برنامه یاد بعضی نفرات
 
دیدار زمستانی «بابک جهانبخش» با دوستدارانش
۳ بهمن و در برج میلاد؛
دیدار زمستانی «بابک جهانبخش» با دوستدارانش
موسیقی ما – بهمن بابازاده: با قطعی شدن مجوز اجرای زنده بابک جهانبخش در برج میلاد، این خواننده ۳ بهمن ماه سال جاری و در دو سانس در تهران روی صحنه می‌رود.

بابک جهانبخش که نام‌اش در بین خواننده‌های حاضر در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر هم به چشم می‌خورد، قبل از این فستیوال سالانه تصمیم به اجرایی زمستانی گرفته تا بتواند با دوستدارانش دیداری تازه کند. او که بعد از انتشار آلبوم جدیدش «من و بارون»، توانست به خوبی استقبال دوستدارانش را از اثر جدید شاهد باشد، این بار نیز با ترکیبی از قطعات جدید و آثار پرخاطره قدیمی‌اش، روی صحنه می‌رود.

رضا تاجبخش رهبر ار کستر بابک جهانبخش است و همچون کنسرت قبلی این خواننده، وظیفه مدیریت گروه نوازنده‌های جهانبخش را بر عهده دارد.

از این خواننده تا کنون آلبوم‌هایی از قبیل «زندگی من»، «احساس»، «بی‌اسم» منتشر شده و آخرین آلبوم این خواننده هم «من و بارون» نام داشت که حضور افتخاری رضا صادقی به عنوان خواننده مه‌مان را به خود می‌دید که این اتفاق واکنش‌های جالب توجهی را نیز در بین اهالی موسیقی در پی داشت.

گفتنی ست این کنسرت به همت موسسه «اکسیر نوین» برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

تخفیف های بلیط های برج میلاد چی شد پس قرار بود تا 40 درصد کاهش قیمت داشته باشیم؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

عشق است سلطان احساس ، بابک جهانبخش . مطمئنم یکی از بهترین اجرا های سال میشه .
عشق فقط یک کلام / بابک جهانبخش والسلام

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

دوست من بهتره لقب سلطان احساس مجید خراط ها رو برای کس دیگه ای به کار نبری ... آلبوم دیگه میرم در بهمن ماه همه چیز رو مشخص میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

سلطان احساس مجید خراطهاست لقب دزدی اونم تو روز روشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

مجید خراطها تا حالا یه آلبومم نداشته شده سلطان احساس...چه جذاب.ما سال هاست که این لقبو به بابک جون دادیم و فکر میکنم باید به فکر یه لقب دیگه باشید..
عشق است سلطان احساس بابک جهانبخش....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

سلطان احساس و صدا فقط وفقط♥بابک جهانبخش♥
مطمینم این کنسرت هم مثل بقیه کنسرت ها فوق العادس وهیچ شکی درش نیست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

سلطان احساس فقط یه نفره اونم
بــــــــــــــــــــــابـــــــــک جهانبخشه لقب دزدی هم شماها کردین نه ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

هر موقع مجید مخراط ها مثل بابک بابک 5 آلبوم رسمی توی بازار داشت و سالانه بیش از 15 سانس توی برج میلاد کنسرت گذاشت ( به جز کنسرتای شهرستان ها ) و توی اکثر نظرسنجی ها مجله های معتبر مثل مجله ایده آل و زندگی سبز جزو 7 خواننده محبوب کشور شدن ( در حالی که اصلا اسم مجید خراطها 0.0001 در صد هم رای نیاورده بودن ) تونم موقع بیایید بحث کنیم سلطان احساس کیه ؟! حتی بگم توی نظرسنجی برنامه فرش سپید که میلیون ها نفر شرکت کرده بودن بابک 6 مین خواننده محبوب کشور شد در حالی که باز اسم مجید خراطها جزو 15 خواننده اول نبود !
قصد بی احترامی رو ندارم ولی طرفداران این خواننده با توجه به نزدیکی انتشار آلبوم آقای خراطها قصد دارن با اینجور جوسازی ها و لقب دزدی ها آلبوم آقای خراطها رو بیشتر جلوه بدن !هر موقع مجید مخراط ها مثل بابک بابک 5 آلبوم رسمی توی بازار داشت و سالانه بیش از 15 سانس توی برج میلاد کنسرت گذاشت ( به جز کنسرتای شهرستان ها ) و توی اکثر نظرسنجی ها مجله های معتبر مثل مجله ایده آل و زندگی سبز جزو 7 خواننده محبوب کشور شدن ( در حالی که اصلا اسم مجید خراطها 1 درصد هم رای نیاورده بودن ) اون موقع بیایید بحث کنیم سلطان احساس کیه ؟! حتی بگم توی نظرسنجی برنامه فرش سپید که6 میلیون نفر شرکت کرده بودن بابک 6 مین خواننده محبوب کشور شد در حالی که باز اسم مجید خراطها جزو 15 خواننده اول نبود !
قصد بی احترامی رو ندارم ولی خودتون دارید شروع میکنید !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

من بی احترامی نکردم ولی لازمه چند نکته رو بدونید .
1 : درسته مجید خراط ها آلبوم رسمی به بازار ارایه نداده ( به این دلیل که شرایط گرفتن مجوز رو نداشته ) اما در عوض 6 آلبوم غیر رسمی منتشر کرده.( یکی لو رفته )
2 : مجید خراط ها رکورد دار کنسرت در ایران هستن ولی باز هم به دلیل نداشتن مجوز نتونستن در برج میلاد کنسرتی بذارن و در عوض در هر جای ایران که فکرشو کنید کنسرت داشتن ، و قطعا بعد از آلبوم در برج میلاد کنسرت میذارن .

3 : مجید خراط ها رکورددار شلوغترین کنسرت در ایران هستن . 50000 نفر درکنسرت شهر بادرود ( شهری خیلی کوچک) حضور داشتن . خوبه یه یکم به این رقم فکر کنید.

4 : برای اثبات لقب سلطلان احساس میتونید به کاور آلبوم کنسل نگاهی کنید آلبومی که 3 سال پیش عرضه شد و روش این لقب حک شده بود . و اینکه میتونید توی گوگل " سلطان احساس " رو سرچ گنید و یکی از وبلاگ های پیدا شده رو باز کنید و ببینید اون مطلب برای چه تاریخی بوده و توی همون نتایج ، یک وبلاگ هم از بابک جهان بخش پیدا کنید که کسی بهشون سلطان احساس گفته باشه ( که فکر نمیکنم پیدا کنید) و تاریخ اون مطلب هم ببینید و در انتها مقایسه کنید که کدوم خواننده در ابتدا این لقب رو بهش داده اند .
امیدوارم بتونید پاسخی قانع کننده در مورد مطالبی که نوشتم به من بدهید .
و درباره ی این مطالب مجلات که دارید در موردش حرف میزنید خوبه یکم فکر کنید . مجید خراطها تازه مجاز شده و اسمشون موقعی که غیر مجاز بودن نمیتونست در نظر سنجی ( چه در مجلات و چه در سایت هایی مثل موزیک ما ) قرار بگیره . چون فقط خوانندگان مجاز میتونن در نظرسنجی حضور داشته باشن .
فقط دوست دارم بعد از انتشار آلبوم مجاز : دیگه میرم : شما هم تو این سایت باشی و ببینم باز هم بعد از انتشار میتونی این حرفا رو در مورد مجید خراط ها بزنی ؟

موزیک ما خواهش میکنم تایید کن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

سوال من اینه بابک 3 سال به خاطر کارهای نامشروع ممنوع الفعالیت بوده از 84 تا 87 . بعدا چطور میشه که یه خواننده با یه البوم بتونه معروف بشه و لقب بگیره در صورتی که مجید سال 87 چهارمین البوم خودشو منتشر کرد!
سلطان احساس مجید خراطها بوده و هست و خواهد بود شماها هم با دزدیدن لقب سلطان احساس از مجید نمیتونید به مجید برسید پس دنبال یه کار دیگه باشید تا به مجید برسید......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

مرد حسابی تو که هنوز لقب خوانده ها رو نمی دونی سنگین بمون خودتو ضایع نکk سلطان احساس بابک جهانبخش و سلطان غم مجید خراطها ، الکی جو نده

پنجشنبه 16 خرداد 1392 - 03:52

اولا نبينم كسي مجيد خراطها رو با بابك جهانبخش مقايسه كنيد دوما اي جهانبخش كي شدسلطان احساس ك ما خبر نداشيم ؟ با اي كارتون ب سلطان احساس مجيد خراطها توهين كردين و تو همه ايران همه سلطان احساس رو ميشناسن ك نيازي ب گفتن نيست .ب اميد جهاني شدن مجيد خراطههههههههههههها سلللللطان احساااااااس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیدار زمستانی «بابک جهانبخش» با دوستدارانش | موسیقی ما