برنامه یاد بعضی نفرات
 
۹ تیرماه برگزار می‌شود
کنسرت گروه رستاک در تهران
موسیقی ما - گروه موسیقی «رستاک» در برج میلاد تهران کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، این گروه که چند هفته پیش در کانادا کنسرت برگزار کرده بود، پس از بازگشت به ایران خود را برای اجرا در پایتخت آماده کرده و قرار است 9 تیر 1398 در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران هنرنمایی کند.

این کنسرت به سرپرستی و نوازندگی سیامک سپهری و خوانندگی فرزاد و بهزاد مرادی برگزار خواهد شد. در این برنامه اکبر اسماعیلی‌پور (تار و عود)، صبا جمالی (قانون)، امید مصطفوی (تمبک، ناقارا، زنبورک و تمپو)، سپهر سعادتی (کنترباس و گیتار بیس)، دینا دوستی (کمانچه)، حامد بلندهمت (سرنا، نی انبان و بالابان)، فرزاد خورشیدسوار (دف و سازهای کوبه‌ای)، مجید پوستی (دف و سازهای کوبه‌ای( و پریسا اینانلو (دف و سازهای کوبه‌ای) می‌نوازند.

بلیت‌های کنسرت 9 تیر 1398 گروه رستاک از 45 تا 185 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند و از طریق سایت Tik8 به فروش می‌رسند.

گروه موسیقی رستاک از تابستان سال 1376 به سرپرستی سیامک سپهری فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه در تجربیات خود نگاهی کاربردی به عناصر شنیداری فرهنگ‌های فولکلور ایران داشته که حاصل آن، نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه‌های گوناگونی چون پژوهش و تحقیقات میدانی، آموزش، ساخت موسیقی برای فیلم و تئاتر، طراحی و ساخت آلبوم‌های موسیقی و اجرای کنسرت بوده است.

گروه رستاک تا کنون کنسرت‌های متعددی در ایران، انگلستان، اتریش، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هلند، سوئد، آمریکا، کانادا، استرالیا، هندوستان، ژاپن، مالزی، شیلی، لهستان، ترکیه، بلژیک، گرجستان، قزاقستان، عمان، عراق، بلاروس، بنگلادش و امارات متحده عربی داشته است.

رنگ‌واره‌های کهن (۱۳۸۶)، همه اقوام من (۱۳۸۹)، سرنای نوروز (۱۳۹۱)، میان خورشیدهای همیشه (۱۳۹۵) و بهار (۱۳۹۷) آلبوم‌هایی هستند که از گروه رستاک منتشر شده‌اند.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 15:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه رستاک در تهران | موسیقی ما