برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعات جدید و خاطره‌انگیز
بازگشت باشکوه «سهراب پاکزاد» به صحنه
موسیقی ما - کنسرت‌های «سهراب پاکزاد» در تهران طی پنج شب در ماه اردیبهشت برگزار شد. این خواننده که در فصل جدید فعالیت‌های هنری‌اش روی صحنه می‌رفت توانست در میان استقبال خوب دوستدارانش آثار جدید و خاطره‌انگیزش را اجرا کند. کنسرت‌های سهراب پاکزاد در حالی برگزار شد که این خواننده طی سال‌های اخیر آهنگ‌هایی در فضاهای متنوع را به بازار ارائه کرد و توانست حضور متفاوتی نسبت به کنسرت‌های سال‌های قبل خود روی استیج داشته باشد. اجراهای سهراب پاکزاد در تهران به همت موسسه «لیما» و به تهیه‌کنندگی «میلاد ماهان راد» و مدیریت برنامه‌های «بهنام محمدی» روی صحنه رفت. بلیت‌های این کنسرت‌ها هم همگی در زمان‌های کوتاهی به اتمام می‌رسید و همین موضوع باعث پنج نوبت تمدید اجراهای سهراب پاکزاد شد.

سهراب پاکزاد در این کنسرت‌ها منتخبی از آهنگ‌ها خاطره‌انگیز و جدیدش را روی صحنه برد. او توانست با وجود برخی حاشیه‌سازی‌ها در فضای مجازی علیه کنسرتش، پرفورمنس مورد پسند شنوندگان و مخاطبانش را ارائه کند. پاکزاد در این راه، چاشنی بیش از یک دهه تجربه فعالیت حرفه‌ای را هم به کار گرفت. نور چشمی، مو مشکی، میگیرم دست تورو ، گل بی نقص، مال من باش، تزریق و این چه حسیه از جمله آهنگ‌های رپرتوار کنسرت سهراب پاکزاد بودند.

امیر خسروی، امیرعلی مرادی، علیرضا حق جو، مجید عطرلی، معین حبیبی، پوریا ربانیان، امیرحسین کیانپور، علیرضا عمرانی، آرش جامع، برهان همتی، همایون هاشم زاده و سینا آذرآباد اعضای ارکستر سهراب پاکزاد به رهبری «انوشیروان تقوی» بودند. انوشیروان تقوی برای این کنسرت برخی از قطعات سهراب پاکزاد را مجدداً تنظیم و برای اجرای زنده آماده کرده بود.

در ادامه گزارش تصویری اختصاصی سایت «موسیقی ما» از کنسرت‌های سهراب پاکزاد در تهران را می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 خرداد 1401 - 11:17

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بازگشت باشکوه «سهراب پاکزاد» به صحنه | موسیقی ما