برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «مشق عشق» از چند ماه قبل تحت درمان قرار دارد
«حسین زمان» به سرطان مبتلا شده است
موسیقی ما - «حسین زمان» خواننده باسابقه و سرشناس موسیقی پاپ به بیماری سرطان مبتلا شده است. به گزارش «موسیقی ما» این خواننده طی چند ماه اخیر به صورت مستمر تحت درمان قرار داشته و پنجشنبه هفتم اردیبهشت پس از ده روز از بیمارستان مرخص شده است. «آرمان سهیلی»، داماد حسین زمان، در مصاحبه کوتاه با خبرنگار «موسیقی ما» ضمن تایید این خبر اعلام کرد:«بیماری، سخت و قدرتمند و مراحل درمان هم نفس‌گیر است و به دعای خیر جمعی نیازی داریم.»  خبر ابتلای حسین زمان به بیماری سرطان را ابتدا «ابوذر زمان»، فرزند این خواننده، اعلام کرد و او هم در صحبت کوتاه با خبرنگار «موسیقی ما» از همه مخاطبان موسیقی و طرفداران این خواننده درخواست دعای خیر برای سلامتی پدرش داشت.

حسین زمان یکی از خوانندگان پرکار و محبوب در دهه هفتاد بود و از نسل اول هنرمندان موسیقی پاپ بود که با وجود مشکلات زیاد، آثار و کنسرت‌هایش با استقبال مخاطبان مواجه شد. او در ادامه از اوایل دهه هشتاد دیگر روی صحنه حضور پیدا نکرد اما تک‌آهنگ‌هایش را منتشر می‌کرد. «شب دلتنگی» اولین آلبوم حسین زمان بود که در سال 1376 منتشر شد و «قصه شب»، «شاپرک» و «مشق عشق» برخی دیگر از آلبوم‌های این خواننده بودند که در سطح زیادی شنیده شد.

حسین زمان در مرداد سال 98 پس از حدود هفده سال موفق به برگزاری کنسرت در برج میلاد تهران شد و قصد برگزاری تور اجراهایش را داشت اما از اواخر همان سال شیوع ویروس «کووید – 19» تمامی کنسرت‌ها را به تعطیلی کشاند.

سایت «موسیقی ما» آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای حسین زمان دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402 - 22:22

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حسین زمان» به سرطان مبتلا شده است | موسیقی ما