برنامه یاد بعضی نفرات
 
در مرکز همایش و گالری دیپلماتیک اکو
«مهدی یراحی» در روز انتشار «آینه قدی» از آن رونمایی می‌کند
موسیقی ما – جزئیات مراسم رونمایی از چهارمین آلبوم رسمی «مهدی یراحی» مشخص شد. این خواننده روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه در جریان یک مراسم بزرگ انتشار آلبوم «آینه قدی» را در کنار دوستدارانش جشن می‌گیرد. در این برنامه علاوه بر عوامل تولید آلبوم و اصحاب رسانه‌ها، جمعی از چهره‌های سرشناس فرهنگی و هنری هم به عنوان مهمان ویژه حضور دارند. آیین رونمایی و جشن امضای آلبوم «آینه قدی» با صدای مهدی یراحی از ساعت 15 در مرکز همایش و گالری دیپلماتیک اکو به نشانی موحد دانش (اقدسیه)، کوچه نیلوفر، پلاک 3 برگزار خواهد شد و مهدی یراحی پس از مدت‌ها به دیدار دوستدارانش می رود.

از سوی دیگر روز شنبه شانزدهم بهمن‌ماه قطعه «سرما نزدیکه» از این مجموعه در فضای مجازی منتشر خواهد شد. براساس اعلام مهدی یراحی به خبرنگار سایت «موسیقی ما» او به پاس استقبال بی‌نظیر مخاطبانش از پیش‌فروش آلبوم «آینه قدی» چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. او همچنین از این اتفاق که به گفته خودش نشان‌دهنده احترام مخاطبانش به حقوق مادی و معنوی صاحبان آثار هنری و قانون کپی‌رایت است ابراز خرسندی و از آنها قدردانی کرد. روز چهارشنبه سایت «بیپ تونز» آمار فروش آلبوم‌های موسیقی در هفته دوم بهمن‌ را اعلام کرد و بر همین اساس آلبوم «آینه قدی»، پرفروش‌ترین آلبوم این هفته شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که طی یک ماه اخیر چند اثر پر سر و صدای پاپ منتشر شده و پیشتازی نسخه پیش‌فروش «آینه قدی» در جدول فروش «بیپ تونز» اتفاقی کم‌نظیر است و حکایت از رقابت جدی این آلبوم برای کسب بهترین اثر پاپ سال دارد. از سوی دیگر قرار گرفتن آلبوم «آینه قدی» در جایگاه نخست آمار پرفروش‌های هفته سایت «بیپ تونز» در مدت کمتر از 24 ساعت پس از فعالسازی صفحه فروش این آلبوم رخ داد.

آلبوم «آینه قدی» با حضور چهره‌هایی نظیر «روزبه بمانی»، «سعید زمانی»، «آرش مهرابی»، «احسان نی‌زن»، «وحید پویان»، «امیرعلی بهادری»، «اسحاق اسدبیگی»، «پیمان میرزایی» و «هومن نامداری» آماده انتشار شده است. خود مهدی یراحی هم در بخش آهنگسازی و تنظیم این مجموعه حضور پررنگی دارد. طراحی پوسترها و گرافیک «آینه قدی» هم توسط «علی اذکاری» انجام شده است. آلبوم جدید مهدی به تهیه‌کنندگی شرکت «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه در سراسر کشور توزیع می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 - 20:00

دیدگاه‌ها

جمعه 15 بهمن 1395 - 20:38

ای جااااانم چه عالی

جمعه 15 بهمن 1395 - 23:45

همه آهنگاشون شبیه همه

شنبه 16 بهمن 1395 - 08:52

زنده باد پسر خوش صدا و کاربلد

شنبه 16 بهمن 1395 - 08:52

Bah bah

شنبه 16 بهمن 1395 - 08:52

Mehdi yarahi eshqe

شنبه 16 بهمن 1395 - 08:52

بهترین خواننده پاپ

شنبه 16 بهمن 1395 - 10:48

ناز اون نفست جانم ، من آرزم دیدنت از نزدیکه
موفق باشی

شنبه 16 بهمن 1395 - 17:34

سرما نزدیکه چه ساعتی میاد؟

شنبه 16 بهمن 1395 - 19:50

کو پس آهنگه

یکشنبه 17 بهمن 1395 - 13:05

سرما نزدیکه عااااااااالی بود
به قول مهدی یراحی (دمک حااااال )

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مهدی یراحی» در روز انتشار «آینه قدی» از آن رونمایی می‌کند | موسیقی ما