برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از مدت‌ها سکوت این گروه
قطعه «آواز شب»؛ هدیه شب یلدا «دنگ‌شو» به طرفدارانش
موسیقی ما – قطعه «آواز شب» جدیدترین اثر«دنگ شو» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. اعضای این گروه باسابقه قطعه جدید خود را به مناسبت شب یلدا و پس از مدت‌ها سکوت تولید و منتشر کرده‌اند. موسیقی این قطعه توسط گروه دنگ‌شو ساخته شده و شعر این قطعه از سروده‌های «حکیم عمرخیام» است. قطعه جدید دنگ‌شو در حالی‌ منتشر می‌شود که حدود چهار ماه قبل قطعه «باد گناهکار» از این گروه در اختیار مخاطبان قرار گرفته بود. آنها در ادامه چند کنسرت در تهران و شهرستانها داشتند. اما سکوت ناگهانی دنگ‌شو به ایجاد شایعات زیادی دامن زد.

«حمیدرضا خسروبیگی»، مدیر برنامه‌های دنگ‌شو، درباره ویدئوی جدید این گروه به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«اولین بار که دنگ‌شو روی استیج رفت در شب یلدای سال 84 و به میزبانی دانشگاه تهران بود. ما پس از گذشت ده سال در این سالگرد تفألی به خیام زدیم و برای شب یلدا قطعه آواز شب را به عنوان هدیه برای مخاطبان عزیزمان آماده کردیم. قرار بود موزیک ویدئوی آواز شب هم در طولانی‌ترین شب سال در اختیار مخاطبان عزیز قرار گیرد. اما طی روزهای آینده و پس از انجام مراحل صدور مجوز، از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود.»
او ضمن تایید تلویحی ممنوع‌الکاری دنگ‌شو اعلام کرد:«تمام برنامه‌ریزی‌ها و تمرینات انجام شده بود تا شب یلدا در تالار وحدت تهران، کنسرت خاطره‌انگیزی در کنار دوستداران دنگ‌شو داشته باشیم. اما متاسفانه به دلیل لج‌بازی عوامل سایت رادیو جوان و خالی‌ نکردن آثار ما از سایتشان موفق به اخذ مجوز نشدیم. از طریق این رسانه از آنها درخواست می‌کنم که ویدئو و قطعه جدید دنگ‌شو را در سایت خود قرار ندهند زیرا ما رضایت نداریم.»

خسروبیگی نهایتا گفت:«ما همیشه با رسانه‌های مجاز داخلی از جمله سایت «موسیقی ما» تعامل داشته‌ایم و از مدت‌ها قبل تقاضای تخلیه آثارمان از آن سایت را مطرح کرده‌ایم. اما متاسفانه تا کنون نسبت به این امر اقدام نکرده‌اند. مرجع اطلاع‌رسانی اخبار و آثار ما، رسانه‌های رسمی داخلی هستند و ارتباطی با رسانه‌های غیرمجاز نداریم. امیدوارم که با مساعدت مسئولین، مشکلات به زودی حل شود و بتوانیم دوباره با دوستان دنگ‌شو دیدار داشته باشیم.»

در ادامه می‌توانید قطعه «آواز شب» اثری از گروه دنگ‌شو را از تماشاخانه بشنوید و دانلود کنید.
آواز شب
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آذر 1394 - 21:30

دیدگاه‌ها

دوشنبه 30 آذر 1394 - 22:04

عالی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «آواز شب»؛ هدیه شب یلدا «دنگ‌شو» به طرفدارانش | موسیقی ما