برنامه یاد بعضی نفرات
 
در قالب کنسرت گروه موسیقی «تال»
صدای فرج علیپور و شاهو عندلیبی در وحدت می پیچد؛
موسیقی ما - کنسرت کردی و لری گروه موسیقی «تال» روزهای ۲۴ و ۲۵ دی امسال به خوانندگی فرج علیپور و شاهو عندلیبی در تالار وحدت میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

به گزارش موسیقی ما در این برنامه که ساعت ۲۱: ۳۰ ۲۴و ۲۵ دیماه د تالار وحدت به روی صحنه می‌رود قطعات متنوعی از موسیقی منطقه‌های کردستان و لرستان به خوانندگی فرج علیپور و شاهو عندلیبی اجرا می‌شود. در این کنسرت که تنظیم قطعات آن توسط میلاد علیپور انجام گرفته فرج علیپور خواننده و نوازنده کمانچه، شاهو عندلیبی خواننده، مسلم علیپور کمانچه، حمید بهروزی نیا تار، بابک غسالی و مریم خدابخش بربت، شایان ریاحی سازهای کوبه‌ای، شهریار نظری دف، میلاد علیپور تار، بابک پیمانی تنبک، داود رحمان‌پور سنتور، محسن کیهانی‌نژاد سرنا و بالابان اعضای گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

فرج علیپور از نوازندگان صاحب نام موسیقی لری و لکی است که تا کنون آثار متعددی توسط وی به عنوان خواننده و نوازنده از جمله داغ شقایق، تال، شادیانه، درسوگ آفتاب، شکوفه‌های موسیقی لرستان، چوپی، عزیز دل، میراث عشق، شانه شکی، سوز سیل، قالیباف منتشر شده است.
این هنرمند طی سال‌های گذشته تا کنون در کشورهای آلمان، بلژیک، فرانسه، انگلیس، سوئد، دانمارک، نروژ، استرالیا، و عراق کنسرت‌هایی را برگزار کرده که هرکدام با استقبال قابل توجه مخاطبان قرار گرفته است.

شاهو عندلیبی نیز از هنرمندان جوان و صاحب نام این سالهای موسیقی ایران است که پیش از پایان تحصیلات خود در مقطع کار‌شناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر فراگیری مقام‌ها و آواز کردی را از کودکی زیر نظر پدرش زنده ایرج عندلیبی آموخت.

فراگیری نوازندگی نی و ردیف میرزا عبدالله نزد جمشید عندلیبی، فراگیری گروه نوازی و بداهه نوازی زیر نظر مجید درخشانی، آموختن جواب آواز در محضر محمد رضا شجریان، همکاری با گروه مولانا به سرپرستی محمد جلیل عندلیبی، همکاری با گروه تنبور شمس به سرپرستی کیخسرو‌پور ناظری، اجرای برنامه زنده به عنوان خواننده در گروه عندلیبی، همکاری با گروه «خورشید و ماه» به سرپرستی مجید درخشانی، همکاری با محمدرضا شجریان در کنسرت «غوغای عشقبازان» اصفهان و برگزاری کنسرت‌های متعدد داخلی و خارجی از جمله اجلاس سران شانگهای کشور چین، کاخ ورسای فرانسه، بزرگداشت مولانا در یونسکو و کشورهای روسیه، آلمان، دانمارک و فرانسه از جمله فعالیتهای موسیقایی شاهو عندلیبی در عرصه موسیقی است.

همکاری در تولید آلبوم‌های فصل باران، آسمانه، گنج نهان، بودن و سرودن و دیدار‌ها، مستان سلامت می‌کنند، نیشتمان، سکوت و چوپی نیز از جمله آثاری هستند که این هنرمند به عنوان نوازنده، آهنگساز و خواننده همکاری داشته است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 - 04:52

دیدگاه‌ها

سه شنبه 9 دی 1393 - 11:25

کاش بتون برم.

یکشنبه 28 دی 1393 - 04:34

بلیط رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صدای فرج علیپور و شاهو عندلیبی در وحدت می پیچد؛ | موسیقی ما