برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز دوشنبه اول مرداد منتشر می‌شود
نخستین آلبوم تصویری کاوه یغمایی با حضور سیروان خسروی
موسیقی ما - نخستین آلبوم تصویری از کنسرت شهریور ماه سال 1395 کاوه یغمایی در ایران، از روز دوشنبه اول مرداد، توسط شرکت «هنر اول» در سراسر اسران پخش و منتشر می‌شود.
 
کاوه یغمایی سال 95 بعد از نزدیک به یک دهه دوری از بازار موسیقی در ایران، دوازدهم مرداد آلبوم نه قطعه‌ای «منشور» را منتشر کرد و یک ماه بعد از آن یعنی روزهای 9 و 10 شهریور، اولین کنسرتش در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد. البته این هنرمند قرار بود د جشنواره موسیقی فجر سال 94 روی صحنه برود که کنسرتش لغو شد و به این ترتیب شهریور سال بعد با اجرای قطعاتی از آلبوم‌های «سکوت سرد»، «مترسک» و «منشور» بعد از نزدیک به ده سال، در همان سالن (میلاد نمایشگاه) با مخاطبانش دیدار کرد.
 
کاوه یغمایی در این کنسرت حضور سیروان خسروی روی استیج را به عنوان یکی از سورپرایزهای برنامه در نظر گرفته بود. سیروان قطعه «بهار نزدیکه» که ملودی آن را کاوه ساخته بود اجرا کرد و بعد از آن هم قطعه «پل بی عبور» را با هنرنمایی کاوه یغمایی، مسعود همایونی و بابک ریاحی‌پور اجرا کردند که کاوه یغمایی و سیروان خسروی با هم بداهه‌نوازی و در بخش‌هایی از قطعه هم‌خوانی داشتند.
 
«اولین حرف»، «فریب»، «منشور»، «شب سرد»، «خاطره بازی»، «کوچه»، «تب صفر»، «مترسک»، «پنجه‌‌های آواز»، «48 ساعت»، «زخمی» و «جاده» از جمله قطعاتی بودند که توسط مسعود همایونی (گیتار الکتریک و آکوستیک)، بابک ریاحی‌پور (گیتاربیس)، نیلوفر فرزندشاد (کیبورد)، ساتگین یغمایی (کیبورد و کرال)، نگین پارسا (گیتار الکتریک و کرال) و نیما حمیدی (درامز) در کنار کاوه یغمایی اجرا شدند. «شهرام شعرباف» نیز صدابرداری کنسرت را بر عهده داشت. این کنسرت به همت موسسه «رویال هنر پارس» و تهیه کنندگی مجید عبدی و «پنج برگ هنر» برگزار شده بود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 تیر 1397 - 13:29

دیدگاه‌ها

شنبه 30 تیر 1397 - 17:05

سلام،
بر خلاف تیتری که زدید این نخستین آلبوم تصویری کاوه یغمايي نیست، پیش از این آلبوم کنسرت مترسک به صورت DVD و VCD از کاوه منتشر شده، توسط شرکت آوای باربد، که اجرای سال ۲۰۰۴ سالن میلاد است.
با تشکر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین آلبوم تصویری کاوه یغمایی با حضور سیروان خسروی | موسیقی ما