برنامه یاد بعضی نفرات
 
هشتم مرداد در تالار وحدت
«دنگ شو» آخرین کنسرت تور آلبوم «مدونای» را برگزار می‌کند
موسیقی ما - گروه موسیقی «دنگ شو» اولین اجرای سال 97 خود را، روز هشتم مرداد با آخرین کنسرت از تور آلبوم «مدونای» در تالار وحدت برگزار می‌کنند.
 
این گروه در فضای مجازی خود خبر از دو دیدار داده که یکی کنسرت تابستانی آنها است و دیگری قطعه‌ای به نام «دیدار» که تا چند روز آینده منتشر می‌شود.
 
«دنگ شو» که شهریور سال 96 دومین آلبوم رسمی خود یعنی «مد و نای» را منتشر کردند، آن را در چندین شهر از ایران و کانادا روی صحنه بردند و حالا قرار است با اجرای آن در تالار وحدت و همچنین اجرای چند قطعه خاطره‌انگیز از دیگر آلبوم‌هایش نظیر «اتاق گوشواره»، به استقبال آلبوم جدیدش برود.
 
آنها در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ما خبر از آلبوم جدید خود دادند و اعلام کردند کنسرت بعدی‌شان با اجرای این آلبوم خواهد بود که احتمالاً تا پاییز سال جاری منتشر و سپس تور کنسرت‌هایش در نقاط مختلف برگزار خواهد شد.
 
طاها پارسا (نوازنده ساکسوفون و خواننده و ترانه‌سرا)، رضا شایا (پیانو و همخوان)، میلاد باقری (خواننده)، صبا صمیمی (سازهای کوبه‌ای)، کسری سبک‌تکین (گیتاربیس)، آیدین ترکیان (کمانچه)، اسحاق چگینی (نی) و ماکان خویی‌نژاد (ویلنسل) اعضای دنگ‌شو در این کنسرت هستند که می‌توانید بلیت‌های آن را از سایت «ایران کنسرت» تهیه کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 15:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دنگ شو» آخرین کنسرت تور آلبوم «مدونای» را برگزار می‌کند | موسیقی ما