برنامه یاد بعضی نفرات
 
اعضای گروه «کامنت» دومین شب کنسرت خود را هم روی صحنه بردند؛
من نیستم شکل قبل ها؛ من نیستم شکل من باز*
موسیقی ما – دومین شب از کنسرت گروه «کامنت»، شامگاه 17 مهرماه در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار شد. آنها برای این برنامه هم گلچینی از قطعات آلبوم «رفته از دست» و آثار قدیمی خود را آماده کرده بودند. در این بین قطعات آلبوم جدید گروه طرفداران بیشتری داشت ولی کارهای قدیمی آنها هم حس و حال نوستالژیکی را در سالن جاری می کرد. شب اول برنامه این گروه در یازدهم مهر روی صحنه رفت. آن اجرا بازخورد خوبی در رسانه ها داشت اولین تجربه دیدار کامنتی ها با مخاطبان خود در یک سالن بزرگ بود. گزارش این کنسرت را در ادامه می خوانید:

برنامه با پخش ویدئویی از تمرینات گروه و تیزر کنسرت آغاز شد که در این تیزر فقط سایه اعضای روی پرده های سفید رنگ دکور نمایش داده می شد. «کیان پورتراب»، «نیما رمضان»، «اشکان آبرون»، «آرین کشیشی» و «بردیا امیری» برای شروع قطعه «رفته از دست» را انتخاب کرده بودند. آنها در ادامه قطعات «نمی ایستم»، «به فکر» و «ستاره ها» را اجرا کردند و به خاطرات قدیمی گروه خود سر زدند. همخوانی خوب حضار با قطعه «هی تو» و «دایره ها» نشان داد که هنوز کارهای قدیمی کامنت طرفداران ویژه ای دارد. این بار هم در طول کنسرت جنب و جوش های بی امان نیما رمضان، حرکات منحصر به فرد اشکان آبرون که به قول خودش به کرال سینه روی کیبوردها معروف است و اکت های درجای آرین کشیشی بخشی دیگر از جذابیت های بصری اجرا بود که مورد توجه حضار قرار می گرفت. قطعات «برگشت»، «اطراف ما»، «میریم بالاتر»، «در مسیر باد 1 و 2» و «میتونی» و... بخش های دیگر کنداکتور کنسرت بودند. در طول برگزاری کنسرت هم کلیپ های جذاب و خوش ساختی بر پرده های سفید دکور نقش می بست.

کیان پورتراب در بخشی از برنامه گفت:«بر خلاف برخی اجراها که حضور مخاطبان در سالن با حاشیه همراه همراه می شود اما شما فقط برای موسیقی اینجا هستید که این اتفاق بسیار خوبی است.» او همچنین در اواخر کنسرت افزود:«هر کدام از شما یک کار و شغلی دارید و شغل ما هم این است و درست نیست که ما هر شش ماه یکبار سر کار باشیم. امیدوارم با حمایت های شما بتوانیم بیشتر روی استیج حاضر باشیم و برنامه های بیشتری را در تهران و شهرستانها اجرا کنیم.»

«مهراب قاسم خانی»، «شقایق دهقان»، «بابک صفرنژاد»، «نیما رییسی»، «روزبه قلی پور»، «علیرضا طباطبایی»، «سپهر سعیدی»، «علی سنایی» و «سجاد افشاریان» به عنوان مهمانان ویژه در سالن حضور داشتند.

کنسرت گروه کامنت توسط شرکت «هامین گستر آریا» به مدیریت «سیدعلی میرمحمدی» و با همکاری شرکت «آوای سوته دلان» به مدیریت «مهدی میرزاباقریان» روی صحنه رفت.


----------------------------------------------------------------------------------
*بخشی از ترانه «رفته از دست» از آلبوم گروه کامنت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مهر 1393 - 14:28

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود من نیستم شکل قبل ها؛ من نیستم شکل من باز* | موسیقی ما