برنامه یاد بعضی نفرات
 
با رونمایی از سومین آلبوم گروه در کنسرت
«چارتار» با آلبوم «جاده می‌رقصد» خداحافظی کرد
موسیقی ما - گروه موسیقی «چارتار» روزهای پنجشنبه و جمعه 2 و 3 شهریور (چهار سانس) در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه رفت و علاوه بر قطعاتی از دو آلبوم «باران تویی» و «جاده می‌رقصد»، چند قطعه از آلبوم جدیدش را اجرا کرد.
 
گروه چارتار پیش از این در کنسرت اردیبهشت ماه خود (که پس از مدت‌ها روی صحنه رفته بود) خبر از انتشار سومین آلبوم گروه داده و با اجرا قطعه «برف» از این آلبوم، هوادارانش را با فضای کلی آلبوم آشنا کرده بود.
 
حالا آنها که قرار است بعد از محرم و صفر، آلبوم تازه خود را منتشر کنند، در این کنسرت از چند قطعه جدیدشان رونمایی و با اجرای آنها، به نوعی با آلبوم «جاده می‌رقصد» خداحافظی کردند.
 
اشکان آبرون (کیبورد)، کیان ایرجی (گیتار الکتریک)، دارا دارایی (گیتارباس)، آرش پژندمقدم (درامز)، میلاد عالمی (ویولن)، مهرداد عالمی (ویولن‌سل) و آرین قیطاسی (فولوت) نوازندگان ارکستر «چارتار» در این کنسرت بودند که به علت استقبال مخاطبان، برای روزهای جمعه و شنبه 10 و 11 شهریور (هر روز دو سانس) نیز در این سالن تکرار خواهد شد.

علاوه بر این، اعضای «چارتار» قرار است روزهای یکشنبه و دوشنبه 12 و 13 شهریور در سالن خاتم‌الانبیا رشت و همچنین 8 شهریور در سالن رودکی اصفهان روی صحنه بروند که بلیت‌های کنسرت اصفهان آنها پایان یافته است. ترانه علیدوستی و بهاره کیان‌افشار از مهمانان ویژه کنسرت 3 شهریور «چارتار» بودند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 17:41

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:08

البومش کی میاد؟

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:08

بعد این همه کلیشه ها و کاورها نیاز بود دست به کار شن.

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:08

با یه دخترخانمی آشنا شدم چارتار گوش میداد گفت گوش کن. گوش دادم . فهمیدم ادامه رابطه ما در هاله ای از ابهامه با این وضع سلیقه موسیقیش. که البته رابطه تموم هم شد.محصول چارتار زیبا نیست. زیبایی را کم داره. تلاش و زحمت یک گروه بدون شناخت هنر به جایی نمیرسه. برای چارتار و بقیه آرزوی موفقیت دارم

یکشنبه 5 شهریور 1396 - 14:08

چه عجب

چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 08:46

واقعا برام جای سواله
چرا اعضای اصلی گروه چارتار دیگه روی صحنه نمیان
حتی دیگه تو خود کنسرت ها هم حضور ندارن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «چارتار» با آلبوم «جاده می‌رقصد» خداحافظی کرد | موسیقی ما