برنامه یاد بعضی نفرات
 
۹ بهمن منتشر می‌شود
هم‌خوانی کاوه یغمایی و‌ سیروان خسروی در یک سریال
موسیقی ما - سیروان خسروی و کاوه یغمایی این بار در اجرای قطعات موسیقی و خواندن تیتراژ سریال نمایش خانگی «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی همکاری کردند. این همکاری به شکل هم‌خوانی کاوه یغمایی و سیروان خسروی در تیتراژ پایانی سریال «نهنگ آبی» و همچنین تنظیم مشترک این قطعه است. سیروان خسروی در دوران کودکی شاگرد کاوه یغمایی بود که در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ کاوه هم به عنوان نوازنده کیبورد حضور داشت. با حضور دوباره کاوه یغمایی در ایران و برگزاری کنسرت‌هایش، سیروان در بعضی از آنها به عنوان نوازنده و حالا دیگر خواننده مهمان هم حضور داشته که نتیجه آن، انتشار دی‌وی‌دی تصویری کنسرت کاوه یغمایی (نخستین کنسرتش بعد از یک دهه در ایران) در مرداد ماه سال جاری بود.

علاوه بر این، آنها در ساخت و تولید بعضی آلبو‌های دیگر خواننده‌ها هم با یکدیگر همکاری داشته‌اند. سیروان خسروی که این روزها کم‌کار شده و اجراهایش را هم از مرداد امسال، در واکنش به وضع بد معیشتی روی صحنه نبرده، بعد از گذشت چهارده ماه از انتشار تک‌آهنگش این قطعه را تولید کرده است.

آخرین حضور سیروان خسروی به عنوان خواننده در یک فیلم، مربوط به فیلم سینمایی «آذر» ساخته نیکی کریمی بود که آذر سال گذشته اکران شد. «نهنگ آبی» عنوان سریال نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، نویسندگی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان در ۳۰ قسمت در سبک اجتماعی است که ۹ بهمن ماه منتشر خواهد شد. لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ویشکا آسایش و حسین یاری از بازیگران این سریال هستند. شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو از دیگر سرمایه‌گذاران این سریال هستند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 - 23:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هم‌خوانی کاوه یغمایی و‌ سیروان خسروی در یک سریال | موسیقی ما