جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
دلخوری خواننده آلبوم «کولاک» از انتشار برخی اظهار نظرات در رسانه ها؛
علی اصحابی: با آن اجرا فقط خواستم مردم را شاد کنم
موسیقی ما – خواننده آلبوم «کولاک» پس از انتشار ویدئویی از اجرای پلی بک اش در یک برنامه تلویزیونی و حاشیه‌های فراوانی که در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه ها ایجاد شد، در حالی که در روزهای گذشته درباره این اجرا سکوت  کرده بود، در گفت و گو با سایت موسیقی ما درباره این ماجرا توضیحاتی داد.

به گزارش «موسیقی ما»، علی اصحابی که اجرای پلی بک اش در برنامه زنده شبکه «شما» حاشیه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و برهی رسانه‌ها داشت، در ابتدای صحبت هایش درباره آن اجرا و آن شب گفت: «متاسفم که با گذشت این همه سال از آغاز به کار فعالیت های موسیقی ام، همچنان برخی ها با تنگ نظری و اعمال سلیقه شخصی، سعی در تخریب وجهه من دارند.»

وی که در این اجرا در برابر دوربین های پخش زنده و در حالی که اجرایی پلی بک داشت ولی با انرژی و هیجان فراوان و حرکات خاص ظاهر شده، ادامه داد: «تا کی خواننده ها و اهالی موسیقی باید سیبل و قربانی تنگ نظری عده ای خاص باشند؟ باور کنید شدت فشارها به من به قدری بالا بود که به حال و اوضاع موسیقی در کشور و خودم گریه ام گرفته بود. من با آن حرکات فقط خواستم بینندگان برنامه را شاد کنم. مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کردند من هم سعی کردم اندکی به دوستداران فرهنگ و موسیقی حالِ خوب و انرژی مثبت القا کنم.»

این خواننده با «عجیب» توصیف کردن شدت حمله ها به او و نوع اجرایش در این برنامه، توضیح داد: «هرگز فکر نمی کردم برعکس گرفتن میکروفن یا تعظیم در برابر ملتی که همه دار و ندارم را از آنها دارم، تا این حد برای بعضی تندرو ها نگران کننده باشد. من ده سال تمام است که کار می کنم و از این ده سال پنج سال اش را ممنوع الکار بودم. در سالهایی هم که فعالیت های رسمی خود را از سر گرفتم، همه حواسم بر این موضوع بود که بتوانم بهترین آثار را برای مخاطبان هنر تولید و ارائه کنم.»

علی اصحابی همچنین درباره توجه ویژه اش به آثار مفهومی و نگاه فرهنگی در کارهای تولیدی خود گفت: «این آقایانی که دارند به من انگ های مختلف می زنند وقتی من در صفحه شخصی ام برای کمک به معلولین و جانبازان درخواست کمک و اطلاع رسانی کردم کجا بودند؟ چرا وقتی برای امام رضا (ع) قطعه ای را خواندم حتی منتشر اش نکردند؟ وقتی برای خرمشهر و شهدا کار زدم حتی باز نشر اش نکردند و خبرش را روی خبرگزاری هایشان نرفتند؟ آنها دروغ گو هایی هستند که فقط قصد شان تخریب وجهه هنرمند است. خود من از بطن خانواده شهدا به جامعه هنری معرفی شده ام و حساسیت هایم بیشتر از همه در این قبیل مواقع است. امیدوارم خداوند بزرگ همه ما را به راه راست هدایت کند.»

این خواننده در انتهای صحبت هایش نیز درباره انتشار خبر «برخورد مسئولین صدا و سیما با او و ممنوع التصویر شدن اش در رسانه ملی» نیز توضیح داد: «این برنامه سه شنبه به صورت زنده روی آنتن رفت و جمعه هم باز پخش شد. اگر مشکلی داشت هرگز اجازه بازپخش آن داده نمی شد. احترام خاصی هم به مسئولین صدا و سیما داشته و دارم و از حمایت هایشان ممنونم. از همه هوادارانم نیز که در این روزها از انتشار این اخبار ناراحت شدند عذر خواهی می کنم و امیدوارم به زودی با انتشار آثار جدید به دیدار شان بیایم.»

ویدئوی اجرای پر سر و صدای «علی اصحابی» را در ادامه ببینید؛
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1393 - 11:23

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 12:27

علی جان برات آرزو موفقیت میکنم

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 20:00
این دو ستاره *شادمهرعقیلی. علی کریمی*

تواین مملکت تبعیض قائل میشن درحد آپارتاید ...
سرآلبوم مسافر شادمهرعقیلی عکس شم از رو آلبوم حذف کردن و بعدش اینقدر بهش سخت گرفتن که مجبورش کردن راهی غربت بشه...حالا ایشون با این حرکات . اگه شادمهر اون وقت که ایران بود از این حرکات میکرد سرشو میبریدن

2.185.235.204
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 12:29

مجازی تی وی:
چندی پیش ویدئو کلیپی از اجرای ترانه “می شد که” با اجرای پلی بک علی اصحابی در برنامه هفت ترانه شبکه شما بر روی آنتن رفت که حوادث روی داده در کلیپ بعلاوه روش ارائه این کلیپ در فضای مجازی تو سط یکی از سایتهای خبری تحلیلی موسیقی سبب استهزا خواننده پاپ این قطعه زیبا و شاد شد.
(لینک دانلود پلی بک “می شد که” علی اصحابی برنامه هفت ترانه”)
از آنجایی که ریتم این قطعه موسیقی تند می باشد انتخاب این قطعه برای پلی بک بر روی آنتن زنده تلویزیونی از جهت هماهنگی بین موسیقی و لب زنی خواننده مناسب نمی بود.بویژه اینکه فضای کوچک استودیو برنامه هفت ترانه علاوه بر اینکه امکان پوشش خطای مذکور را در دید دوربین و بینندگان نمی داد ،عدم توجه کافی کارگردان و عوامل برنامه به اتفاق در حال جریان ارزش تصویری این موسیقی زیبا را نه تنها پایین آورد بلکه خواننده بخت برگشته را در مظان استهزا در فضای مجازی قرار داد.
کارگردان برنامه “هفت ترانه” می توانست اشکالاتی اینچنین را با تغییر زاویه دوربینها، تغییر صحنه و یا حتی سوییچ روی تصاویر ضبط شده قبلی که آماده دم دست دارند انجام دهد تا بتواند سینک بین خواننده و موسیقی را انجام دهد.
در کنار اشکال تصویری این برنامه می توان به ناپایداری صدای ترانه نیز اشاره کرد بگونه ای که مشخص است صدا بر روی آنتن بطور ناشیا نه ای کم و زیاد می شود که این می تواند اشکال در تجهیزات ، سورس صدای در اختیار برنامه باشد و یا اشکال در تنظیمات صدا بردار.
در هر حال جا دارد تا با درایت از وقوع چنین اشکالاتی در برنامه زنده جلو گیری کرد و یا حتی پس از آن با شجاعت با اعلام دلایل وقوع حادثه و یا عذر خواهی از حیثیت یک خواننده و برنامه تلویزیونی پاسداری نمود.

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 12:31

خوب راست میگن مردم دیگه . بابا جان اجرای پلی بک که این همه ادا درآوردن نداره .

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 12:37

واقعا باید تاسف خورد واسه طرز فکر بعضیا
تا کی باید در مورد دیگران قضاوت کنیم و تصمیم بگیریم
اقای اصحابی جات تو قلب ما طرفدارات هستی

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 12:45
مهدی خوانی(طرفدار سلطان صدا علی اصحابی)

مرسی امید جان .
باید برای بعضیا تاسف خورد که با بی ادبی تمام هر چی از دهنشون در میاد به خواننده محبوب ما میگن.

2.177.54.80
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 12:41

بابا بی خیال فداسرت

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 13:31

اون بلندگو رو انجوری گرفت واقعا آدم شاخ در میاره. حالا چرا لب خونیش ضعیف بود. انگار بلد نبود شعر بخونه

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 11:39
حسین عشق فقط علی اصحابی

داداش اون حرفشه
میخوای مثه بقیه ی خواننده وایسته فقط اینورو اونور بره
ولله اون موقعی که وایمیستاد میخوند همه میومدن نظر میدادن اصلا بلد نیست استیج گرونی کنه حالا یارو داره خودکشی میکنه میگن چرا حرکتش عجیب غریبه با خودتون چند چندین

2.190.87.195
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 13:07
L!o Nel

اینو بخونید بعد نظر بدید
ضعف صدا ، کارگردانی و صدابرداری در برنامه 7 ترانه
عامل اصلی اجرای پر انرژی علی اصحابی
تو برخی از نظرات شاهد این بودیم که میگفتند علی اصحابی
قبل از این که آهنگ شروع شه زیر لب چیز هایی رو میگفته
خیلی ها به تمسخر گفتند ذکر میگه خیلی ها هم گفتند در حالت طبیعی نبوده
شما با دیدن مجدد فیلم و فهمیدن حرف علی از روی لب خوانی
خواهید فهمید که ایشان 2 بار اعلام میکنه صدای آهنگ رو ببرید بالا
اما از آنجایی که عوامل پشت صحنه و صدابردار صدای علی را نشنیدند
صدا با لول پایینی پخش شد که باعث عقب افتادن 1 ثانیه ای یه علی اصحابی
از آهنگ شد که این باعث عدم هماهنگی علی با آهنگ شد.
چطور ممکنه شعر آهنگی که 3 سال توسط علی اصحابی در جاهای مختلف اجرا میشه از یاد این خواننده بره
در واقع علی با اجرای اکتیو خود میخواست این ضعف رو بپوشونه
علی اصحابی خواننده ای هست که 64 بار در شبکه های مختلف اجرا داشته
به نحوی که هیچ کدام داستانی نداشته .
و حالا با کمی فکر خواهید فهمید که مشکل از جای دیگری بوده
علی اصحابی بعد از اتمام آهنگ میشد که این ضعف رو به عوامل صدابردار
گوشزد میکنه و در 3 اجرای بعدی خود با چنین مشکلی مواجه نمیشه
دوستانی که این حاشیه رو درست کردند چرا 3 اجرای دیگر علی اصحابی در همون برنامه و همون شب را نزاشتند که مردم متوجه عدم ضعف لب خوانی علی اصحابی شوند

151.239.251.14
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 13:31

معلومه حتی شعر آهنگ روهم بلد نیست,واقعا موزیک پاپ ایران داره چه بلایی سرش میاد

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 13:42

آقای اصحابی عزیز تو مصاحبتون چندتا نکته بود که باید بگم
1. بعید میدونم هیچ آدمی با پلی بک و لب زدن و حرکات عجیب و غریب شاد بشه ضمن اینکه لب زدن شما به قدری غیر حرفه ای و مصنوعی بود که بیشتر باعث تعجب شد تا شاد شدن.
2. آهنگ زیبای شما در مدح امام رضا(ع) قرار بود تحت عنوان آلبوم 8 و در تاریخ 88/8/8 به مناسبت تولد امام رضا منتشر بشه که متاسفانه اردیبهشت 89 منتشر شد ضمن اینکه تو ویژه برنامه تحویل سال 1389 شما آهنگ رو خوندید پس بی زحمت نگید که منتشر نشده.
3. اگر قصد و نیت شما ارتقا فرهنگ کشوره بی زحمت سطح موسیقیتون رو بالا ببرید و حرکات شو منی رو به اهل فنش بسپرید.

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 13:44

جوابه سوالاتون اینجاست هی نگید شعرش نمیدونم چی اشکال از برنامه بود
چندی پیش ویدئو کلیپی از اجرای ترانه “می شد که” با اجرای پلی بک علی اصحابی در برنامه هفت ترانه شبکه شما بر روی آنتن رفت که حوادث روی داده در کلیپ بعلاوه روش ارائه این کلیپ در فضای مجازی تو سط یکی از سایتهای خبری تحلیلی موسیقی سبب استهزا خواننده پاپ این قطعه زیبا و شاد شد.
(لینک دانلود پلی بک “می شد که” علی اصحابی برنامه هفت ترانه”)
از آنجایی که ریتم این قطعه موسیقی تند می باشد انتخاب این قطعه برای پلی بک بر روی آنتن زنده تلویزیونی از جهت هماهنگی بین موسیقی و لب زنی خواننده مناسب نمی بود.بویژه اینکه فضای کوچک استودیو برنامه هفت ترانه علاوه بر اینکه امکان پوشش خطای مذکور را در دید دوربین و بینندگان نمی داد ،عدم توجه کافی کارگردان و عوامل برنامه به اتفاق در حال جریان ارزش تصویری این موسیقی زیبا را نه تنها پایین آورد بلکه خواننده بخت برگشته را در مظان استهزا در فضای مجازی قرار داد.
کارگردان برنامه “هفت ترانه” می توانست اشکالاتی اینچنین را با تغییر زاویه دوربینها، تغییر صحنه و یا حتی سوییچ روی تصاویر ضبط شده قبلی که آماده دم دست دارند انجام دهد تا بتواند سینک بین خواننده و موسیقی را انجام دهد.
در کنار اشکال تصویری این برنامه می توان به ناپایداری صدای ترانه نیز اشاره کرد بگونه ای که مشخص است صدا بر روی آنتن بطور ناشیا نه ای کم و زیاد می شود که این می تواند اشکال در تجهیزات ، سورس صدای در اختیار برنامه باشد و یا اشکال در تنظیمات صدا بردار.
در هر حال جا دارد تا با درایت از وقوع چنین اشکالاتی در برنامه زنده جلو گیری کرد و یا حتی پس از آن با شجاعت با اعلام دلایل وقوع حادثه و یا عذر خواهی از حیثیت یک خواننده و برنامه تلویزیونی پاسداری نمود.

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 13:46

آقا مسخره کردن کار درستی نیست قبول دارم ، ولی خب شما هم حرکتت خارج عرف بود آقای اصحابی ، وگرنه این همه سر و صدا نمیکرد. اگه هم از پخش نشدن آهنگاتون ناراضی هستین احتمالا کار خیلی جالبی نبوده ، وگرنه کار قشنگ بالاخره یه جوری شنیده میشه.
من توی یه برنامه دیدم شما سنتی خوندین ، فهمیدم صداتون خوبه . که اگه نمیشنیدم واقعا فکر میکردم صدا ندارین. اما کارای قشنگ پاپ تون زیاد نیستن. شما با این صدای خوبی که دارین انتظار بیشتری ازتون میره.

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 13:48

اینو بخونید بعد نظر بدید
ضعف صدا ، کارگردانی و صدابرداری در برنامه 7 ترانه
عامل اصلی اجرای پر انرژی علی اصحابی
تو برخی از نظرات شاهد این بودیم که میگفتند علی اصحابی
قبل از این که آهنگ شروع شه زیر لب چیز هایی رو میگفته
خیلی ها به تمسخر گفتند ذکر میگه خیلی ها هم گفتند در حالت طبیعی نبوده
شما با دیدن مجدد فیلم و فهمیدن حرف علی از روی لب خوانی
خواهید فهمید که ایشان 2 بار اعلام میکنه صدای آهنگ رو ببرید بالا
اما از آنجایی که عوامل پشت صحنه و صدابردار صدای علی را نشنیدند
صدا با لول پایینی پخش شد که باعث عقب افتادن 1 ثانیه ای یه علی اصحابی
از آهنگ شد که این باعث عدم هماهنگی علی با آهنگ شد.
چطور ممکنه شعر آهنگی که 3 سال توسط علی اصحابی در جاهای مختلف اجرا میشه از یاد این خواننده بره
در واقع علی با اجرای اکتیو خود میخواست این ضعف رو بپوشونه
علی اصحابی خواننده ای هست که 64 بار در شبکه های مختلف اجرا داشته
به نحوی که هیچ کدام داستانی نداشته .
و حالا با کمی فکر خواهید فهمید که مشکل از جای دیگری بوده
علی اصحابی بعد از اتمام آهنگ میشد که این ضعف رو به عوامل صدابردار
گوشزد میکنه و در 3 اجرای بعدی خود با چنین مشکلی مواجه نمیشه
دوستانی که این حاشیه رو درست کردند چرا 3 اجرای دیگر علی اصحابی در همون برنامه و همون شب را نزاشتند که مردم متوجه عدم ضعف لب خوانی علی اصحابی شوند
و اما نقد منصفانه سایت رسمی مجازی تیوی در مورد این مسئله:
مجازی تی وی: چندی پیش ویدئو کلیپی از اجرای ترانه “می شد که” با اجرای پلی بک علی اصحابی در برنامه هفت ترانه شبکه شما بر روی آنتن رفت که حوادث روی داده در کلیپ بعلاوه روش ارائه این کلیپ در فضای مجازی تو سط یکی از سایتهای خبری تحلیلی موسیقی سبب استهزا خواننده پاپ این قطعه زیبا و شاد شد.
(لینک دانلود پلی بک “می شد که” علی اصحابی برنامه هفت ترانه”)
از آنجایی که ریتم این قطعه موسیقی تند می باشد انتخاب این قطعه برای پلی بک بر روی آنتن زنده تلویزیونی از جهت هماهنگی بین موسیقی و لب زنی خواننده مناسب نمی بود.بویژه اینکه فضای کوچک استودیو برنامه هفت ترانه علاوه بر اینکه امکان پوشش خطای مذکور را در دید دوربین و بینندگان نمی داد ،عدم توجه کافی کارگردان و عوامل برنامه به اتفاق در حال جریان ارزش تصویری این موسیقی زیبا را نه تنها پایین آورد بلکه خواننده بخت برگشته را در مظان استهزا در فضای مجازی قرار داد.
کارگردان برنامه “هفت ترانه” می توانست اشکالاتی اینچنین را با تغییر زاویه دوربینها، تغییر صحنه و یا حتی سوییچ روی تصاویر ضبط شده قبلی که آماده دم دست دارند انجام دهد تا بتواند سینک بین خواننده و موسیقی را انجام دهد.
در کنار اشکال تصویری این برنامه می توان به ناپایداری صدای ترانه نیز اشاره کرد بگونه ای که مشخص است صدا بر روی آنتن بطور ناشیا نه ای کم و زیاد می شود که این می تواند اشکال در تجهیزات ، سورس صدای در اختیار برنامه باشد و یا اشکال در تنظیمات صدا بردار.
در هر حال جا دارد تا با درایت از وقوع چنین اشکالاتی در برنامه زنده جلو گیری کرد و یا حتی پس از آن با شجاعت با اعلام دلایل وقوع حادثه و یا عذر خواهی از حیثیت یک خواننده و برنامه تلویزیونی پاسداری نمود.

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 14:00
mostafa aaz

درود بر شما امین جان... و درود بر علی اصحابی عزیز...

5.161.193.244
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 14:01

اوووووووووووووووووه اینهمه ادا واطوار چیه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟
راست گفتن مردم
قبلنام تو برنامه شبکه 3 وشبکه 2 این حرکات رو دراوردین
یذره مراعات هم خوب چیزیه

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 14:20

اتفاقا اجرای عالی داشت دمش گرم. یکی از خواننده های باشخصیت و دوست داشتنی
میتونست مثل خیلی از خواننده ها بی حال و بدون حس بخونه ولی برای این که مردم شاد کنه وبگه لب خونی نمیکنه و با آهنگ شاد که نمیتونه فقط یکجا بایسته و بخونه. و برای اولین بار آهنگ حس بیرحم و لاف عاشقی را در تلویزیون اجرا کرد ویکی از بهترین اجراهای علی بود .
این کلیپی که توی این سایت میبینید صدا و تصویر با هم همخونی نداره.پس یاد بگیریم درباره ی کسی الکی نظری بیخود ندیم وشایعه درست نکنیم وکسی مجبور نیست وقتی آهنگ به این خوبی داره پخش میشه نگاه کنه وایراد بگیره برای بعضی ها با این تفکر متاسفم.
بزودی آلبوم دیره قویترین آلبوم سال

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 15:02

این متنو شما هم بخون استاد
خودشم گفت که زمانی که اهنگ پلی شد صدای اهنگ خیلی کم بوده و چند بار زیر لب گفته که صدای اهنگ رو بیشتر کنید اگر تصویر رو خوب ببینید اهنگ که پلی میشه زیر لب داره یه چیزی میگه که به گفته ی خودش 10 بار گفتم زیر لب که صدا رو بیشتر کنید و عوامل پشت دوربین برنامه هفت ترانه متوجه این موضوع نشدن و میگه همون لحظه مجبور شدم یه سری اکتهای خاصی رو انجام بدم که بیشتر از این زیر سوال نرم و دید بیننده رو درگیر اکتهاش کنه نه لب خونیش اونم به خاطر سوتی عوامل 7 ترانه.در جواب این که شعر رو میگن یادش رفته ازش پرسیدم خندیدو گفت این اهنگ رو 3 ساله من دارم تو کنسرت ها و اجراهایه ارگانیم میخونم وشعرش رو هم خودم گفتم مگه میشه شعر رو یادم بره .قبول کردم دیدم حرفش کاملا منطقیه وقتی تصویر رو چند بار دیدم آخه خودمم مسخرش کردم ولی اشتباه قضاوت کردم اونم آهنگی که واقعا 3 سال پیش ترکوند و همه شنیدنش و شعرشو همه بلدن .اهنگی که خودش میگه وحشتناک دوسش داره و جز آهنگای بیزینسیشه.در کل شرمنده استاد و مثه تانک پشتت واییستادم

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 02:07
امیر

الان به علی اصحابی گفتی استاد ؟
درسته واقعا؟

173.212.192.62
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 15:12

اتفاقا بر خلاف نظر دوستان خيلي هم باحال بود کلي خنديديم!!!!!

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 15:20

ما رو که شاد کردی
هر بار میبینم کلی می خندم

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 15:23

ببخشیدا
صدای کم چه ربطی به حرکات عجیب ایشون داره؟
تازه ایشون برای شاد کردن ملت نیومده بودن برای اجرا پلی بک تراک اومده بودن برای شاد کردن اصولا افراد مناسب تری از جمله گوران و... هست که رسالت کاریشون اینه .
تازه لباسشونم اینقد تنگ بود و نامناسب برای تلوزیون اینم ربط به صدای کم داره؟
الکی همه چی رو به هم ربط ندید لطفا

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 16:30

آقای اصحابی عزیز خواننده بزرگوار متاسفانه شما ترانه آهنگ هایی که خودت خوندی رو حفظ نیستی بعد انتظار داری ما از اجرای شما حمایت کنیم؟بنده قبلا آهنگ های شمارو گوش میکردم ولی اعتراف میکنم که اشتباه محض بود خواننده ای که برای اثر خودش ارزش قائل میست مخاطبی نخواهد داشت.

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 11:58
حسین عشق فقط علی اصحابی

فقط یه چیزی به اونای که میگن بلد نیست لب خونی کنه میگم شما کلیپ و دیدید یاهمینجوری نظرمیزارید
علی اصحاب ت کلیپش انقد قشگ اجرا کرد هم داشت لب خونی میکرد هم داشت شکل و اون متن درمیاورد من موندم شما فک کنم اشتباهی دیدید یه چیز دیگه دیدید

2.190.87.195
ms
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 16:55

باید تشکر کنم از سایت معتبر موسیقی ما برای این حق گرایی.
این سایت همیشه از حاشیه ها و بدگویی ها دوری کرده و همیشه جانب شفاف سازی و حق گرایی را پیش گرفته است.
کاری با علی اصحابی ندارم اما عده ای انسان بی فرهنگ مدام دنبال سوژه هستند و بزرگ کردن چیزهای عادی و تمسخر آن ها برایشان تفریح است... گاه یک رییس جمهور را سوژه می کنند گاه یک هنرمند را...

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 17:14

علی اصحابی عزیز رو دوست داریم...

اما حرکاتش خیلی عجیب بود...

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 17:23

شنیده بودم میگفتن ایشون رو به هفت ترانه دعوت کرده بودن حرکاتش خیلی جلف بود ولی فکر نمیکردم تا این حد باشه!!!!!! خیلی خودشو سبک نشون داده!!!!!!واقعا نظرم نسبت بهش تغییر کرد . اینکه میگن شعر رو یادش رفته بود به نظر من بعید چون من کلا این اهنگ رو 3 بار هم گوش نکردم شعرشو حفظم ایشون میخواست یادش رفته باشه؟؟؟!!!!!حالا چرا هماهنگ نبود خیلی عجیبه واسه منم سواله حرکات لبش اصلا به اهنگ نمیخورد . در کل اجرای عجیب و غریبی بود و در عمرم پلی بک به این ضعیفی ندیده بودم!!!!! کنسرتاشم همینجوری ضعیفه؟؟؟!!!!!

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 13:14
L!o Nel

این متنو شما هم بخون استاد
خودشم گفت که زمانی که اهنگ پلی شد صدای اهنگ خیلی کم بوده و چند بار زیر لب گفته که صدای اهنگ رو بیشتر کنید اگر تصویر رو خوب ببینید اهنگ که پلی میشه زیر لب داره یه چیزی میگه که به گفته ی خودش 10 بار گفتم زیر لب که صدا رو بیشتر کنید و عوامل پشت دوربین برنامه هفت ترانه متوجه این موضوع نشدن و میگه همون لحظه مجبور شدم یه سری اکتهای خاصی رو انجام بدم که بیشتر از این زیر سوال نرم و دید بیننده رو درگیر اکتهاش کنه نه لب خونیش اونم به خاطر سوتی عوامل 7 ترانه.در جواب این که شعر رو میگن یادش رفته ازش پرسیدم خندیدو گفت این اهنگ رو 3 ساله من دارم تو کنسرت ها و اجراهایه ارگانیم میخونم وشعرش رو هم خودم گفتم مگه میشه شعر رو یادم بره .قبول کردم دیدم حرفش کاملا منطقیه وقتی تصویر رو چند بار دیدم آخه خودمم مسخرش کردم ولی اشتباه قضاوت کردم اونم آهنگی که واقعا 3 سال پیش ترکوند و همه شنیدنش و شعرشو همه بلدن .اهنگی که خودش میگه وحشتناک دوسش داره و جز آهنگای بیزینسیشه.در کل شرمنده استاد و مثه تانک پشتت واییستادم

151.239.251.14
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 23:15
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب L!o Nel اگه دقت کنی منم گفتم بعیده شعرشو یادش رفته باشه!!!!!!ولی این واسه من عجیبه که چرا انقدر تو پلی بک ضعیفه و حرکات لبش به اهنگ نمیخوره!!!!!!شما میگی بخاطر اینکه صدا کم بوده!!!این چه حرفیه اخه شما میزنی عزیز من ایشون انگار اصلا چیز دیگه میخوند!!!!حرکاتشم اصلا خوب نبود فکر میکنم کمی جو گیر شده بود و ناپخته عمل کرد و ذهنیت همه رو نسبت به خودش عوض کرد . شما هم طرفدارای اقای اصحابی قبول کنید که اشتباهی کرده که نبیاد انجامش میداد . خلاصه چیزی بوده که گذشت الان خودشم پشیمونه . بهتره بحث رو تموم کنیم .

37.63.246.243
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 17:38

صدای کم اصلا ربطی به جنگولک بازی نداره! البته با عرض پوزش!
خوبه که آدم اگر اشتباهی کرد عین مرد پاش واسته!
کاملا به وضوح مشخصه که اصلا نمیدونه شعر چیه! چون با حرکاتش میخواد دید بیننده رو از دهنش به دستا و اون میکروفن برعکسش (!) تغییر بده!
الان یه عده تعصبی میان میگن مگه میشه که ترانه خودشو یادش بره؟! آره میشه! مگه احسان خواجه امیری هم بارها تو کنسرتاش وقتی من یه پرنده ام رو میخوند وسطاش یادش نمی رفت ترانه رو؟ اگه شعر علی اصحابی 3 سال قدمت داره من یه پرنده ام ایراج که قدیمی تره و احسان باهاش بزرگ شده و شده این! ولی خب یادش میره! چرا؟! چون هر وقت به تعداد یک چیز افزوده بشه ( منظورم تعداد قطعات ) و از زمان اون بگذره امکان فراموشی هست!
البته مدیران برنامه هفت ترانه هم بی تغصیر نیستن! چون این طور که پیداست اصلا به این بنده خدا نگفته بودن که قراره کدوم آهنگش پلی بشه!
ولی این که میگه من خواستم مردم شاد بشن عین این میمونه که ما فک کنیم حسن ریوندی اومده بود تو هفت ترانه!
ممنون موسیقی ما که عین همیشه کامنت منو تائید نمیکنی!

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 18:08

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ....
بابا آخه بلد نیستی چرا همچین میکنی خواننده باید میزانسن داشته باشه ولی این چی بود؟
فرزاد فرزین و

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 18:47

یعنی با شنیدن این جمله ی علی اصحابی که گفت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کردند من هم سعی کردم اندکی به دوستداران فرهنگ و موسیقی حالِ خوب و انرژی مثبت القا کنم.»!!! فهمیدم ایشون هم بلهههههههههههههههههههههههه!!!!! یعنی دیگه عمرا یه اهنگ از این اقا گوش بدم!! به خدادم استاد چاوشی خودمون گرم که هیچگاه برای فعالیتش دست به دامن حرفای قلمبه سلمبه نشده!!!

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 00:35
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

براى اولين بار تو زندگيم باهات موافقم!!

2.181.67.49
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 11:27
حسین عشق فقط علی اصحابی

آخ اخ اخ حالا شما علی اصحابی گوش ندی ما چیکار کنیم ناراحت شدم

2.190.87.195
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 18:43
علیرضا4

آقا نوید ینی اینقد سطح فکریت پایینه که نمیفهمی فشار زیاد باعث شده تا یه جوری از دل مسئولین دربیاره.
آقا نوید شما که فقط بلدی به همه توهین کنی از لباس پوشیدن علی اصحابی و گیر دادن به بعضی خواننده ها مثل علی عبدالمالکی و ... (فقط همینو یادم مونده ماشالا زیاد توهین میکنی) خودت هزار تا مشکل داری.ببین بقیه کاربرا دربارت چی میگن.
با این حرفا و نظرات ی توهینی هم به محسن چاووشی عزیز میکنی.

2.191.46.192
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 23:17
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب علیرضا 4 ایشون به همه توهین میکنه چرا فقط اسم علی عبدالمالکی رو اوردی؟!!!خواهشا اسم وسعت صدای ایران رو تو پستای که بهش ربط نداره نیار!!!!!!!

37.63.246.243
شنبه 17 خرداد 1393 - 13:22
علی م

وااااااااااااااااااااای حالا علی اصحابی چی کار کنه؟!! یعنی واقعا چه اتفاق مهمی ... یعنی الان که تو آهنگ هاش رو گوش نمی دی باید بره خود کشی کنه.

به این عکس العمل هایی که شما دارید ... میگن حرکات فاشیستی و غیر دموکراتیک.

2.147.201.57
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 18:52

واقعا آدم حالش بد میشه این کلیپ رو میبینه... آقای اصحابی حداقل میخوای از این کارا بکنی یه کم قبلش تمرین کن... یه کم هم لب خونی یاد بگیری بد نیست...

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 11:32
حسین عشق فقط علی اصحابی

خب نبین
حالتم بد میشه برو دکتر نیا نظر بده
اره خوبه شماها این نظرارو میدید وگرنه علی اصحابی چیکار میکرد
ولی همه ی اینا از حسودیتونه هم شما هم هر کی که میگه حرکت علی اصحابی عجیب و غریب بود

2.190.87.195
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 19:15

جالبه حالا مردم به ایشون بدهکار هم شدند
حتی توی اجرای زنده هم این جلف بازیها مسخره و خنده داره
خیلی از خواننده ها از بدنشون واسه انتقال حس استفاده می کنن
ولی شما در حد افراط و بی جا این کارو انجام می دین
امیدوارم نقد پذیر باشین

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 00:31
قایق كاغـ ـ ــ ـــذى (هوادار فرزاد فرزين)

اگه نقد پذير بودن الان اين حرفا رو نميزدن :|

2.181.67.49
دوشنبه 12 خرداد 1393 - 19:22

واقعا متاشفم واسه بعضی از مردم کشورم که مسخره کردن بقیه رو سرگرمی خودشون میدونن و با بدترین کلمات شخصی رو مورد تمسخر قرار میدن. واقعا حقمونه که بهمون بگن جهان سومی.
واقعا با ید به حال بعضی ها گریه کرد با این طرز فکر و اخلاق شون که اجرای یه خواننده ی خوب و با اخلاق رو که قصدش فقط شاد کردن مردم و دوری از یکنواخت بودن هست رو مورد مسخره قرار میدن. ریتم آهنگ تنده و باید با حرکت بدن اجرا بشه.حتما باید یکجا ساکن میایستاد و اجرا میکرد؟؟؟!!!! که تازه مشخص هم هس که ضعف در اجرا از سوی کارگردان برنامه بوده نه خواننده...علی اصحابی بارها و بارها اجرای زنده در برنامه ها و شبکه های تلویزیونی داشته و به خوبی هم از پسش بر اومده واین انصاف نیس که اینقدر با دیدی منفی و مسخره کننده به همه چیز نگاه کنیم.

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 19:29

علی جون یه دونه ای ....خیلی گلی.... واقعن از صمیم قلب دوست دارم. اصلن هم به این اظهار نظر های ی سری آدم که اصلن واسه هیچکی مهم نیستن و معلوم نیست از کجا پیدا شدن توجه نکن. این پلی بک آهنگ میشد که علی شاید می تونم بگم زیبا ترین و پر انرژی ترین اجرایی بود که از تلویزیون به صورت زنده پخش میشد. دمت گرم علی جون. همیشه همین جوری بخون واسه دل ما هوادارات و همه ی اونایی که دوست دارن .خدا هم همیشه با هاته. خیلی گلی.راستی بگم که من خودم تو جن تا از کنسرتای علی اصخابی بودم و همیشه این آهنگ رو به بهترین شکل اجرا می کنه.حالا نمیدونم یه سریا رو چه اساسی این حرف رو میزنن که شعرشو یادش رفته. اینا همه میخوان علی رو تخریب کنن.
منتظر آلبوم "دیره" هستیم علی جون

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 19:41

خداییش یه کم جو گیر شده بود.من که کلی اون شب خندیدم....

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 19:43

از صحبت های ایشون کاملا مشخصه که مسئولین بهش فشار اوردن.
ضعیف ترین اجرایی بود که تو عمرم دیده بودم.
واقعا متاسفم.

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 20:20

برای اولین بار این برنامه هفت ترانه قابل دیدن شد کلی خندیدیم اصن از افسردگی درمون اوردی بیرون خیلی باحال بود مخصوصا اون اخرش که نشست اصن نابودمون کردی با این اجرا اون میکروفونه هم عالیییییییی بود :)))))

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 21:37

واقعان صداش خوب بود اما برای یک اجرای پلی بک اینکار نباید انجام بدی آخه اینا چی بودم من خودم خجالت کشیدم

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 21:39

یک بار هم که یه خواننده یه اجرای درست و حسابی توی تلوزیون خواست نشونمون بده و شادمون کنه , روز عیدی , اومدن بهش گیر دادن ! عجب دورانی شده ! علی , شما خودت به بزرگی خودت ببخش این تنگ نظران رو , آخه انصافآ این کجاش اشکال داشت ؟! ممنون از اجرای خوب و شادت , بازم از این کار ها بکن.

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 22:24

آقا من کاری به ضعف صدا برداری و... صداسیما یا اون کانال ندارم
با حرکاتش چیکار کنیم؟
خدایی ترنه ی خودشم بلد نبود که درست لب بزنه
منی که این آهنگ رو نخوندم تیکه ی اولشو که گوش کنم اگه آهنگ هم قطع بشه تا تهش میخونم اما این مثلا خواننده ی آهنگ هست و کار رو خودش ساخته.
غیر از اینکه شخصیت طرفداراشو پایین بیاره کاری نکرد.
بعدشم آقای اصحابی مگه شما شومنی که مردم رو بخندونی ؟
فرهنگ موسیقی اینه؟
یا رو تو موزیک ویدیو ی اونور آبی هم همچین کارایی نمیکنه ها...

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 22:51

بعضی ها واقا بیکارنااااااااا

دوشنبه 12 خرداد 1393 - 23:52

وقتی تو برنامه ای شرکت میکنه که یک سری تصاویر کاملا بی ربط رو آهنگها پخش میکنه حتی اسم آهنگ رو هم اشتباه مینویسه نتیجه اش همین میشه کاش یکم واسه شعور مخاطب احترام قائل بشیم

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 00:22

اصلا حرکاتش هیچی! یعنی شعر خودشو حتی یک کلمشو حفظ نیست!همین جوری ساده وایمیستاد ولی حتی لب میزد و میخوند اجراش باور پذیرتر بود تا این که میکروفونو تمام مدت جلوی صورتش بگیره و به شعور مردم توهین کنه! خب بابا بلد نیستی چرامیای رو آنتن زنده! دیگه به جانبازا و امام رضا چه ربطی داره!!!!

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 00:49

خیلی ببخشید ها ولی فقط می تونم بگم شاد کردن با مسخره کردن زمین تا آسمون فرق داره !

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 01:58

ya eeshun maniii shad budanoo nmidunan.. ya tahala shadi nakardan!!!!!

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 02:36

این بنده خدا شعر یادش رفته و این چپ و راست پریدنا رو هم واسه مخفی کردن این عیب انجام داده!! فقط بعضی جاهاش یه مقدار جو برش غلبه میکنه!

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 10:53

خیلی هم بد نبودها! من خودم این برنامه رو به صورت زنده دیدم حتی ضبطشم کردم.
چرا الکی حرف درمیارن؟؟
جالب هم بود واسم..

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 00:45
مهدی خوانی(طرفدار سلطان صدا علی اصحابی)

ایول به شما. خداوکیلی مطمئن باش هیچ کدومشون ندیدند و از خودشون حرف در آوردن

2.177.54.80
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 11:54

من فقط از زبون یاس یه جمله میگم دیگه حرفی ندارم

اونا دنباله شر میگردن بازندن اینا شرط میبن
اگه دشمن نداشتم باید به قدرت خودم شک میکردم

داش علی تقدیم به تو

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 12:57

حرکاتش عجیب بود قبول ولی جدید بود بد نبود عالی هم نبود. برای شاد کردن هم عالی بود.
شما که دقت کردین به لبخونی شعر , لبخونی اول شعر رو نگاه میکردین که میگفت صدا کمه. وقتی صدا بهت ضعیف برسه یا دیر برسه هر کسی رو به مشکل میندازه.
برو دوتا پلی بک دیگه رو نگاه کن اگه اونا هم مشکل لبخونی داشت بیا حرف بزن... روی حرفم با تموم افرادی است که این جا کامنت میزارن

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 13:03

مطرح کردن فراموش شدن متن شعر توسط علی اصحابی ، دلیلی جالب و خنده دار می باشد که هیچ عقل سلیمی حاضر به پذیرش آن نیست.
این ادعای بیجا و غیر عقلانی در حالی مطرح گشته است که فقط با یکبار مشاهده ی این اجرا به بی اساس بودن آن پی خواهید برد ،
برای مثال اگر فقط به بخش اول آهنگ بطور کاملا سطحی و ابتدایی توجه شود به این موارد میرسیم :
1 - با شروع آهنگ ، ( بخش نرفته یاد تو هنوزم از سرم ) هنگام خواندن کلمه ی ( سر ) علی اصحابی نیز با دستانش به سرش اشاره می کند،
2 - ( با چشمای ترم ) : دستان علی اصحابی چشمانش را نشان می دهد
3 - ( نکردی باورم ) : به ذهن اشاره می شود
4 - ( میشد که یک کمی ) عدد یک با انگشتان نشان داده می شود،همچنین در ( یک دمی ، لحظه ای و بگی که یک کمی و یک دمی ) نیز این حرکات تکرار می شود
و این فقط بخش اول آهنگ بود که با دیدن کل آهنگ موارد مشابه بسیاری را خواهید دید.
حال این سوال مطرح است که اگر متن شعر فراموش شده این هماهنگی چگونه حاصل شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و در اینجاست که میتوان به حرف علی اصحابی که اعلام کرده در اول آهنگ گفته (صدا رو ببرید بالا نمیشنوم )و در نهایت در لول پایینی موزیک پخش شده و موجب عدم

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 00:40
مهدی خوانی(طرفدار سلطان صدا علی اصحابی)

امیر جان داداش خودتو اذیت نکن . مطمئن باش هیچ کدوم از این افراد یه بار هم این پلی بک رو ندیدن و الکی جوگیر میشن . فقط کامنتای اول رو میخونن و بعد الکی چرت و پرت میگن

2.177.54.80
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 13:54

آقای اصحابی اجرای قشنگی بود
ممنونم

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 13:57

دیدن اون کلیپ واس من یه خوبی داشت، اونم اینکه بعد مدتها دوباره آهنگای علی اصحابی رو گوش دادم و دیدم که چقدر کیفیت کاراش بالاست و همه آهنگاش به من انرژی میده ...
درود بر علی اصحابی عزیز ...

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 14:00

این رفتارها در سایر tvها خیلی هم عادی
اما پخش این تصاویر در tv ایران یه خورده جای تعجب داره همین !
اما من دوست داشتم
آقای علی اصحابی دمت گررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم
امیدوارم ادامه دار باشه
به خدا ترکیدیم از بس آهنگ های تکرای خواننده های قدیمی و حرکت های پیش پا افتاده دیدیم

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 16:28

حرکات ایشون کمی غیر منطقی واغراق امیز بود

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 19:23

واقعا براى كوربينان و تنگ نظران متاسفم هيچى هم نمى گم چون خيلى ها بيشتر جو ميگيرتشون چرند ميگن ولى اگه يه لحظه حرفه اى ببينيد سونو تابلو مشكل داشت و صدا و تصوير هماهنگ نبود اينو هر بچه اى ميفهمه خواهشا متعصبانه عقدتونو خالى نكنيد مردونه محكم باش على عزيزم.

سه شنبه 13 خرداد 1393 - 23:58

دلمونو شاد کرد کلی خندیدیم دمش گرم تاریخی بود حرکاتش

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 00:43

خداوکیلی چندتا از شماها که کامنت گذاشتید که مسخرس و چرا این حرکات رو انجام میده و ... چندبار این کلیپ رو دیدید و چندبار آهنگ های علی رو گوش کردین.
خداوکیلی مرد و مردونه بگید.

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 09:19

من باعلی اصحابی کاری ندارم. واسه اون برنامه متاسفم و واسه صدا و سیما که یه برنامه درست و درمون راجع به موسیقی نداره!
آخه شما خواننده رو میارین به صورت "پلی بک" اجرا کنه بعد زیر نویس میکنین "اجرای زنده"؟؟؟؟؟!!!!!!!
یعنی یک ارزن واس مخاطبتون ارزش قائل نیستین . هر چند مخاطبین این برنامه چیپ هم تکلیفشون روشنه و معلوم الحالن

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 10:53

خیلی جالب بود ولی ازون دست سوتی های تلویزیونی که به نظرم علی اصحابی خوب جمش کرد :))
صدا و لب خونیشون هماهنگ نبود تابلو بود دوستان !! ریتم آهنگم که ... خب بنده خدا یه جور باید جم میکرد قضیه رو !!! اون قسمت میکروفونو برعکس گرفتنم خیلی ایده جالبی بود( درگوشی میگم هیشکی نفمید اصن ) کلا خارق العاده بووود :))

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 11:39

اولن اینکه مشکل از استودیو بوده ن فراموش کردن شعر چون مشخص بود کامل که تاخیر چند ثانیه ای داشت.بعدش هم حرکاتش قشنگ بود ولی نه واسه همچین استودیو یا همچین فیلم برداری.حرکاتشون بیشتر بدرد کلیپ میخورد.واقعن متاسفم همچین آدمای عقب مونده ای که زود قضاوت میکنن و قصد تخریب خواننده خوبمونو دارن

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 11:52

اتفاقا حرکات اولش باحال بود.ولی ایراد لیپ سینکش بود و اون حرکتی که میروفونو برعکس کرد.
این ایرادا نبود خیلیم باحال بود

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 13:50

کامل مشخص بود از روی عمد این اجرا را کردند واقعا جالب بود.

چهارشنبه 14 خرداد 1393 - 23:39

ای بابا چرا با دید منفی بهش نگاه میکنین؟هر خواننده ای یه استایلی داره.به جای ایراد گرفتنای الکی یه ذره با دقت و بدون قضاوت الکی به کلیپ نگاه کنید متوجه همه چیز میشین.
اگه خوشتون نمیاد چرا نگاه میکنین و نظر میدین؟

پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 01:47

اجـــــــرای خاصی داشت. من خوشــــــم اومـــــــــد. قشنـــگ بــــــــــود.
اما از لب خونیش خیلی خیلی تعجب کردم!!!!! خیلی بـــــــد بود.

جمعه 16 خرداد 1393 - 22:44

مشکل از استودیو بود که شهر اهنگ جابجا شده بود
در کل علی خوب اجرا کرد

یکشنبه 18 خرداد 1393 - 15:05

به همین زودی یادتون رفته ولی ما طرفداراش یادمون می مونه که برای گرفتن یه مجوز برای آلبومش چقدر صبر کرد و دم نزد دو ساله آلبومش آماده ست نه ماهه دنبال مجوزه ولی بازم هر جا میره میگه خداروشکر و توکلشو ازدست نمیده یادتون رفته پیش استادای سرشناس آواز ایرانی آموزش دیده جز اولین خواننده هایی بود که تلفیقی کار میکرد یادتون رفته هر جا که میرفتین آلبوم تو راست میگی بود و تنظیم یه سر و گردن بالاترش از آلبومای اونوقت آلبوم کولاک هنوزم برام تازگی داره هروقت آهنگی نیست گوش کنم بر میگردم سر همین آلبوم ما طرفداراش تا آخر عمرمون طرفدارش میمونیم و هروقت کسی ازمون بپرسه صدای کیو دوست داری با افتخار میگیم علی اصحابی تا آخرش پشتتیم علی

دوشنبه 2 تیر 1393 - 04:03

خیلی جالب وخنده داربود...مشکلیم نیس...چرابعضیاخودکشی کردن...بیچاره معمولی بودفقط خاص

دوشنبه 30 تیر 1393 - 11:01

حتما کارشو بلده. هنگام لب زدن انگار دهنش باز نمیشه و این مربوط به صورت هر شخصه. مثل محمد علیزاده که چهره اش وقت خوندن کلا یه چیز دیگه میشه که مشکلی به حساب نمیاد.
فراموشی آهنگ رو فراموش کنید. در ضمن اکت هر خواننده خاص خودشه هرچند اغراق امیز

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:00

به نظر من و خیلی از دوستام که عالی بود...تا کی باید با نظرات منفی و کج فکری های بقیه زندگی کنیم...عالی بود عالی

جمعه 17 مرداد 1393 - 12:48

عالي بود دمش گرم
كاراشو من تو TV تا حالا نديده بودم

چهارشنبه 28 مرداد 1394 - 16:19

خیلی هم اجراش خوب بود. برید حسودا.

یکشنبه 22 بهمن 1396 - 03:12

ی عده میان میگن جلف بازی.ی عده دیگه میگن جنگولک بازی..هر کی ندونه انگار آهنگ یکی دیگه رو خونده ک بعضیا اینقدر بهش گیر دادن و توهین کردن...آهنگ خودشه.دوس داره اینجوری بخونه..ب ما چ ربطی داره ک بهش توهین کنیم..بعدشم اگه دوتا آهنگساز بزرگ و خواننده بهش گیر میدادن میگفتیم باشه اونا تو کارشون حرفه این..بعضیا همچین گیر دادن بهش انگار شبا تا پیانو و ساز نزنن خوابشون نمیبره...شما چیکارش دارین؟؟مدیر پخشین؟رییس صدا و سیمایین؟وزیر ارشادین؟موسیقی دانین؟؟خب دوس نداری گوش نده دوست من.دیگه چرا توهین میکنی..دوس نداشتی؟؟دمتم گرم و موفقم باشی بگو دوس نداشتم.گوش نده و نگاه نکن.ب همین راحتی..دیگه چرا این همه گیر الکی میدی دوست من.میکروفون رو برعکس گرفته کفر کرده؟؟ی ذره دستشو تکون داده زمین ب آسمون اومده..؟؟؟عجبا چ بیکارن بعضیا.انگار بنده خدا چ خطایی کرده ب خدا..وقتی متنو خوندم فکر کردم ب خدا حتما کار وحشتناکی کرده..خدایا ما چ ملتی شدیم.ب جای تشویق جوونمون ب موفقیت بیشتر.الکی و بیجا فقط میزنیم تو سرش..دوستان ببخشید میکروفون برعکس شد و دستاش تو جیبش نبود.شما ببخشین...انتقاد خیلی خوبه ولی دیگه بعضیا روی انتقادم سفید کردن....

سه شنبه 21 مرداد 1399 - 18:03

عالی بود من که خیلی دوست داشتم دمش گرم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی اصحابی: با آن اجرا فقط خواستم مردم را شاد کنم | موسیقی ما