آلبوم پاییز بعد از تو با صدای حمید غلامعلی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «دیره» در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما»:
علی اصحابی: بیش از 90 درصد نظرات پیرامون آلبوم «دیره» مثبت بود
موسیقی ما - «علی اصحابی» یکی از خواننده های بی حاشیه پاپ به حساب می آید اما قطعا او یکی از جنجالی ترین چهره های موسیقی طی ماههای اخیر است. همه چیز از هفته اول خردادماه و اجرای بحث برانگیز او در برنامه «هفت ترانه» شبکه «شما» آغاز شد. اصحابی در آن برنامه هنگام اجرای قطعه «می شد که یک کمی» با اکت های متفاوتی ظاهر شد. بلافاصله پس از آن برنامه زنده بحث های گوناگونی در فضای مجازی و رسانه ها آغاز شد. برخی نسبت به این اجرا واکنش های منفی سرسختانه ای نشان دادند و برخی هم آن را معمولی قلمداد کردند. او چندی پیش آلبوم «دیره» را هم روانه بازار کرد و حواشی آن اجرا باعث شد تا نگاه ها نسبت به اثر جدید این خواننده جدی تر باشد. پس از انتشار آلبوم دیره با علی اصحابی به گپ و گفت نشستیم و از او درباره دیره و جزئیاتش و حواشی پس از آن اجرای جنجالی پرسیدیم. این گفتگو را تا پایان بخوانید:
 
  • *آلبوم «دیره» چندی پیش در سراسر کشور منتشر شد و از همان زمان موج آن به فضای مجازی و رسانه های مکتوب رسید. کلا این روزها خیلی پر سر و صدا هستی و دلیل این حواشی پیرامون آثار تو چیست؟
می گویند هر شخصیتی و مخصوصا آرتیست ها یک آنی دارند و آن ما امسال و با این سروصداهایی بود که شما می گویید. در هر صورت خدا را شکر خوب بود. به گونه ای شد که آلبوم «دیره» با جنجال خبری رو به رو شد و استقبال مردم هم خوب بود. من سه سال روی این آلبوم وقت گذاشتم و پنج یا شش قطعه را کنار گذاشتم ولی باز هم خسته نشدیم و امید داشتیم. شکر خدا به نتیجه ای که می خواستم رسیدم و خودم روی این فکر می کردم که 70 درصد نظرات خوب باشد. اما نظرات مثبت بیش از 90 درصد است.
 
  • *در مورد تیم کاری آلبوم دیره یک مقدار برای ما صحبت کن.
«کوشان حداد» در تنظیم های الکترونیک حرف اول را می زند. یک روز به او گفتم زمانی که دیگر همکاری مشترک با هم داشته باشیم من هم از موسیقی خداحافظی می کنم. من از سال 84 کارهای الکترونیک بیشتری در کارنامه کاری من وجود دارد و این به دلیل علاقه خودم هم هست. همین مساله باعث شد به دنبال کسی باشیم که واقعا به موسیقی الکترونیک واقف است و هیچ کسی مثل کوشان نمی تواند آنچه که در ذهن من است را در تنظیم اعمال کند. «امیر حیدری» عزیز هم کارهای اسلو و دنس کلاب داشتند. «اشکان جوینده» هم یکی از پدیده های این آلبوم است و با «الیاس شیرزاد» هم مثل گذشته همکاری داشتیم.
 
  • *خودت کدام یکی از قطعات آلبوم دیره را بیشتر دوست داشتی و امید داری که اصطلاحا بگیرد ؟
برخی در هشت ماه آلبوم جمع می کنند ولی فقط تولید قطعه «دیره» هشت ماه به طول انجامید. این قطعه و «فانوس»، «عکس یادگاری» و «حس بودن» را خیلی دوست دارم. «دست خودم نیست» هم تنظیم مجدد خوبی داشت و کلا این 5 قطعه را بیش از بقیه دوست دارم.
 
  • *فکر می کنی کدام یک از این کارها بیشتر در بین مردم مورد توجه قرار گیرد؟
نظرات مردم هم به نظر من بسیار نزدیک است و خدا را شکر قطعات دیره و فانوس با استقبال خوبی رو به رو شد.
 
  • *برویم سراغ یکی از سوال های اصلی این گفتگو و یکی از برنامه های زنده تو در تلویزیون که فوق العاده پر سر و صدا شد. حتی کار به شبکه های آنور آبی رسید و صحبت ها و نقدها و تحسین های گوناگونی مطرح شد. در مورد آن اجرا به ما بگو و چرا آن اتفاق ها رخ داد و چرا در مورد آن اجرا اینقدر سخن به میان آمد؟
آن اجرا خیلی خاص نبود و نمی دانم که چرا اینقدر بزرگ شد؟ سه شنبه شب که جلوی دوربین رفتم مشکلی نبود و جمعه و شنبه هم پخش مجدد داشت. یک چیز واهی ناگهان آنقدر بزرگ شد که به روزنامه ها و سایت های خبری رسید. این رسانه ها خواستند اطلاع رسانی کنند که البته بد هم شد. می گویند در دو جا خداوند لبخند می زند. یکی در زمانی که بخواهند شخصی را خراب کنند و خداوند نخواهد و یک زمان هم در جایی که بخواهند شخصی را بزرگ کنند و خداوند نخواهد. لِول موسیقی در آنجا پایین بود و صدا را با تاخیر یک و دو ثانیه ای می شنیدم. زیر لب چند بار درخواست کردم که لول را زیاد کنند. فاصله من تا دوربین خیلی زیاد بود و آنها کنار باندها ایستاده بودند و فکر می کردند که همه چیز خوب است. خودشان در فاصله سی سانتیمتری باندها بودند و من حداقل 25 یا 30 متر فاصله داشتم. من بالغ بر هشتاد یا نود نوبت جلوی دوربین رفته بودم و هیچ موقع چنین اتفاقی رخ نداده بود. ناخواسته به ذهن من رسید که اکت هایی داشته باشم تا این مشکل صدا روی لب خوانی من تاثیر نگذارد و مشخص نباشد و حواس بیننده به اکت های ما پرت شود.
 
  • *این تصمیم در همان لحظه گرفته شد؟
همان لحظه این مساله به ذهن من خطور کرد تا از آبروی خودم دفاع کنم. آن سبک اجرا را برای تلویزیون تایید نمی کنم زیرا آن اکت ها مختص استیج است ولی واقعا برای حفظ آبروی ده ساله خودم مجبور به انجام آن حرکات شدم. این را هم شنیدم که می گفتند شعر را فراموش کرده است اما باید بگویم که شاعر این کار خودم بودم! از کارهای هیت من بود و در آلبوم «کولاک» مورد توجه قرار گرفت. سه سال با این قطعه کنسرت برگزار کردم و مثل این است که بگویند شما اسم فرزند خودت را فراموش کرده ای!
 
  • *اگر زمان به عقب بازگردد باز هم آن اکت ها را از تو می بینیم؟ یعنی از آن اکت ها و واکنش ها راضی بودی؟
من جلوی دوربین زیاد رفتم و هیچگاه چنین اکت هایی نداشتم زیرا برای استیج است. درست است که کار پلی بک است ولی دوست دارم اکت هایی لطیف تر داشته باشیم که اجرا برای بینندگان جذابیت داشته باشد.
 
  • *اینکه می گویند کارگردان آن برنامه با تو و پس از آن اجرا درگیری لفظی داشته است را تایید می کنی؟
خیر. من ایشان را دیدم ولی صحبت خاصی در مورد این قضیه نداشتند.
 
  • *هیچ انتقادی مطرح نکردند؟
خیر و بعدا گفتند که خبر این اجرا به همه رسانه ها رسیده است.
 
  • *البته فکر می کنم برای آنها هم بد نشد و برنامه آنها دیده شد.
مساله آنچنان بزرگی نبود و هیچ مشکلی با تهیه کننده یا کارگردان برنامه پیش نیامد.
 
  • *از اجراهای زنده و کنسرت چه خبر؟ آخرین کنسرت تو در چه تاریخی برگزار شد؟
شب گذشته در «یاسوج» برنامه داشتیم. حدود یک سال و نیم است که در تهران برنامه بزرگی برگزار نکرده ام. آخرین برنامه ای که داشتیم همراه با استاد عزیزم «بهنام ابطحی» و ارکستر 50 نفره صدا و سیما بود. انشالله برای اجرا پس از ماه محرم و صفر برنامه ریزی کرده ایم.
 
  • *می خواهم در مورد فضای حاکم بر موسیقی پاپ صحبت کنی. تو به عنوان یکی از چهره های قدیمی این حوزه آسیب شناسی کنی که چه موسیقی مد است و مردم چه موسیقی دوست دارند و آرتیست ها برای جلب رضایت مخاطبان باید روی چه فاکتورهایی دقت کنند؟
نکته ای که متوجه شده ام این است که کارهای دنس کلاب و الکترونیک با استقبال زیادی رو به رو می شود. موسیقی سنتی که خیلی کمرنگ شده است و این اتفاق بدی است زیرا اصالت موسیقی ما در حال کمرنگ شدن است. نسل جوان یا تین ایج بیشتر به دنبال کارهای کلاب و دنس کلاب و هاوس و ترنس هستند. این خوب است که جوانان ما در حال آشنایی با این سبک ها بین المللی هستند.
 
  • *برخی از این سبک ها را در آلبوم خودت هم داری؟
کار اول ما تقریبا داب استپ است.
 
  • *می خواهم به عنوان کلام آخر با مخاطبان خودت صحبت داشته باشی.
مردم کشور ما بسیار با فرهنگ هستند و مطمئنا این آلبوم و سایر آثار هنری را دانلود نمی کنند و در صورت دانلود شاید به اجبار بوده باشد. فروش آلبوم ما خدا را شکر خیلی خوب بوده است و این هم پس از لطف خداوند، محبت و لطف همه طرفداران عزیز است و قدردان مهربانی تک تک این عزیزان هستم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 شهریور 1393 - 16:59

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 17:30

علی جون همیشه تو قلبه من هستی
آلبومتم بسیار زیبا بود
اگه همه دنیا از تو دل بکنن من نمیتونم دل بکنم

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 12:38
Amin.gh(اصحاب علی اصحابی)

به عشقه تو اره فقط تو من از همه دل میکنموووو
رو هرچی عشقه به غیر تو تا همیشه خط میزنموو

151.239.72.231
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 10:46
علی سپهرطبری

این همه خوشبختی رو
این همه زیبایی رو
این حسه رویایی رو مدیون تو هستم گلم ♥ ♥ ♥

151.245.14.235
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 11:24
قیماخ

البته موسیقی تین ایجی و ریتمیک دنس شما مطمئنا بدون امثال کوشان حداد هیچی نیست!! اما خیلی دوست دارم بدونم چرا اسمی از کوشان حداد که وزنه ی اصلی آلبومتون بود رو نیاوردی ولی با افتخار تمام اسم خودتون رو به عنوان آهنگساز توی کاور نوشتی؟؟
خیلی دوست دارم بدونم فرق معنی "آهنگساز" و "ملودی ساز" رو میدونی یا نه!! بهرحال حرکت بسیار ناشیانه و غیر حرفه ای بود. اما دو ترک از آلبومت رو دوست داشتم.

65.49.68.155
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 19:25
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آقای قیماخ! اولا اگه روزی کوشان حداد نباشه، امیر حیدری هست... اشکان جوینده هست.... همونطور که علی اصحابی الیاس شیرزاد،کوشان حداد،امیرحیدری،اشکان جوینده و خیلی های دیگه رو کشف کرد میتونه بازم تنظیم کننده های بهتری کشف کنه...
دوما شما 1-2 سال رفتی کلاس موسیقی و شاید یاد گرفته باشی یکی دو تا ساز بنوازی و نام 4 تا سبک موسیقی رو بلدی و با توجه به اینها به خودت اجازه میدی از خواننده های تاپ ایران ایراد بگیری و مثلا بگی فرق آهنگساز با ملودی ساز رو نمیدونن! دوست عزیز! علی اصحابی مثل محسن چاووشی نیست که خود به خود خودش رو استاد موسیقی بدونه... علی اصحابی شاگرد استاد محمد نوری بزرگ و دیگر اساتید بزرگ ایران بوده و مطمئنا اطلاعات موسیقیایی علی اصحابی خیلی خیلی بیشتر از شما و بزرگتر از شماست...
پس لطفا برای خودنمایی به خودت اجازه نده هر صحبتی که به ذهنت رسیده رو بنویسی...
آقا اوکی! ما فهمیدیم شما کلاس موسیقی رفتی و فرق ملودی ساز و آهنگساز رو میدونی. خب امر دیگه ای نیست؟

46.224.76.129
جمعه 14 شهریور 1393 - 00:29
حسن عاشق چاوشی

علی اصحابی مثل محسن چاووشی نیست که خود به خود خودش رو استاد موسیقی بدونه :))))))))))))))
محسن خودشو استاد می دونه؟؟ ی متن یا ی مصاحبه نشون بده که این حرفو زده باشه
دیگه زدی جاده خاکی ها :))
خوبه محسن همش گفته بابا منو سلطان و اینا صدا نکنین

95.38.183.86
شنبه 15 شهریور 1393 - 13:53
امیرحسین فخری

واقعن یه سریا چقد کمبود دارن میان تو یه کامنت نا مربوط به حرفشون یه چیزایی می نویسن که بقیه فک کنن که این آقا خیلی حالیشونه. درحالیکه 90 درصد این افراد این طور نیستن. استاد اگه شما فرق ملودی و آهنگ رو می دونی و علی اصحابی نمی دونه پس الان کجا هستی؟ اگه بیشتر از ایشون می دونی چرا پس هیچکی شما رو نمیشناسه؟! استاد خوشحال میشیم یکی از آثار خودتونو به ما عرضه کنین تا ما هم از توانایی های شما بهره مند بشیم.

2.178.71.54
یکشنبه 9 شهریور 1393 - 17:31

موسیقی ما بخدا علی اصحابی عکسایه بهتریم داره خواهشا اقدام به تعویض عکس کنید ممنونم

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 12:35
Amin.gh(اصحاب علی اصحابی)

منم موافقم با شما... یعنی تو گوگل هم نمیتونن درست سرچ کنن

151.239.72.231
یکشنبه 9 شهریور 1393 - 18:41

داش علی فدایی داری

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 20:15

فکر کنم جامعه اماری شما اقوام خودتون بوده که شده نود درصد ............
بخدا این توهمات موسیقی ما رو نابود کردن..........
یکم واقعیت ها رو ببنیم تا حداقل یکم موسیقی ما رشد کنه
خواهش می کنم بدرج مدیر جان

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 01:13
امیرحسین فخری

اقا سعید توهم کجا بود چرا توهین می کنی؟؟؟ شما می تونی به هرجا که بخوای مراجعه کنی. فضای واقعی و فضای مجازی. تو هرجا شما بری می بینی که همه چقد از آلبوم دیره خوششون اومده و تعریف کردن. البته یه سری نقد های کوچیکم بوده که جزو اون کمتر از 10 درصده. در ضمن یه سریا می خواستن مغرضانه آلبوم دیره و علی اصحابی رو تخریب کنن و نظرات بی منطق و پر از توهین دادن.
در ضمن این همه آمار فروش و دانلود و دانلود دمو و تیزر و ... جامعه آماری دیگه چقد می خوای؟
بهتره واقعیتا رو ببینی و از خواب پا شی. نمیدونم واقعن چشم و گوشتون بستس یا خودتونو به نشنیدن و ندیدن زدین

2.178.116.66
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:07
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

نه خیر آقا! جامعه آماری اقوام علی اصحابی نبوده و همچنین افراد مغرض هم نبوده...
ای کاش به جای اینکه نیم ساعت وقتتو تلف کنی و این نظرهای بی منطق رو بنویسی یه نگاه به نظرسنجی همین سایت مینداختی...
امتیاز این آلبوم 88.40 هست از 100
در ضمن اگه می بینی امتیاز این آلبوم در این سایت کمتر از 95 هستش به این دلیله که هواداران بعضی از خواننده ها برای اینکه آلبوم خودشون اول بشه به این آلبوم کم لطفی کردن و امتیاز پایین دادن در صورتی که خودشونم میدونستن 5 ستاره هم واسه این آلبوم کم هستش...
وقتی توی یه سایت که لبریز از رقابت هستش امتیاز یه آلبوم 88.4 هست مطمئن باش تو دنیای واقعی مردم به این آلبوم امتیاز 100 میدن...
من صحبت خودت رو خطاب به خودت میگم : یکم واقعیت ها رو ببنیم تا حداقل یکم موسیقی ما رشد کنه.
موفق باشی

65.49.68.171
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 12:04
saeid141

امیر اقا من قصد جسارت نداشتم و در حدی هم نیستم بخوام به عنوان ی کارشناس موسیقی نظر بدم نظر شخصی خودم رو گفتم فکر هم نمی کنم حرف بدی زده باشم
شما خودت قضاوت کن اقای اصحابی با این حرکات خودش در برنامه های اجرا واقعا مضحک هست اجباری برای انجام چنین حرکاتی نیست مثلا اقای فرزاد فرزین واقعا حرکات بسیار جذاب و زیبا انجام می ده که در فستیوال جهانی روسیه هم جایزه بهترین اجرای زنده رو گرفتن
ولی در کل سطح موسیقی ما خیلی پایین هست ولی تنها شخصی که این سطح رو در حد تحمل نگه داشته مرتضی پاشایی عزیزم که متاسفانه مریض هستن امید وارم هر چه زود تر شفا پیدا کنن چون ایشون ابروی موسیقی ما هستن و صدای محسن چاوشی هم خوبه ولی حیف که فانتزی هست و با نرم افزار هست

37.254.243.159
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 13:32
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آقای محترم علی اصحابی توضیحات کاملا واضح و صریحی در مورد اون اجرا داده شما لطف کن مصاحبه رو کامل بخون و خودت رو بذار جای علی اصحابی ببین توو اون شرایط میتونستی چیکار کنی؟
علی خودشم گفته اون اکت ها مخصوص کنسرت هستش اما باید مشکلاتی که وجود داشته رو در نظر بگیری و بعد قضاوت کنی.

46.224.69.45
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 14:06
سعید فلاحی

ساسان ارین این که میگی طرفداران دیگر خواننده ها نمره پایین میدن تا خواننده خودشون اول بشه برخواسته از من واقعی شماست و شاید خود شما همچین اخلاقی داری و دیگران رو متهم می کنی.
و این نظر سنجی ها ارزشی نداره بطور کلی.

5.238.165.97
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 19:47
حسن عاشق چاوشی

صدای چاوشی با نرم افزاره؟؟؟؟ اون وقت صدای پاشایی با نرم افزار نیست؟؟؟؟
چاوشی همون افکت های معمولی رو استفاده میکنه ک همه استفاده میکنن؟
چیزی ک در موردش اطلاع نداری نظر نده...
-------------------------------------------------------------------------
اما درمورد این البوم علی اصحابی من ب شخصه بهش ی ستاره دادم اگر هم نیم ستاره وجود داشت اونو میدادم واقعا از علی اصحابی با این همه سال تجربه بعید بود ...
و هر کی نظرشو میگه دوست عزیزی ک میگی همه واسه دشمنی ستاره نمیدن...
این فقط و فقط نظر شماست ک این البوم 5 ستاره باید بهش داد از نظر من نیم ستاره ..
پس هر کی نظر خودشو داره

95.38.169.34
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 01:13
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آقای فلاحی! من نه این کارا رو میکنم و نه نیازی به این کارا دارم... آلبوم دیره خدا رو شکر اینقدر امتیازش بالا هست که نیازی نیست به آلبوم های دیگر خواننده ها امتیاز 1 بدیم.

آقای حسن! یه نیم ستاره کم نیست؟! باید به صورت 24 ساعته بشینی پای سیستم به آلبوم دیره نیم ستاره بدی تا اون همه ستاره که روشنه خاموش بشه! ایشالا آلبوم چاووشی که بیاد ما به آلبومش 5 میدیم به این امید که یه آلبوم وجود داشته باشه که بتونه با آلبوم دیره رقابت کنه...! اما بعید میدونم آلبومی توان رقابت با دیره رو داشته باشه.
هر دوتون موفق باشید.

46.224.165.51
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 04:28
حسن عاشق چاوشی

دوست عزیز شما ی لطفی کن هرچن تا نظرت بود بده مث من و صد البته من و امثال من نیاز نداریم ک از روی تخریب کم ستاره بدیم چون محسن چاوشی اثبات شده است ...
والا اگه بحث رقابت باشه ,, تو سالی ک محسن یگانه و احسان خواجه امیری ((با طرفدارن انچنانی و زیادشون)) حضور داشتن و با محسن رقابت میکردن تمام جوایز مردمی ب چاوشی عزیز تعلق یافت
و اینکه علی اصحابی رو در سطح رقابت با محسن چاوشی میبینی خب بلند پروازی شیرینیه... خوش باش
برای رقابت با محسن چاوشی من رقیب قدری نمیبینم واسه امسال مگه اینکه خواجه امیری البومش بیاد تا اخر سال...
شما هم موفق باشید

95.38.169.34
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 12:49
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

بله اون سال که یگانه و خواجه امیری و چاووشی بودن جوایز به چاووشی رسید اما امسال شرایط فرق داره...
امسال یه آلبوم موفق به نام دیره وجود داره...
من قصد مقایسه حنجره طلا با محسن چاووشی رو ندارم و نداشتم، شاید ما علی رو با احسان خواجه امیری مقایسه کنیم اما با خواننده هایی که آهنگشون زیر 1 میلیون دانلود داره مقایسه نخواهیم کرد... هروقت مخاطبان آهنگ های محسن چاووشی به 1 میلیون رسید بیا این دو عزیز رو با هم مقایسه می کنیم!

46.224.180.174
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 13:31
امیرحسین فخری

ما که هرچی از طرفدارای محسن چاوشی دیدیم به غیر از چند نفرشون بقیشون طرفدار نما بودن و با این کارا و حرفاشون میخوان محسن چاوشی رو خراب کنن

2.178.69.77
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 17:42
حسن عاشق چاوشی

امیرحسین خان اگه دقت کنی من اومدم فقط نظرمو گفتم ک از این البوم خوشم نیومد و بهش کم ستاره دادم چون با البوم قبلیش(( ک فک کنم کولاک بود رو خیلی خیلی دوس داشتم ک شاید بعد البوم چاوشی بیشترین پلی رو داشت تو سیتمم)) خیلی تفاوت داشت
واین نظر شخصیمه و برای علی اصحابی احترام قائلم و همچنین طرفداراش ولی رفیقت اومده جو داده ک من باید جوابشو بدم...
-------
ساسان پسرم انقد درفضا سیر میکنی مواظب خودت باش اتفاق ناگواری واست نیفته عزیزم .. الان داری میگی البوم دیره از البوم حباب و البوم عاشقانه ها موفق تر بوده؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا توبه :))
ب شخصه این حد از اعتماد ب نفس کاذب رو میپسندم :)
ضمنا تو داری دموی ی البوم رو با تک اهنگ مقایسه میکنی؟؟؟؟؟
خب خودت سطح خوانندت رو مشخص کردی من چیزی نگفتم ک خودت گفتی :)
اما اصلا ب این دانلودا اعتباری نیس چون ی نفر میتونه خیلی دان کنه
ی چیز دیگه طرفدارای کسی هم بخاد با محسن چاوشی مقایسه بشه محسن یگانه و خواجه امیری هست تورو خدا دیگه لطیفه تعریف نکن زیاد خندیدم این چن وقته از مصاحبت با شما..

95.38.180.107
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 23:28
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

یادش بخیر وقتی 16 ساله بودم توی فضای مجازی به همه میگفتم ( پسرم ) تا بگم من خیلی بزرگم!!!
اصلا نگران من نباش من حالم خوبه خوبه اما انگار حال شما زیاد مساعد نیست...
مثلا اسم آلبوم های حباب و عاشقانه رو آووردی به عنوان آلبوم های موفق آووردی؟ حالا عاشقانه رو میشه گفت موفق بوده اما اصلا کسی متوجه نشد آلبومی به نام حباب هم منتشر شده!! البته کسی که به آلبوم 13 چاووشی میگه موفق باید به این مدل آلبوما بگه موفق!!!
فقط آهنگ میشد که رو با تمام این آلبوم هایی که گفتی مقایسه میکنیم بعد فاصله یه آلبوم موفق با آلبوم های نا موفق مشخص میشه...
کسی که خواننده محبوبش الان 3-4 سالی میشه که یه کار هیت نداشته طبیعتا به این آلبومها میگه موفق!

خیلی خب! حرف شما کاملا صحیح... دموی آلبوم دیره رو با تک آهنگ محسن چاووشی مقایسه نمیکنیم اما شما لطف کن بگو دموی آلبوم دیره رو با کدوم دموی آلبوم چاووشی یا دیگه خواننده ها مقایسه کنیم که چاووشی و بقیه خواننده ها با اختلاف فاحش عقب نباشن؟ اگه آمار دانلود 10 آهنگ اخیر چاووشی رو با هم جمع کنیم به 2 میلیون هم نمیرسه چه برسه به...
شما که میگی این آلبوم خوب نبوده فقط یه آهنگ فقط یه آهنگ از چاووشی بگو که در حد دیره هیت شده باشه توو این 3-4 سال اخیر.

65.49.68.192
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 05:45
حسن عاشق چاوشی

جدی پسرم؟؟؟؟ مرسی ک خصوصیات زیبای اخلاقیتو تشریح کردی !
تو کلا مشکلت اساسیِِ از پایه مشکل سیستماتیک داری تو موزیک
بعد اونوقت ب عاشقانه ها تازه میشه گف موفق؟؟؟؟؟
بعد حباب اصن موفق نبود؟؟؟؟؟
هه تکلیفت مشخصه بحث بی فایده است
اونی ک بین شما و بچه محلات شنیده بشه رو ک بهش نمیگن هیت عزیزم:))
ی ترک هوایی شدی همین البوم حباب اندازه فول البوم این اقای خوش صدا پلی شده :)

دگ سراغ چاوشی نمیرم ک هرچی ازش بگم فق چاوشی رو کوچیک میکنم .
----
درمورد تعداد دانلود ... یا متوجه نمیشی یا خودتو زدی ب متوجه نشدن !
من چی گفتم؟؟؟ گفتم ب این دانلود ها اعتباری نیست چون ی کودک خردسال 10 ساله هم الان میتونه بیاد صب تا شب دانلود کنه تا امار دانلودش بره بالا پس فاقد اعتباره پس حرفی نمیمونه
اونجایی اعتبار داره ک هر کسی میتونه نظرشو ی بار بگه ک در اون قسمت
محسن چاوشی در تمام شاخه های مردمی جوایز رو در رقابت بابزرگان موسیقی
مانند احسان و یگانه برده ... علی اصحابی ک دیگه بحثش نیست...

95.38.180.107
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 14:56
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

نه هر آهنگی که تو بشنوی بهش میگن هیت! آقا شما یه آهنگ هیت از چاووشی نام ببر ما بدونیم هیت از نظر شما به چه معناست؟ الان میگه غلط کردم هیت بوده! هه...
آقا دیگه هر کی که پشت 75تا کوه هم زندگی میکرده بارها و بارها آهنگ میشد که رو شنیده نمیدونم چرا نمیخوای قبول کنی واقعیت ها رو...
از همون عاشقانه ها یه آهنگ هیت نام ببر؟

46.224.82.30
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 16:08
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

حسن تو خیلی با نمکی پسر! آقای متوجه! آقای فهیم! بحث هزارتا دورهزارتا ده هزارتا دانلود نیست که بشه فرض کرد یه نفر این همه دانلود رو انجام داده باشه ! آقا جان بحث دومیلیون و 600 هزار دانلود در عرض کمتر از 1 ماه هستش... سعی کن این رو بفهمی.
البته حق داری فکر کنی یه نفر دو میلیون بار دانلود کرده چون شاید خودت این کار رو واسه آهنگ های چاووشی انجام دادی اما نتیجه نگرفتی! یه کم به حرفات فکر کن بعد پرت کن بیرون! اگه 10 نفر به صورت شبانه روزی یه آهنگ رو دانلود کنن در عرض 25-26 روز به 2 میلیون و 600 هزار دانلود نمیرسه...
آقای متوجه! بازم از این حرفا بزن خوشمان آمد...

46.225.14.40
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 01:32
حسن عاشق چاوشی

درمورد اهنگ هیت بعد اهنگ سکوت محسن یگانه من اهنگ هیت دگ ای سراغ ندارم تو چن سال اخیر
حالا شاید یکی دوتا دگ هم باشه ...
ولی همین ترک هوایی شدی یا برقص آ محسن چاوشی ب جرات میگم ب اندازه کل البوم این قای خوش صدا شنیده و پلی شده.. تو عاشقانه ها هم همین لحظه لب تیغ احساس ارامش هیت نشد ولی از این اهنگ ک گفتی شدیدا بیشتر شنیده شد
میشد ک و هیت؟ باشه هیت :)))
-------
اماااا پسر جان دلبندم تو خودت تنهایی فکر کردی و به این نتیجه رسیدی که یه نفر مد نظر منه؟؟؟
اقای باذکاوت ینفر نه 100 نفر .صد نفر نه 1000 نفر نه بیشتر میتونن این کارو انجام بدن..
پس فاقد اعتباره ... الان بیا بگو ک مگه مریضن و فلان؟؟ :))
تو برو ب همین چیزای فاقد اعتبار افتخار کن چون چیز دیگه ای واسه افتخار کردن نداری خب عزیزم بهت حق میدم ...
مورد داشتیم طرف به امار دانلود دموی البوم خوانندش که هیچ محدودیتی نداره و n بار میشه ازش دان کرد افتخار میکرد :)))

95.38.182.128
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 11:36
قیماخ

حرف که زیاده واسه زدن
اما تعجب میکنم که هنوز نفهمیدین آمارهای دانلود چقدر به واقعیت نزدیکن!! این آمارها تابعی از شهرت، پول دریافتی و میزان علاقمندی صاحبان به موزیسینهاست.
چشماتون رو باز کنید و واقعیت رو ببینید.

65.49.2.178
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 13:39
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

یعنی تو دیگه آخرشی!
مورد داشتیم گفته آهنگ به رقص آ محسن چاووشی هیت بوده اما آهنگ میشد که هیت نبوده!!!
من بعد از این سخن گهربار شما دیگه هیچ حرفی در این مورد ندارم!

الان با این حرفهای شما مشخص میشه که کی متوجه نیست یا نمیخواد متوجه بشه! هیچ دلیلی نداره که 1000 نفر بیان و این دمو رو دانلود کنن تا آمار دانلودش بالا بره حقیقت اینه که همه میدونن آلبوم های علی اصحابی از بهترین هاست و دموی آلبومش رو دانلود کردن و توو این زمینه یه رکورد در ایران ثبت شده حالا شما و آقای قیماخ بگید 1000 نفر اومدن دانلود کردن یا این آمار دروغه و به علاقه مسئولین سایت ربط داره!
آخه عزیزان من! معتبرترین سایت موسیقی کشور ( موزیک ما ) واسه آمار دانلود یه آهنگ اعتبار چندین و چند ساله ی خودش رو زیر سوال نمیره و بر خلاف نظر آقای قیماخ مسئلین این سایت هیچ جانب داری از علی اصحابی نکردن و حتی بعضی وقتا تبعیض هم قائل شدن... شما ببینید واسه آلبوم های دیگه چندتا خبر وجود داره توو این سایت اما واسه آلبوم دیره نه تنها خبر های زیادی ندیدیم حتی قسمت نظرسنجی رو هم بعد از روز برای این آلبوم فعال کردن. حقیقت اینه که این آلبوم فعلا یه رکورد از خودش به جا گذاشته و شما به جای تهمت زدن به موزیک ما و .... سرتون رو از برف بیرون بیارید و حقیقت رو ببینید.

46.224.220.204
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 17:56
حسن عاشق چاوشی

بحث هیت بودن رو ک بیخیالش میشیم تکلیف مشخصه... بعد
((هیچ دلیلی نداره که 1000 نفر بیان و این دمو رو دانلود کنن تا آمار دانلودش بالا بره ))
ع چرا دلیلی نداره؟؟؟؟؟؟ خب دلیلش همینه دگ که بعد بیاین بگین مارکورررد زدیم . ما رکورد زدیم :))
خیلی واضحه دلیلش :))
عزیزم رکوردی ک فاقد اعتبار باشه رکورد نیست
هرموقع تونستی ثابت کنی که هرنفر یه بار دانلود کرده اون وقت بگو رکورد

95.38.183.86
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 18:51
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آره تو یه تنه تکلیف هیت رو مشخص کردی وقتی گفتی آهنگ برقص آ هیت هستش و میشد که هیت نیست!!!
اولا هیچکس بیکار نیست بخواد چنین کاری بکنه و اگرم فرض رو بر این بذاریم که هرنفر هزار بار دانلود کرده تازه میشه مثل جوایزی که محسن چاووشی برد... جوایز بخش مردمی رو با رای هوادارانش برد و هوادارانش هر کدوم 2000 تا رای دادن بهش! شما هر وقت ثابت کردی هر هوادار چاووشی فقط یه رای بهش داده اون وقت قبول می کنیم که جوایز چاووشی معتبر هستش...!!!
جوایز بخش کارشناسان هم که از عوامل آلبوم 13 رای گرفته بودن و طبیعی هستش هرکس برای معروف شدن خودش به آلبوم 13 رای داده پس اینم معتبر نیست...

46.224.76.129
جمعه 14 شهریور 1393 - 00:25
حسن عاشق چاوشی

فکر نکنم چشات مشکل داشته باشه
من گفتم غیر سکوت اهنگ هیت دگ ای سراغ ندارم نه برقص آ هیت شد ن میشد ک
گفتم برقص آ بیشتر شنیده شد ... بحث در این مورد بی فایدست
---------
درمورد جوایز مردمی پایین هم توضیح دادم بازم میگم :
در این نظرسنجی نظراتی که با ای پی های یکسان باشه حذف میشه
اینو من نگفتم خود سایت گفته ک خودت هم این سایتو قبول داری
پس کسی نمیتونه شبیه امار دانلود جناب خوش صدا یکسره بشینه پای سیستمش و نظر بده :))

بعد تو قسمت کارشناسی چیشد؟؟؟؟
اولا محسن تو این بخش جایزه ای نبرده؟؟
بعدشم فقط از عوامل البوم سیزده رای گرفتن مگه؟؟؟
از اکثر خواننده ها و عواملشون نظرشون رو گرفتن.. چی میگی عمو؟؟

95.38.183.86
جمعه 14 شهریور 1393 - 03:01
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

این حرف شما میتونه بیمارهای افسرده رو شفا بده (( گفتم برقص آ بیشتر شنیده شد ))

46.225.38.133
جمعه 14 شهریور 1393 - 18:05
حسن عاشق چاوشی

باشه :)))

95.38.170.152
شنبه 15 شهریور 1393 - 14:09
امیرحسین فخری

آقا اینا چشم دیدن برتری قاطعانه ی آلبوم دیره رو با این همه اختلاف با آلبوم ها و خواننده های دیگر رو ندارن اون وقت میان این حرفای بی ارزش و بی منطق رو می زنن که حتی یه بچه 4ساله هم می فهمه که چقد بی منطقن. همینا حالا اگه خواننده ی خودشون بود می گفتن امتیازا رو ببینین آمار دانلودو ببینین آمار فروشو ببینین. آقا اصلن باشه. خود علی اصحابی اومده 2میلیون بار دمو و یه میلیون بار تیزر رو دان کرده و 500هزارتا نسخه رو خودش خریده و به 1200 نفر پول داده که بیان بهش امتیاز بدن و به کلی آدم پول داده که آهنگای آلبومو تو ضبطای ماشینشون بذارن و ...
الهی کور بشه چشم کسایی که چشم ندارن علی رو تو این جایگاه ببینن.
ممنون موسیقی ما لطفا تایید کنید

2.178.71.54
شنبه 15 شهریور 1393 - 16:37
حسن عاشق چاوشی

شماهم باشه :))

95.38.170.244
یکشنبه 9 شهریور 1393 - 20:16

والا علی جان من که میگم خودت دوست داشتی نود درصد نظرات رو مثبت ببینی وگرنه من که کم نظر منفی ندیدم.کاش میدونستی دیدن نظرات منفی باعث پیشرفت آدم میشه.مثل بنیامین که فبول کرد آلبوم 88 سطح پایین بود و سعی کرد در آلبوم جدیدش جبران کنه

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 00:52
Amin.gh(اصحاب علی اصحابی)

عزیزم امار فروش تو چهار روز بعد از انتشارو میدونی؟؟؟؟؟ فروش البوم هست که میگه پیشرفت چیه امید وارم بیدار شی

151.239.72.167
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 02:54
میترا

مردم علی رو دوست دارن و آلبوم رو میخرن مثل خود من که آلبوم رو اورجینال خریدم اما راضی نبودم.فروش بالای آلبوم به معنی تایید اون نیست.من نقد میکنم چون به فکر پیشرفت علی هستم.دوستدار واقعی به من میگن :)شما خودت سعی کن بیدار شی

151.238.217.49
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:12
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

صحبت شما درست اما فکر نکن شما و تعداد معدودی از دیگر دوستان بیشتر از 10 ٪ هستین... اتفاقا منظور علی از اون 10٪ شما و امثال شما هستش...
یه نگاه به نظر سنجی معتبرترین سایت موسیقی کشور ( موزیک ما ) بندازی متوجه میشی که چند درصد مردم از این آلبوم راضی بودن. زیاد وقتتون رو نمیگیره حتما یه نگاه بندازید. ممنون

65.49.68.171
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:27
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

چرا اتفاقا باعث پیشرفت میشه
والا
من موندم کی ازشما درخواست میکنه بیایید اینجا نظر بزارید
هرالبومی واسه خودش یه سری نقد دارو داره
درضمن یه هوادار نمیاد اینجوری نظربزاره
شما داری ابرویه هوادارای علی اصحابیم میبری

2.190.13.84
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 12:31
Amin.gh(اصحاب علی اصحابی)

عزیزم کسی که البومو میخره یعنی راضی بوده چون قبلش حتما دمو و تیزرو دیده تازه خیلیی ها اول دان کردن بعد رفتن خریدن و... شما فک کردی دمو و تیزر برای چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟

151.239.72.231
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 16:00
amir kanani

میترا ارای همین سایتو چی میگی؟؟؟

37.254.17.154
یکشنبه 9 شهریور 1393 - 20:21

واقعا البومش قابل تحسین بود....
هوادار همیشگی بابک جهانبخش

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 20:49

ی دونه ای داش علی البومتم ک منفجر کرد موسیقی پاپ رو.. انشالله هر جا هستی موفق باشی.. از موسیقی ما هم ممنونم بابت این مصاحبه

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 21:11

دوست دارم با آلبومت کولاکی دیگه راه انداختی فقط علی اصحابی وفقط آلبوم دیره
بهترین آلبوم سال 93و یکی از بهترین آهنگسازان سال 93

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 21:13

من نظر شخصیمو در مورد آلبوم کولاک میگم :
آلبوم کولاک از نظر تنظیم واقعا خوب بود، اما از نظر محتوا، شعر و اجرا فوق العاده ضعیف بود.
علی اصحابی فقط جیغ میزنه تو آهنگاش و این زیاد جالب نیس.

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 00:55
Amin.gh(اصحاب علی اصحابی)

مدرکش هست که چقد تو کنسرتا همراهی میکردن تو هم بیدار شی بد نیست

151.239.72.167
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 01:16
امیرحسین فخری

آقا آلبوم کولاک واسه 3 سال پیشه چه ربطی به الان داره؟؟؟ در ضمن کدوم ترکش شعر و محتواش ضعیف بود؟؟؟ شما به گام بالای صدا میگی جیغ؟؟؟!!!

2.178.116.66
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:16
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

صبح بخیر برادر! شما نظرتون رو باید 3 سال پیش میگفتی نه الان...
علی اصحابی بالاترین گام صدا رو بین خواننده های ایرانی داره... شما به این نوع اجرا میگی ( جیغ ) و کارشناسان بهش میگن ( گام بالا ) و گام بالای صدا چیزی هست که هرکسی نداره...

65.49.68.171
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:30
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

به قول داش امیر شما اگه به گام بالا بگی جیغ به جیغ چی میگی
اگه جالب نیست چرا علی اصحابی گوش میدی
برو مازیارفلاحی گوش کن که خیلی لطیف میخونه جیغم نمیزنه

2.190.13.84
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 12:45
مجید

منظورم همین آلبوم "دیره" هست اشتباهی گفتم "کولاک"
آره وقتی گام بالا بر میداره مث جیغ زدن میمونه.
کلا صداش رو عصابه.
اون اولا که با الیاس شیرزاد کار میکرد صداش خیلی خوب بود.
نمیدونم چرا یهو اینجوری شد.

206.190.140.244
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 13:38
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

اون اولا که با الیاس شیرزاد کار میکرد صداش بهتر بود؟؟؟
چه ربطی داشت؟ علی اصحابی همیشه با گام بالا آهنگاشو اجرا میکرده چه وقتی که با الیاس شیراز کار میکرد ( دست خودت نیست - جهنم - اعتراف و ... ) و چه وقتی که با دیگران کار میکنه ( این آلبوم و کولاک )
صدای علی اصحابی رو اعصاب نیست احتمالا اعصاب شما مشکل داره...
شما با این وضعیت اعصابتون آهنگ های اسلو گوش کنید بهتره

46.224.69.45
یکشنبه 9 شهریور 1393 - 21:53

جان ؟!!! کار اول ما تقریبا داب استپ است؟!!!
اسکریلکس کجایی‌که ببینی اینجا تعریفشون از داب چیه!
آخه برادر من چرا خودتو ضایع تر میکنی؟!

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 00:54
Amin.gh(اصحاب علی اصحابی)

عزیزم شعر و اهنگسازی ترک دیره با خود علی اصحابی بود اون خالق سبکه هرچی هم عشقش میکشه میتونه اسمشو بزاره

151.239.72.167
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:33
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

شما اصلن این خواننده ای که نوشتی و چندتا ازاهنگاش و گوش دادی معلوم نیست نوکجاسرچ کردی بعد اومدی اسمش و گذاشتی اینجا
داداشی اینجا ایرانه یه سری قوانینه خودش و داره نمیشه هرکاری کردکه

2.190.13.84
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:37
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

بچه ها توجه کنید!
این دوستمون میخواست بگه (( من اسکریلکس را می شناسم. ))
خب ما متوجه شدیم. موفق باشی

65.49.68.154
یکشنبه 9 شهریور 1393 - 21:56

عاشقتیییییم علی اصحابی

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 22:29

علی جان : خودت، صدات،آلبومت، مرامت ...همه عشق است .بخاطر آلبوم زیبات و گل کردنش که دور از انتظار هم نبود بهت تبریک میگم .همواره در پناه حق وحمایتهای هوادارانت موفق وسربلندوپیروز باشی گلم.
جا داره همین جااز زحمات سایت خبری - تحلیلی موسیقی ما هم تشکر کنم.

یکشنبه 9 شهریور 1393 - 22:50

خیلی با 2 تا البوم قبلیش فاصله داشت

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 00:55
Amin.gh(اصحاب علی اصحابی)

بله درست میگی چون خیلییییییییییییییییییی بهترررر بوووود

151.239.72.167
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:38
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

بهتر نبود
خارق العاده بود

2.190.13.84
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 04:58
حسن عاشق چاوشی

واقعا خیلیییییییییی

95.38.169.34
یکشنبه 9 شهریور 1393 - 22:56

پول چه کارها که نمیکنه درسته اقای اصحابی؟
یه سری ندارن نه میتونن ترانه بخرن نه تنظیم کننده نه ملودی نه...
یه سری 50 میلیون 100 میلیون هزینه میکنن و البوم بد هم در میاد
من ندارم و گرنه بیش از 90% خواننده ها کلاس رفتم 7 سال پاپ 3 سال اواز ولی چی شد؟
درسته پول باعث میشه یه البوم بره بالا و راضی باشه خواننده و طرفداراش
البوم خوب دادن خیلی خیلی راحته ولی اصل بی هزینه معروف شدنه

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 01:01
Amin.gh(اصحاب علی اصحابی)

شما مث اینکه نمیدونی 5 سال یا 10 سال انتظار برای مجوز چیههه؟؟؟؟ تازه بعدشم البوم دزدیده بشه اینارو نمیبینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به قول علی اصحابی بعضی ها تو 8 ماه البوم میدن ولی یکی از تزکهای البئم علی اصحابی فقظ 8 ماه طول کشیید تا ساخته بشه ................... تو میخوای بشینی کنج خونه نگا دیوار کنیی بعدم معروف شییی خووو باید هزینه کرد عززیزم

151.239.72.167
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:20
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

عجب ملتی داریم ما !
اگه واسه یه آلبوم هزینه کنی میگن : اصل، بی هزینه معروف شدنه!
واسه یه آلبوم هزینه نکنی میگن: توهین به شعور مخاطب!
آقا یکی تکلیف خواننده ها رو مشخص کنه لطفا... بالاخره واسه آلبومشون هزینه کنن یا نکنن؟

65.49.68.154
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:36
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

اره خداییش پول چه کارایی و نمیکنه
خب داداش شما باید بری بانک درخواست وام بدی دیگه اینجا جاش که نیست بیای همچین چیزی و مطرح کنی

اقا هرکی نظر مصاحبرو بخونه ببینه راجبه چیه بعد نظر بزاره

2.190.13.84
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 17:18
امیرحسین فخری

ساسان جون این آقا هم مثل اینکه مثل حامی چون آهنگاشو گوش نمیدن مردم سوخته و هرجا نگاه کنی نظرش علیه خواننده ها بوده. هم واسه علی و هم واسه سامان جلیلی. آقا من خیلی از کسا رو می شناسم که اولش هیچی نداشتن و از صفر شروع کردن الانم خیلی معروف و مایه دارن. الکی بهونه نگیر. شما اگه استعدادشو داشته باشی و تلاش کنی می تونی بهترین بشی

5.239.126.74
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 00:01

هنوز کار داب استپ نشنیدی علی جون.

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 01:01
Amin.gh(اصحاب علی اصحابی)

جدیدا همه کارشناس میشن

151.239.72.167
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 12:15
فرشاد

معلومه که نشنیده.واقعا چی فکر کرده؟! داب استپ آخه؟

92.51.112.136
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 18:11
محمد عباسی

نسبت به کارایی که تو ایران و با این وضع مجوزا تهیه میشه این کار ی پله از همه بالاتره

151.232.62.175
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 19:53
حسن عاشق چاوشی

واقعا داب استپ؟؟؟؟؟ فک کنم مزاح کرده علی اصحابی...
مزاح مزاح خوبی بود اقای اصحابی

95.38.169.34
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 01:23
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

یه بنده خدایی گفت دیره داب استب نیست حالا هرکی میرسه یه چیزی میگه...
آقایون کارشناس! لطفا شفافتر و واضحتر نظر بدین. حداقل از بین شما 5-6 تا کارشناس یه نفر یه آهنگ به سبک داب استب نام ببره...!
آقای چاووشیست! شما لطفا در مورد سبک های مدرن اظهار نظر نکن شما بشین خیام خوانی استاد(!) چاووشی رو گوش بده

46.224.165.51
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 04:49
حسن عاشق چاوشی

اولا من در مورد هر چیز و هر کسی ک دوست داشته باشم نظر میدم و ب هیچکس مربوط نمیشه...
دوما : هه ! ... از نوع چاوشیستیش
سوما نمونه داب استپ تو همین البوم من خود ان سیزدهم وجود داره ترک غلط کردم غلط..
چهارما پسر خوب وقتی تو فرق شعر و موزیک رو نمیتونی تشخیص بدی حرفی برای گفتن نمیمونه
دلیل حرفمم این جملته :
(((شما لطفا در مورد سبک های مدرن اظهار نظر نکن شما بشین خیام خوانی استاد(!) چاووشی رو گوش بده)))
پسر خوب سبک مدرن ربطی ب شعر کهن نداره؟؟؟ همانگونه ک در ترک غلط کردم یک شعر کهن و اصیل داریم و سبک داب استپِ
چهارما: گذاشتن ملودی و موزیک روی اشعار شاعران بزرگ تاریخ ایران من جمله خیام بزرگوار
کار هر کسی نیست که محسن چاوشی از عهده اون بر اومده
گواهشم بردن تمام جوایز در شاخه مردمی بود توسط محسن چاوشی
پنجما: هیچی بیخیال همین چن تا رو مرور کن تا فرق موزیک و شعر رو بتونی تشخیص بدی :)

95.38.169.34
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 13:45
امیرحسین فخری

آقای حسن عاشق چاوشی شما که به ترک غلط کردم میگی داب استپ میشه لطفا یه تعریف مختصری از این سبک داشته باشی و چندتا نمونه خارجیشو بیان کنی؟؟؟!!! آخه چرا هر کی الکی میاد میگه این آهنگ سبکش اینه که همه فک کنن خیلی از موزیک حالیش میشه و سر در میاره!!!

2.178.69.77
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 13:52
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آهنگ غلط کردم چاووشی داب استپ هستش آره؟؟ هه... والا با توجه به تعریفی که سبک داب استب داره نمیشه اون آهنگ رو داب استپ نامید اما حتما تعاریفی که از داب استپ ارائه شده اشتباه بوده وگرنه شما که اشتباه نمیکنید، وقتی میگی داب استپ بوده یعنی حتما بوده دیگه!!
کلا شما معنی واژه ( تقریبا ) رو متوجه میشید؟ علی اصحابی نگفته که آهنگ دیره نماد سبک داب استپ هست! گفت تقریبا داب استپ هست و حرفش کاملا درسته...

مشکل شما اینه که فکر میکنید محسن چاووشی اولین نفری بوده که از اشعار اصیل و کهن واسه سبکی غیر از سبک موسیقی سنتی استفاده کرده و مثلا خیلی خلاقیت به خرج داده! غافل از اینکه آخرین نفر هستش که این کارو کرده...

46.224.180.174
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 17:21
حسن عاشق چاوشی

امیرحسین خان من ادعایی نکردم ک خدای داب استپ هستم و فلان . ولی از اهالی فنش پرسیدم
که گفتن تنها داب استپی ک تو ایران تقریبا موفق بوده ترک غلط کردم بوده و درمورد علی اصحابی هم گفتم
ک عایا هست یا نع خنده ملیحی تحویلم داد ... اصن شما برو ی سرچی بکن ببین چ خبره...
--------------------------------------------
ساسان ارین درمورد داب استپ ک درقسمت بالا توضیح دادم حالا شما فک کن علی اصحابی داب استپ خونده و محسن نخونده ... اوکی ...
اما در مورد این جملت :((مشکل شما اینه که فکر میکنید محسن چاووشی اولین نفری بوده که از اشعار اصیل و کهن واسه سبکی غیر از سبک موسیقی سنتی استفاده کرده))
عزیزم من کی گفتم اولین نفره؟؟؟؟؟؟؟ گفتم کار سختیه
در ضمن بحثو نپیچون تو گفتی درمورد سبک مدرن حرف نزن برو خیام خوانی رو گوش کن
اخه موزیک مدرن چ ربطی ب شعر کهن داره؟؟؟؟؟
این جملت منو ویران کرد ینی :) عزیزم موزیک مدرن فرق داره با شعر کهن...اندرستند؟

95.38.180.107
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 23:42
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

به اون دوستت که در مورد داب استپ ازش راهنمایی گرفتی سلام برسون ( البته اگه وجود خارجی داشته باشه ) بعد بهش بگو شما که 2-3 ساله اومدی توو کار موزیک از خیلی چیزا خبر نداری... علی اصحابی ( شاگرد استاد بزرگ محمد نوری ) وقتی به یه آهنگ میگه تقریبا داب استپ هست یعنی هست شما رفتی با مسئول ویدیو کلوپ سر کوچتون صحبت کردی اون بنده خدا حق داره که ندونه داب استبپ چیه و حق داره به غلط کردم بگه داب استپ!!!!
در مورد سبک های مدرن باید بگم که والا جایی که عقل آنتن میده باید سبک موسیقی و اشعار با هم ربط داشته باشن و اگه ربطی بین این دو وجود نداشته باشه میشه آلبومی مثل 13 چاووشی که معلوم نیست چی به چیه... شما ببین همین شعر ( بهرام ) رو آقای حبیب محبیان هم خونده و محسن چاووشی هم خونده اما ببین زیبایی کار حبیب سر به کجا کشیده و کار محسن چاووشی...! حبیب بین شعر و سبک موسیقی تناسب و توازن برقرار کرده و تونسته یه اثر جاودان خلق کنه اما چاووشی...
به هر چیزی نمیشه گفت خلاقیت... شعر کهن واسه سبک سنتی خوبه نه واسه پاپ اونم از نوع چاووشی! اگه اینطوریه فردا یکی بیاد با سازهای سنتی رپ بخونه بگه به به عجب خلاقیتی به خرج دادم! من همیشه در زمینه نو آوری اول میباشم!!
آقای چاووشی که الان جدیدا زده تو سبک راک و ماشالا ماشالا خیلی موفق بوده!!! اصلا خواننده های راک باید استعفا بدن چون سلطان چاووشی وارد این سبک شده!!!

65.49.68.192
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 06:05
حسن عاشق چاوشی

اولا اون شخص عزیز قد 2 برابر سنی هنری خوانندت داره کار موزیک میکنه دگ تو ک جای خود داری !
دوما فقط یه درصد فک کن افراد دیگه هم اینایی ک مینویسی رو میخونن
اهنگ دیره داب استپِ اهنگ غلط کردم نیست >؟ ممنون ک موجبات خنده و شادی مارو حتی تو پیج این اقای خوش صدا هم فراهم کردی .... اینو واسه دیگرانم بگو ثواب داره تو این گرونی و تورم مردمو حسابی میتونی شاد کنی و سر ذوق بیاری :))
اره ب قول خوانندتون دیره تقریبا داب استپِ :)))
------
اینی ک این البوم 13گرفته و مورد استقبال قرار گرفته رو تو تعیین نمیکنی ک . میدونی چی تعیین میکنه؟
تمام اون جوایزی ک محسن درجشن سالانه موسیقی ما برد و تا صد سال دگ علی اصحابی عمرا ی دونشو بتونه ببره...

95.38.180.107
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 14:52
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

هه... یه وقت این پیج رو ترک نکنی ها ! همینطور به نظراتت ادامه بده! خو حداقل اسم اون استاد بزرگی که باهاش صحبت کردی رو بگو ببینم اصلا وجود خارجی داره یا نه!
جوایز!!! یه طوری گفتی جوایز فکر کردم استاد (!) چاووشی اسکار برده! آقا جان اینو هر بچه ای میدونه که هر چی بیشتر رفیق داشته باشی توو این نظر سنجی ها بیشتر رای میاری... اون جوایزی که چاووشی برد با رای چه کسانی بود؟ با رای ترانه سراها تنظیم کننده ها و آهنگساز های نزدیک به چاووشی... جایزه ای که به انتخاب دوستان و اطرافیانت بهت برسه چه ارزشی داره؟
آلبومی موفق هستش که به جامعه ورود پیدا کنه و مخاطبانش از محدوده هواداران متعصب اون خواننده عبور کنه. آلبوم 13 چاووشی به هیچ وجه موفق نبود چون به جز هواداران متعصب چاووشی هیچکس هیچ آهنگی از اون آلبوم رو نشنید... آلبوم کولاک و همچنین دیره بسیار بسیار موفق بودن چون هرجا بری آهنگ های میشد که و دیره و فانوس و ... رو میشنوی. موفقیت یعنی 2 روز بعد از انتشار آلبومت مردم توی کنسرت هات همه آهنگاتو از حفظ باشن. البته شما که با ماهیت کنسرت آشنا نیستید این چیزا رو نمیدونید

46.224.82.30
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 01:48
حسن عاشق چاوشی

هه جالب بود ... الان بیام اسم و فامیلیشو بگم؟؟ تعارف نکن شماره تلفنشم میخای دریغ نکن :)
فک میکردم سنت بیشتر از این حرفا باشه ..
اصن مردونه تو برو به چن نفر اهل فن بگو دیره داب استپِ غلط کردم نیست .. ببین چی میگن ..
فقط مراقب واکنش های ناگهانیشون باش :)))
تقریبا داب استپِ دگ باشه قبول تو راس میگی :))
-----------------
این جوایز در حال حاظر معتبر ترین جوایز داخل کشورِه ..صرفاجهت اطلاعت...

اخ اخ اخ ینی 10 دیقه ی ریز خندیدم با این جملت:
(((اون جوایزی که چاووشی برد با رای چه کسانی بود؟ با رای ترانه سراها تنظیم کننده ها و آهنگساز های نزدیک به چاووشی... جایزه ای که به انتخاب دوستان و اطرافیانت بهت برسه چه ارزشی داره؟ ))))
مطمئنی تو مدیر نمیدونم کانون هوادران علی اصحابی و این حرفا هستی؟؟؟؟؟
خداییش هستی؟؟؟؟
پس وای بحال علی اصحابی عزیز
اخه عزیزم اخه دلبندم یکم برو اطلاعات کسب کن بعد بیا تخریب کن جوایز مردمو...
خب من میگم تا اطلاعاتت بالا بره ( البته یقنلی بیک هم دگ اینایی ک میگم رو میدونه ولی تو نمیدونم چرا نمیدونی پ بخون) :
پسر جون محسن چاوشی همه جوایزش رو در شاخه مردمی کسب کرده حتی یکی از جوایزشم در شاخه کارشناسی نبوده ک با رفیق بازی و پارتی بازی و این حرفا باشه..
این یعنی ک اهنگای محسن شنیده شده بین مردم
خدایا شکرت ک همچین دوستان گل مطلع و مدیری رو نصیب ما میکنی تا باهاشون بحث کنیم :))

95.38.182.128
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 11:50
قیماخ

داب استپ رو با ضربآهنگ تندش تعریف میکنن که از ترنس بیشتره. وقتی اطلاعی از چیزی ندارید لازم نیست نظر بدین.
غلط کردم چاووشی الکترودنس هست که آرپژهای میانیش ریتم داب استپ رو داره. دیره هم فقط در لحظاتی به این ریتم میرسه اما دوست دارن بگن که کلاس داشته باشه.
واقعا خیلی مسخرست که علی اصحابی فکر میکنه موسیقی بین الملل روی کلاب و دنس و هاوس و ترنس و داب استپ میچرخه!! البته پول، کنسرت و توی پمپ بنزینها هیت شدن رو برای شما به ارمغان میاره و خواننده های جدید چیزی جز این نمیخوان. مبارکه... اگر ارشاد میذاشت مثل آرش یه ویدئو هم بیرون میدادین. سلیقه است دیگه... من از این مدل موسیقی برای تجارت خوشم نمیاد ولی خیلیا دوست دارن.

65.49.2.178
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 19:01
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

تو همچنان بخند! عزیزم چه مشکلی داره که اسم و فامیل اون استاد گرانقدر رو بنویسی؟ چیزی ازش کم نمیشه که... فقط میزان اعتبار صحبت شما مشخص میشه. وقتی از کسی سوال نپرسیدی مجبور نیستی بگی رفتم بعد از کلی تحقیق نزد اساتید بزرگ موسیقی جهان به این نتیجه رسیدم که آهنگ دیره داب استپ نیست!!! بگو به نظر خودم این آهنگ داب استپ نیست آخه دروغ چرا؟
(( هیچکدوم از جوایز محسن چاووشی از بخش کارشناسان نبوده )) میخواستی یه حرف خوب بزنی بدتر شد که!!! این که چاووشی از بخش کارشناسان هیچ جایزه ای دریافت نکرده و فقط از بخش مردی جایزه برده نشون میده که عده ای هوادار جمع شدن و روز و شب نشستن پای سیستم هاشون و به محسن چاووشی رای دادن... اگر غیر از این بود حداقل یه جایزه فقط یه جایزه توو بخش کارشناسان دریافت میکرد...!

آقا ما آخرش متوجه نشدیم ترک غلط کردم محسن چاووشی الکترودنس هست یا داب استپ یا اسلو یا سنتی!!! هر کی هر اسمی دوس داره میذاره رو این سبک ها...
آقا ما هیچی از موسیقی نمیدونیم اما هرکسی بتونه اسم 4 تا سبک موسیقی مثل الکترودنس و هاوس و ترنس رو بنویسه استاد موسیقی نیست!

46.224.76.129
جمعه 14 شهریور 1393 - 00:17
حسن عاشق چاوشی

اسمشم بگم تو میشناسیش؟؟ نگفتم بهترین مسیقیدان دنیاست ک؟
حالت خوشه کلا؟؟؟
تو فکر کن من دروغ میگم و در توهماتت سیر کن...
خوسحالم ک اطلاعاتتو بردم بالا حالا میتونی یکی ازت پرسید جوابشو بدی که کی کجا و تو چ زمینه ای
جایزه برد :)
-----------
اما خوبه ادم میخاد تخریب هم بکنه حافظه خوبی داشته باشه و حرفشو عوض نکنه
به این دو قسمت از حرفات توجه کن:
(((اون جوایزی که چاووشی برد با رای چه کسانی بود؟ با رای ترانه سراها تنظیم کننده ها و آهنگساز های نزدیک به چاووشی... جایزه ای که به انتخاب دوستان و اطرافیانت بهت برسه چه ارزشی داره؟ ))))
این از بخش اول
حالا بخش دوم در کامنت بعدیت که بهت گفتم ومطلع شدی ک محسن چاوشی در شاخه مردمی جایزه گرفته و ن در بخش کارشناسی :
(( اگر غیر از این بود حداقل یه جایزه فقط یه جایزه توو بخش کارشناسان دریافت میکرد...! ))

عزیزم میخای تخریب کنی حداقل با خودت هماهنگ کن :)
تو قسمت اول اومدی گفتی جایزه کارشناسی چ اهمیتی داره چون رفیق بازیه و کاملا هم حرفت درسته چون رفیق بازیه ولی غافل از اینکه نمیدونستی محسن جوایزشو در قسمت مردمی برده :)
بعد درقسمت دوم که فهمیدی محسن جایزه هاش مردمیِه اومدی گفتی چرا تو بخش کارشناسی نگرفته و و ی جایزه حداقل میگرفت و از این حرفا ...
چیشد یهو قسمت کارشناسی از رفیق بازی ب قسمت معتبر تبدیل شد؟؟؟ :)))
هه با حال بود :)
----------
درمورد جوایز مردمی
پسرم میگم اطلاع نداری در این زمینه خب میتونی سکوت اختیار کنی
در این نظرسنجی نظراتی که با ای پی های یکسان باشه حذف میشه
اینو من نگفتم خود سایت گفته ک خودت هم این سایتو قبول داری
پس کسی نمیتونه شبیه امار دانلود جناب خوش صدا یکسره بشینه پای سیستمش و نظر بده :))
اق مدیر یکم اطلاعاتتو در زمینه ای ک میخای بحث کنی افزایش بده بعد بیا بحث کن اق مدیر :)

95.38.183.86
جمعه 14 شهریور 1393 - 03:10
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

دوست عزیز! شما با خودت چند چندی؟
من کجا گفتم بخش کارشناسان معتبر هستش؟ همیشه حرف آدما رو اینطوری استدلال میکنی؟
من میگم وقتی یه آلبوم موفق باشه و در بخش مردمی کلی جایزه کسب کن باید بین کارشناسان هم حداقل یه جایزه رو ببره... محسن چاووشی هم که ماشالا دوست و رفیق کم نداره!
یه جوری میگه آی پی های تکراری رای هاشون ثبت نمیشده انگار نمیشه آی پی رو تغییر داد! هربچه 5 ساله ای میتونه در عرض 10 دقیقه 10 تا آی پی بسازه و تغییر بده! اگه اعتماد و اعتباری به تعداد دانلودها نیست اعتباری به این رای ها هم نیست...
وقتی بحث در مورد چاووشی هست همه کاربران درستکار هستن و فقط یه بار و با یه آی پی به چاووشی رای دادن و هیچ شک و شبه ای در این نیست و هروقت بحث در مورد کسی به جز چاووشی هست 1000 نفر جمع شدن آمار دانلود دمو رو بالا بردن و هیچ اعمادی به رای های مردم نیست... منطق شما اینو میگه

46.225.38.133
جمعه 14 شهریور 1393 - 03:15
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آره اصلا وجود شما واسه ما یه نعمت بزرگ هستش تو این یکی دو روز کلی اطلاعات از شما گرفتم مثلا نمیدونستم برقص آ بین مردم بیشتر از میشد که پخش شده!!!!
والا من نمیدونستم محسن چاووشی توو چه زمینه ای جایزه کسب کرده و دلیلی هم نداره بدونم چون پارسال علی اصحابی آلبوم نداده بود و اصلا توی اون نظرسنجی شرکت نکردم و خبر ندارم که کدوم جایزه رو کی برده کی نبرده بعد از فرمایشات شما فهمیدم داستان چیه... من قصد تخریب کسی رو ندارم فقط نمیدونستم داستان این جوایز چی بوده! چرا آلبومی که بین مردم کلی جایزه کسب کرده بین کارشناسان هیچ اعتبار و اهمیتی نداشته... این سوال ذهن من رو اذیت میکنه و فکر میکنم اتفاق هایی افتاده که مثلا کسی خبر نداره!

46.225.38.133
جمعه 14 شهریور 1393 - 20:31
حسن عاشق چاوشی

من با خودم چند چندم یا تو برادر؟
((چرا آلبومی که بین مردم کلی جایزه کسب کرده بین کارشناسان هیچ اعتبار و اهمیتی نداشته))
خوبه همین بالا گفتی جایزه کارشناسی چه ارزشی داره و رای دهنده هاش کیا هستن دیگه... هر کسی به البوم و عوامل خودش رای میده... ولی اگه بری به پست مربوطه میبینی فقط چاوشی بوده که به خودش اصلا رای نداده و رضا صادقی هم همینطور بوده فک کنم ولی بقیه ماشالا همش قربون خودشون رفتن...
پس جایزه کارشناسی ارزش چندانی نداره...
ضمنا محسن اگه زیاد دوست و رفیق داشت تو بخش کارشناسی جایزه میگرفت که
چون همه به دوست و رفیقاشون رای دادن میتونی بری ببینی...
بعد فک نکنم خوب باشه که وفتی خوانندمون تو نظر سنجی نیست شرکت نکنیم و اگه بود شرکت کنیم
البته هر کسی یه نظری داره...

((هربچه 5 ساله ای میتونه در عرض 10 دقیقه 10 تا آی پی بسازه و تغییر بده))
نخیر عزیزم از این خبرا نیست وگرنه اون جشن به اون عظمت و واسه چیزی که رو هواست نمیگرفتن
و افراد بزرگی که تو اون جشن حضور داشتن حاظرنبودن بخاطر یک نظر سنجی نامعتبر بیان و حضور داشته باشن مانند
محمد علی بهمنی
استاد شهرام ناظری
عبدالوهاب شهیدی
از خواننده ها هم یگانه - احسان - فرزین - جهانبخش - اصفهانی و ....
علیرضا قربانی - همایون شجریان و....
نوازنده ها هم سهراب پورناظری و ....
عزیزم محسن چاوشی در حضور این عزیزان جایزه هاشو دریافت کرد البته خودش که نبود ...
بله عزیزم پس معتبر بوده که این عزیزان حضور به هم رسوندن ...
بازم بخام توضیح بیشتر بخوام بدم واسه اعتبار این جوایز گزافه گویی کردم
اسامی افرادی که شرکت داشتن اعتبار این جوایز رو مشخص می کنه...

95.38.170.152
جمعه 14 شهریور 1393 - 21:02
حسن عاشق چاوشی

اقا یه سوال ... شما اومدی بالا گفتی
((آقا جان بحث دومیلیون و 600 هزار دانلود در عرض کمتر از 1 ماه هستش))
اما الان که من به تماشاخانه سر زدم تعداد دانلود ها2489533 است
100 هزار نفر دانلوداشونو پس گرفتین ینی؟؟؟؟ قضیه چیه؟ :))
موسیقی ما مردونه تایید کن بخدا سواله واسم

95.38.170.152
جمعه 14 شهریور 1393 - 23:56
حسن عاشق چاوشی

تایید نشد چرا؟؟

95.38.170.152
شنبه 15 شهریور 1393 - 05:16
حسن عاشق چاوشی

تایدد نشد دوباره میگم
خب پس معتقدی که کارشناسی اعتبار نداره دگ اوکی... پس این جملت چی میگه؟؟؟؟
((چرا آلبومی که بین مردم کلی جایزه کسب کرده بین کارشناسان هیچ اعتبار و اهمیتی نداشته)) ؟؟؟
خب وقتی کارشناسی رفیق بازی و نا معتبر هست چه ارزشی داره جایزه بردن تو اون قسمت؟؟
و چرا باید محسن چاوشی تو قسمت نامعتبر جایزه ببره ؟؟؟ ( به قول خودت دیگه رفیق بازیه)
وجدانا با خودت هماهنگ کن
ضمنا محسن اگه دوست و رفیق زیاد داشت ک تو شاخه کارشناسی جایزه میبرد
اگه تو پست مربوط به نظرات خواننده ها و کارشناسی بری میبینی که تنها کسی که به خودش اصلا رای نداده محسن چاوشی بوده وشایدم صادقی هم همینجوری بود وگرنه بقیه قربون خودشون رفتن هی ...

درمورد ((هربچه 5 ساله ای میتونه در عرض 10 دقیقه 10 تا آی پی بسازه و تغییر بده!))
نخیر عزیزم از این خبرا نیست که اگه بود
اون جشن به اون خوبی و عظمت رو تو تالار وحدت برگزار نمیکردن وافراد بزرگ تو اون جشن شرکت نمیکردن
از جمله:
استاد شهرام ناظری
فردین خلعتبری علیرضا قربانی محمد اصفهانی جهانبخش فرزین یگانه احسان و ....
اسم های بزرگ این جمع اعتبار اون رو مشخص میکنه و این افراد عزیز
به هیچ وجه حاظر نیستن با ابروشون بازی کنن و در جشن نامعتبر شرکت کنن ...
حالا اگه واسه این امار دانلودا که رکورد زدین :) یه ادامس خرسی هم به این اقا تو جمع بچه محلاش
جایزه دادن من رسما به جمع هوادارای ایشون میپیوندم
مردونه تایید کن لطفا ... دوتا قبلی رو تایید نکردی

95.38.160.30
شنبه 15 شهریور 1393 - 14:22
امیرحسین فخری

آقای حسن عاشق آقای چاوشی شما به آقا ساسان میگی میخواین تخریب کنین این حرفارو می زنین؟؟!! واقعن یه خرده وجدان داشته باشین. مردم هم که میان اینجا نظرات رو می خونن همه چی حالیشونه و همه چی رو می فهمن. آخه برادر آدم میاد تو تاپیک مربوط به خواننده محبوبش کس دیگه رو خراب کنه؟؟!! شما اومدی اینجا و بی خودی بحث راه انداختی و شلوغش کردی و تو پاسخ همه کامنتا چیزای نا مربوط نوشتی و میخوای علی رو تخریب کنی. واقعن برای شما ها متاسفم که مردمو نادون فرض کردین. بعدشم من تحقیق کردم و دیدم که اکثر این کاربرایی که از لفظ پسرم و بچه جان و عمو جان و ... استفاده می کنن سنشون از همه کمتره.
ممنون موسیقی ما لطفا تایید کنید

2.178.71.54
شنبه 15 شهریور 1393 - 15:54
حسن عاشق چاوشی

باشه پدر جان شما به تحقیقاتت ادامه بده نتایجشم اطلاع رسانی کن...
یه بارم گفتم من اومدم نظرمو گفتم که این البوم ضعیفه و بهش کم ستاره میدم
که این اقا تیکه انداخت و بحث رو شروع کرد
وگرنه تخریبی در کار نیست

95.38.170.244
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 00:31

واقعا البومش خوب نبود حالا اومده میگه 90 درصد نظرات مثبت بود- اره بین طرفدارهات مثبت بوده و یه سری ...
مشکل مخاطب تو ایران این هست اغلب کارهایی رو خوب میدونن که کوب داشته باشه و بعبارتی ماشینی باشه و قطعات خوبی مثه د دیوونه رروزبه نعمت اللهی شنیده نمیشه یا اهنگی مثل بیت اخر که به35 نفر پیشنهاد کردم اهنگ رو و 34 نفر به خوب بودنش اذعان کردن اما در حالت عادی شنیده هم نشد.
و حتی همین اهنگ فوق العاه چشمامو بستم ''یکی همیشه هست'' اگر بعنوان تیتراژ برنامه ای در صدا و سیما انتخاب نمی شد مطمئنا انقدر مورد استقبال قرار نمی گرفت.

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 01:28
امیرحسین فخری

مشکل ما اینه که تو غم و غصه و عزا و ناله و گریه موندیم و داریم افسرده میشیم و به آهنگای شاد و انرژی بخش و امید دهنده میگیم کار ضعیف و بی ارزش و ... دیگه موقعش رسیده که از خواب بیدار شیم.
در ضمن هرکی این آلبومو گوش کرده گفته عالی بوده. من تقریبن از بیشتر از 100 نفر که 95 درصدشونم از طرفدارای علی نیستن پرسیدم گفتن خیلی خوب بوده و واقعم یه سر و گردن از آلبومای چند سال اخیر بالا تر بوده. در ضمن قطعه د دیوونه روزبه هم خیلی خوب و قوی بود و تو این چند روزه واقعن شنیده شد. بهتره یه سری به فضای واقعی و مجازی بزنی بعد بیای این حرفا رو بزنی. چشمامو بستم میثم ابراهیمی هم همینطور. دیگه دوره ی اینجور تخریب کردنا گذشته آقا پسر ...
ممنون موسیقی ما لطفا تایید کنید

2.178.116.66
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 10:37
محمد عباسی

نگا پسر جان مهم اینه که همه البومو دوس داشتن.دیگه( کوب داره و ماشینی هست) این عبارات بهونه ای بیش نیس.مهم اینه که به گوش خوب میاد.مگه شما اهنگو میخای چیکارش کنی؟میخای گوشش کنی دیگه!!!!غیر اینه؟؟؟؟؟؟؟؟

151.232.62.175
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:28
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

یک. فرض کن علی اصحابی اغراق کرده! شما به نظرسنجی همین سایت نگاه کن ببین امتیاز آلبوم چند هستش؟ همه ی مخاطبان این سایت که طرفدار علی اصحابی نیست، هستن؟ نمیدونم مردم چرا یه نگاه به نظر سنجی همین سایت نمیندازن و بعد نظرشون رو بگن!

دو. این صحبت علی اصحابی چه ربطی به نظر شما داشت؟ علی گفت 90 ٪ مردم این آلبوم رو مثبت ارزیابی کردن شما میگی مردم کاری رو خوب میدونن که ماشینی باشه! من ربط این 2 موضوع رو نمیدونم واقعا! 90٪ مخاطبان موسیقی ایرانی این آلبوم رو پسندیدن حالا دیگه کاری نداریم سلیقه این مخاطبان مورد تایید شما هست یا نیست...

65.49.68.154
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:41
حسین طفل رضیع (عشق فقط علی اصحابی)

این البوم خوب نبود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من دیگه حرفی ندارم

2.190.13.84
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 14:00
سعید فلاحی

اقای امیر حسین فخری
من اسلو ترک رو دوست دارم اما طرفدار سر سخت اهنگ چشمای رویایی زانیار شدم و فکر نمی کنم که کار بدی بود و بیشتر شعر محورم و اشعار این البوم ضعیف بود.
ساسان ارین عزیز واسه من نظر سنجی ها ارزشی نداره چون با اشاره یک انگشت امار زیر و رو میشه و اینجا به گوشهام بیشتر اعتنا میکنم تا چشمم و این البوم به سرالبومیش می نازه.
و اینکه متوجه هم نمی شم چرا اصحابی میگه اگه کوشان نباشه منم نیستم که این حرفم مثه حرکت قبل از اجراش بخاطر احساسی شدنشه و گرنه هیچ کس به یه نفر متکی نیست و اگر اینطور باشه که دیگه ...
مشکل اینه که هر کسی علیه خواننده محبوبتون حرف میزنه می گید تخریب. اخه کجا البوم اصحابی کاری در حد اهنگهای فوق العاده ای مثل غریبه یا ولنتاین داشت, یا اگه داشت چرا من هنوزم می گم غریبه.
و اینکه من شخصا عاشق صدای اصحابی ام و منتظر واسه شنیدن کارهایی قوی تر - بهتره شما فرق بین مخاطب و تخریب چی رو هم یاد بگیرید.

5.238.165.97
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 13:08
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

چیزی که به نفعت نباشه رو قبول نداری دیگه. همه این آمار ها و استقبال مردم از این آلبوم نشون میده که بیش از 90٪ مردم این آلبوم رو پسندیدن اما شما اعتمادی به نظر مردم نداری و به قول خوت فقط به گوشهای خودت اعتماد می کنی و نمیخوای چشماتو باز کنی! این که دیگه تقصیر ما نیست...
امیدوارم تا وقتی که علی قصد خوانندگی رو داره با کوشان همکاری کنه چون همکاری این 2 عزیز اوج زیبایی یه آهنگ رو نشون میده اما به نظر من این صحبت علی یه جور تعارف هستش و اینطور نیست که این دو نتونن بدون هم کار کنن...

46.224.180.174
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 01:22

علی جان فدایی داره یه عالمه. بیست بیستی ... به حرفای بعضیا هم که از حسادت دارن می سوزن و می میرن توجه نکن. بالاخره یکی انقد خوب کار کنه دشمنم پیدا میشه واسش. واقعن این روزا از شنیدن صدای آهنگات تو خیلی از ماشینای شهر دارم لذت می برم. خدا واسه ما ها نگهت داره ایشالا.
آمار فروش و دانلود دمو و تیزر و امتیاز آلبوم و ... گویای همه چی هست

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 02:24

و این است وضع موسیقی پاپ این مملکت
هر روز بدتر از دیروز
خدای من حالا 8 ماه روی دیره کار کرده شده این!!!

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:32
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

10 ثانیه اول آهنگ دیره می ارزه به تمام آلبوم پرتگاه !!!
حنجره طلا دمت گرم ببین چیکار کردی یه عده واسه تخریبت زیر مطلب مربوط به سامان جلیلی نظر میدن و ضایع میشن و از شدت سوزش همه جا به کارشون ادامه میدن...
تو رو به چالش سطل آب یخ دعوت میکنم چون بدجوری سوختی!!

65.49.68.154
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:35
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

یه بار توو قسمت مربوط به سامان جلیلی همین نظر رو دادی و بدجوری جواب گرفتی!!
حالا داری به تلاشت ادامه میدی که به خواسته ات برسی...
آقا مجتبی من تو رو به چالش سطل آب یخ دعوت میکنم شاید از سوزشت کم بشه...!
10 ثانیه اول آهنگ دیره می ارزه به تمام آلبوم پرتگاه

65.49.68.154
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 15:15
مازیار ...

جناب ساسان آرین...
ما طرفدارای جلیلی با اصحابی و آلبوم دیره هیچ مشکلی نداریم...اما این که ده ثانیه ترک دیره میارزه به کل پرتگاه واقعا بی انصافیه...تو پستای دیگه هم این کامنتو گذاشته بودین...خواهش میکنم آغاز کننده بحثی نباشین که معلوم نیست انتهاش به کجا میرسه...

2.176.181.177
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 20:15
Sohrab CK

جناب مجتبی ع
انگار خیلی از موسیقی سر در میاری
اینکه دیره بهترین آهنگ ساله شکی توش نیست
ولی شما یه اهنگ بگو بهتر از دیره باشه تا با سلیقتون آشنا بشیم دوست عزیز

91.98.245.193
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 01:32
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آقا مازیار! شما اول کامنت های هواداران سامان جلیلی توی پست های مربوط به آلبوم پرتگاه رو ببین بعد واسه ما خط و نشون بکش! دوست عزیز هواداران علی اصحابی از اول به سامان و هوادارانش احترام گذاشتن اما جاهایی که هیچ ربطی به علی اصحابی و آلبوم دیره نداشت بعضی از هواداران سامان جلیلی نظرهایی غیر محترمانه ای نوشتن... تا وقتی که احترام علی و هوادارانش حفظ بشه در مقابل احترام شما حفظ میشه.
نظرهای همین مجتبی رو ببین بعد قضاوت کن...

46.224.165.51
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 01:41
سامان شجاعی "شعله دار تاریک من باش"

ساسان ارین 10 ثانیه اهنگ دیره کل البوم پرتگاه رو می ارزه؟!؟!؟!؟!؟
این چه حرفیه؟!؟!؟!؟!؟!؟
هواداران علی اصحابی با هواداران سامان جلیلی هیچ مشکلی ندارن!!!
این اقا مجتبی نه هوادار سامان جلیلی هست و نه هوادار علی اصحابی،میدونی چرا؟!؟!؟!
چون پای خواننده ی سوم درمیونه...
فقط میخواد به وسیله ی اسم یه نفر یه نفر دیگه رو خراب کنه تا به اون چیزی که تو ذهنش هست،برسه!!!
اقا اصن میدونی من کیم؟!؟!؟!
من همونی هستم که متن کل البوم دیره رو واستون گذاشتم!!!(هوادار اقای پدیده : مهدی احمدوند)..
من همونی هستم که تو پست تمامی نظرات اهنگهای البوم دیره و خود البوم نظر میذاشتم و بهشون امتیاز5/5 رو میدادم!!!
اگه فقط با امتیاز پایین دادن من البوم دیره بیاد زیر البوم خوانندم،
بازم وجدانم اجازه ی همچین کاری رو نمیده!!!
چون علی اصحابی در کنار سامان جلیلی تو قلبم هست(این موضوع رو قبلا گفتم : http://www.musicema.com/node/209103)
امیدوارم یکم منطقی باشی!!!
موسیقی ما لطفا تایید کنید!!!
یا علی..

5.250.109.238
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 10:52
مازیار ...

جناب ساسان آرین...
من واسه کسی خط و نشون نکشیدم...فقط یه خواهش دوستانه کردم...شما اصلا این مجتبی رو جزو طرفدارای جلیلی حساب نکن...اگر کس دیگه ای هم به اسم طرفدار جلیلی بهتون بی احترامی کرد من عذرخواهی میکنم...
شما هم خواهشا دوباره اون جمله پر از تعصب و احساس رو تکرار نکنید...

2.176.79.145
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 13:42
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

لطفا چشماتون رو باز کنید. نمیشه گفت هرکی اون الفاظ رو به کار برده هوادار سامان جلیلی نبوده... کسی به " اسم " هواداران سامان جلیلی نیومده آلبوم دیره رو تخریب کنه بلکه واقعیت و حقیقت اینه که بعضی از هواداران واقعی سامان جلیلی به آلبوم دیره کم لطفی کردن و حرف های جالبی نزدن...
به هر حال هر چی بود تموم شد و بهتره که بیشتر از این ادامه پیدا نکنه. ما واسه تمام هواداران سامان جلیلی احترام قائلیم تا وقتی که واسه علی اصحابی احترام قائل بشید. اگه بی احترامی از جانب ما شده ببخشید...

46.224.180.174
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 00:58
امیرحسین فخری

بچه ها این آقای مجتبی ع دیگه وضعیتشون معلومه. وقتی ایشون اومدن تو تاپیک پرتگاه به شدت آلبوم دیره رو ضعیف دونستن و خواستن که خرابش کنن پس به هیچ کامنت و نظرشون تو هیچ تاپیکی دیگه نمیشه اهمیت داد و بیشتر از این دیگه وقت با ارزش خودتونو خرج این آقا و امثال اینا نکنین.

2.178.83.118
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 02:56

من خودم عاشق کارای کوشان هستم انتظار هم دارم ترک های بیشتری با کوشان کار کنی علی جان. دیگه تنظیم کردن 1 ترک تو 11 ترک که نمیشه اسمشو گذاشت همکاری..
نمیدونستم الیاس شیرزاد هم تو آلبوم دست داشته . جالب بود. حالا کدوم ترک بوده ؟؟

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:31
amir kanani

عکس یادگاری که هنوز پخش نشده و به زودی پخش میشه

37.255.110.217
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 03:00

آلبومت حرف نداشت علی جان .. حنجره طلا بزرگ

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 09:29

اگه چشماتونو باز کنید حدود 90درصد هم توی این سایت البومو پذیرفتن
بترکه چشم کسی که طاقت دیدن علی رو ندارن

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:20
دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:39

موزیک ما! مرسی که نظر منو تایید نکردی. یه بار میخواستم نظر اول رو داده باشم !!!

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 11:41

داش علی 1 دونه باشه..این آلبوم تووو 3 تای اوله..اوناییم که از علی بد میگن خیلی چیزارو نمیدونن..برین از بزرگای موسیقی بپرسین (محسن چاووشی) ببینین چی میگه راجع به داش علی..آخه چرا میخاین خرابش کنین..

دوشنبه 10 شهریور 1393 - 20:18

من عاشق صدای علی اصحابی ام
بدترین شعر و آهنگ و تنظیم هم رو آهنگش باشه گوش میکنم لذتشو هم می برم
هر کی هم دوس نداره گوش نکنه زوری که نیست بره یه اهنگی که خوشش میاد رو گوش کنه ..
حق توهین به خواننده و عوامل یک البوم موسیقی رو نداره
والسلام

سه شنبه 11 شهریور 1393 - 03:02

حرف زياده قطعا كار يه سرى نواقص ريزى هم داره كه خود على هم تا حالا متوجهش شده ولى من معنى اين مقايسه هاى بى جا رو نمى فهمم،على جان هميشه موفق پيروزتر ازين باشى.

سه شنبه 11 شهریور 1393 - 09:11

اولا باید بگم اونایی که میگن صدای چاوشی مال خودش نیست افکته برن تو سایت چاوشی نیوز و اجرای زنده اهنگ خاکستر رو گوش کنن
در ضمن اقایونی که دنبال یه البوم میگردن که با دیره رقابت کنه باید بگم قطعا البوم چاوشی و یزدانی با دیره رقابت خواهد کرد
منتظر یک رقابت سرسخت باشید
البوم سامان جلیلی که اومد کلی رای اورد و نزدیک دیره شد تازه هوادارای دیره شوق رای پیدا کردن بهش رای دادن وگرنه قطعا البوم پرتگاه از دیره جلو میزد
ممنون از هواداران دیره

سه شنبه 11 شهریور 1393 - 11:45
علی سپهرطبری

اونم با افکته..(از دید من) اگه تونست بیاد تو tv زنده بخونه بعد من میایم عذر خواهی میکنم
یک سوال : اصلا چرا اقای چاووشی کنسرت نمیذارن؟؟ (((یه دلیل منطقی از نوع منطقی که واسه البوم دیره میاری بیار )))
ما منتظ البوم ها میمونیم تا با دیره رقابت کنن
علی جوون اگه البوم دیره که 12 منشر شد همون روز میذاشتن واسه رای مثه البوم پرتگاه شک نکن تا الان 2000نفر رای میدادن ولی متاسفانه بعد از گذشت 5 روز رای دادن به البوم رو فعال کرد موسیقی ما
پس تا الانم خوب رای اورد امپراطور بعد از گذشت 11ماه (4774رای) و بنیامین 93 بعد از گذشت7 ماه(3480رای) و روبات بعد از گذشت7 ماه (4103رای) و البوم شخصی بعد از گذشت 8 ماه (3406رای)
ولی البوم دیره علی اصحابی بعد از گذشت 1 ماه ((30روز)) 1006نفر رای دادن اونم با امتیاز 88.5 کافیه یک تناسب ساده بگیری اونوقت متوجه میشی که البوم دیره خیلی بالاتر از این حرفا که شما میزنید
علی جوون این اعتقاد شماست که البوم دیره به دلت نچسبید ولی اینم در نظر داشته باش که ادم تو کاری که هست نمیتونه همه رو راضی نگه داره
در اخرم اینکه هواداران علی اصحابی گل اشتیاق پیدا نکردن تازه متوجه شدن که سیستم رای برا البوم فعاله همین
موسیقی ما خواهشا تایید کن
یا حق

151.245.14.235
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 13:32
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

شما اجازه بده آلبوم چاووشی و یزدانی پخش بشه بعد در مورد اینکه این آلبوم ها باید با چه آلبومی رقابت کنن صحبت میکنیم... ما امیدواریم چند تا رقیب خوب پیدا بشه
هوادارای دیره شوق رای دادن پیدا نکردن فقط یه عده از هواداران علی اصحابی با این سایت آشنایی نداشتن و بعد از اعلام این خبر در پیج رسمی علی اصحابی تعداد رای ها بیشتر شد. در ضمن هنوز برخی از هواداران خبر ندارن و به محض اطلاع رسانی در سایت رسمی تعداد این رای ها بیشتر هم خواهد شد.

46.224.180.174
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 13:42
امیرحسین فخری

تازه علی جون هنوز یه ماهم نشده 7،8 روز دیگه مونده یه ماه بشه تا اون موقع 1500 تا رو شاخشه

2.178.69.77
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 11:50

موسیقی ما چرا نظرات منو تایید نمیکنی؟

سه شنبه 11 شهریور 1393 - 14:51

سلام.وقتی بعضی از نظراتو میخونم واقعا به این پی میبرم که ما ها هنوز یاد نگرفتیم (رقابته رفاقتانه) داشته باشیم.من یکی از طرفدارای واقعی اقای چاوشی هستم واز خیلی وقت پیش اهنگ های اقای اصحابی رو گوش میدم و دوستش دارم. دوست عزیزی که میگی صدای اقای چاوشی افکته چرا نمیگی خواننده مورد علاقت با همین افکت ها صدایی خاص تر از چاوشی درست کنه؟ اولا که افکت نیست دوما که افکت نیست سوما اگه افکت باشه که نیست بازم چاوشی با همین افکت ها هرسال البوماش جزو بهترین البوما بوده وجایزه برده سال 92 بااینکه البوم نداد قطعه (دوست داشتم) هم از نگاه کاربران و هم از نگاه کارشناسان بهترین قطعه(تک اهنگ) شد ضمنا از نگاه کارشناسان قطعه(همسایه) با یک رای کمتر نسبت به اهنگ (لیلا اقای فلاحی)سومین تک ترک سال شد.........هرچند که اقای چاوشی چندین بار گفته که بنا به دلایلی خاص این نظرسنجی هارو دوست نداره.........

سه شنبه 11 شهریور 1393 - 23:51
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

دوست عزیز من به شخصه این رو قبول ندارم که صدای چاووشی کلا افکت باشه و با این نظر کاملا مخالفم اما وقتی آقا محسن یه اجرای زنده نداشته توو تلوزیون و یه کنسرت برگزار نمیکنه این شک و تردید رو به وجود میاره... باید به دوستان حق بدیم که این ماجرا شک داشته باشن.

اما در جواب این حرفتون (( دوست عزیزی که میگی صدای اقای چاوشی افکته چرا نمیگی خواننده مورد علاقت با همین افکت ها صدایی خاص تر از چاوشی درست کنه )) باید بگم علی اصحابی تونسته بدون افکت صدایی بسیار خاص تر از صدای چاووشی داشته باشه تا جایی که هیچ صدایی شبیه به صدای علی اصحابی پیدا نمیشه اما صداهای شبیه به چاووشی کم نیستن.

65.49.68.192
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 14:56

سلام
اونهایی که میگن علی نمی دونه داپ استپ یعنی چی برن اهنگ شب شده رو دانلود کننن که علی با اشکان جوینده اولین داپ استپ ایران رو 2 سال پیش زد بعد بیان نظر بدن که علی می دونه یا نه با تشکر موسیقی ما

سه شنبه 11 شهریور 1393 - 16:08

این آلبوم بهترین آلبوم یه سال اخیر بود چندتا از ترک های این آلبوم در حد بین المللی بودن که این نشانگر پیشرفت موسیقیه ماست

کاش آلبوم سامان جلیلی هم در این حد بود ... حیف شد که از تنظیم های الکترونیک بیشتر استفاده نشد

منم مثل علی تنظیم های الکترونیک خیلی دوس دارم که از کارهای الکترونیک ترک این همه خوشبختی فوق العاده عــــالـــــی بود
و ترک فانوس که نسبتاً آکوستیک بود ، بسیار زیبا کار شده بود.
بقیه هم زیبا بودن

سه شنبه 11 شهریور 1393 - 16:59

اون کسی که بعد از گذشت یک ماه هنوز به سایت موسیقی ماسر نزده دیگه هوادار حساب نمیشه
من روزی ده بار میام تو این سایت نظرات و میخونم و اما رای ها رو نگاه میکنم انصافا خیلی عالی رای داره بالا میره
شما برو اون اجرای زنده خاکستر رو دانلود کن گوش کن متوجه میشی که افکته یا واقعی با گوشی ضبط شده
در ضمن یکی از دلایل کنسرت نذاشتن به این خاطره که خودش میگه هنوز وقتش نشده کلا ادمی نیست که تو جمع حاضر بشه چه برسه به تلویزیون سال 91 تو جشن موسیقی ما بیشترین جایزه رو گرفت اما خودش نبود فقط یک نامه فرستاده بود همه جوایزشم مسعود دهقان به جاش تحویل گرفت دقیقا به همین علت لقبش شده اقای خاص و بهروز صفاریان هم بهش میگه غایب بی دلیل
اقایون محترم منم هوادار خواننده های معروف ایرانم یکیش علی اصحابیه پس اینجوری با من برخورد نکنید لطفا
چهارشنبه البوم مهدی احمد وند میاد
احتمال زیاد این هفته یا هفته اینده البوم بابک جهانبخش منتشر میشه
هفته اول مهر البوم چاووشی و بعد از چاوشی مازیار فلاحی و بعد محرم صفر هم رضا یزدانی البوم میدن
اوج رای زمستان خواهد بود باید دید اونموقع چی میشه
راستی کی گفته به شما البوم دیره به دلم نچسبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

سه شنبه 11 شهریور 1393 - 21:29
علی سپهرطبری

علی جان کسی که به این سایت سر نزنه اسمش هوادار نیست؟؟؟
داداشه گلم اگه هوادار به خواننده محبوبش تو سایت رسمیش سر نزنه بهش باید گفت هوادار نما
به نظراته قبایت تو قسمت البوم و پرتگاه توجه کن داداش

151.245.14.235
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 21:38
علی سپهرطبری

داداشه گلم ما به محسن چاوشی کاری نداریم این بعضی از هوادار نما چاوشی میان نظراتی میذارن که باعث دلخوری ما میشه
ما هوادارن علی اصحابی هستیم پس طبیعتا احساس داریم به علی هرکی به علی چپ نگاه با ما هوادارا طرفه همینطور که شما دوست ندارید به محسن خان توهین بشه
از اینجا از داداشایه عزیزم (ساسان امیر حسین هومن امیر . حسین آیدین محمد مهرداد و بقیه میخوام دیگه هیچ بحثی سر اقای چاووشی نکنن علی با محسن رابطه حسنه دار)
از طرفدارایه واقعی چاوشی معذرت خواهی میکنم اگه بد حرف زده شد

151.245.14.235
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 23:57
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

عزیز من! وقتی اطلاع رسانی نشده بود چطوری به سایت موسیقی ما سر بزنن؟ یه عده از هواداران علی اصحابی کلا با این سایت آشنا نبودن و نمیدونستن که معتبرترین نظرسنجی ایران رو این سایت انجام میده و بعد از اطلاع رسانی این موضوع به این سایت سر زدن و رای هاشونو دادن. اینو در نظر بگیر که بعد از گذشت 5 روز از انتشار رسمی آلبوم دیره واسه این آلبوم نظر سنجی گذاشتن و اگه همون روز اول نظر سنجی راه اندازی میشد وضعیت فرق میکرد...
ما بی صبرانه منتظریم آلبوم های این عزیزان که نام بردی هم بیاد تا شاهد آلبوم های خوب دیگه ای هم باشیم... ما که بخیل نیستیم امیدواریم این آلبوما هرچه زودتر بیاد تا حداقل یه رقیب سرسخت هم داشته باشیم

65.49.68.192
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 18:10

شما فکر میکنید تو ایران یک خواننده تو ایران چرا کنسرت میزاره؟ فقط به خاطر درامد تازه بیشتر کنسرت ها هم بی دلیل لغو میشه
بعد از اون شما میگی چاوشی چرا کنسرت نمیزاره منم میگم چاوشی نیازی به کنسرت نداره وقتی به اندازه کافی هوادار داره و نیازی به کنسرت نداره در ضمن وقتی کلی زحمت میکشی واسه کنسرت یا لغوش میکنن یا به زور میخوان اونجوری بخونی که خودشون میخوان اون کنسرت دو زار نمیارزه تو ایران بهترین کنسرتا کنسرتای سنتیه که خیلی خوب و با دردسر کمتر اجرا میشه
شما میتونی بگی چرا اصحابی قطعاتش رو خودش تنظیم نمیکنه؟
برای چاوشی همین بسه که یکی از بهترین خواننده و اهنگساز و تنظیم کننده های ایرانه

سه شنبه 11 شهریور 1393 - 21:32
علی سپهرطبری

چ ربطی داره به تنظیم نکردن
اگه تنظیم نمیکنه چون حرفه اون رو نداره به گفته خودش
افرین همه ما اینو قبول داریم که محسن چاوشی یکی از بهترین خواننده و آهنگسازه تنها تفاوت محسن خان چاووشی با علی اصحابی همینه
علی اصحابی بهترینه ولی محسن چاوشی یک از بهترین هاست
لطفا تایید شود

151.245.14.235
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 00:00
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

الان شما خودتون با این حرف قانع شدین ؟ (( شما میگی چاوشی چرا کنسرت نمیزاره منم میگم چاوشی نیازی به کنسرت نداره وقتی به اندازه کافی هوادار داره و نیازی به کنسرت نداره ))

65.49.68.192
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 01:14
امیرحسین فخری

آقای رباطجزی با کی کار داری؟ وات د فاز برادر؟ اول اومدی در مورد کنسرت نذاشتن چاوشی حرف زدی و دلیلای بی منطق و نا مربوط آوردی و واسه این که قضیه رو بپیچونه اومده بحث تنظیم رو مطرح کرده. آقا تنظیم نداشتن علی چه ربطی به کنسرت نذاشتن محسن چاوشی داره؟؟؟!!! در ضمن الان خیلی از بهترین خواننده های دنیا هستن که تا حالا یه کار رو هم خودشون تنظیم نکردن. اصلن تو همین ایران خیلی از خواننده های معروف هستن که تنظیمی ندارن.
ممنون موسیقی ما لطفا تایید کنید

2.178.83.118
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 06:16
حسن عاشق چاوشی

علی رباطجزی عزیز محسن چاوشی مولفه و با مولف ها باید مقایسه بشه ن ...
سطح محسن رو پایین نیار

95.38.180.107
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 06:21
حسن عاشق چاوشی

و یکی از فواید مولف بودن اینِ که خواننده دیگه نمیاد بگه :
((یک روز به او گفتم زمانی که دیگر همکاری مشترک با هم نداشته باشیم من هم از موسیقی خداحافظی می کنم.))
خب اگه طرف مولف نباشه حق داره از این حرف ها هم بزنه و ایرادی بهش وارد نیست. و بسیار حرف سنجیده ای زده...

95.38.180.107
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 16:14
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

مورد داشتیم طرف میخواسته کنسرت نذاشتن خواننده معروفش رو توجیه کنه گفته (( چاوشی نیازی به کنسرت نداره وقتی به اندازه کافی هوادار داره و نیازی به کنسرت نداره ))
باور کنید دروغ نمیگم! واقعا این حرف رو زده!
تازه در ادامه صحبت های گهربارشون, خاطرنشان کردند که چون چاووشی تنظیم کننده هم هست کنسرت برگزار نمیکنه!

46.225.14.40
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 17:33
امیرحسین فخری

آقای عاشق چاوشی با احترام زیاد به محسن چاوشی اگه ایشون ترانه های حسین صفا و امیر ارجینی رو نداشتن فک می کنی الان تو این سطحی که هستن بودن.؟؟ اون وقت شما چاوشی رو مولف می دونین؟؟؟!!! اگه میشه دلیل خودتونو برای این حرف بگین. ایشون تو چه قسمتی مولف بودن؟

2.178.100.69
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 17:49
علی سپهرطبری

بله باید با مولفه هایی همچون علی لهراسبی و شهرام شکوهی و مهدی مقدم مقایسه بشه
چون ما هیچوقت دنبال مقایسه نیستم و اصلا به شما و محسن چاوشی عزیز کاری نداریم
این دوستان شما بودن که خودشون انداختن وسط و هی محسن چاوشی کردن و گر نه اینجا نه به محسن خان چاوشی ربط داره نه به شماها
یا حق

151.245.14.235
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 22:30
حسن عاشق چاوشی

درمورد اینکه اگه اونا نبودن محسن هم ب اینجا نمی رسید با ی خنده ملیح ازش میگذریم
مولفه یعنی تمام ملودی هاش ماله خودشه و تنظیم کننده بسیاری از کاراشه
و الان بدون تعصب بهترین تنظیم کننده بین خواننده هاست
و همین کوشان حداد ک علی اصحابی میگه اگه نباشه منم وجود خارجی ندارم و از این حرفا
در البوم های محسن آس ترین کارهاشو رو میکنه.. چرا ؟ چون چاوشی مولفه و سخت گیر و
تنظیم کننده قوی ایه و اینجوری نیست هر کاری بخاد انجام بده و بعد تحویل محسن بده و
محسن هم قبول کنه... ولی کوشان در همکاری با بعضی خواننده هاچون میدونه هر کاری هم بکنه طرف این کاره نیست ک بخاد بهش گیر اساسی بده واسه همین کاراییش پایین تر میاد ... البته کار ضعیفش ک کمه ولی خب کاراییش به همین دلیل پایین میاد

95.38.182.128
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 00:32
امیرحسین فخری

به به پس جایگاهی که الان محسن چاوشی داره هیچ ربطی به ترانه هاش و ترانه سراهاش نداره و خود چاوشی هم ترانه های زیادی میگه که خیلی هم قویه و از 10تا ترانه یه دونه هم از دوستان دیگر انتخاب می کنه. پس واقعن مولفه... در ادامه ی سخنان گهربارشون آقای عاشق فرمودن که بدون هیچ تعصبی آقای چاوشی در بین خواننده ها بهترین تنظیم کننده هستن. پس شادمهر و سیروان و امین حبیبی و میلاد ترابی و مهدی احمدوند و علی عبدالمالکی دیگه فاتحشون خوندس!!!!

5.239.66.116
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 00:54
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

(( و الان بدون تعصب بهترین تنظیم کننده بین خواننده هاست )) من از سیروان خسروی خواهش میکنم خودکشی نکنه!!!
بهترین تنظیم های کوشان واسه چاووشی بوده آره؟ یه کار خیلی خوب که محسن با کوشان انجام داده رو بگو ببینم ما شنیدیم یا نه... اینو همه میدونن اوج درخشش کوشان حداد رو با علی اصحابی میشه دیده نمونش آهنگ های میشد که و دیره... بعد از علی اصحابی, بهترین همکاری ها رو بابک جهانبخش با کوشان حداد داشته و بعد از اون میشه گفت چاووشی...

46.224.171.79
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 05:26
حسن عاشق چاوشی

امیرحسین من خواننده های داخلی رو گفتم که شامل شادمهر نمیشه
دوما سیروان صرفا موزیسین خوبیه و خیلی هم خوبه و ب واسطه همین تواناییش و مولف بودنش داره میخونه
و بقول رضا صادقی من سیروان رو خواننده نمیدونم... البته همه چی صدا نیست...
بقیه رو هم ک گفتی بیشتر ب شوخی اخر شبی شبیهِ تا وقعیت... شاید محسن یگانه تا حدودی توی تنظیم بهش نزدیک بتونه بشه
درمورد ترانه .. ترانه هم جزیی از کاره ... اخه جوک جالبی گفتی منظورت اینه که محسن مدیونه حسین و امیره
نخیر عزیزم اونا اگه جایگاهی دارن مدیون محسنن...اگه موزیسین خوبی باشی با همه ترانه سرا های درجه یک میتونی کار کنی که حسین و امیر هم جز درجه یک ها محسوب میشن
----------------------
اما ساسان
درمورد سیروان توضیح دادم و نمیگم محسن از سیروان بهتره تو تنظیم اقای خوش نمک
پسر گلم این همه هایی ک میگی منو کشته خیلی باحالی تو ...
ی کار قطار می ارزه ب کل زندگی هنری این اقا خوش صدا
بیخیال بابا

95.38.182.128
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 11:56
قیماخ

اینکه کوشان بهترین کاراشو برای چاووشی انجام داده شکی توش نیست. نه من بلکه خودش اینو میگه!!

قطار محسن چاووشی فراتر از موسیقی ایران بود و کوشان حداد هنوز هم که هنوزه نتونسته روش قطعه ای بیاره و خودش گفته بهترین کارمه. خیلیا اسم سبکشم بلد نیستن!! حریص و ستمگر در دو ورژن میتونن در سطح تنظیم دیره باشن که البته ملودی و شعر سرتری دارن.
منتها هاوس و ترنس نبودن که توی پارتی ها پلی بشن!! اسلو بودن(بجز هاوس ستمگر). تنظیم قطار کوشان حداد رو ایران به خودش ندیده.

65.49.2.178
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 19:17
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

سیروان رو شما خواننده به حساب نمیارید اما مرتضی پاشایی چی؟ مرتضی پاشایی تنظیم های بهتری داره یا محسن چاووشی؟ یه چیزی گفتی الان خودتم نمیدونی چجوری باید ماس مالی کنی حرفتو...

عزیزم چرا فکر میکنی با این حرفا ( ی کار قطار می ارزه به کل زندگی هنری این آقای خوش صدا ) میتونی ارزش کار چاووشی رو بالا ببری و هنر علی اصحابی رو زیر سوال ببری؟ اگه اینطوریه منم میتونم بگم 5 ثانیه از آهنگ میشد که می ارزه به تمام آهنگ های چاووشی... نه! به این نمیگن بحث منطقی...
در مورد لقب خواننده خوش صدا که مثلا با لحن مسخره به علی اصحابی میگی باید بگم صدای علی اصحابی هرچی باشه بهتر از صدای چاووشی هستش... هرکی صداشو بم کنه میشه محسن چاووشی! همین الان شما امتحان کن مثل آهنگ غلط کردم رو بخون اما صداتو بنداز ته گلو! الان شما یه محسن چاووشی جدید هستی! همون طور که وقتی محمد یاوری ظهور کرد هر آهنگی میخوند به اسم محسن چاووشی پخش میشد... اما از سال 84 تا الان هیچ صدایی پیدا نشده که کوچکترین شباهتی به صدای علی اصحابی داشته باشه این نشون میده کی خوش صدا هستش و صداش خاصه و کی با افکت کاراشو بیرون میده.
شما هر وقت مطمئن شدی این آهنگ هایی که به نام چاووشی پخش میشه رو خودش خونده بیا به بحث ادامه میدیم... کسی که تا حالا یه برنامه زنده نداشته و یه کنسرت نداشته نمیشه بهش گفت خواننده

46.224.76.129
جمعه 14 شهریور 1393 - 01:01
حسن عاشق چاوشی

من چه مسات مالی ای کردم پسر جون؟؟؟؟؟
حرف زدم پای حرفمم هستم..
مرتضی پاشایی تنظیم هاش بهتر از محسن چاوشیِ میباشهههه ؟؟؟؟؟
باشه فک کن میباشهههه :))
عزیزم تو هم نظرتو بگو منم نظرمو گفتم و صد درصد روحرفم وایسادم بقیه میتونن قضاوت کنن...
البته اگه جایی بفهمم اشتباه کردم می پذیرم به راحتی...
------------
اما بحث صدا خب من از شما خواهش میکنم صداتو بم کن و از این حرفا و ی رقیب سر سخت بشو واسه محسن :))
عزیزم چاوشی مقلد زیاد داره ولی چرا یک صدم موفقیتشو نتونستن بدست بیارن؟؟؟
ن عزیزم از این خبرا نیست که طرف با تقلید به جایی برسه اگه میشه شما اینکارو بکن
طبق گفتت خیلی راحته دیگه صداتو بنداز تو گلوتو رقابت کن :)
------
اما درمورد افکت
اگه صداش افکته چرا هیچکی نتونسته با این افکت موفقیت محسن رو بدست بیاره؟؟
محسن ترک زنده خونده و موجودِ
و وقتی محسن یگانه و مهدی یراحی و خیلی های دیگه میگن محسن صدای خودشه دیگه حرفی باقی نمیمونه
البته برای ذهن های مریض قضیه فرق میکنه

95.38.183.86
جمعه 14 شهریور 1393 - 14:28
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

نه! از نظر شما سیروان تنظیم کننده خوبیه اما اصلا خواننده نیست! مرتضی پاشایی هم تنظیم کننده خوبی نیست و فقط خواننده خوبیه! فقط و فقط محسن چاووشی هستش که استاد تمامی زمینه هاست...

65.49.68.173
جمعه 14 شهریور 1393 - 18:10
حسن عاشق چاوشی

مرتضی پاشایی نگفتم ضعیفه میگم خیلی فاصله داره با محسن
باز محسن یگانه رو تو تنظیم مثال می زدی ی چیزی
من همچین ادعایی نکردم که محسن استادِ کل زمینه هاست

95.38.170.152
شنبه 15 شهریور 1393 - 16:56
امیرحسین فخری

ولی آقای عاشق چاوشی وجدانتو بذار وسط و قبول کن که اینی که گفتی که بهترین تنظیم کنندس خیلی دور از انصافه. شادمهر و سیروان و میلاد که بهترین تنظیم کننده های خواننده هستن بقیشونم که گفتی در حد شوخی نصفه شبی بود مطمئن باش از هر آدم با سواد موسیقی بپرسی میگن بهتر از چاوشیه. در ضمن گفتی چرا بقیه مثل چاوشی نشدن؛ با تمام احترام به چاوشی و اینکه من واقعن بعضی آهنگاشو خیلی دوس دارم و باهاشون خاطره دارم و با این حال میگم چاوشی سهم زیادی از موفقیتش تا الان رو مدیون حسین صفا و امیر ارجینیه، چیزی که خود محسن هم اینو بیان کرده

5.239.115.5
شنبه 15 شهریور 1393 - 18:11
حسن عاشق چاوشی

عزیزم چشماتو میتونی باز کنی ببینی من چی نوشتم در ادامش
اولا خواننده های داخلی بعد هم گفتم سروان رو خواننده نمیدونم
پس بحث این دو عزیز نیست در حرف های من
میلاد ترابی؟؟؟؟؟؟؟ دم دستی و بازاری ترین کارارو داره ارائه میده
و تو تنظیم کننده های صرف هم درجه 2 یا 3 محسوب میشه

اره اونایی که گفتی غول تنظیمن اصلا
بازم میگم اگه اونا جایگاهی دارن ب وسیله محسن هست که همین امیر ارجینی توسط ی بنده خدایی معرفی شد ب محسن که بعد به جرگه ترانه سرایی پیوست وگرنه اصلا ترانه سرا نمیخواست بشه .. خودش اینو گفت

95.38.170.244
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 20:57

«کوشان حداد» در تنظیم های الکترونیک حرف اول را می زند. یک روز به او گفتم زمانی که دیگر همکاری مشترک با هم داشته باشیم من هم از موسیقی خداحافظی می کنم.

:|
زمانی که همکاری مشترک داشته باشیم از موسیقی خداحافطی میکنم؟؟؟
حرف دیگه ای ندارم

سه شنبه 11 شهریور 1393 - 21:39
علی سپهرطبری

خب این کجاش بد بود؟؟
چرا دوست داری نیمه خالی رو ببینی؟؟؟

151.245.14.235
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 22:10
عاشق علی اصحابی

اشتباه چاپیه.یعنی واقعا خودت نفهمیدی؟؟؟؟؟؟

151.232.212.189
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 23:58
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

اشتباه تایپی بوده شما ببخشید. مرسی بابت دقت نظرتون

65.49.68.192
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 08:49

واقعا خودتونو زدین به اون راه
خود شما ها چجوری فهمیدین البوم دیره برای نظر سنجی تو سایت قرار گرفته
سایت همیشه بازه اما بعضی اخبارش دیر میاد اونی که دنبال نظر دادن باشه روزی یک بار به این سایت سر میزنه تا بتونه نظر بده
شما بخیل نیستین ولی متاسفانه فکر میکنید من بخیلم تو هر پست که نظر میدم سریع میاید دخالت میکنید
من نظرم رو میگم شما هم نظرتون رو بگید با نظرات بقیه هم کاری نداشته باشید لطفا
انقد به پروپای بقیه پیچیدید که مدیر سایت نظراتونو تایید نمیکنه باید ازش خواهش کنید تا تایید کنه
در ضمن همه خواننده ها باید خوشحال باشن که ازشون انتقاد بشه چون بهشون کمک میشه تا پیشرفت کنن و کاراشون رو بهتر و با کیفیت تر تحویل بدن
محسن کنسرت نمیزاره چون داره کاراشو خودش انجام میده میخونه اهنگ میسازه و بهترین تنظیم رو انجام میده تا به هواداراش بهترین اهنگ رو تحویل بده
دلیل دیگش هم اینه که الان با این همه شهرت که داره بازم راحت توخیابونا راه میره دلش نمیخواد این راحتی ازش گرفته بشه...

چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 16:19
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آقا جان من میگم هوادارا اصلا با سایت موزیک ما آشنا نبودن حتی نمیدونستن سایتی به این نام وجود داره شما دوباره حرف خودتو میزنی!
یه خواهش ازت دارم... لطفا دیگه دلیل های قانع کننده واسه عدم برگزاری کنسرت چاووشی نیار باشه؟ متشکرم
اینم جدید ترین توجیه این دوستمون (( محسن کنسرت نمیزاره چون داره کاراشو خودش انجام میده میخونه اهنگ میسازه و بهترین تنظیم رو انجام میده تا به هواداراش بهترین اهنگ رو تحویل بده )) فکر کنم بقیه خواننده ها اینکارا رو نمیکنن! فقط محسن چاووشی خودش کارهای خودش رو انجام میده!
شاید چاووشی بنده خدا خودش دلیل قانع کننده تری واسه کنسرت نذاشتن داشته باشه شما با این توجیه ها فقط ما رو میخندونید...

46.225.14.40
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 17:46
علی سپهرطبری

حرفت کلا حرفه دیگتو نقض میکنه
میگی محسنو همه میشناسن و اهنگشو گوش میکنن و هواداراش خیلی خیلی زیاده قبئل
ولی هواداری که ندونه محسن چاوشی چه قیافه ای داره هوادار نیست
در ضمن تو یادت باشه تو قسمت البوم هی اومدی و نقد مغرضانه کردی
به عنواین چون خشکشویی مدرن و شماره تلفن و رباطجزی و ....
بعدش اومدی گفتی کارگرایه من بودن و نظر دادن اونوقت ببخشید چرا کارگراتون فقط تا قبل از اینکه دسته شما رو بشه کامنت میذاشتن؟؟؟
بابا تروخدا حرف نزن

151.245.14.235
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 17:52
علی سپهرطبری

بچه ها ببین چ خوب این اقا خودشو نقض میکنه
این کامنته چندتا بالاتر اقا رباطجزی بود((اون کسی که بعد از گذشت یک ماه هنوز به سایت موسیقی ماسر نزده دیگه هوادار حساب نمیشه
من روزی ده بار میام تو این سایت نظرات و میخونم ))
حالا شما برید تو قسمت البوم من و ما ببینید محسن چاوشی عزیز چندتا رای داره؟؟؟

با این تفاوت که دیره بعد از5روز واسه رای دادن گذاشتن و البوم من وما همون روز گذاشتن

من دیگه حرفی ندارم

151.245.14.235
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 22:38
حسن عاشق چاوشی

عزیزم مطلبو نگرفتی .. هوادارای محسن میدونن محسن چ شکلیه و قیافشو میشناسن
و این مخاطب عامه ک کلی اهنگای چاوشی رو شنیده ولی شاید تو خیابون محسنو ببینه نشناسه
و همین باعث میشه که به قول دوستمون راحت تو خیابونا راه بره!
بحث بین مخاطب عام و طرفداراش رو قاطی نکن با هم...
بعد شما دقیقا کجارو میگی ک محسن چند تا رای داره؟؟؟

95.38.182.128
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 16:51
علی سپهرطبری

دوست عزیز اهنگ محسن چاوشی تو البوم من و ما
خیلی واضح گفتم

151.245.6.190
جمعه 14 شهریور 1393 - 01:18
حسن عاشق چاوشی

من نمیدونم چرا بعضی از طرفدارای اصحابی تک اهنگ رو با البوم مقایسه میکنن؟؟ ای خدااااااااااا
تازه الان مشخص نمیشه که چقد رای داره ؟ باید البومای دیگه بیاد بعد مشخص میشه

95.38.183.86
جمعه 14 شهریور 1393 - 13:52
علی سپهرطبری

عزیزه دل اگه خواننده ای محبوب باشه و هوادار زیادی داشته باشه تا اسمی ازش برده میشه سریع میاد
یا وقتی که جایی برا رای گیری هست سریع میاد و رای میده البوم دیره بعد از گذشت 5 روز فعال شد واس رای دادن همین دوستانه شما اومد و گفت چرا بعد از 12 روز فلان قدر رای داره دیدید که با یک تبلیغات محدود 1100 نفر رای دادن ظرف مدت 14 روز
بهتر نیست که باهم دوست باشیم و کمک کنیم به موسیقی ایران؟؟
مثلا شما توهین کنید به علی ♥ ما و ما توهین کنیم به محسن چاوشی عزیز آیا اینا تو بهبود موسیقی ایران کمکی میکنه؟؟؟
حسین جون داداش بیا و این حرفا رو بذاریم کنار تا اون کسی که داره بین هوادارن تو خواننده محبوب و مردمی کشور عزیزمون ایران تفرقه ایجاد میکنه این ارزو رو باخودش ببره
ایشاا... محسن خان البومی بده توپ مثه علی جون ما بترکونه . . .
به افتخار محسن اقای خاص ♥ وعلی حنجره طلا ♥♥♥

151.245.26.131
جمعه 14 شهریور 1393 - 18:17
حسن عاشق چاوشی

عزیزم اسمم حسنِ :)
حالا که نمیشه گفت چه البومی خوبه و اینا ... اخر سال ک همه رای ها جمع شد میشه مقایسه کرد
بعدشم من اصلا قصد ورود به این بحث ها رو نداشتم
و اومدم نظرمو گفتم که این البوم ضعیفه و کم ستاره میدم بهش
به البوم سامان هم 2 تا ستاره دادم و مثلا به البوم شخصی 5 تا ستاره دادم
و اصلا اینجوری نیست از روی دشمنی بیام کم ستاره بدم
اصلا چه دشمنی؟؟؟؟؟
ولی رفیقتون اقا ساسان بعد این نظرم اومد کنایه زد و گفت نمیدونم باید کلی بشینی
کم ستاره بدی تا این ستاره ها خاموش بشه و کم بشه
واین باعث شد بحث به وجود بیاد
وگرنه من قصد بحث بی مورد در پیج علی رو نداشتم

95.38.170.152
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 11:45

متطق علی آقا رباطجزی ذر مورد کنسرت نذاشتن محسن چاوشی

شما فکر میکنید تو ایران یک خواننده تو ایران چرا کنسرت میزاره؟ فقط به خاطر درامد تازه بیشتر کنسرت ها هم بی دلیل لغو میشه
بعد از اون شما میگی چاوشی چرا کنسرت نمیزاره منم میگم چاوشی نیازی به کنسرت نداره وقتی به اندازه کافی هوادار داره و نیازی به کنسرت نداره در ضمن وقتی کلی زحمت میکشی واسه کنسرت یا لغوش میکنن یا به زور میخوان اونجوری بخونی که خودشون میخوان اون کنسرت دو زار نمیارزه تو ایران بهترین کنسرتا کنسرتای سنتیه که خیلی خوب و با دردسر کمتر اجرا میشه
شما میتونی بگی چرا اصحابی قطعاتش رو خودش تنظیم نمیکنه؟

فقط به جمله اخر توجه کنید
برادر من ندادن کنسرت چ ربطی به تنظیم نکردن اهنگ داره هخهخهخهخ

من دیگه حرفی ندارم !!!!!

چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 15:44
محسن چاوشی - ابراهیم

ربطش اینه که بعضی خواننده ها یه کارایی رو انجام میدن بعضیا نه
دوم اینکه چاوشی وقتش رو روی تنظیم بهتر قطعاتش میزاره در نتیجه وقتی برای کنسرت نداره
اما علی اصحابی رو ملودی و اهنگسازی کار میکنه بقیه کارا رو دوستانش انجام میدن پس وقت برای کنسرت داره
رضا یزدانی هم اهنگ تنظیم میکنه و لی چون کنسرت داره بیشتر اهنگاش رو میده بقیه تنظیم کنن
تنظیم اهنگ وقت زیادی میبره برای همین فرصت برای تمرین کنسرت نمیمونه
حالا ربطش رو متوجه شدی عزیزم
برو تو سایت چاوشی نیوز مصاحبه جدیدشو بخون تا دقیق متوجه شی چرا کنسرت نمیزاره
گرچه تو فقط میخوای با من علکی یکه به دو کنی اصلا هم دلت نمیخواد بفهمی چی به چیه قضیه

5.239.122.196
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 16:33
علیرضا مجیدی

این همون آقایی که با یه آی پی میاد.تو صفحه ی مربوط به آلبوم دیره نظرش هست.این آقا میگه همکارای من هرکدوم نظر خودشونو میدن بعد خودش حرفشو تکذیب میکنه.(همش تو همون صفحه هست)
یه جا میگه آلبوم دیره افتضاحه یه جا میگه من طرفدارشم،کی گفته آلبوم دیره به دلم نچسبید.همینجام گفته.
>> دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــتـــــــــــــــان عــــــزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــز جواب آقای رباطجزی و همکاراشونو (چون با یه آی پی میان معلوم نیست کی به کیه) رو ندین.>>خواهشا یه بار برین نظراتشو بخونین متوجه میشید قصدشون چیه.

2.191.22.165
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 00:20
امیرحسین فخری

آهان بله! پس معلوم شد جناب آقای چاوشی چرا کنسرت نمیذاره. آقای چاوشی چون آهنگاشونو خودشون تنظیم می کنن و تنظیم هم کار خیلی سختیه و فقط از دست ایشون بر میاد دیگه وقت هیچ کاری رو ندارن حالا چه برسه به تمرین و کنسرت! اصلن کنسرت چیه آقا جون. یه چیز بی خودیه وقتی آدم هوادار زیاد داشته باشه و آهنگاشو خودش تنظیم کنه که دیگه کنسرت لازم نیس. !! به جای اینکه بریم کنسرت میریم سمت جنگل میریم سمت دریا یه آتیش خوشگلم درست می کنیم و دور هم یه آهنگی هم می خونیم و خوش می گذرونیم و همون جا می مونیم و با بی خیالی نسبت به هوادارامون می شینیم تو قایق و رو موجای دریا می خندیم تا دنیا بهمون بخنده.
در ضمن سیروان خسروی و مرتضی پاشایی و امین حبیبی و ... هم حتمن دوپینگ می کنن و میان و هم تنظیم می کنن و هم کنسرت برگزار می کنن. آقایون ارشاد یادتون باشه از این به بعد یه تست دوپینگم قبل از کنسرتا از خواننده ها بگیرین ....

5.239.66.116
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 01:04
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آقای رباطجزی والا صحبت هایی که می کنید شاید قانع کننده باشه اما من یکی رو قانع نکرد...
به جز محسن چاووشی هیچ خواننده ای در دنیا وجود نداره که بعد از 15 سال فعالیت حرفه ای و بعد از 5-6 تا آلبوم رسمی حتی 1 کنسرت هم برگزار نکرده باشه... به نظر من بهتره که آقای چاووشی به جای اینکه تمام وقتش رو تمرکز کنه رو تنظیم قطعاتش 50% تمرکزش رو روی کنسرت بذاره و یه کم به هوادارانش احترام بذاره بالاخره هوادارا هم دوس دارن اجرای زنده و کنسرت خواننده محبوبشون رو ببینن.

به نظر من این بحث داره زیادی کش پیدا میکنه این مطلب مربوط به حنجره طلا هستش و الان شما بیشتر بحثتون در مورد چاووشی هستش.... اگه نظری در مورد صحبتهای علی اصحابی دارید بفرمایید وگرنه لطفا این بحث های بی نتیجه رو تموم کنید.

46.224.171.79
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 04:54
حسن عاشق چاوشی

اتفاقا محسن چاوشی داره ب شنونده ها و طرفداراش احترام میزاره ک ب جای اینکه ب فکر منافع مالیش باشه وقتشو ب تحقیق و مززالعه و کارکردن رو موزیکاش میزاره و کار فاخر عرضه میکنه
و به کسی هم ربطی نداره که محسن کی میخاد کنسرت بزاره تو یه مسئله خونوادگی دخالت نمیکنن
مهم ماطرفداراشیم ک ازش راضی هستیم

95.38.182.128
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 13:04
علی سپهرطبری

اقای حسین چاوشی اگه به حرفه شما باشه پس به شماها مذبوط نمیشه که علی اصحابی چی خوند و چی کار میکنه این یک موضوعه درون خانوادگی عزیز

65.49.68.178
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 18:30
حسن عاشق چاوشی

این با اون فرق داره
من واسه این گفتم این مسئله خانوادگی چون ساسان خان این جمله رو گفت :
((یه کم به هوادارانش احترام بذاره بالاخره هوادارا هم دوس دارن اجرای زنده و کنسرت خواننده محبوبشون رو ببینن.))
ایشون نمیتونه جای ما هوادارا تصمیم گیری کنه
ما چاوشیستا و قطع ب یقین بهت میگم 90 درصد چاوشیستا این رویه محسن رو بیشتر میپسندن تا اونجوری ک این اقا میگه...

95.38.183.86
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 18:43
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آهنگ های فاخر!!!
آهنگ های محسن چاووشی واقعا فاخر هستن به خصوص آهنگ دیگه دوسم نداره!!!
استاد چاووشی (!) استاد سبک راک!!!

46.224.76.129
جمعه 14 شهریور 1393 - 01:05
حسن عاشق چاوشی

این اهنگی که گفتی ضعف شعر داره من مث تو نیستم فقط به به و چه چه کنم
ولی ملودی و تنظیم خوبی داره
همین اهنگ از نصف اهنگای البوم جدید این اقای خوش صدا سرتره (ملودی و تنظیمش)

95.38.183.86
جمعه 14 شهریور 1393 - 03:20
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

((ما چاوشیستا و قطع ب یقین بهت میگم 90 درصد چاوشیستا این رویه محسن رو بیشتر میپسندن تا اونجوری ک این اقا میگه..))
یه سوال دارم لطفا بدون تعصب و بدون توجه به این بحثا جواب بده واسم مهم هستش.
شما واقعا دوست ندارید محسن چاووشی کنسرت برگزار کنه و شما اجرای زنده محسن چاووشی رو ببینی؟

46.225.38.133
جمعه 14 شهریور 1393 - 10:29
amir kanani

رباطجزی چرا اینقدر سنگ یزدانی رو به سینه میزنی من تا چند ماه پیش نمیشناختمش خواننده وقتی محبوبه که همه بشناسنش مث اصحابی هر جا اسمی ازش ببری میشناسنش

37.255.114.108
جمعه 14 شهریور 1393 - 14:31
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آره آقا اصلا شک نکن!
بدون شک آهنگ دیگه دوسم نداره سلطان چاووشی غوغا کرده! اصلا ترکونده
حتی از دیره و فانوس هم بهتره! اصلا شک نکن
استاد سبک راک = سلطان چاووشی !!!!!!

65.49.68.170
جمعه 14 شهریور 1393 - 18:25
حسن عاشق چاوشی

حالا بحث مقایسه اهنگارو بیخیال میشم ... هیچی ولش
ولی بحث کنسرت
بله صد درصد منم دوست دارم کنسرات اجرا کنه محسن چاوشی
ولی محسن نگفته کنسرت نمیزارم گفته هر موقع وقتش بشه کنسرت میزارم
من خودم از صحبت های محسن اینطور برداشت میکنم و احساسم اینه که
الان موسیقی و تولید موسیقی خوب محسن رو ارضا میکنه و واقعا هم داره اینکارو میکنه
حالا شما میتونی بگی نه
و اگه بخاد الان کنسرت بزاره نه تمرکز لازم برای اجرای کنسرت خوب رو داره چون درگیر تولید موسیقی ذهنش و از یه طرف
به کاراش لطمه می خوره
حالا میشه یک انتقاد اینجا مطرح کرد که ایا نمیشه هم کار خوب عرضه کرد هم کنسرت گذاشت؟؟
که بنظرم میشه ولی خب سخته ...
و به همین دلیل میگم ما این رویه رو بیشتر میپسندیم تا اینکه کنسرت بزاره
ولی کیفیت اهنگا و البوماش بیاد پایین
در اخر هم اینو بگم شک ندارم که کنسرت میزاره

95.38.170.152
شنبه 15 شهریور 1393 - 01:12
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

آقا جان بیخیال اصلا!
چرا فکر میکنید باید حتما عدم برگزاری کنسرت رو توجیه کنید؟
برگزاری کنسرت کیفیت کار خواننده رو پایین میاره؟
آقا بهترین خواننده های دنیا تور جهانی کنسرت برگزار میکنن 1 سال تمام فقط و فقط کنسرت برگزار میکنن و در کنارش توو هر شهری که کنسرت برگزار میکنن یه آهنگ ضبط میکنن و می بینیم که روز به روز پیشرفت میکنن...
لازم نیست اسم بیارم چون اکثر خواننده های اون ور آبی این کارو میکنن چه ایرانی چه غیر ایرانی...
شما یه لطف کنید از این توجیه های مسخره اجتناب کنید محسن چاووشی عزیز خودش توجیه های قانع کننده تری داره حتما. متشکرم

65.49.68.160
یکشنبه 16 شهریور 1393 - 21:42
حسن عاشق چاوشی

سوال کردی جوابتو دادم پس جو نگیرتت
توجیه ؟؟ اونم واسه تو؟؟؟
باشه تو توهماتت سیر کن
زنده باد اقای خاص

95.38.180.67
چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 17:03

دیره 4 ستاره
فانوس 5 ستاره
این همه خوشبختی 4 ستاره
حس بودن 3 ستاره
دست خودم نیست 4 ستاره
عکس یادگاری 3 ستاره
اشکای شبونه 5 ستاره
قصر امید 5 ستاره
عشقم عاشقم باش 4 ستاره
هفت سین 4 ستاره
شعر ها متوسط
ملودی ها متوسط
اهنگسازی ها متوسط
تنظیم ها خوب
کاور های البوم ضعیف

پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 11:14
amin.gh

منم منطق شما رو نفهمیدم شما یه میانگین از این ستاره هات بگیر حدودا ذهنی بگم میشه 3.5 یا 4 ببعد جاله که میگی متوسط ....اون نمره هات با متوسط و ضعیف گفتنات یکی نیست ....
ببار ای ابر بارونی که از دنیا بریدم
از این نامهربونیها به انتها رسییدم
از این نامردمیها گرچه دلگیرم...

151.239.68.51
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 16:14
محسن چاوشی - ابراهیم

اینا نظر منه و بعید میدونم به کسی ربطی داشته باشه عزیزم
در ضمن امتیاز اهنگا میزان دلچسبی به من هست
شما یه لطفی کن فوضولی رو بزار کنار
افتاد...........

5.238.21.20
جمعه 14 شهریور 1393 - 12:37
علی سپهرطبری

غلی جان حرفت کاملا درست این امتیازاته شماست ولی یه سوال

این چیه؟؟؟

علی رباطجزی5.238.8.68
جمعه 24 مرداد 1393 - 20:17
فقط اهنگ فانوس قشنگ بود بقیه مالی نبود در ضمن اهنگ حس بودن و هفت سین دقیقا همه چیش شبیه همه علکی تعصبی نگین البوم عالی بود واقعیت چیز دیگری هست
من از ده یک میدم اونم فقط به خاطر اهنگ فانوس
و بهتر بود اسم البوم هم فانوس میشد نه دیره چون دیره واقعا بیخود بود

این رو که نمیتونی کتمان کنی تو البوم دیره نظر شماست
احتمالا کارگرا شما اینو گذاشته نه ؟!!!!!

151.245.26.131
جمعه 14 شهریور 1393 - 14:33
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

علی سپهر طبری دمت گرم داداش

65.49.68.170
جمعه 14 شهریور 1393 - 15:49
محسن چاوشی - ابراهیم

ارتباتش به شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن اون علی رباط جزی یکی از کارگرای منه و با اسم خودش با لپ تاپ من تو سایت موسیقی ما عضو شده حالا من هر کامنتی میزارم با اسم اون ثبت میشه
تو که رفتی این کامنت و پیدا کردی حداقل بقیه کامنتارو هم میخوندی یا اونی که بهت گرا داده یکم اشتباه کرده عزیزم
در مورد هفت سین و حس بودن هم من هنوزم پای حرفم هستم اهنگسازی و ملودیشون خیلی شبیه همدیگست
من بعد از یک ماه گوش دادن البوم دیره به همه چیش امتیاز دادم و نظر من هم به هیچ کس ارتباتی نداره عزیزم
من هم اختیار دارم هم ازادی کلام پس هر چیزی که مطمین باشم درسته میگم
من طرفدار ده خواننده هستمم که یکیش علی اصحابیه و هوادار متعصب هم نیستم که چشمم رو روی ایرادها ببندم نه کورم نه کر حالیمه چی میگم
افتاد..............

5.238.25.103
جمعه 14 شهریور 1393 - 15:53
محسن چاوشی - ابراهیم

راستی چرا کامنتای من ای پی هاشون با هم فرق میکنه مگه نباید یکی باشه
برید پست البوم منو بارون جهانبخش حد اقل 40 تا کامنت ای پی هاشون یکیه فقط اسماشون فرق میکنه

5.238.25.103
جمعه 14 شهریور 1393 - 16:15
محسن چاوشی - ابراهیم

اصلاح میکنم بالای 200 تا کامنت تو پست البوم منو بارون ای پی هاشون یکیه
حتی کامنتای منم ای پی هاشون یکی نیست

ولی اینو جدی میگم یه فکر به حال خودتون بکنید خیلی بیکارید نشستین پشت کامپیوتر تا یکی کامنت بزاره سریع بپرین بهش باهاش علی بحث کنین
که چی بشه علی اصحابی میاد بهتون میگه دمت گرم حقش بود؟؟؟؟؟
در ضمن اینو یادتون باشه علی اصحابی نمیاد بگه خیلیا از البوم دیره راضی نبودن برای حفظ ابروشم که شده میگه 90 درصد نظرات خوب بوده
شما که بیکارید بشینید همه کامنتای موافق رو بشمرید مخالف هارو هم بشمرید ببینید موافقا 90 درصد میشه؟
هیچ ماسبندی نمیگه ماستم ترشه
در ضمن خیلی از این مصاحبه ها واقعی نیست و از طرف خواننده ها رد میشه و میگن که ما اصلا همچین مصاحبه ای نکردیم
خیلیارو دیدم که میگم
اقای مدیر لطفا تایی کن تا این از خود راضی ها بفهمن اینجا چخبره

5.238.25.103
جمعه 14 شهریور 1393 - 19:45
علی سپهرطبری

رباطجزی خان نیاز به گشتن نیست تو قسمت البوم علی اصحابی دکمه F3 رو بزن متوجه میشید من میگم اینقد نیاید دروغ نگید و الکی البوم و رو تخریب نکنید
و گرنه شما در اون حدی نیستی که نظر بدی

151.245.26.131
جمعه 14 شهریور 1393 - 19:49
علی سپهرطبری

اینرو هم یادت باشه که اگه باصد تا لبتاپ آی پد وpc کامنت بذاری آی پی عوض نمیشه اینو یه بچه 13 ساله هم میدونه ولی اگه شیلتر روشن کنی ای پی عوض میشه دوست عزیز
خودت به حرفات نمیخندی؟؟؟
کسی هست که اسمش با تو یکی که تصادفا تو یه شهر زندگی میکنی و تصادفا تو یه جا هستین و تصادفا شاگرد شماست
عجب!!!!
من دیگه با کسی مثله شما حرف نمیزنم چون ارزش من میاد پایین قضاوت رو میذارم به دوستانی که نظر شما رو خوندن و حرفایه منو دیدن
یا حق

151.245.26.131
پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 08:52

من در به در دنبال تیزر تصویری البوم کولاک هستم اگه جایی سراغ دارید ادرسشو بهم بدید با کیفیت اچ دی شو میخوام ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

جمعه 14 شهریور 1393 - 12:41

علی رباطجزی داداش فرزاد هم بله گفت که از مرز ا میلیون گذشت ولی منظورش تعداد لایک هایه fb بود داداش پرفروش ترین البوم در ساله 92 البوم بنیامین 93 هست (اگه دیدی تو ساله92 قرار گرفت چون اسفند 92 منتشر شد) برو تو سایت ترانه ماه که معتبرترین سایت از نظر فروش میباشد
و به گفته بنیامین عزیز البومش تا 1 ماه پیش 560000 هزار نسخه فروخت عزیزه دلم

جمعه 14 شهریور 1393 - 19:58

فک کنم کارگرتون خیلی فعالن بچه ها به ای پی های رباطجزی دقت کنین
5.238.12.90
5.239.122.196
5.238.18.95
5.238.14.158
5.238.3.25
5.238.21.20
5.238.8.68
بچه ها کافیه F3 بزنید و تو قسمت سرچ بزنید رباطجزی
بعد ای پی ها رو مقایسه کنید
فک کنم کارگرایه این اقا که هم اسمشون و هم فامیلشون مثله هم باشه زیاده !!!!
در ضمن به قول خود رباطجزی که میگه هواداری که نیاد موسیقی ما و حمایت نکنه از خواننده محبوبش هوادار نیست
اقا محترم : من هوادار علی نیستم بلکه علی همه زندگی منه و با تموم وجود دوسش دارم ♥
موسیقی ما عزیزه دلم تایید کن تا این اقا متوجه بشه

شنبه 15 شهریور 1393 - 12:50
محسن چاوشی - ابراهیم

با هم مهشور شید ایشالله
اقای مهندس با این تفاسیر میشه بگی من که با یک لپ تاپ و یک خط اینترنت و یک نام همیشه کامنت میزارم پس چرا ای پی ها تغییر کرده؟؟؟؟؟؟؟
از این به بعد به شماها میگم تخریب یعنی چی
جای تاسف برای اصحابیه که همچین هوادارایی داره
پسر جون من تووو اصحابی رو میخرم
اون موقع که کارگرای من لباسای اصحابی رو واسه کنسرت خشکشوئی میکردن تو داشتی با لاف عاشقی حال میکردی
تا حالا اصحابی رو از نزدیک دیدی؟
میخوای ادرس خونشو بهت بدم بری ماشینشو بشوری
اصلا میخوای ادرس خودتو بهت بدم به اضافه اطلاعات شناسنامتو؟

تو که بیکاری برو نظراتو چک کن ببین این 90 درصدی که اصحابی میگه راسته یا دروغ شاید اونم دروغ گفته
راستی تو پست البوم دیره به ای پی های ساسان ارین توجه کن اونا هم بعضی جاها فرق داره برو یقه پاچه اونم بگیر
بیچاره حرف واسه گفتن نداری زدی جاده خاکی دوستاتم همین کارو کردن تا دیدن نمیتونن جواب بدن رفتن سراغ یکی بودن ای پی ها

5.238.21.225
شنبه 15 شهریور 1393 - 14:49
علیرضا مجیدی

علی آقا دمت گرم کلی خندیدیم.ایشون اعتماد به نفسشون خیلی بالاس الان دوباره میاد جواب میده.فکر میکنه ما از پشت کوه اومدیم هیچی متوجه نیستیم.حرفای عجیب غریبی میزنه.
من قبلا جوابشو دادم .کامنتاشو بخونی متوجه قصد و غرضاش میشی و متاسفانه خودشم حرفاشو یادش میره که چی گفته.
ما هممون عاشـــــق عــــــــلی اصـــــــحابـــی هستیم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2.191.2.153
شنبه 15 شهریور 1393 - 18:56
علی سپهرطبری

داداش علیرضا ایشون خیلی دروغ میگن این منو اذیت میکنه یه جا میگه دیره افتضاح بد میاد میگه البوم نمرهاش بین 3 تا 5 این واقعا مسخرس

151.245.15.152
شنبه 15 شهریور 1393 - 12:44

خشکشوئی مدرن5.238.8.68
جمعه 24 مرداد 1393 - 11:50
البوم افتضاح بود مخصوصا قطعه دیره ملودی خیلی ضعیفی داشت ملودی بند اول به بند دوم نمیخوره
قطعه فانوس و طفلی دل من ملودی و تنظیم و اهنگسازیش دقیقا یکیه
قطعه حس بودن و هفت سین هم ملودی تنظیم و اهنگسازیش دقیقا یکیه
با یک دقت خیلی کم میشه اینا رو فهمید
در کل به البوم تخصصی نگاه کنی از ده باید بهش دو نهایتا سه بدی
ولی قطعه فانوس به مراتب بهتر از بقیه بود و به نظر من اسم البوم هم باید همون فانوس میشد
در مقایسه با البوم کولاک باید گفت یک قدم به سمت عقب به حساب میاد

اینم نظر تو در مورد البوم پس چرا دروغ مینویسی که دیره 4 فانوس5 بقیه تکا رو 4 و 5 دادم؟؟؟
دروغم یه حدی داره عزیز

شنبه 15 شهریور 1393 - 17:09
محسن چاوشی - ابراهیم

اساسا دچار توهم و خود درگیری هستی نظرات من رو تا جایی که من متهم بشم رفتی خوندی و لی بقیه نظرام رو فاکتور گرفتی فانوس خیلی بهتر از بقیه ترک هاست

5.238.13.238
شنبه 15 شهریور 1393 - 18:51
علی سپهرطبری

من به اندازه تو توهم ندارم
اصن من توهمی حداقلش دروغ نمیگم...
تو البوم دیره شما فقط گفتی ضعیفه... من محکوم نمیکنم تو رو چون واقعا ارزشی نداری من دارم میگم چرا دروغ میگی که فلان اهنگ 5 و بمدان اهنگ4 تو که همه اهنگا رو گفتی بده
من میگم دروغ کار خوبی نیست عمو جون

151.245.15.152
شنبه 15 شهریور 1393 - 12:48

پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 08:34
علی رباطجزی
اینی که شما میگی درسته کاملا درسته و خیلی هم بده که مردم میرن سراغ کپی حتی اکثر مردم اهنگارو با کیفیت خیلی پایین گوش میدن
اما اینی که من گفتم یعنی هوادارای خواننده ها متفاوته و فروش تعداد البوم هم نشون دهنده همایت هواداران هست یک میلیون نفر از هوادارا فرزاد فرزین رو همایت کردن و البوم رو خریدن یا یک میلیون نفر رضا یزدانیرو همایت کردنو علی اصحابی هم همینطور
در ضمن یه لطفی کنین دیگه این کلمه یا یا یا رو نگین چون الان فقط من هستم که نظر میدم و این اسم هم اسمیه که تو این سایت ثبت نام شده
ممنون

5.238.5.95

من دیگه حرفی ندارم قضاوت باشما داداشیه گلم بجز رباطجزی خان

شنبه 15 شهریور 1393 - 17:04
محسن چاوشی - ابراهیم

جدا ادم بیکاری هستی من هنوزم میگم اون دو تا اهنگ شبیهن و نظرم در مورد شباهت فانوس و قصر امید عوض شده اونم به دلیل این بوده که بیشتر بهشون دقت کردم و نظرم عوض شد
در مورد کولاک هم برتریش نسبت به دیره اینه که توش تکرار خیلی کمتره
همین شباهت حس بودن و هفت سین رو هیچ کدوم از هوادارای اصحابی متوجه نشدن در صورتی که کاملا واضحه

5.238.13.238
شنبه 15 شهریور 1393 - 18:54
علی سپهرطبری

من بیکار نیستم اتفاقا خیلی هم کار دارم ولی من به خاطر علی اصحابی از کارام میزنم
ببینم کسی داری حرفه الکی میزنه باهاش برخورد میکنم
در ضمن همه خانواده منو میبینن میگن اصحابی پرست....
در ضمن من اصلا الافم بیکار
شما که مدیر هستی و هر ماه 3 روز میری خارج از کشور چرا اینجایی؟؟؟

151.245.15.152

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی اصحابی: بیش از 90 درصد نظرات پیرامون آلبوم «دیره» مثبت بود | موسیقی ما