برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیرکل دفتر موسیقی برای درگذشت مهدی رفعتی پیام داد
درگذشت مهدی رفعتی کام جامعه هنری را تلخ کرد
موسیقی ما - مدیرکل دفتر موسیقی، در پیامی درگذشت مهدی رفعتی را تسلیت گفت.به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی، پیروز ارجمند، مدیرکل دفتر موسیقی در پیام خود آورده است: «درگذشت مهدی رفعتی، نوازنده و آهنگساز جوان در نخستین روزهای بهار، کام جامعه هنری را تلخ کرد و اندوهی مضاعف بر دل‌ها نشاند چرا که از دست دادن هنرمندان جوان، از دست دادن سرمایه‌های گران‌بهای هنر سرزمینمان نیز هست. امیدوارم خانواده آن مرحوم در این ایام با توکل به خدا و توسل به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در رویارویی با این غم بزرگ شکیبا و بردبار باشند.»

مهدی رفعتی، آهنگساز و نوازنده، متولد سال ۱۳۵۶ در شیراز بود. رفعتی در زمینه موسیقی فیلم نیز فعالیت‌هایی داشته و چند آلبوم نیز از او به جا مانده است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فروردین 1393 - 15:46

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 14 فروردین 1393 - 03:58

مرگ یک انسان تلخه فرق هم نداره هنرمند و غیر هنرمند فقیر یا پولدار ولی این خبر خیلی ناراحت کرد منو نه واسه موسیقی دان بودن واسه سن کمی که داشت و میتونست بیشتر از اینها عمر کنه ولی روحش شاد ویادش گرامی
تسلیت هم میگم به خانواده عزیزش

شنبه 16 فروردین 1393 - 10:42

خيلي ناراحت كننده است
من ايشان را دو سال قبل در كنسرت گروه كر 60 سالگي ديدم و آشنا شدم. بسيار منضبط و متبحر در پيانو كه شاگرد استاد روحاني بودند و انساني بودند مودب و جدي. تسليت ميگويم به خانواده محترمش.

سه شنبه 31 شهریور 1394 - 23:13

با سلام و احترام خدمت تمامی هنرمندان عزیز
بدینوسیله به اطلاع می رساند در تاریخ 94/6/29 ، سید مسعود رفعتی ( برادر سید مهدی رفتعی ) چشم از جهان بر بست و در تاریخ 94/6/31 در کنار بردار عزیزشان آرمید. روحش شاد ( محل دفن : بعد از قطعه هنرمندان - قطعه 51)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود درگذشت مهدی رفعتی کام جامعه هنری را تلخ کرد | موسیقی ما