برنامه یاد بعضی نفرات
 
در شب همخوانی با «سهراب پاکزاد»
تور کنسرت‌های «آصف آریا» از تهران آغاز شد
موسیقی ما شاید تا چند سال پیش خیلی‌ها «آصف آریا» را صرفاً با ترانه و ملودی‌هایی که برای هنرمندان دیگر می‌نوشت و می‌ساخت، می‌شناختند. اما او در این سال‌ها توانسته کارهای شخصی خودش را منتشر کند و به عنوان خواننده هم طرفداران زیادی داشته باشد. همین مسیر آصف آریا در نهایت به برگزاری کنسرت او در تهران منجر شد. اجرایی که به دلیل استقبال دوستدارانش برای یک شب دیگر تمدید شد و او در روزهای سی و سی و یکم اردیبهشت به دیدار مخاطبانش رفت. کنسرت‌های آصف آریا به همت موسسه «لیما» به مدیریت «میلاد ماهان راد» و مدیریت برنامه‌های «بهنام محمدی» روی صحنه رفت و «امیرحسین اویسی» به عنوان رهبر ارکستر روی صحنه حضور داشت.

تو یه دونه، نگرانتم، همسفر، حال دلم، چه عجب، موی لخت، چشمون کردن، آتیش، هیس، ساعت شنی و همه میگن از جمله قطعات رپرتوار کنسرت آصف آریا بود. اما نکته مهم شب دوم کنسرت آصف آریا اجرای آهنگ «شوخی ندارم» با همراهی «سهراب پاکزاد» بود. سهراب پاکزاد در شب دوم کنسرت این آهنگ را که چندی پیش منتشر شده بود را با آصف آریا همخوانی کرد. این اجرا با استقبال زیاد طرفداران هر دو خواننده مواجه شد و فیلم‌های آن به سرعت در میان صفحات طرفداری بازنشر شد.

علی شهبازی، رامین زواری، عرفان همتی، متین عابدی، معین پارسی، مهرداد قاسمی، محمد کبیری، امین عطایی، امین واحدی، پارسا هادی، اشکان نظر و فرشاد دهنوی هم اعضای ارکستر آصف آریا به رهبری امیرحسین اویسی بودند.

آصف آریا پس از تهران آماده برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای دیگر ایران می‌شود. اولین مقصدهای او در تور کنسرت‌هایش هم شهرهای سنندج و سقز هستند که به ترتیب در روزهای ده و یازده خرداد این اجراها برگزار می‌شود.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «سعید عبداللهی» و «محمد باقرنژاد» از این کنسرت را ببینید:
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1401 - 12:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت‌های «آصف آریا» از تهران آغاز شد | موسیقی ما