برنامه یاد بعضی نفرات
 
در تماشاخانه ببنید و دانلود کنید؛
آخرین هنرنمایی زنده‌یاد خورشیدفر
موسیقی ما - موسیقی فیلم «از کرخه تا راین» که به یک خاطره جمعی تبدیل شده، همیشه شنیدنی بوده است. علاوه بر آهنگسازی عالی مجید انتظامی، آنچه که باعث ماندگاری این اثر شد، صدایی سوتی بود که درون تم اصلی آهنگ‌های این فیلم شنیده می‌شد.ابتدا که این صدا پخش شد خیلی‌ها می‌گفتند که این صدا کار کیبورد است و نمی‌تواند طبیعی باشد اما بعدها مشخص شد که این صدای سوت زنده‌یاد خورشیدفر بود که به موسیقی فیلم «از کرخه تا راین» جلوه‌ای دیگر بخشید، سوتی که در فیلم «مرسدس» هم تکرار شد.

در ادامه یکی از آخرین لحظه‌های زندگی موسیقایی علیرضا خورشیدفر که در آن با صدای سوتش پیانو را همراهی می‌کند،‌می‌بینید. این فیلم متعلق به ۲ روز پیش از درگذشت استاد خورشیدفر است.

 زنده یاد خورشیدفر علاوه اجرای سوت ماندگار فیلم «از کرخه تا راین» در قطعه‌های ماندگاری با مجید انتظامی،فرهاد فخرالدینی، فریدون شهبازیان و ارکسترهای ملی و سمفونیک همکاری داشته است.

این نوازنده چیره دست کنترباس روز چهارشنبه 5 آذرماه 93 در سن 67 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.
مرسدس
دانلود
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1393 - 16:53

دیدگاه‌ها

سه شنبه 9 دی 1393 - 20:45

خیلی عجیبه ، دو سال پیش فیلمی رو با عنوان " سوت"شروع به ساخت کردم که در تحقیقات به آقای خورشید فر رسیدم و ایشون با روی خوش من و گروهم رو به منزل خودشون دعوت کردن و بسار مصاحبه ی صمیمی با ما داشتن .فیلم همون زمان متوقف شد و بعد از دوسال شرایطی پیش میاد که فیلم ادامه پیدا کنه و دقیقا مصادف بشه با فوت ایشون... واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم.... مرد نازنینی بود و مهربان... برای همسر خوبشون صبر آرزو می کنم و برای نوه ی کوچیکشون مطمینا سخت خواهد بود.... فقط امیدوارم این فیلم وقتی تمام میشه ذره ای از خوبیها و فروتنی و هنر ایشون در ان نشون داده بشه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخرین هنرنمایی زنده‌یاد خورشیدفر | موسیقی ما