برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم جديد پالت هفته آينده منتشر مي‌شود
يك رونمايي پالتي در عمارت مسعوديه
موسیقی ما - سرانجام هواداران گروه پالت بعد از دو سال و نيم انتظار مي‌توانند شاهد انتشار آلبوم جديد گروه محبوبشان باشند. قرار است از اين آلبوم كه «شهر من بخند» نام دارد، شنبه هفته آينده طي مراسم ويژه‌اي در عمارت مسعوديه رونمايي شود.

به گزارش سایت موسیقی ما به نقل از روابط عمومي گروه پالت، این مراسم ويژه از ساعت 17 روز شنبه 26 ارديبهشت‌ماه در عمارت مسعوديه واقع ميدان بهارستان تهران برگزار خواهد شد. در اين برنامه اعضای گروه پالت متشکل از روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس) و امید نعمتی (خواننده)، به همراه امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) نوازنده‌هاي ميهمان گروه و جمعي از چهره‌هاي شناخته شده فرهنگ و هنر حضور خواهند داشت.

احسان رسول‌اف، تهيه‌كننده گروه پالت، با اعلام اينكه برنامه‌هاي غافلگيركننده و متنوعي براي اين مراسم رونمايي در نظر گرفته شده است، از همكاري همه‌جانبه مديريت و عوامل اجرايي عمارت مسعوديه قدرداني كرد.

«شهر من بخند» پس از ماه‌ها تلاش پالت در استودیو کرگردن تهران ضبط شد و مراحل نهایی مسترینگ خود را در استوديو ابي‌رود، يكي از معتبرترين استوديوهاي جهان، به پایان رساند تا بالاخره در هفته آخر اردیبهشت ماه 94 به بازار عرضه شود. اعضای گروه و عوامل تولید آلبوم «شهر من بخند» معتقدند این آلبوم فضایي کاملاً متفاوت با «آقای بنفش»، آلبوم پیشین آنها، دارد و فصل نوینی در فعالیت‌های این گروه به حساب می‌آید.

روزبه اسفندارمز سرپرست گروه پالت در مورد ویژگی‌های این آلبوم می‌گوید: «بخشی از قطعات این آلبوم در زمان انتشار آلبوم آقای بنفش ساخته شده بود و بعضاً در اجراهای زنده‌ی ما نیز اجرا می‌شد ولی با توجه به تفاوت‌های زیبایی‌شناختی آثار تصمیم برآن بود که آن قطعات در آلبوم دوم عرضه شوند. در آلبوم «شهر من بخند»، شنونده‌ها روند دگردیسی پالت از آلبوم اول به این مجموعه را کاملاً حس خواهند کرد. فکر می‌کنم طیف وسیع‌تری از مخاطبان با «شهر من بخند» ارتباط برقرار خواهند کرد و سلیقه‌های جدیدی به جمع پالتی‌ها اضافه خواهد شد».

گروه پالت، در ساعات پایانی سال ۱۳۹۳ ویدئو کلیپي از يكي از آهنگ‌هاي اين آلبوم با عنوان «سال تا سال» را به عنوان عیدی به مخاطبانش عرضه کرد که این ویدئو کلیپ تا کنون بیش از 600 هزار بار در شبکه‌های مجازی ديد شده و در رتبه دوم پربیننده‌ترین ویدئوکلیپ‌های سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است. همچنين چند قطعه ديگر از «شهر من بخند» در جريان كنسرت هفته گذشته پالت در تالار وحدت تهران اجرا شد كه با استقبال خيلي خوب هوادارن گروه مواجه شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 00:44

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 20:03

«شهر من بخند» پس از ماه‌ها تلاش پالت در استودیو کرگردن تهران ضبط شد...

واقعا اسم استودیو کرگردنِ؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود يك رونمايي پالتي در عمارت مسعوديه | موسیقی ما