برنامه یاد بعضی نفرات
 
17 اسفند برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه رقم می‌خورد
کاوه یغمایی با حضور نوازندگان جهانی آلبوم جدیدش را روی صحنه می‌برد
موسیقی ما کاوه یغمایی روز هفدهم اسفند، بار دیگر بعد از هشت ماه در تهران روی صحنه می‌رود و طبق آنچه که پیش از این اعلام کرده بود، این‌بار کنسرتش را با حضور نوازنده‌های جهانی برگزار می‌کند تا به این ترتیب قطعاتی شنیده نشده از تازه‌ترین آلبوم خود را نیز اجرا کند.
 
مرداد سال گذشته بود که آلبوم «منشور» کاوه یغمایی، بعد از نه سال در بازار داخلی منتشر شد. او در این آلبوم با چهره‌های سرشناسی همکاری کرده بود که از آن جمله می‌توان به کوروش یغمایی اشاره کرد که آهنگسازی دو قطعه را در این مجموعه انجام داده بود و پس از سال‌ها نامش در یک آلبوم رسمی نوشته می‌شد. اما از دیگر نکات این آلبوم ضبط و میکس و مسترینگ آن در ونکور کانادا و همچنین حضور نوازندگانی چون دنیل ادیر (درامر گروه مشهور نیکل‌بک)، دیوید اسپایدل و برایان پالسن بود.
 
حالا این موزیسین قرار است به همراه دو نفر از آنها یعنی دیوید اسپایدل (David Spidel) نوازنده گیتارباس و برایان پالسن (Brian Poulsen) نوازنده گیتار الکتریک و البته در کنارشان شِین گالاس (Shane Gaalaas) به عنوان نوازنده درامز روی صحنه برود. نیلوفر فرزندشاد (نوازنده پیانو و کیبورد) هم در این کنسرت آنها را همراهی می‌کند تا به این ترتیب کاوه یغمایی برای اولین بار با گروهی که با آن ده سال پیش در کانادا روی صحنه می‌رفته، کنسرتی را در تهران برگزار کند. هدفی که از همان ده سال پیش در ذهن آنها وجود داشته و حالا قرار است در سالن میلاد نمایشگاه به وقوع بپیوندد. نوازندگانی که با هنرمندان بزرگی چون مالمستین، جو ستریانی، چد کروگر، جف کلمن، جنیفر باتن همکاری کرده‌اند.

این پنچ هنرمند اعضای اصلی گروه هستند و در کنارشان از هنرمندان مهمانی چون ساتگین یغمایی، سیامک بغدادی از گروه «ماینس وان» و ... نیز بهره خواهند برد.
 
در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعاتی از سه آلبوم اخیر کاوه یغمایی همچون «تردید»، «جاده»، «کوچه»، «منشور»، «پنجه‌های آواز»، «زخمی» و «خاطره بازی»، قطعاتی از آلبوم جدید کاوه یغمایی با نام احتمالی «مرد عنکبوتی» نیز اجرا می‌شود. دیوید اسپایدل و برایان پالسن هم در این آلبوم کاوه یغمایی را همراهی کرده‌اند و درامر این آلبوم نیز همانند آلبوم «منشور» دانیال ادیر از گروه «نیکل بک» بوده است.
 
بلیت فروشی این کنسرت که به همت موسسه صوت آوای هنر برگزار می شود، از امروز (چهارشنبه 4 بهمن) آغاز می‌شود که علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های آن می‌توانند به سایت Tik8.com مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 01:26

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه یغمایی با حضور نوازندگان جهانی آلبوم جدیدش را روی صحنه می‌برد | موسیقی ما