برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «دیدی داری» به سینما می‌آید
سینا حجازی بازیگر فیلم «سراسر شب» شد
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «رویا» نخستین ایفای نقش سینمایی خود را تجربه می‌کند.

به گزارش «موسیقی‌ما»، سینا حجازی که پیش از این با خواندن تیتراژ سریال «مسیر انحرافی» نخستین تجربه رسمی خود را در سال‌های گذشته منتشر کرد و با انتشار آلبوم «رویا» و برگزاری کنسرت‌های مختلف در تهران فضای رسمی موسیقی کشور را تجربه نمود بازیگر فیلم جدید فرزاد موتمن شد.

پس از قطعی شدن حضور الناز شاکردوست، سینا حجازی خواننده پاپ هم به تازگی به سراسر شب پیوسته است. او با حضور در فیلم جدید موتمن برای اولین بار تجربه بازی در یک فیلم سینمایی را به دست می‌آورد. امیر جعفری نیز دیگر بازیگری است که حضورش در این پروژه قطعی شده و برای اولین بار در فیلمی از موتمن مقابل دوربین خواهد رفت.

نسخه نهایی فیلمنامه این پروژه پس از چند بار بازنویسی آماده شده است. فیلمبرداری به طور کامل در شب انجام می‌شود و تمامی لوکیشن‌ها نیز در تهران خواهد بود.

«سراسر شب» به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر است و در خلاصه داستانش آمده: مهتا برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داود می‌رود تا با یافتن پاسخی برای سوالاتش پیرامون اتفاقی که برای مریم افتاده پیدا کند، اما در این میان… آخرین فیلم موتمن «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» نام داشت که در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و هنوز اکران نشده است.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کنندگی «سراسر شب» را برعهده گرفته است. فرزاد موتمن کارگردان خداحافظی طولانی درباره فیلم جدیدش می‌گوید: ««سراسر شب» یک درام عشقی خیابانی و در عین حال یک فیلم مالتی ژانر است و شما رگه‌هایی از ژانرهای مختلف را در آن می‌توانید ببینید. این فیلم در واقع اولین فیلمی است که فیلمنامه آن را خودم نوشته‌ام و به نوعی اگر این فیلم ساخته شود، نخستین فیلم من است و گویی هر چه تاکنون ساخته‌ام تمرینی بوده برای اینکه این فیلم ساخته شود.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1396 - 17:37

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 3 مهر 1396 - 19:45

چقدر جالب○○○ من همیشه دوستداشتم خواننده های خوبمون هم فیلم سینمایی یا سریال نمایش خانگی بازی کنن☆♡

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سینا حجازی بازیگر فیلم «سراسر شب» شد | موسیقی ما