برنامه یاد بعضی نفرات
 
«دریا کجاست» در بازار موسیقی
سومین آلبوم گروه «چارتار» منتشر شد
موسیقی ما - گروه «چارتار»، صبح امروز سومین آلبوم خود را با نام «دریا کجاست»، دو سال پس از انتشار آلبوم «جاده می‌رقصد» منتشر کرد.
 
گروه «چارتار» که طی چند سال فعالیت خود توانسته به صورت منظم هر دو سال، یک آلبوم به بازار عرضه کند، این بار سعی کرده مضمون متفاوتی را در بخش ترانه‌ها به تصویر بکشد. از دیگر تفاوت‌های ظاهری این آلبوم عکس جلد آن است که برخلاف دو آلبوم قبلی، عکس‌های هر یک جداگانه روی جلد قرار داده شده‌اند.
 
آلبوم «دریا کجاست» شامل ده قطعه با نام‌های «آغوش»، «دور»، «هجرت»، «دریا کجاست»، «برگرد»، «بنویس»، «غروب»، «تردید رفتن»، «چشم بی برابر» و «خلق» است و پیش از این، قطعه «بنویس» به صورت تک‌آهنگی از این گروه منتشر شده بود.
 
قطعات این آلبوم در استودیو شخصی «چارتار» و همچنین استودیو صبا ضبط شده‌اند و میکس و مسترینگ آن هم بر عهده آرش پاکزاد بوده است. رضا عسگرزاده به عنوان نوازنده دودوک و آیدین ترکیان هم به عنوان نوازنده کمانچه در کنار اعضای گروه «چهارتار» یعنی آرش فتحی (آهنگساز)، احسان حائری (شاعر)، آیین احمدی‌فر (تنظیم‌کننده) و آرمان گرشاسبی (خواننده) حضور داشته‌اند.
 
آنها در جلد آلبوم خود نوشته‌اند: «چارتار پرسه آوایی است به امید هیچ سرگذشت لحظه‌هایی شبیه به هم از ترس گرفته تا امید، از شک گرفته تا باور (باوری که کم سراغ از ما گرفت) طنینی و آوایی، شعری و شعوری، رقصی و عبوری، اول هر ترانه زاده می‌شویم و آخرش زاینده... چند وقتی هست این شده رسم ما، پیدا شدن...»
 
آلبوم «دریا کجاست» صبح امروز، چهارشنبه چهارم بهمن توسط موسسه «ققنوس» به مدیریت حسین توتونچیان منتشر شده که علاقه‌مندان می‌توانند آن را از فروشگاه‌های فرهنگی و همچنین سایت‌های قانونی، دانلود و خریداری کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 10:50

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سومین آلبوم گروه «چارتار» منتشر شد | موسیقی ما