برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیست و هفتم دی و در جدیدترین کنسرت خواننده «من و بارون» اتفاق افتاد
«بابک جهانبخش» به یاد جانباختگان حوادث اخیر «هیچ» را خواند
موسیقی ما جدیدترین کنسرت «بابک جهانبخش» شامگاه بیست و هفتم دی‌ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پایتخت برگزار شد. این خواننده طی دو سانس و با ارکستری به رهبری «معین راهبر» و به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای فروهر» روی صحنه رفت. اجرای زنده بابک جهانبخش در تهران همانند سایر اجراهای زنده روزهای اخیر تحت تأثیر حواشی فاجعه سرنگونی هواپیمای اوکراینی و همچنین سیل در استان سیستان و بلوچستان قرار داشت. این خواننده در اجرای زنده خود برای اولین‌بار آهنگ «هیچ» را هم اجرا کرد. اثری که هفته گذشته و همزمان با اعلام جزئیات حادثه دلخراش سرنگونی هواپیمای اوکراینی و درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان منتشر شد.
 
 جهانبخش که اولین هنرمند موسیقی بود که با انتشار یک آهنگ با ترانه «محسن شیرالی» و تنظیم و نوازندگی پیانو «رضا تاجبخش» نسبت به آن حادثه واکنش نشان داده بود، این اثر را با نوازندگی پیانو خودش در کنسرتش خواند. نوازندگی و اجرای بابک جهانبخش در این اثر مورد توجه دوستدارانش قرار گرفت و بازخورد زیادی را در سالن برایش به دنبال داشت. در طول برگزاری برنامه هم تصاویر و طرح‌های گرافیکی برای تسلیت به مناسبت اتفاقات اخیر در نمایشگرهای سالن پخش می‌شد.
 
«از خوشی می‌میرم» هم یکی دیگر از آثار جدید بابک جهانبخش است که کمتر از یک ماه پیش منتشر شد و در این کنسرت او این اثر را خواند. سایر بخش رپرتوار کنسرت این خواننده هم به اجرای تک‌آهنگ‌های جدید و همچنین قطعات خاطره‌انگیز آلبوم‌های گذشته او اختصاص داشت.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 - 19:31

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بابک جهانبخش» به یاد جانباختگان حوادث اخیر «هیچ» را خواند | موسیقی ما