برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید
موزیک ویدئوی «تابستون» با صدای «گرشا رضایی»
موسیقی ما – موزیک ویدئوی «تابستون» با صدای «گرشا رضایی» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. جدیدترین اثر تصویری این خواننده به کارگردانی «صابر نامدار» ساخته و منتشر شده است. قطعه ریتمیک «تابستون» با موسیقی گرشا رضایی هم هفته گذشته از طریق «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» به گوش مخاطبان رسید که ترانه آن از سروده‌های «امیرحسین الهیاری» است. خواننده آلبوم «آبی» این روزها برای برگزاری اولین کنسرت بزرگش در تهران آماده می‌شود و قرار است قطعه «تابستون» را هم در آن برنامه برای اولین‌بار اجرا کند. گرشا رضایی روز 27 مرداد با همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پایتخت روی صحنه خواهد رفت و منتخبی از کارهای آلبوم و تک‌آهنگ‌هایش را اجرا خواهد کرد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این برنامه می‌توانند از طریق سامانه «اکسیر کنسرت» به نشانی www.exirconcert.com اقدام نمایند.

گرشا رضایی در حالی اولین کنسرتش را برگزار خواهد کرد که او هفته گذشته مهمان آخرین قسمت برنامه تلویزیونی «ساعت 25» بود. او در آن برنامه صحبت‌های جنجالی درباره برخی مشکلاتش و کارشکنی‌های دیگران در مسیر برگزاری اجرایش را بیان کرد که بحث‌های زیادی را به دنبال داشت. این مباحث در صفحه رسمی او هم از سوی مخاطبانش پیگیری شد ولی گرشا درباره تمامی صحبت‌ها رویه سکوت را پیش گرفت و اظهار نظر دقیقی نداشت.

طی روزهای آینده تیزر کنسرت گرشا رضایی از این رسانه منتشر می‌شود و سایت «موسیقی ما» گفتگویی درباره جزئیات اجرای 27 مرداد با او گفتگویی را انجام خواهد داد. اکنون می توانید موزیک ویدئوی «تابستون» را از اینجا ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1395 - 07:42

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک ویدئوی «تابستون» با صدای «گرشا رضایی» | موسیقی ما