برنامه یاد بعضی نفرات
 
سهراب پاکزاد: دچار یک نوع هیجان مضاعف هستم
عکس هایی از تمرین گروه برای کنسرت را اینجا ببینید؛
سهراب پاکزاد: دچار یک نوع هیجان مضاعف هستم
موسیقی ما - آرتین ولی اللهی: سال ۸۸ بود که سهراب پاکزاد به همراه امیر طبری آلبوم «زیر بارون» را منتشر کرد، آلبومی که به عنوان آلبوم اول به موفقیت نسبی دست پیدا کرد. یکی از آهنگ‌های این آلبوم «آروم آروم» نام داشت که در حد یک آهنگ مگاهیت در بین مردم طرفدار پیدا کرد و به خوبی شنیده شد، آهنگی که توسط سهراب پاکزاد اجرا شده بود و به محبوبیت خوبی هم دست یافت.

سال گذشته بود که خبر جدایی پاکزاد و طبری از هم دهان به دهان پیچید تا طرفداران آن‌ها دیگر منتظر همکاری مشترک این دو خواننده جوان کشورمان نباشند. حالا و بعد از کش و قوس‌های فراوان اولین کنسرت مستقل سهراب پاکزاد بیست و یکم آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

پاکزاد در مورد اینکه چرا اینقدر دیر اقدام به برگزاری کنسرت مستقل خود کرده، می‌گوید: «خب در این مدت حواشی زیادی برایم اتفاق افتاد که مانع حضورم روی صحنه بود. از آخرین کنسرتی که برگزار کردیم ۱۶ ماه می‌گذرد و من از آن زمان تا امروز ممنوع الکار بودم و جالب است بدانی که تا همین امروز هم دلیل این ممنوع الکاری به من اعلام نشده است. دلیل دیگر اینکه در این مدت کنسرت نداشتم این بود که من به همراه نیما وارسته عزیز مشغول پایه ریزی آلبوم بعدی بودیم و با فکر و برنامه ریزی دقیقی کارهای آلبوم را پیش می‌بردیم.»

سهراب پاکزاد در مورد این موضوع که قرار است برای اولین بار به صورت مستقل روی استیج قرار بگیرد هم گفت: «نمی‌شود گفت استرس اما دچار یک نوع هیجان مضاعف هستم چون قرار است بعد از شانزده ماه با مردم ملاقات کنم. از طرفی یکسری اتفاقات هیجان انگیز در این کنسرت خواهد افتاد که به خودی ِ خودی هیجان انگیز است.»

 وی همچنین در مورد دلیل انتخاب سالن نمایشگاه برای کنسرت خود اظهار داشت: «احساس خوبی از انتخاب این سالن دارم چون می‌توانم تعداد بیشتری از دوستان و هوادارانم را در سالن ببینم. ما برای اینکه یک بار دیگر مردم را در کنسرت ملاقات کنیم لحظه شماری می‌کنیم و هرچه این سالن بزرگ‌تر باشد ما خوشحال تریم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

سلام
خیلی خیلی ممنون ..موسیقی ما - آرتین ولی اللهی...عالی بود
.......................هوادار نیما وارسته...................................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

آفرین پژمان فرهمند عزیز، واقعا هنرمندی پسر. هم تو گروه مازیار فلاحی میزنی هم تو گروه های دیگه. اینجا هم برات آرزوی موفقیت می کنم. منتظر اجراتون با سهراب هستیم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سهراب پاکزاد: دچار یک نوع هیجان مضاعف هستم | موسیقی ما