.
plays 177267
موسیقی ما  در هفته گذشته خبرهای ابتلای چند هنرمند عرصه‌های مختلف به کرونا منتشر شد. از جمله «سهراب پاکزاد» که با انتشار عکس آزمایش خود اعلام کرد که با وجود عدم بروز علائم عمومی کرونا به این ویروس مبتلا شده است. او این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و حتی تیزر آهنگ جدیدش به نام «گل بی نقص» را به صورت سلفی و در قرنطینه ضبط و منتشر کرد. به بهانه این اتفاق دقایقی را با سهراب پاکزاد هم‌کلام شدیم و او از جزئیات ابتلایش به ویروس کووید – 19 گفت که در ادامه می‌خوانید:
 
سهراب پاکزاد ابتدا درباره آخرین وضعیت خود اعلام کرد:«من نشانه خاصی نداشتم و بابت این آزمایش دادم که چند روز پیش با دوست عزیزی بودم که پس از ملاقات، علائم کرونا در ایشان بروز کرد. به من گفت که آزمایش او مثبت شده و از من هم خواست و جواب من هم مثبت شد. اکنون وضعیت جسمی خوبی دارم و هنوز علائمی بروز نداده است. شاید بیشتر به خاطر این است که همیشه ورزش می‌کنم و رژیم غذایی مناسب دارم و به همین دلیل از لحاظ جسمی به هم نریختم. اما در طول روز انرژی‌ام افت می‌کند و متوجه می‌شوم که درون بدنم وضعیت مناسب نیست! پس از اینکه پزشک، نتیجه آزمایش را دید گفت که چون هنوز عارضه خاصی بروز نکرده است، فعلاً در قرنطینه بمان و مایعات زیادی استفاده کن و باید از استفاده سرخود دارو خودداری کنم. پزشک من اعلام کرد که اگر تنگی نفس یا سرفه شروع شد، قطعاً باید یک پزشک عمومی من را ویزیت کند و روند درمانم متفاوت خواهد بود ولی فعلاً در قرنطینه هستم.»
 
او درباره دلایل ابتلای خود به کرونا به چنین نکاتی اشاره کرد:«تنها عاملی که باعث می‌شود شما مبتلا شوید و برای خودم هم همینطور بود، رعایت نکردن فاصله یک و نیم متر است. برخی از دوستان شما مهربان هستند و دست کرونایی می‌دهند یا در آغوش می‌گیرند و همین باعث می‌شود که فاصله یک و نیم متر شکسته شود و اگر مبتلا باشند ویروس را به شما هم منتقل کنند. برای من هم فکر می‌کنم همین بوده است. به نظر من سه راه ساده برای جلوگیری ابتلا به کرونا وجود دارد. باید حتماً ماسک استفاده کنیم و دستکش داشته باشیم و فاصله یک و نیم متر را رعایت کنیم به این راحتی مبتلا نمی‌شویم.»
 
با فاصله کوتاهی پیش از اعلام ابتلای سهراب پاکزاد به کرونا، خبر ابتلای «آصف آریا» به این ویروس هم منتشر شد. هنرمندی که از دوستان نزدیک سهراب پاکزاد است و اغلب آثارشان در قالب یک تیم و یک مجموعه تولید می‌شود. همین موضوع باعث شد تا شایعه‌هایی درباره شیوع ویروس در تیم تولید این هنرمندان منتشر شد. اما سهراب پاکزاد این موضوع را تکذیب کرد و گفت:«ابتلای من و آصف آریا به کرونا به یکدیگر مربوط نیست و این اتفاق در استودیوی ما رخ نداده است. ما در طول روز آنقدر کارهای زیادی انجام می‌دهیم که حافظه ما قطعاً یاری نمی‌کند که بدانیم بر اثر چه اتفاقی کرونا گرفته‌ایم. موردی که در ابتدای مصاحبه اشاره کردم راجع به یکی از دوستان نزدیکم بوده که تماس گرفت و اطلاع داد که کرونا گرفته است. من به شکل استثنا متوجه شدم و باز هم این یک احتمال است. ممکن است که من از دوست خودم نگرفته باشم. آصف هم وقتی مشکوک شد به سرعت آزمایش داد و اعلام کرد که تست من مثبت شده است و از همان زمان خودش را قرنطینه کرد.»
 
پاکزاد چند کلامی هم خطاب به سایر مبتلایان به کرونا درباره راهکار شکست دادن این ویروس عنوان کرد:«قوی‌ترین نیروی ممکن در دنیا نیروی ذهن ما است و شما با ذهن خودتان می‌توانید مسیر هر چیزی را تغییر دهید. این را به کسانی می‌گویم که اکنون درگیر این بیماری هستند یا از روی تخت بیمارستان صدای من را می‌شنوند. اینکه بخواهید جلوی این بیماری روحیه خودتان را ببازید قطعاً به پیشرفت آن کمک می‌کنید. تا قبل از اینکه مبتلا شوید به شدت جلوگیری کنید ولی وقتی مبتلا شدید از لحاظ ذهنی فکر کنید که یک بیماری است و باید دوره‌ای را بگذرانید و خوب می‌شوید. نترسید و روحیه خودتان را نبازید و قوی باشید و با روحیه خوب مدت زمان قرنطینه را سپری کنید. مطمئن مطمئن هستم که اگر این کار را انجام دهید، خیلی زود و خوب این بیماری را پشت سر می‌گذارید.»
 
این خواننده نهایتاً اعلام کرد:«یک چیز دیگر که مطمئن هستم حال همه ما را خوب می‌کند این است که ما پنجشنبه یک آهنگ خوب به نام «گل بی نقص» منتشر کردیم. خوشبختانه کارهای این آهنگ پیش از ابتلای من به کرونا تمام شد. مطمئن هستم این آهنگ هم مثل کارهای قبلی، حال مردم خوب کشورمان و تمام ایرانی‌های عزیز را بهتر می‌کند. تمام سعی من و گروهمان این است که بتوانیم آهنگ‌هایی تولید کنیم که این روزهای سخت را برای همه راحت‌تر کند. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.»


دیدگاه‌ها

پنجشنبه 26 تیر 1399 - 14:01

خوبه که توصیه های بهداشتی و پزشکی رو از زبان پزشکان دریافت کنیم.

افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو مصاحبه با سهراب پاکزاد پس از ابتلا به کرونا از سایت موسیقی ما | موسیقی ما