برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک روز در تمرین خواننده «منشور» پیش از اجرا در سالن وزارت كشور
کاوه یغمایی با سورپرایزهایی روی صحنه می‌آید
موسیقى ما - کمتر از یک هفته تا کنسرت کاوه یغمایى در تهران زمان باقى است. همه‌چیز مرتب به نظر می‌رسد و گروه در استودیو «خلیج فارس» تمرین می‌کند. نیلوفر فرزندشاد (کیبورد)، بابک ریاحى‌پور (گیتارباس)، مسعود همایونى (گیتار الکتریک)، ساتگین یغمایى (کیبورد) و نیما حمیدى (درامز) اعضاى این گروه در کنسرت پیش رو هستند که این روزها ساعت‌هاى زیادى را در استودیو مى‌گذرانند.
 
البته شاهرخ ایزدخواه نیز قرار است به عنوان نوازنده میهمان گیتار، کاوه را در این کنسرت همراهى کند تا به این ترتیب، با حضور شهرام شعرباف (به عنوان صدابردار) اعضاى اصلى گروه «اوهام» (شهرام، بابک و شاهرخ) بار دیگر پس از سال‌ها کنار یکدیگر قرار گیرند.
 
حدود دو ماه پیش، کاوه یغمایی با آهنگسازى و نوازندگى شاهرخ ایزدخواه، تک‌آهنگ «سفر» را منتشر کرد؛ قطعه‌اى که نسخه اولیه آن در سال ٨٢ توسط شاهرخ ساخته شد و قرار است در این کنسرت، با نوازندگى او اجرا شود. «منشور»، «خاطره‌بازى»، «مترسک»، «پنجه‌هاى آواز»، «جاده» و «زخمى» از دیگر قطعاتى هستند که گروه قرار است در این کنسرت اجرا کند. البته یک قطعه بى‌کلام با فضایى متفاوت هم در رپرتوار آنها وجود دارد که قرار است یکى از سورپرایزهاى کاوه براى مخاطبانش باشد.
 
روز تمرین، کامیل یغمایى (برادر کاوه) هم در استودیو بود و فعلاً حضورش در کنسرت در هاله‌اى از ابهام قرار دارد. او سال‌ها است روى استیج نرفته و آخرین‌بار در کنسرتى که کاوه یغمایى پیش از رفتن به کانادا در ایران برگزار کرد، حضور داشته است.
 
در ادامه عکس‌هاى «سعید عبداللهى» از تمرین گروه کاوه یغمایى پیش از اجرا در سالن وزارت کشور را ببینید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 15:55

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه یغمایی با سورپرایزهایی روی صحنه می‌آید | موسیقی ما