برنامه یاد بعضی نفرات
 
حاصل همکاری و دو‌نوازی بهنام معصومی و بابک شریفی مجد؛
آلبوم «ماسی درهم» منتشر شد
موسیقی ما - لبوم«ماسی درهم» که حاصل همکاری و دو نوازی بهنام معصومی(نوزنده سازهای کوبه ای) و بابک شریفی مجد(نوازنده باغلاما)است ، از سوی موسسه نغمه حصار منشر شد. این آلبوم از 8 قطعه«خواب»، «پروانه ها»، «کوچکه ره ش(سیاه سنگ)»، «صدای آشنا»، «رهایی»، «پاییز»، «هراس» و «آرتان» تشکیل شده است.

در مقدمه روی جلد این آلبوم به نقل از بابک شریفی مجد آمده است:«ماسی درهم» روایتی است موسیقایی از همسفری من و پسرم به خاطرات روزگار کودکی ام. هر قطعه از این اثر، بازگویی یک داستان از مجموعه داستان هایی است که خوابی رنگارنگ از رویاهای اصیل شرقی را برای آرتان به ارمغان می آورد و مرا غرقه در یادواره های کودکی‌ام می نماید.

در بخش دیگری از این مقدمه آمده است: در این اثر، مجموعه سازبندی، تکنیک نوازندگی و افکت های صدابرداری، همگی در خدمت خلق فضایی است که بتوان تصویری روشن از هر داستان را در ذهن شنونده ایجاد کند. از لحاظ موسیقایی، چند تجربه جدید در« ماسی درهم» به کار رفته که ادغام ریتم ها و ملودی ها، با لهجه های موسیقایی گوناگون، در قالب یک قطعه، و همچنین، پیاده کردن تکنیک های رایج در نوازندگی دیگر سازها بر روی باغلاما، با حفظ اصالت ساز، از جمله آنها است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1393 - 16:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «ماسی درهم» منتشر شد | موسیقی ما