برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای قطعات آهنگسازی شده شهرام غلامی؛
رونمایی از یک آلبوم متفاوت موسیقایی همزمان با کنسرت «سه عود»
موسیقی ما - کنسرت موسیقایی «سه عود» همراه با رونمایی آلبومی به همین نام  با سرپرستی و آهنگسازی شهرام غلامی دوشنبه 29 و سه شنبه 30 دی ماه در تالار رودکی برگزار می شود. به گزارش موسیقی ما، در این کنسرت موسیقایی شهرام غلامی نوازنده باسابقه عود همراه با هنرمندی آذرنوش خدامی ، امید توفیقی و بهنام معصومی آثاری منتخب از آلبوم تازه انتشار یافته « سه عود» در مایه های دشتی، ماهور و شوشتری را با شکل و شمایلی متفاوت به علاقه مندان موسیقی ارائه خواهد کرد.

هلهله، سرمستی، سماع دیوانه، کویر، نهانخانه، بلوچ، صبحگاه، بر بلندای آسمان قطعات آلبوم « سه عود» را تشکیل می دهند که در این کنسرت موسیقایی منتخبی از این اجرا می شوند. البته به احتمال فراوان گروه شهرام غلامی بعد از برگزاری کنسرت در تهران به چند فستیوال اروپایی نیز خواهد رفت.

کنسرتی که ساعت 20  روزهای 29 و 30 دی ماه در تالار رودکی تهران برگزار می شود در ادامه کنسرت قبلی گروه در تالار اندیشه حوزه هنری است که براساس آنسامبلی کمتر تجربه‌شده در ایران روی صحنه اجرا خواهد شد و برنامه تازه ای برای علاقه مندان موسیقی است.

براساس این گزارش همزمان با برپایی این کنسرت موسیقایی در تاریخ های یاد شده از آلبوم «سه عود» منتشر شده توسط موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار نیز رونمایی خواهد شد.

شهرام غلامی سال 70 نزد منصور نریمان فراگیری عود را آغاز کرد. وی که در ضبط استودیویی نوارهای کنج صبوری، شرح شوق، ناشکیبا، روژ به عنوان نوازنده عود حضور داشته است، تا کنون کنسرت هایی را همراه گروه‌های رومی، شیوا، داوود آزاد، اسماعیل تهرانی، مهرداد دلنوازی، ارکستر ملی و ارکستر تلویزیون داشته است. او علاوه بر عود با نواختن سه تار نیز آشنایی کامل دارد. از او طی سال‌های اخیر آلبوم‌هایی در قالب دونوازی و تکنوازی عود منتشر شده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 11:10

دیدگاه‌ها

سه شنبه 23 دی 1393 - 17:56

زیبا و هنرمندانه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رونمایی از یک آلبوم متفاوت موسیقایی همزمان با کنسرت «سه عود» | موسیقی ما