برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

من بی احترامی نکردم ولی لازمه چند نکته رو بدونید .
1 : درسته مجید خراط ها آلبوم رسمی به بازار ارایه نداده ( به این دلیل که شرایط گرفتن مجوز رو نداشته ) اما در عوض 6 آلبوم غیر رسمی منتشر کرده.( یکی لو رفته )
2 : مجید خراط ها رکورد دار کنسرت در ایران هستن ولی باز هم به دلیل نداشتن مجوز نتونستن در برج میلاد کنسرتی بذارن و در عوض در هر جای ایران که فکرشو کنید کنسرت داشتن ، و قطعا بعد از آلبوم در برج میلاد کنسرت میذارن .

3 : مجید خراط ها رکورددار شلوغترین کنسرت در ایران هستن . 50000 نفر درکنسرت شهر بادرود ( شهری خیلی کوچک) حضور داشتن . خوبه یه یکم به این رقم فکر کنید.

4 : برای اثبات لقب سلطلان احساس میتونید به کاور آلبوم کنسل نگاهی کنید آلبومی که 3 سال پیش عرضه شد و روش این لقب حک شده بود . و اینکه میتونید توی گوگل " سلطان احساس " رو سرچ گنید و یکی از وبلاگ های پیدا شده رو باز کنید و ببینید اون مطلب برای چه تاریخی بوده و توی همون نتایج ، یک وبلاگ هم از بابک جهان بخش پیدا کنید که کسی بهشون سلطان احساس گفته باشه ( که فکر نمیکنم پیدا کنید) و تاریخ اون مطلب هم ببینید و در انتها مقایسه کنید که کدوم خواننده در ابتدا این لقب رو بهش داده اند .
امیدوارم بتونید پاسخی قانع کننده در مورد مطالبی که نوشتم به من بدهید .
و درباره ی این مطالب مجلات که دارید در موردش حرف میزنید خوبه یکم فکر کنید . مجید خراطها تازه مجاز شده و اسمشون موقعی که غیر مجاز بودن نمیتونست در نظر سنجی ( چه در مجلات و چه در سایت هایی مثل موزیک ما ) قرار بگیره . چون فقط خوانندگان مجاز میتونن در نظرسنجی حضور داشته باشن .
فقط دوست دارم بعد از انتشار آلبوم مجاز : دیگه میرم : شما هم تو این سایت باشی و ببینم باز هم بعد از انتشار میتونی این حرفا رو در مورد مجید خراط ها بزنی ؟

موزیک ما خواهش میکنم تایید کن .

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما