برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات تازه‌ترین کنسرت گروه در اواخر تیر
گروه رستاک «بهار» را به برج میلاد می‌برد
موسیقی ما - گروه «رستاک» بعد از انتشار آلبوم «بهار»، روز 28 تیر اولین اجرای این آلبوم و همچنین اولین اجرای امسالش را در برج میلاد روی صحنه می‌برد و قرار است از حضور اساتید موسیقی نواحی در این کنسرت بهره ببرند.
 
در این برنامه که به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت محمد جلیل‌پور روی صحنه می‌رود، قطعات آلبوم «بهار» همراه با قطعات منتخب دیگر اجرا خواهد شد.
 
فرزاد مرادی (خواننده و نوازنده گروه) درباره این کنسرت می‌گوید: «کنسرت‌های ما به شکلی است که معمولاً تعدادی از قطعات قبلی به دلیل خاطره نوستالژیک مخاطب با آنها، در رپرتوآر گنجانده می‌شود. با این حال بخش اصلی کنسرت تیرماه براساس آلبوم «بهار» است و سعی می‌کنیم تعداد زیادی از قطعات آلبوم جدید را اجرا کنیم. تمرینات ما از چند روز پیش شروع شده و تا شب کنسرت ادامه خواهد داشت، ما این تمرینات را به صورت منظم ادامه می‌دهیم تا بتوانیم کارها را با کیفیت خوبی به کنسرت تهران برسانیم.»
 
گروه «رستاک» نسبت به آخرین کنسرتش تغییراتی داشته اما معتقدند که ترکیب و فضای حاکم بر گروه طوری است که نمی‌توانند تغییرات زیادی را در آن لحاظ کنند با این حال در تلاشند تا از حالت یک نواختی خارج شوند: «سعی می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی دقیق، نه تنها در بخش رپرتوار برنامه، بلکه در سایر بخش‌های نیز متفاوت از قبل باشیم.»
 
او درباره اثر تازه منتشر شده‌شان می‌گوید: «خیلی‌ها معتقدند که آلبوم «بهار»، صمیمی‌تر و متفاوت‌تر از کارهای قبلی است. در این آلبوم برای اولین‌بار برخی اعضای گروه نظیر آقایان یاور احمدی‌فر، اکبر اسماعیلی‌پور و مجید پوستی که عضو جدید گروهمان است آواز خواندند. در این آلبوم پنج نفر از اعضای گروه قطعات را می‌خوانند و قرار است در کنسرت تهران نیز به همان شکل کارها را اجرا کنیم.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1397 - 13:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه رستاک «بهار» را به برج میلاد می‌برد | موسیقی ما