برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای اولین بار
فرمان فتحعلیان بازیگر یک نمایش شد
موسیقی ما - فرمان فتحعلیان برای اولین‌بار با نمایش «قدم‌زدن با اسب» به صحنه تئاتر می‌آید.

به گزارش «موسیقی ما»، نمایش «قدم‌زدن با اسب» به کارگردانی مسعود شاه‌محمدی در پردیس «تئاتر شهرزاد» به روی صحنه می‌رود و دیگر بازیگر این نمایش، نیکی مظفری بازیگر سینما و تئاتر است. این نمایش نوشته مسعود شاه‌محمدی‌ است و از ششم دی‌ماه ساعت 19:30 اجرا خواهد شد.

«قدم‌زدن با اسب» داستان عشقی ممنوعه در برهه‌ای حساس از تاریخ معاصر را روایت می‌کند.

این نمایش درباره زن و مرد چریکی است که در سال ۵۴ در یک خانه تیمی، به صورت چشم بسته زندگی می‌کنند؛ مفهوم چشم بسته بودن این است که افراد حاضر در خانه تیمی به هیچ‌وجه نباید همدیگر را ببینند و شناسایی کنند. در خلاصه داستان این نمایش آمده: «سال، سال 1354 است. سال‌هایی که همه آزادی و خلق را فریاد می‌زدند و می‌خواستند. اما عشق و زن را نه. رسمی که هنوز هم مرسوم است در این جغرافیا. نمایش قدم زدن با اسب ،داستان زن و مرد چریکی است که در یک خانه تیمی، نه با استبداد و دیکتاتوری که با عشق می‌جنگند و با تولد یک بوسه.»

مسعود شاه‌محمدی از سال ۱۳۷۲ نویسندگی، کارگردانی و تدوین سریال‌هایی از قبیل: «گل‌های آفتاب‌گردان»، «این زمینی‌ها»، «هم‌شاگردی‌ها»، «خداوند عشق را آفرید»، «دیروز امروز فردا»، «خرده ستمگران» را در کارنامه خود دارد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:نویسنده و کارگردان: مسعود شاه محمدی، تهیه کننده: محمد مهدی براتی، مدیر فرهنگی و مشاور رسانه: مریم نراقی، دستیار کارگردان: مهسا عباسی، امیر آقاپور، طراح صحنه و لباس: مروارید جواهریان، گریم: امیر ترابی، عکاس: آزاده امیرخان، مجری طرح: خانه فرهنگ آوا، مدیر تولید: جواد نادری.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1396 - 14:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرمان فتحعلیان بازیگر یک نمایش شد | موسیقی ما