برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح امروز و در سراسر کشور
آلبوم «آبی» با صدای «گرشا رضایی» منتشر شد
موسیقی ما – پس از چند روز تاخیر سرانجام نخستین آلبوم مستقل «گرشا رضایی» از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم «آبی» با صدای گرشا رضایی از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور شد تا این خواننده نخستین تجربه رسمی و مستقل خود را در بازار موسیقی کشور تجربه نماید.

این آلبوم که پیش از انتشارش چند تک قطعه و موزیک ویدئو از آن در فضای مجازی منتشر شد و با استقبال مخاطبین موسیقی رو به رو شد، از صبح امروز به صورت همزمان در تهران و شهرستان توزیع شد تا پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام شاهد انتشار رسمی این آلبوم در سراسر کشور باشیم.

گرشا رضایی صبح امروزدر گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» همزمان با انتشار نخستین آلبوم رسمی خود درباره این اثر گفت: «در اين ماه‌ها و روزها روزگار سختى بر من گذشت. البته عشق كه سختى نميشناسد و واقعا با عشق این آلبوم را تولید و ارائه کردم.همه سعى و تلاشم اين بوده و هست كه كار قابل دفاعى توليد كنم و اميدوارم همينطور بوده باشد.اين اولين آلبوم مستقل من بعنوان خواننده است و حتما روند كيفى كاری‌ام رو به جلو خواهد بود چون همه چيز براى من در اين عرصه از امروزشروع شده است.سپاسگزارم از همه عزيزانى كه در اين راه من را يارى كردند و اميدوارم استقبالى در خور تلاشم از اين اثر شود.»

آلبوم «آبی» در دوازده قطعه به نام های: «آبی، فقط توئی، دوباره، دلم گرفته ای رفیق، من بارون تو پائیز، مادر، دوست دارم، ماه و کمونچه، ای وای باز دل بیچاره، من کجا تو کجا، سوار و اسب و بارون، چشم به راه»، با آهنگسازی و تنظیم «گرشا رضایی» و ترانه‌هایی از امیر حسین اللهیاری، مهدیه عرب و خود گرشا رضایی روانه بازار موسیقی کشور شده است.

علی جعفری پویان، عمادرضا نکویی، رضا پاکروان، حامد پورحسینی و گرشا رضایی در این آلبوم ساز زده‌اند. نخستین اثر رسمی این خواننده به تهیه کنندگی «مرتضی دلیری» وارد بازار شده است و شرکت «هنر اول» نیز وظیفه پخش و توزیع آنرا بر عهده داشته است.

سایت «موسیقی ما» ضمن تبریک به این خواننده و تیم کاری این آلبوم، از دوستداران موسیقی تقاضا دارد جهت حفظ حقوق مادی و معنوی این آلبوم، آنرا به صورت اورجینال تهیه نمایند و از کپی غیرقانونی آن خودداری ورزند.

مراسم رونمایی و جشن امضای این آلبوم به زودی برگزار خواهد شد و به محض قطعیت تاریخ و مکان این مراسم، قطعا در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دی 1394 - 11:42

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 7 دی 1394 - 12:12

این آلبوم رو از سایت بیپ تونز خریداری کردم فوق العاده است به همه پیشنهاد می کنم از دستش ندید مخصوصا ترک هایی که رنگ و بوی قدیمی رو دارند. گرشا رضایی با همین آلبوم به یکی از خوانندگان محبوبم تبدیل شد.

دوشنبه 7 دی 1394 - 12:21

با سلام فوق العاده بود ارزش صبر کردنو داشت اقای رضایی همیشه در پناه خدای بزرگ و منان پایدار باشید

دوشنبه 7 دی 1394 - 12:47

كاملا معمولي اهنگ ها و صدا

دوشنبه 7 دی 1394 - 15:19

عالیههههههههههههههههههههه
خیلی منتظر بودم ارزششو داشت.
آقای خوش صدا و کار درست اگه نظراتو میخونی لطفا آهنگی که تو قسمت 30 دولت مخفی بود رو کاملشو منتشر کنین.ممنون

دوشنبه 7 دی 1394 - 16:45

خيلي هم خوووب باآرزوي موفقيت

دوشنبه 7 دی 1394 - 16:45

گرشاجان تبریک

دوشنبه 7 دی 1394 - 16:45

album ro kamell nashnidam ama seda va sabk man ro be karhaye dahe 50 mibare o sahelle darya ke in khodesh noe movafaghe omidd varam khob pakhsh beshe ta natije hasell beshe chera ke mardoom entekhabe artisteshoon kheyli rahatar az kharide albumi az cd froshi haye mojaz shode be har hall man ba goshe sakht pasandi ke daram va khodam ham faaliati mikoonam sedatoon ziba be nazaram omad movafagho piroz bashid

سه شنبه 8 دی 1394 - 09:34

واقعا لذت بردم
ایشون با صداش خود به خود به قلب آدم نفوذ میکنه.
آلبوم برای شروع خوب بود امیدوارم موفقت زیادی تو راه باشه برای آقای رضایی عزیز.
تبریک از طرف سایت هواداری محمد علیزاده

سه شنبه 8 دی 1394 - 15:20

فوق العاده هست این البوم...شدیدا پیشنهاد میشه

سه شنبه 8 دی 1394 - 20:51

جناب اقای رضائی تبریک تبریک.واقعا لذت بردم از کارای ناب این البوم,من به شما اطمینان میدم که جزء بهترین کارای پخش شده توی این چند سال اخیر خواهد بود.برای شما ارزوی موفقیت میکنم.

سه شنبه 8 دی 1394 - 21:05

جناب رضائی تبریک فراوان میگم بهتون,یکی از بهترین کارایی بود که تو این چند سال اخیر شنیدم.یقینا در اسمان موسیقی کشور ستاره ای جدید متولد شده است.

چهارشنبه 9 دی 1394 - 00:30

واقعا خیلی عاشقانه و زیبا بود.

چهارشنبه 9 دی 1394 - 01:21

اين البوم خيلي زيبا بود مخصوصا ترك ٥ كه واقعا بي نظيره

سه شنبه 15 دی 1394 - 18:42

عالی بود. هرچند این نصف توانائیهای استاد رضایی هم نیست. ولی شرایط ایجاب میکنه که ژانر کارها عموما پاپ بسته شه. به امید موفقیتهای آتی.

سه شنبه 18 آبان 1395 - 11:07

باعث افتخاری همشهری عزیز

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «آبی» با صدای «گرشا رضایی» منتشر شد | موسیقی ما