برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت موسسه «آوای حنانه»
آلبوم «قلک عنکبوتی» اثر مشترک «سینا و صدرالدین حجازی» منتشر می‌شود
موسیقی ما – آلبوم مشترک سینا حجازی و پدرش صدرالدین حجازی که از بازیگران قدیمی و سرشناس کشور است، به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «قلک عنکبوتی» که شعر و صدای صدرالدین حجازی را به همراه موسیقی متن سینا حجازی شامب می‌شود به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

این اثر متفاوت در تلاش است بخشی از هنر این خانواده هنرمند را به تصویر بکشد و اشعار صدرالدین حجازی در قالب دکلمه با صدای خود این هنرمند روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

سینا حجازی نیز آهنگسازی موسیقی متن این اثر را به عهده داشته است و در تجربه‌ آهنگسازی این اثر را بر عهده داشته است.

صدرالدین حجازی با ایفای نقش درسریال «کوچک جنگلی» در سالهای دور به شدت مورئ توجه قرار گرفت و این همکاری قطعا جذابیت‌های زیادی را برای دوستداران هنر می تواند داشته باشد.

صدرالدین حجازی پیش از این درباره رابطه‌اش با سینا حجازی که از خواننده های پاپ موفق حوزه موسیقی در ایران است که در سبک رگه فعالیت می کند، گفته بود: «اگرچه بحث ژن مطرح است اما بخشی از آن هم اکتسابی است. این خیلی طبیعی است. پدر برای بچه‌اش یکی از الگوهاست. ارتباط پدر با فرزند، دیالوگ‌هایی که بین آنها برقرار می‌شود؛ محیط زندگی و. . . تاثیرگذار هستند. وقتی سینا می‌بیند که پدرش به شعر علاقه دارد ناخودآگاه او هم کنجکاو می‌شود؛ همان‌طور که من علاقه به شعر را از پدرم دارم. سینا قائم به خودش است، بعد از خدا و خواست او که در آن شک نداریم سینا خودش حرکت کرد. اگر قرار بود برود دنبال مجوزش منتظر من نمی‌ماند. حتی من بارها زنگ زده‌ام که بخواهم کاری برایش انجام بدهم اما او نپذیرفته و من به این روحیه‌اش خیلی افتخار می‌کنم.»

گفتنی‌ست مراسم رونمایی از آلبوم «قلک عنکبوتی» ساعت 9 شب در خانه فرهنگ و هنر مایا به آدرس: تهران، بلوار کشاورز، ابتدای وصال شیرازی، کوچه شاهد با حضور این دو هنرمند برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 19:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «قلک عنکبوتی» اثر مشترک «سینا و صدرالدین حجازی» منتشر می‌شود | موسیقی ما