برنامه یاد بعضی نفرات
 
 «تهیه کننده کنسرت پول ما را خورد و فرار کرد!»
ماجرای آخرین کنسرت فرمان فتحعلیان؛
«تهیه کننده کنسرت پول ما را خورد و فرار کرد!»
موسیقی ما-بهمن بابازاده :مدت زمان زیادی است که هیچ خبری از فرمان فتحعلیان در رسانه‌های داخلی منتشر نشده و این خواننده محبوب و پر طرفدار در سکوتی عجیب به سر می‌برد. آخرین بار فتحعلیان سال گذشته در تهران روی صحنه رفت و با استقبال خوب مخاطبان‌اش نیز رو به رو شد. اما این برنامه‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد با حاشیه‌های فراوانی رو به رو شده و در آخرین سانس کنسرت، جناب تهیه کننده سالن محل برگزاری برنامه را ترک کرده تا گروه با استرس و فشارهای روانی فراوان روی صحنه برود. ظاهرا آقای تهیه کننده در قرارداد برنامه عنوان کرده که قبل از سانس آخر تسویه حساب مالی با گروه انجام خواهد شد و گروه هم پس از قطعی شدن عدم حضور تهیه کننده برنامه در سالن، حاضر به اجرا نبودند که با وساطت مسئولین حاضر در سالن کنسرت بالاخره برگزار شده است. حالا چند ماه پس از آن برنامه جنجالی، فرمان فتحعلیان پرده از حاشیه‌های عجیب آن برنامه بر می‌دارد.


فتحعلیان در ابتدا درباره کم خبری این روز‌هایش می‌گوید: «متاسفانه پس از یک سال ممنوع الکاری سال قبل توانستیم همکاری‌های لازم مجوز اجرای تهرانمان را بگیریم و به اجرای برنامه بپردازیم ولی متاسفانه در آن برنامه، تهیه کننده کنسرت پول ما را خورد و فرار کرد تا ما برای پیگیری حق و حقوقمان مجبور باشیم از طریق قانون پیش برویم. همین مسائل باعث شده فعلا انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌هایمان نداشته باشیم و پیگیر امور قضایی شویم.» این خواننده در مورد جزئیات این اتفاق گفت: «از‌‌ همان لحظات ابتدایی که قرار بود سانس آخر برنامه‌مان در تهران برگزار شود، متاسفانه زمزمه‌هایی مبنی بر ترک محل برگزاری برنامه از سوی جناب تهیه کننده به گوش رسید و همین باعث شد که گروه برای اجرای آخر واقعا فشار روانی فراوانی را متحمل شود» او همچنین توضیح می‌دهد: «طبیعتا وقتی حساب و کتاب مالی آن برنامه با ما انجام نشد، برخی فشارهای مالی به ما وارد شد و چون شغل دیگری به جز موسیقی نداریم، آرام آرام با فشارهای مالی رو به رو شدیم و همین باعث شد فعلا انگیزه‌ای برای کار در این بازار آشفته نداشته باشیم.»
* آلبوم جدید
فتحعلیان درباره برنامه ریزی‌اش برای انتشار آلبوم جدید نیزگفت: «مشکلاتی که برای من به وجود آمد باعث شد باز هم به غار تنهایی خودم پناه ببرم و در سکوت و احساسی عجیب، چند کار ویژه متولد شدند تا من باز هم به این واقعیت پی ببرم که آشفتگی روحی و روانی هنرمند همیشه باعث تولد آثاری ویژه و خاص می‌شود. این قطعات را بسیار دوست دارم و اطمینان دارم مورد توجه دوستدرانم نیز قرار خواهد گرفت. برنامه ریزی‌ام برای انتشار آلبوم اواسط پائیز است که اگر عمری باشد به دیدار دوستداران همیشه دوست داشتنی‌ام خواهم آمد و تمام سعی‌ام این است که امسال با آلبوم جدید بتوانم از شرمندگی مخاطبانم که همیشه به من انرژی داده‌اند در بیایم.»
* کنسرت؟
این خواننده در انتهای صحبت‌هایش درباره تمایل‌اش برای اجرای زنده در تهران اظهار داشت: ‌ «با این اوصاف قطعا نه. اتفاق خوبی در برنامه آخر ما نیفتاد و از این پس در انتخاب تهیه کننده کنسرت‌هایم بسیار دقت به خرج می‌دهم تا باز هم شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشیم.».
* محمد موسوی: صحبتی ندارم!
برای شنیدن اظهارات تهیه کننده این کنسرت درباره صحبت‌های فرمان فتحعلیان با «محمد موسوی» تماس گرفتیم و ایشان در این باره گفت: «من در این باره هیچ صحبتی ندارم. به هر حال ایشان باید بابت این ادعا‌هایشان جواب بدهند. ین ادعا‌ها نیاز به اثبات دارند و آیا به نظر شما این کنسرت مجانی برگزار شده؟ بگذارید ایشان حرکات غیر حرفه‌ایشان را انجام دهند و صحبت کنند. من هم به موقع‌اش درباره ایشان صحبت‌هایم را انجام خواهم داد.»
منبع: 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

vaghan khiliiiii motasefam ghadr honarmandeee ke dariimoo nemidooniim baes taasoofeeee ,,, amoo ag bazam concert bezare man miiiiiram hata ag ahangasham ghadiimi bahee man ashegheeesham

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

این بنده خدا چرا انقدر بدشانسی میاره!؟ میگن هرچی سنگه زیر پای لنگه! ایشون کاری به کار کسی نداره ولی هر کی پیداش میشه براش لنگ میگیره!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

جالب و عجیب است که جناب فتحعلیان از اواسط دهه ی هفتاد که کار حرفه شان را شروع کرده اند همیشه بعد از مدتی با هنرمندان و تهیه کنندگانی که با ایشان همکاری می کنند به مشکل بر می خورند. از آرش شهریاری، بابک ریاحی پور، هومن جاوید، ابراهیمی و بسیاری اسا می دیگر گرفته تا امروز که نوبت به فرد جدیدی به نام محمد موسوی رسیده. فکر کنم بهتر است جناب فتحعلیان که اهل معنا هم هستند نظر بیشتری به خود افکنند تا به دیگران... از قدیم گفته اند: یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به دیگران. با احترام فراوان برای این هنرمند عزیز و گرامی و امید موفقیت های بیشتر جناب ایشان

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «تهیه کننده کنسرت پول ما را خورد و فرار کرد!» | موسیقی ما