besiar zibaee bood.khasteh nabashid migam be khashayar etemadi aziz.omidvaram hamishe movafagh bashi.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

خوب بود اما نه در حد بهترین آلبوم>>>آهنگی که با آقا رضا خوندند تنظیم قبلیش بهتر بود///همونی که لو رفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

جالبه اسم روزبه بمانی و علیرضا افکاری تو عاشقانه ها اومده اما اینجا دو باره اسمشون نیومده .اگه اینجوری باشه آقای صحرایی نباید اسمش میومد چون ایشون هم با خوانندگان خارج کشور همکاری کرده متاسفانه کاراشون حساب کتاب نداره اصلا معلوم نیست چی کار می کنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

تنظیم ترک میدونی میدونم فوق العاده ضعیف بود از نظره من
تنظیم قبلی خیلی بهتر بود
از لحاظ ترانه باید ب تو برگردم خیلی قوی تر بود
روزبه و علی رضا افکاری سنگ تموم نزاشتن
و چرا اسم روزبه و افکاری تو البوم عاشقانه ها خورده ولی تو این البوم نخورده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

نظر من راجب این البوم:
این البوم به شدت کاور ضعیفی داره و استفاده کردن از خواننده دیگه یعنی توهین به خشایار این نظر منه و کار ندارم نظر خود خواننده چیه. خشایار خواننده قدیمی هست و نیاز به این کار نداشت به نظر من.
2- این البوم به نظر من که تمام اثر این خواننده رو گوش کردم بهترین کار این شخص میباشد همه چی در این البوم هست از تنظیم خوب ترانه خوب و تنوع موسیقی بر عکس کارهای قدیم این خواننده.
3- ترک 2 نفره با صادقی هر 2 بد خوندین و فرقی نداشت اتود کار با این ترک.من طرفدار کسی نیستم گفتم و با اطمینان 100% میگم طرفدارا میگن خواننده خودشون بهتر خوند اما تو این ترک موسیقی خیلی زیبا و شنیدنی بود منو یاد فیلم های سبک اسکاتلند و... میندازه مخصوصا فیلم شجاع دل و کار ندارم کجا و کدوم کشور ساخت و شایدم بشه یه شوخی.
4- در آخر به نظر همین که به خاطر فروش نگفتی اندازه 3 البوم هزینه و... تشکر میکنم و به عنوان بهترین اثر شما انتخاب میکنم چون نسبت به بقیه البومها بهتره اما البوم عالی نیست. خوبه فقط اما عالی این چند سال نداشتیم غیر از البوم غریبه فریدون آسرایی که همیشه با شنیدنش انسان فکر میکنه ماله امروزه نه 9 ساله پیش. به تمام طرفدارات تبریک میگم واسه این البوم خوب شما اما عالی نه. راستش من سبک خواننده انور خوندن دوست ندارم ولی این اثر از البوم اخر خواننده اونوری که شبیه هم هستین بهتره

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

mer30 albumesh jaleb bud

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

ملودی ترک تو محکومی به برگشتن خیلی خوبه....
ترک تو میدونی و می دونم خیلی خوب شده تتظیمش نسبت به ورژن قبل ....
تنظیم سیروان خوب بود اما سنگ تموم نذاشت.
ترانه بابک صحرایی متوسط بود.
در کل آلبوم متوسط رو به بالایی بود...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

میتونم بپرسم کجای آلبوم عاشقانه ها اسم روزبه بمانی اومده ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

ممنون البوم خیلی زیبایی بودمن ترک 1 .5.7خیلی دوست دارم فعلا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

دوست عزیز میشه راجع به دوتا موضوع توضیح بدی؟هر کس نظری داره ولی چون قراره حرف هامون با دلیل و منطق باشه میگم.
اول اینکه خشایار چون خواننده قدیمی هست نباید با کسی می خوند؟چرا؟این کار تو همه دنیا رواج داره!ضمن اینکه رضا صادقی جز قدیمی های موسیقی پاپ هست الان نزدیک ده سال داره تو سطح اول موسیقی پاپ می خونه!باز اگه حتی با خواننده جوونی هم این کارو می کرد اشکالش چی بود؟این یه جور احترام هست نه توهین.
دوم اینکه چرا ترک دو صدا هر دو بد خوندن؟می شه علتش و بگی؟کجای کارو بد خوندن؟کدوم قسمت؟
به نظره من ترک دو صدا بهترین ترک بود همه چیزش عالی بود هم از تنظیم هم خوندن دو صرف

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

این داستان اسامی هم داره رمان میشه!
توی عاشقانه ها اسم ترانه سرا و آهنگساز از اسم خواننده درشت تره اینجا اصلا اسمی ازشون نیست!

فقط بگم من ازتون استدعا میکنم به تیم های دیگه هم فکر کنید...
به خدا انقد استعدادهای جوون حداقل تو بخش ترانه که خودم دارم میبینم هستن که حد نداره

جدیدا شرط لازم برای اینکه بگیم آلبوم خوبی داریم حضور روزبه بمانی شده ... درصورتی که چندین ترانه سرای دیگه توی این کشور هستن که سطحشون با روزبه تفاوتی نداره...

به نظرم این منصفانه نیست که یک نفر بخاطر اسمی که با روش های خاصی (!) به دست اورده جای کسانی که دارن صادقانه کار میکنن رو بگیره!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

kheilii khooob booood ... alireza afkari fogholadasssssssssssss vaghean ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

من هر سه آلبوم حباب ، عاشقانه ها و این آلبوم رو اورجینال خریدم ،تو این آلبوم فقط تقدیر رو پسندیدم ، جالبه در آلبوم عاشقانه ها هم بیش از بقیه از تراک احساس آرامش خوشم اومد ، و تازه دقت کردم که حضور "سیروان خسروی" در هر دو تراک وجود داره پس یه "دمت گرم" حسابی میگم به سیروان گل ... اگه بخوام امتیاز بدم نظر من اینه :
حباب محسن یگانه : 4 ستاره
عاشقانه ها احسان خواجه امیری : 4 ستاره
تو محکومی به برگشتن خشایار اعتمادی : 2 ستاره
دست همشون درد نکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

Be aghaye etemadi va hadavaraneshoon enteshare in albume ziba ro tabrik migam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

حیف از آلبوم قشنگی که بیشر بار زیباییش رو دوش کسایی هست که اسمی ازشون رو کاور ذکر نمیشه. بازم دم خواجه امیری گرم که این جرات رو داشت.سختی کشید اما اسم همکاراش رو روی آلبوم زد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

روی جلد عاشقانه ها اسم روزبه بمانی هست البته اگه خریده باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

به نظرم برای کار دوصدائه باید ایرج رو انتخاب میکرد هم به سن وسالش بیشتر میخوره هم ایرج سلطان خوش اوازه منتظرم البوم کوبنده حاج حسین اقا هستیم چه میکنه ایرج نابغه صدای ایران ........................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

دقیقا همین خواهش رو از محسن یگانه هم داریم از ترانه سراهای دیگه و جوان هم استفاده کنند حتی از محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

شما اگه البوم احسان رومیخریدی میدیدی که روی جلد اسم روزبه بمانی اومده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

من متاسفم برای آقای خشایار اعتمادی .این البوم رو مدیون علیرضا افکاریه و خلاقیت و نبوغ علیرضا افکاری .

خشایار اعتمادی رو دوباره برگردوند به صحنه /.من خیلی ناراحت شدم اسم علیرضا و روزبه تو کاور نبود و امیدوارم که دوستان هنرمندمون ازشون بگدرند .

در حال حاضر تنطیم کننده های ایران خیلی و چند گام از علیرضا افکاری و سیروان عقب هستند /.

تو کاور اسم ها رو عوض میکنی ولی ملودی و رنگ و بو و حس کار علیرضا افکاری رو نمیتونی عوض کنی و کاور کنی

خشایار اعتمادی متاسفم برات .فقط همین /.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

البوم بسیار خوبیه یه خسته نباشید به خشایار اعتمادی معلومه زحمت کشیده واسه این البوم و بدون تعصب از هر دو البوم محسن و احسان در کل و در مجموع ترک ها بهتره....واقعا دوست داشتنیه چندتا ترکش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

نگاه کن دوستم مشکل اکثر طرفدرای خواننده ها با من میدونی چیه؟ فقط یک چیز بعد از احساسی بودن که البته تا جایی حق دارن و بعدی خوب نخوندن نوشته من. به خدا عجیبه چرا یک نفر خوب نوشته منو نمیخونه و بعدشم شروع میکنه به دعوا و جنجال. البته شما خوبه با احترام نظر دادی و شکر اما کجا من گفتم نباید با کسی میخوند؟ اینو ثابت کردین من ادامه میدم. نوشته بالای منو بخونید متوجه اشتباه اولتون میشین.
یه بار نظرم منو بخونید و اگه باز گفتین چرا با هم خوندن گفتم من جواب نمیدم چون من اصلا اینو ننوشتم.خیلی عجیبه واسم نوشته آدم هست و یک جوره دیگه تعبیر میکنید عجیبه. بحث شما هم نیست از سایتهای احسان هم با من بحث کردن تو همین سایت و نوشته منو بر عکس متوجه شدند همین طور طرفداراهای یگانه و... به خدا خوب خوندن کاری میکنه نه سو تفاهم بوجود بیاد نه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

1. صدای خواننده عالی و ÷خته و موسیقی بلد
2 . ملودی خوب و به جا برای تمامی اهنگا
3 . هم خونی زیبا با رضا صادقی که در نوع خودش زیبا بود
4. قطعه های تو هم رفتی و تو محکومی به برگشتن عالی
5> نکته جالب اینه که باز هم سیروان خسروی نشون داد که برای دیگران سنگ تموم نمی گذاره و ایده هاشو برای آلبوم خودش نگه می داره من جای خواننده های باشم سیروان رو تحریم می کنم تا کم فروشی نکنه چون می دونم سواده اینکارو داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

کار فرزاد فتاحی فوق العاده بود : تو محکومی به برگشتن
تراک 1 خیلی شبیه آهنگ اون خواننده زن لوس انجلسی بود که اسم آهنگ اعتراف بود اگه اشتباه نکنم
تراک 4 یه قسمت از ترانشو بازم اون خواننده لوس انجلسی اجرا کرده بود !!
کارای افکاری هم دیگه خیلی داره تکراری میشه
ولی به آلبوم باید به تو برگردم نمیرسه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

حرفت خیلی خنده داره هم خیلی بچه گونه این بنده خدا این همه هزینه کرده از خداش که اسامی این عزیزان تو البوم باشه چون واسه فروش البومش خوبه حتما به دلایلی نشده الان نبین که احسان اسم این دوتا عزیز خیلی بزرگ تو کاور اورده متاسفانه معلوم نیست تو ارشاد چه خبره.

اون موقع رو اسم این دوتا خیلی حساسیت بود فکر کنم مجوز البوم قبلا صادر شده چون فتاحی و بابک صحرایی هم ممنوع فعالیت هستن. پس الکی شلوغ نکن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

بهترین نظری که تا حالا در مورد موسیقی پاپ ایران شنیدم ، اونم این بود که گفتی عالی ترین آلبوم موسیقی این سال ها فقط و فقط غریبه فریدون بوده و هست و خواهد بود....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «تو محکومی به برگشتن» به بازار آمد | موسیقی ما