جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «من و سازم» با صدای بابک جهانبخش
موسیقی ما - «بابک جهانبخش» همزمان با کنسرت زمستانی اش در تهران، تک آهنگ جدیدی منتشر کرد. ترانه و ملودی این قطعه که «من و سازم» دارد اثر بابک جهانبخش است و تنظیم آن را «کوشان حداد» انجام داده است. میکس و مسترینگ این قطعه را «آرش پاکزاد» انجام داده و عکاسی و طراحی کاور آن بر عهده «بهنام دریانی» بوده است. «من و سازم» را در ادامه از «موسیقی ما بشنوید و دانلود کنید.

بابک جهانبخش علاوه بر امشب (5 بهمن) در روزهای 6، 14 و 15 بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی استیج خواهد رفت.
من و سازم
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1392 - 23:27

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 03:10

هر روز بهتر از دیروز .... just بابک .. ♥

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 13:53
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

تبریک واسه انتشار آهنگ
ولی یجاش احساس میکنم میگه: شین جوری دوست نداشتم.
خوش باشید لذت ببرید با آهنگ خواننده ی محبوبتون...

91.133.253.110
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 23:46
سیدمحمدجواد حسینی

قشنگ بود و به دلم نشست
هر چند اگه تنظیم آکوستیک و با گیتار بود خیلی از اینی که قشنگه ، قشنگ ترم میشد
موسیقی پاپ ایران ، سبک داب استپ خودش رو مدیون دو نفره :
مهران عباسی > که این سبک را وارد موسیقی ایران کرد
محسن یگانه > که با دوت آهنگ "حباب" و "خستم" این سبک رو گسترش داد
و امروزه مشاهده میکنیم که بسیاری از جوونا (چه تنظیم کننده و چه خواننده) به این سبک علاقه مند شدن و حتی بابک جهانبخش هم از این قاعده مستثنی نیست

46.228.204.146
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 04:36

هیچی دیگه کم مونده بود بابک جهانبخش هم ترانه سرا بشه که به حول و قوه ی الهی ایشون هم ترانه گفت.اخه یعنی چی من و سازم؟ خب شما و سازت چی؟ من نمیدونم چرا برخی در یه حرفه توانایی ندارن ولی به زور میخوان وارد اون حرفه بشن!!!

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:07
sahar ebrahimi

aghaye navid age yadeton nist bayad begam behtarin terake sale pish ahange mano baron bod k hame karesho babak gofte bod ahangaye dgeie mesle dostet daram tahala shode ey del ke hamashon fogholade khob bodan esteghbal shode pas shoma nemikhad taien konid ke ki mitone sher bege age tavanaie nabod movafaghiat ham dar ahangaie k khode babak migoft nabod.

2.190.182.155
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:50
saman s72

بابک خیلی وقته ترانه میگه اقانوید شما خبر نداری !!!! اتفاقا موندگارترین کارهاشو ترانشو خودش گفته مثل منوبارون . ای دل و دوست دارم.... فکرکنم دیگه حرفی واسه گفتن نباشه

5.202.13.65
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 14:32
علیرضا

بابا بیخیال این نوید بشید...
بذارید بگه خب... اصلا حساسیت نشون ندید، این همه نظر میخونیم، یه نظر کمدی هم باشه یکم بخندیم

178.79.164.79
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 14:52
فاطمه ابراهیم نژاد

واقعا برای چاوشی متاسفم که طرفداری مثل شماداره اقای جهانبخش عزیز قبلاهم ترانه میگفتن.به جای اشکال گرفتن برو معلوماتت رو زیادکن.

151.245.29.229
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 15:37
kimya

این اقای چووشی چه طرفدار های بی فرهنگی داره واقعا که اصلا به شما چه ربطی داره که بابک عزیز سلطان احساس ترانه سرابشه یانه در ضمن اهنگش حرف نداره اخه شما چه میفهمی ترانه چیه

5.238.190.156
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 15:54
سعید

دوست عزیز ترانه ماندگار دوست دارم ومو بارون هم سروده ی بابک جهانبخش هس

2.180.110.48
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 15:58
hadise ***just babak jahanbakhsh***

شماکه خوشت نمیاد اصن چرا اومدی نظر گذاشتی وقتی طرفدارش نیستی اصن تورو سنن؟

2.191.0.193
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 17:23
علی ابدالی

از آهنگ مترو شما 10 سر و گردن سرتره ! انتظاری هم نمیره چون احساسی تو وجودتون نیس !

188.245.13.70
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 22:30
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

kimya سلام
لطفا درست صحبت کنید...

37.221.23.110
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 13:26
kimya

حامد خواجه زاده ببخشید ولی از خودتون یاد گرفتیم شما برو نظر نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)رو بخون بعد این حرفو بزن در ظمن من کاملا مودبانه گفتم

5.238.171.78
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 15:52
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

ما هوادارایِ چاوشی بی فرهنگ نیستیم... با اشتباه یه نفر نباید خشک و تر باهم بسوزن که
بهتره از آهنگه خواننده ی مورد علاقتون لذت ببرید

91.133.163.56
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 17:25
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

بابکی ها لطفا توجه نکنید از نظر ما بابک جهانبخش یه خواننده ترانه سرا و آهنگساز فوق العادس و
نظر هیچ احد و ناسی برای ما مهم نیست چون کسی در حدی نیست که بگه بابک اله بابک بله
سلاطین پاپ فقط فقط فقط : رضاصادقی و بابک جهابنخش همین ...

2.178.94.21
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 18:42
قیماخ

خانوم طهورا مشکی پوش... از شما که با سابقه هستین انتظار بیشتری دارم... خواهشا تر و خشک رو باهم نسوزونین... اینکه دوتا از هوادارای چاوشی میان و نظرات تخریبی همیشگیشونو میدن که ملاک نیست...
ممنونم

151.247.68.47
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 14:49
kimya

بله درستشم همینه ................کاش این رو به بقیه هم یاد بدید

5.238.174.83
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 04:50

با احترام به طرفدارای بابک جهانبخش و احترام به آهنگای خوبش
نمی دونم چرا بابک جهانبخش اصرار داره خوش شعر بگه ؟ شعر خیلی خوب رو آهنگ سوار نشده بود ! تنظیم هم خیلی هماهنگی با شعر نداشت طبق معمول تنظیم های کوشان حداد که ریتم تکنو و دنس جدا نمیشه ازش.... شاید تنظیم غمگین تر و شعر بهتر کار رو بهتر می کرد... معمولا رضا تاجبخش تنظیم های بهتری ارایه می ده
دقیقا عین آهنگ تاحالا شده دلت واسه خودت تنگ بشه که "تاحالا شده" هی تکرار میشه اینجا هم "منو سازم" تکرار میشه ...

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 16:39
جاذبه ی عکاسی

مگه آقای محسن یگانه ترانه هاشو خودش نمیگه ؟؟

پس چرا اون خوبه ؟ این بد ؟؟

91.98.71.211
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 17:48
علی ابدالی

با تشکر از نقدت
دوست عزیز قسمت اعظم این آهنگ رو ملودی نوشته شده ، دوست عزیز بابک خودش بارها گفته هیچ اصراری نداره که شعر بگه و خودشو شاعر نمیدونه ولی اینو یادتون باشه بهترین کارای بابک هیت هم شدن شعراش واسه خودش بود مثل من و بارون و دوست دارم . این آهنگ اگه واقعا با دقت گوش کنید یه ملودی بینظیر داره و برخلاف نظر شما کوشان حداد واقعا گل کاشته ، رضا تاجبخش هم خیلی قویه و من خیلی دوسش دارم ولی تو ایران تو کارای دنس ، تکنو و هاوس هیشکی به پای کوشان نمیرسه .
در ضمن کلا 4 یا 5 بار کلمه من و سازم تو آهنگ تکرار شده که فکر نمیکنم این تعداد زیاد باشه در ضمن طبیعی هم هست چون میخواد به یه موضوعی تاکید کنه .
با تشکر از حسن توجهت

188.245.13.70
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 00:18
Amirhossein Persian

سلام خدمت شما علی آقا
من آهنگای من و بارون و دوست دارم رو خیلی دوست دارم.تا حدودی هم طرف دار بابک جهانبخش هستم و کلا برام فرقی نمیکنه کی بخونه مهم اینه که کار خوب باشه . اما این کار جدید و تا حالا شده رو آنچنان دوست نداشتم ! شاید کارای خوب تر قبلی بابک باعث این شده که ما توقع بیشتری داشته باشیم .من نگفتم کارای تکنو کوشان حداد بده خیلی هم عالیه اما به نظر من ! که شایدم غلطه ... آهنگ دنس واسه این کار شاید خیلی جور نباشه .
به هر حال من همه ی هنر مندا از جمله بابک عزیز رو دوست دارم . کنسرتشو رفتم و میرم آلبوماش و کاراشو هم دنبال می کنم.هر هنرمندی کار خوب داد تشویق میکنم هر موقع کار بد داد نقدم رو از نظر خودم می نویسم .مثلا با اینکه فرزاد فرزین رو دوست دارم تیزر آلبومش رو دیدم هم تعریف کردم هم نقد!
با آرزوی موفقیت برای شما و بابک و تمام هنرمندای ایران

5.22.70.71
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 04:58

من و سازم همش میبازم
من و سازم از بس سربازم
من و سازم میخونم نمازم
شاید بتازم با من و سازم
تو ماه اذر من و سازم
من و سازم تو ماه اذر

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:46
saman s72

شما معلومه ...همه جا کامنت منفی میدی میخوای همه خواننده ها رو خراب کنی که چی؟؟؟ که خواننده محبوب خودتو ببری بالا ؟! با این کارات هم خودتو و هم خواننده محبوبتو میاری پایین ... طوری نیس همینجوری ادامه بده ! :-) با این حرفا چیزی از ارزشهای بابک و امثالش کم نمیشه بابک طی دو سال و نیم اخیر دو تا البوم شاهکارو منتشر کنه و رکورد کنسرتای پاپ رو شکسته و همش کنسرتاش داره تمدید میشه بعد از البوم اکسیِژن تو یه ماه 20 سانس اجرا داشت موفقیت بیشتراز این؟!!
تنها شدیم منو سازم
چی بسازم
تو این دلتنگیا.....................................................................................................

5.202.13.65
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 13:33
سمیرا

اقای نوید کسی از شما نظر نخواست که میاین میدین شما برین اشکالای خواننده خودتونو بگیرین که واسه هواداراش احترام قائل نیست حتی بلد نیست یه کنسرت بزاره که جواب هواداراشو بده،بعدشم شما هر خواننده ای ترانه میده بیرون باید بیاین نظر بدین؟اگه خوشتون نمیاد میتونید محترمانه بگین با دلایل منطقی نه اینکه بیاین شاعرو شعرشو زیز سوال ببریدو بهش توهین کنید

72.46.131.77
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 15:42
Ashkan Amani

استاد نوید شما که دستی بر ادبیات شعر و ترانه دارید میشه ربط کلمات( بی سرنشین) و (غرق) در اولین بیت:
دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره........ پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره رو واسه ما تبیین کنید!!!!؟؟؟؟

176.12.73.30
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 21:54
ava

من از حرف این اقای نوید طرفداری نمیکنم ، این آهنگم دوست داشتم :) ولی در کل معنی این بیت که معلومه دوست عزیز! وقتی میگه دریا برای کشتی های "بی سرنشین" جا نداره یعنی کسی نباید غرق شه چون کشتی نیاز به سرنشین داره! و پشتش تعجب از اینه که با این وجود پس من چرا غرق شدم؟!!! و قسمت آخر که کلا یه جور انکار کل این داستانهاست که میگه تهران که دریا نداره!!!!

212.71.232.72
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 22:44
danesh jamshidi

اشکان جان

ﺗﻮﺿﻴﺤﺎﺕ " ﺣﺴﻴﻦ ﺻﻔﺎ " ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ " ﻫﻤﺴﺎﻳﻪ " :
ﮐﺸﺘﯽ ﻫﻤﻮﻥ ﻋﺎﺷﻘﻪ ﮐﺸﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻧﻤﯿﺮﻩ ﮐﻪ
ﺷﺎﯾــــﺪ ﭘﯿﺶ ﻣﻌﺸﻮﻗﺶ ﭘﻬﻠﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﻣﻌﺸﻮﻕ ﻫﻢ ﮐﻪ
ﺳﺮﻧﺸﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﺯ ﺷﻬﺮ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﺎ ﻋﺎﺷﻖ
ﻗﻬﺮﻩ ، ... ﺑﯽ ﺳﺮﻧﺸﯿﻦ ﻫﻤﻮﻥ ﺑﯽ ﯾﺎﺭ ﻣﻮﻧﺪﻧﻪ، ﺗﻬﺮﺍﻥ
ﮐﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﻧﺪﺍﺭﻩ = ﯾﻪ ﺟﺎﯼ ﺧﺸﮏ ﻭ ﺑﯽ ﺭﻭﺡ ﻭ ﻣﺎﺷﯿﻨﯽ
ﻭ ﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ... ﭘﺲ ﻣﻦ ﭼﺮﺍ ﻏﺮﻕ ﺑﻮﺩﻡ = ﯾﻌﻨﯽ
ﻣﻦ ﭼﺮﺍ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ....

5.238.15.195
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 22:51
رویا حبیبی

نوید جان،از اینکه تا این حد توهم داری،و شعر رو اینطوری تو ذهنت آنالیز و تجزیه و تحلیل کردی،و در نتیجه تراوشات ذهنیترو اینطوری بیرون دادی،برات نگرانم...
در ضمن شما که میگی کارایه بابک گوش نمیکنم!پس چطوریه که حتی از هواداراش زودتر دانلود کردی و از همه زودتر کامنت دادی؟؟؟!!!پس خودت دو چهره هستی که فکر میکنی همه تو سایت یه نظر میدن، ولی بیرون از سایت دیدگاهشون زمین تا آسمون تفاوت داره!!!
در ضمن مگه چه ایرادی داره که خواننده شعر بگه؟ساز و آهنگ و شعر و احساس که جدا از هم نیستند،شهر گفتن ،جدا از فن ،مقدار بسیار زیادیش بر میگرده به یه حس غریزی که تو وجود و نهان همه هست،بعضیا استعداد دارندو اون حس و تبدیل به شعر میکنند،و خیلیا هم نمیتونند...با گوش کردن و شنیدن شعر و آهنگ حسشون و تسکین میدن،یا بیان میکنند...
در ضمن نوید جان،اگر این ترک ترکی بود،در موردش اینطوری نظر میدادی؟نه بارها گوش میکردی و به خاطر غم و حس صدا باها ش ارتباط برقرار می کردی.......................

94.183.113.138
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 15:44
Ashkan Amani

اقا مرسی

37.128.241.157
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 00:16
arefeh

چه جالب که شما با همه خواننده ها مشکل داری ... برو مشکلتو با خودت حل کن دوست عزیز...
اسم طرفدار چاووشی هم رو خودت نزار.... چاووشی به طرفداری کردن این جوری نیازی نداشته و نداره و نخواهد داشت.....

178.236.42.44
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 06:56

من نمیدونم چطوریه که کوشان برا محسن چاووشی خیلی خوب کار میکنه
ولی برا بابک یه کار سادست
یا صدای ساز که از دقیقه دوم شروع میشه واقعا بده و مشخصه کامپیوتری و ...
ملودی های بابک خوبه ولی یکم داره شبیه هم میشه ترک هاش
موفق باشه !

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 17:41
علی ابدالی

دوست عزیز با تشکر از نقدی که ارائه کردین
ولی اگه دقت کنید این آهنگ و این ملودی خاص ترین کار بابک بود ، بابک تا به حال چنین ملودی رو تجربه نکرده بود من خودم به شخصه خیلی وقته دنبال چنین کاری از بابک بودم در طول آهنگ نحوه خوندن بابک 3 الی 4 بار تغییر میکنه که باعث میشه خیلی آهنگ زیبا به نظر بیاد .
باز هم تشکر میکنم از حسن توجهت

188.245.13.70
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 17:48
danesh jamshidi

کاری با محسن چاوشی یا جهانبخش ندارما ..
ولی تنظیم کننده هم اگه کمی باهوش باشه خلاقیت خودش رو میزاره رو یه ترک که هم ملودیه خوبی داشته باشه هم خوانندش پر تیراژ تر باشه , که شنیده بشه.. ( که به نظرم مورد اول کافیه حالا کار هر کی باشه)

5.238.15.195
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 20:40
علی ابدالی

دانش جان دوست همیشه منتقد بابک : دوس دارم نظرت رو در مورد این کار بدونم ؟
ولی دوستان به نظرم خیلی بی انصافید نسبت به کوشان حداد . من که خودم تو زمینه تنظیم خیلی مطالعه میکنم انصافا این کار کوشان از نظر من بینظیره چون روی این ملودی تنظیم کردن خیلی سخته که کوشان از عهده اش براومده .

91.98.90.48
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 10:52
danesh jamshidi

ملودی کار متفاوتی بود تنظیم هم همینطور ..بشخصه فک میکنم کوشان بیشتر باید اسلو کار کنه واقعا میترکونه..
ترانه هم مشخصه که روی ملودی گفته شده.. ا داشت بهتر باشه..بابک ترانه سرای حرفه ای نیست..ولی با من و بارون ثابت کرد درین زمینه هم استعدادشو داره..

در کل کار جالبی بود و براش ارزوی موفقیت میکنم

5.238.15.195
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 08:21

لامصب، آهنگش اکسیژنی بود!!
من که عجیب باهاش حال کردم!
گل کاشتی بابک

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 08:58

عشقی سلطان احساس
یکی از بینظیرترین و احساسی ترین آهنگای بابک هستش
کسایی که از ملودی بابک ایراد میگرفتن دیگه با این ملودی بی نظیر دهنشون بسته میشه .
عشق فقط یک کلام / بابک جهانبخش والسلام

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:50
محمد

ترانه خوب بود
ملودیش ولی خوب نبود
میتونست بیشتر روش کار بشه
تنظیمم که تافته حدا بافته
اصلا تنظیم کوشان به این ترانه و فضا نمیخورد
7/10
اینم مث بثیه بالا پایین داره کاراش
تو یه سطح نیستن

5.238.190.108
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 17:29
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

بابک حرف نداره عالیه
سلطان احساس ایران فقط بابک جهانبخش ...♥♥♥♥
عشق فقط یکلام رضاصادقی فقط السلام .... ♥♥♥♥

2.178.94.21
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 16:41
setashe

با احترام.......
لقب " سلطان تحساس " فقط واسه " مرد با احساس ایران ، مجید خراطها " هستش....

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها.............}

172.245.215.152
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 09:06

یه شاهکار دیگه از بابک و کوشان ... به این اهنگ هیچ ایرادی نمیشه گرفت فقط باید گوش داد و لذت برد...

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 09:10

بابک همیشه تو سختیا هم از زیبایی و امید سخن میگه بخاطر همین بهش میگیم سلطان احساس ( قابل توجه بعضیا ) :

تنها شدیم منو سازم
چی بسازم ؟
تو این دلتنگیا
عاشق نبودی تا بسازی
چقدر گفتم یه کم کوتاه بیا
داریم میخونیم به عشق تو
منو سازم شدیم درگیر تو
هی به خودم میگم تو دنبالش برو
میشه بهم بگی کجاست مسیر تو
منو و سازم و شب و تنهایی
فکر میکنیم که هنوزم اینجایی
من و عشقمو دل ببیچاره
که هنوز به چشات گرفتاره
منو و قلبم و تب و احساسم
انگاری تورو نمیشناسم
من و حسی که به پات گذاشتم
کاشکی اینجوری دوست نداشتم
کاشکی اینجوری دوست نداشتم
من این زندگی رو با تو قشنگ دیدم
با تو بود که به دردای این دنیا خندیدم
همه لحظه های خوشمون و تباه کردی
خودت هم نمیدونی چقدر گناه کردی
چرا با من و خودت اینجوری تا کردی
همه امیدم اینه که دوباره برگردی
همه امیدم اینه که دوباره برگردی
که تو برگردی .... میشه برگردی
من و عشقمو دل ببیچاره
که هنوز به چشات گرفتاره
منو و قلبم و تب و احساسم
انگاری تورو نمیشناسم
من و حسی که به پات گذاشتم
کاشکی اینجوری دوست نداشتم

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 23:06
aliyousefi

اگه منظورت از بعضيا ما هواداراي مجيـد خراطهـــا هستيم بايد بگمـ ما هم شعرهاي بابك جهانبخش رو دوست داريم همون شعر "من و بارون" واقعا ارائه يك فضاي نو و بديع همراه با عاشقانگي بود كه همين باعث جذابيت ترانه من و بارون شد . البته نوع نگارش و ديدگاه بابك با مجيد خراطها كاملا فرقـ داره كما اينكه خود مجيد تو مصاحبه اش گفته هميشه سعي كردم به بعضي موضوعات يك مقدار عميق تر و حسي تر از ديگران بپردازم، خودم مجيد خراطها رو به اين خاطر دوست دارم و از سال 85 كارهاشو دنبال ميكنم كه اكثرا تو شعرهاش حرف هاي تازه اي واسه گفتن داره البته در كنار اين، هميشه به مجيد خراطها اين انتقاد رو دارم چرا نوع نگاهش رو به مقوله عشق عوض نميكنه به قول يكي از خبرنگارا چرا اينقدر تو شعرهاش عشق رو بزرگ كرده؟ چرا اينقدر عميق؟ اين در صورتيه كه خواننده هاي موفق و پرطرفدار كشورمون كه اسمشون محفوظ باشه سعي كردن تو بيان موضوعات احساسي مثل دلتنگي ،جدايي ،دوري ،تنهايي اعتدال رو تو شعرهاشون رعايت كنن و به قول معروف از اونور بوم نيفتن ...و يه موضوع بسيار مهمي كه وجود داره و شايد حرف خيلي از طرفداراي مجيد خراطها باشه اينه كه من خودم به عنوان يكي از طرفداراي مجيد خراطها با اينكه ميگن خيلي ها مثلا آقاي يراحي يا بابك جهانبخش در حال حاضر خيلي غمگين و با احساس ميخون ولي انصافا شايد شعر و آهنگسازي و تنظيم و صداي خوبي داشته باشن ولي با آهنگ هاي براي مثال آقاي يراحي و جهانبخش تقريبا هيچ حسي بهم دست نميده و هيچ تاثيرگذاري روي من نداره واسه همين ميريم سراغ خواننده اي مثل مجيد خراطها كه عميق تر و با خوانش احساسي تر به خيلي از موضوعات مي پردازن تا بتونيم به اون تاثيرگذاري كه مورد دلخواهمون هست برسيم

109.109.42.90
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 17:23
علی ابدالی

خیلی ممنون بابت حرفاتون
از اینکه تو این فضا با هم حرف میزنیم خیلی خوشحالم بدون اینکه به هم بی احترامی کنیم
تقریبا با حرفاتون موافقم خب آره موسیقی و احساس مقوله سلیقه ای هستش و من از بابک جهانبخش و مهدی یراحی شاید خوشم بیاد و شما از مجید خراطها .
در کل امیدوارم همه عزیزان موفق باشن .

91.98.90.16
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 20:00
ali yousefi

به اميد موفقيت هر چه بيشتر ِ بابكــ جهـــانبخش و مجيدـ خراطــــها...

198.105.208.37
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 20:46
محمدرضا بهمنی

به عنوان یکی از هواداران آقای خراطها امیدوارم همه هنرمندان کشور عزیزمون پیشرفت کنند که باعث پیشرفت موسیقی کشور میشه. و امیدوارم هوادارای همه خواننده ها در فضایی کاملاً آرام و به دور از توهین به همدیگه فقط از خواننده مورد نظرشون حمایت کنند و باعث توهین به خواننده های دیگه نشند.
من به عنوان کسی که علاوه بر کارهای آقای خراطها، کارهای آقایان یگانه، چاوشی، فلاحی، خواجه امیری، پویا بیاتی، پاشایی، امین رستمی، محمد علیزاده و خیلی های دیگه را گوش میدم وقتی ببینم، هوادارای دوتا خواننده که هر دو را دوست دارم، دارند به همدیگه توهین میکنند، بسیار ناراحت میشم و یه جورایی باعث میشه از موسیقی متنفر بشم ولی وقتی نظرات دیگه را میبینم که همه در کمال ادب با هم صحبت میکنند باز هم امیدوار میشم و به این نتیجه میرسم که کسایی که توهین میکنند به همدیگه، افراد معدودی هستند و امیدوارم روزی برسه که همه با هم با احترام صحبت کنیم تا باعث ایجاد تنش بین هواداران نشیم.
به امید موفقیت آقای خراطها و آقای جهانبخش و همه هنرمندان خوب کشورمون

37.255.119.9
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 17:16
setashe

آقای ابدالی فکر نمیکنید نیشه و کنایه زدن به خواننده های محبوب دیگه تو صحبت هاتون درست نباشه.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه شما با شعرای "سلطان احساس مجید خراطها " ارتباط نزدیکی برقرار نمیکنید این دلیل نمیشه که شعرها و طرفداران ایشون رو زیر سؤال ببرین........
دلیل نمیشه اگه شما از شعرای آقای جهانبخش خوشتون میاد همه خوششون بیاد.....
هر کس یه سلیقه ای داره و بر اساس احساسات و درکی که از زندگیش بدست آورده با خواننده و شعر خاصی انس میگیره....
من خودم علاوه بر شعرای سلطان احساس شعر های آقای جهانبخش هم در بعضی مواقع گوش میدم و با شعر های " بخشیدمت ، اقرار ، به خودت باختمت و ........." خاطره های یادی دارم....
اما فکر نمیکنید با این طرز حرف زدنتون خواننده ی مورد علاقتون و شعر ها و خاطره ها رو تو ذهن کسای دیگه که علاوه بر خواننده ی محبوبشون به شعر های این خواننده هم گوش میدن ، بطور کامل نابود میکنید.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این مسئله یه بار برای خودم پیش اومده بود...که طرفدار یکی از خواننده ها ( اسم نمیبرم )به " سلطا احساسمون " توهین کردن....من با اینکه به خیلی از شعرای اون خواننده گوش میدادم اما بطور امل از شعر ها و صداشون زده شدم....
و حالا پس از مدت ها دارم دوباره سعی میکنم با اون همه بی احترا می ها و توهین ها ارتباط مجددی با شعراشون برقرار کنم....
به نظر شما این ارتباط مجدد که ممکنه بعضی وقتا خیلی طول بکشه اونم با خاطره ای تلخ یا حتی گاهی وقتا اصلا برقرار نشه بهتره یا اینکه مخاطب از همون اول حسشو نسبت به خواننده های دیگه علاوه بر خواننده ی محبوبش حفظ کنه بهتره........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستانه میگم کمی مراقب حرفا و انعکاس هایی که از حرف هاتون منتشر میشه باشید........
ممنون........

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها..............}

172.245.215.152
جمعه 11 بهمن 1392 - 19:57
علی ابدالی

setashe : حالتون خوبه ؟!
اولا منظورم از بعضیا فقط آقای خراطها نبود ! چند نفر دیگه هم بودن !
در ضمن من خودم توی کامنت بعدی گفتم که موسیقی مقوله سلیقه ای هستش و هر کسی از یه کسی خوشش میاد !
الآن این کار شما که زیر کامنتای طرفداران بابک مینویسید سلطان احساس فقط خراطها باعث نمیشه آقای خراطها تو ذهن ما نابود بشن ؟! این کارای بچگانه رو بزارید کنار ! هر کی فقط از خواننده خودش حمایت کنه !
درود بر یکتا سلطان احساس موسیقی ایران بابک جهانبخش
موسیقی ما تایید کن این بار چندمه که تایید نمیکنی

91.98.90.182
شنبه 12 بهمن 1392 - 00:13
setashe

آقای ابدالی اگه دقت کنین من تو همه کامنتایی که میذارم آخرش اینو مینویسم...." فقط سلطان احساس مجید خراطها...."و این برای حمایت از خواننده ی محبوب منه و فک نمیکنم توهینی به آقای جهانبخش به حساب بیاد.....
به قول خودتون موسیقی سلیقه ایه...
حتی ممکنه کسایی هم باشن که از صدا و ضعرای آقای جهانبخش خوششون نیاد....
پس این دلیل نمیشه شما که از شعزای آقای جهانبخش خوشتون میاد مثلا برای طرفداری از ایشون به احساس خواننده ی ما کنایه بزنین و این " بعضیا " رو آخر کامنتتون بذارین....
لطفا مراقب حرف زدنتون باشین....
در ضمن بهتره برین واسه خواننده ی محبوبتون یه لقب دیگه پیدا کنین نه این که لقب سلطان ما رو بذارین رو ایشون.....

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها.................}

37.221.17.241
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 09:16

از طرف مخاطبان محسن چاوشی انتشار تک تراک جدید به هواداران بابک جهانبخش تبریک میگم

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:08
sahar ebrahimi

mamanon az shoma doste Aziz.

2.190.182.155
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 09:27

کوشان و بابک مثل همیشه فوق العاده <3
منو سازمو شبو تنهایی
فک میکنیم که هنوزم اینجایی
منو عشقمو دله بیچاره
که هنوز به چشات گرفتاره ... .

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 10:03

بازم مث همیشه کار بابک عالی بود شعر و ملودی خیلی خوب و تنظیم عالی کوشان .
امیدوارم اگه بابک فعلا (تا چند سال دیگه) قصد دادن آلبوم رو نداره حداقل مث همین کار هر چند وقت یه بار یه سینگل بده که ما طرفداراش لذت ببریم از صدا و کارای گرمش..

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 10:52

مــــــــــــــــرسی بابک ، مــــــــــــــــرسی کوشان حداد

خیلی خوب بود

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 11:16

تبریک میگم به طرفداراهای بابک بابت آهنگ جدیدش موفق باشید

یکی از طرفداران سلطان احساس مجـــــــــــــــــــــــــــید خراطـــــــــــــــــــــــــــهــــــــــــــــــــــا

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 11:16

بد نبود بیشتر انتظار میرفت

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 11:18

فوف العاده بود!!!!!!!!

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 11:38

من طرفدار رضا صادقیم اما تعجب می کنم از بعضیا این آهنگ هم تنظیمش خوببود هم ملودیش هم گوش نواز بود شعرش هم از لحاظ نوآوری عالی بود از دید خودشو سازش به موضوع نگاه کرده بود اصلا معنیش هم قشنگ بود یه کم با انصاف باشید شاید از بابک خوشتون نیاد ولی کارش قشنگ بود پس عادل باشید...........

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 11:42

شعرش اصلا خوب نبود.
امیدوارم از این به بعد کارای بهتری منتشر کنه.

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 11:50

با نهایت احترام به همه طرفدارهای اقای جهانبخش.
شخصا با این اهنگ زیاد ارتباط برقرار نکردم.
شعر بزرگترین ضعف کار بود.

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:00

منو سازم و شب و تنهایی...
وایییییی عاشقشم بابک حرف نداره خیلی دوسش داشتم مرسی علی بود اخه مگه میشه تو اهنگ بدی با این صدا با این حس ادم دیوونه نشه.عاشقتم بابک بهترینییی

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 13:04
نیما خان

سحر جون یکم نظراتتو به بقیه مطالب بده سه تا نظریه مختلف البته این یه پیشنهاد دوستانه و بدون اغراضه که از طرف یه طرفدار پر و پا قرص بابک جهانبخش ورامین بی باک به توئه در هر حال موفق باشی راستی بغض رامین بی باکم گوش کنید

109.225.132.186
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 12:01
sahar ebrahimi

nafahmidam manzoretono.

2.190.138.64
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:10

از بابک بعید بود واقعا ! ...

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 12:28

مرسی عالی بود.

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 13:06

اولا از طرف هوادارای علی عبدالمالکی به هوادارای بابک عزیز تبریک میگم واسه تک اهنگ...ثانیا من یکی از طرفدارای بابکم.ولی به نظرم این کار اصلا خوب نبود...بابک باید بهتر از اینا باشه...

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 13:46

از بابک و مخصوصا کوشان بعید بود. خیلی

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 14:27

کار قشنگی بود ولی تنظیم خوبی نداشت کوشان حداد کم کاری کرده تو این کار و این قابل قبول نیست!
شعر خوبی داره اتفاقا آفرین بابک...
همینطور باید بگم آقای پاکزاد میکس و مستر خیلی ضعیفی داره بیشتر ازینم ازش انتظار نمیره!
ملودی ام خوب بود کلا فقط خود بابک خوبه تو این کار،خیلی دوسش دارم بچه عزیز و با احساسی هستش فقط امیدوارم هرکاری گذاشتن جلوش قبولش نکنه!ایرادای زیادی داره این کار ولی بازم دوس داشتنیه،مثل همیشه...
این عده ای هم که همه می شناسنشون زور الکی نزنید بابک شنیده میشه...
به هرحال همین که برای هوادارش ارزش قائل میشه و نمیذاره بی آهنگ بمونن خیلی باارزشه ممنون ازش...

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 14:34

بد بود

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 14:57

واقعانمیدونم چی بگم مثل همیشه عالی...منوووووووووووسازم

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 15:04

بابک عزیز ععععععععععععععااااااااااااالللللللللللللللللللللللیییییییییییی مثل همیشه

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 15:05

راستش ملودیش خوب بود اما ترانه ...
نمیدونم چرا جدیدا خواننده ها اصرار دارن خودشون ترانه بگن
اهنگ در کل خوب بود اما از قسمت اولش خیلی خوشم نیومد
البته این نظره منه!
بازم ممنون

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 15:33

Bazam Koshano Babak Vaghean In Bar Harfi Vase Goftan Nazashtin Merc

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 16:33

بسیار زیبا و دلنشین بود. مثل همیشه.
موفق و سربلند باشید.

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 16:40

خداییش شعرش ضعیف بود اصلا هیچ گونه آرایه ادبی قوی رو نتونستم پیدا کنم حداقل اگه آرایه ای داشت زیر کامنتم بنویسید
درسته ادبیات نسل امروز ساده تر از گذشته است اما شعر از دید من مثل شاخه های یک درخت میوه میمونه حالا هر چقدر از لحاظ ادبی قوی تر باشه مثل این میمونه که بگیم پر بار تره هیچ آرایه ای از قبیل :تشبیه-حس آمیزی-حس تعلیل-کنایه و... نتونستم پیدا کنم (آرایه ها رو جهت مثال گفتم )
در نوع خوانش هم یه کمی تکراری میشه با آهنگای گذشته اش

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 20:40
علی ابدالی

دوست عزیز با قسمتی از حرفاتون موافقم ولی با قسمت اعظمش مخالفم .
اینکه میگید آرایه های ادبی مثل تشبیه و حسن تعلیل نداره فقط مربوط به این آهنگ نمیشه بلکه بالای 99 درصد از کارا این مشکلو دارن . این کار شاید آرایه های ادبی نداشته باشی ولی واژه های زیبایی کنار هم چیده شده اند و از همه مهم تر احساسی که توی شعر و ترانه هستش .
ولی اینکه میگید نوع خوانش تکراری شده بشدت مخالفم ، چون نوع خوانش مربوط به ملودی میشه و این کار بابک خاص ترین ملودی رو داشته ] تا به حال بابک چنین نخونده بود و من از سال 84 طرفدارشم من توی ذهنم آهنگی نیستش که شبیه به این آهنگ بخونه چون ملودی این آهنگ خیلی فرق میکنه .
ممنون

91.98.90.48
یکشنبه 6 بهمن 1392 - 18:17

مثل همیشه عالی بود

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 18:32

aliiiiiiiiiiiiiiiii bod kheili dost dashtam lezat bordam sher por az mani bod mammon az babak merc.

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 18:55

قشنگ بود
موفق باشید آقای جهانبخش :)

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 18:55

به خدا کوشان حداد خیلی بیشتر از هاوس و ترنس و کارای ریتمیک پتانسیل داره... یکبار هم که شده بذارین اسلو کار کنه!!
شعرشم جالب نبود ولی موسیقی عالی داشت

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 21:41

بابک جهانبخش بر خلاف خیلیا پا تو روندی صعودی گذاشته

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 21:51

من بعنوان یه هوادار محسن چاوشی به نظرم یه کار متفاوت و خوب از بابک جهانبخش بود .. من دلیل ایراد بعضی هارو نمیفهمم... خواننده باید متفاوت کار کنه .. نه مثل بعضی ها همش یکنواخت باشه..و واقعا از آقای جهانبخش ممنونم که تنوع تو کارش ایجاد کرده مثل چاوشی....در ضمن تنظیم کوشان به نظرم عالی و خاص بود واقعا کوشان خیلی خیلی کارش استاندارد و قشنگه.........

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 22:22

خدایی دمه بابک جهانبخش گرم.تو موقع هایی که کمبود آهنگ داریم به دادمون میرسه .عالیه با اینکه طرفدار یگانم ولی واقعا عالیه.
بابک یکی از فعالترین خواننده هاست .این ویژگیش خیلی عالیه.

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 22:33

آهنگ بسیار زیبایی بود،بابک جان صدات بی نهایت دلنشین و پر احساس هست،به خصوص در این ترک سوز و بغض صدات خیلی دوست داشتم...حسی که مستقیما قلبمرو درگیر خودش کرد...واسه این آهنگ زیبا که تفاوت زیادی با بقیه کارات داشت بی نهایت سپاسگذارم...مرسی خواتتده محبوب و دوست داشتنیه من...

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 22:58

"دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره.......پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره!"
مفهوم شعر:دريا واسه كشتي هاي بي سرنشين جا نداره:جا نداشتن دريا براي كشتي هاي بي سرنشين در ذهن سراينده در واقع يك اصل شناخته ميشه كه پذيرفته شده ست و وقتي خودش رو در كلان شهري مثل تهران قرار ميده ميبينه در جايي غرق شده كه با وجود اينكه دريايي نداره اما كشتي اش رو كه حالا بي سرنشين شده رو در خودش جا نميده، كشتي شاعر با غرق شدن خود شاعر بي سرنشين شده،و شاعر غرق شده نميتونه در پي كشتي باشه چون اين درياي فرضي كشتي بي سرنشينش رو پس زده و در خودش جا نداده،و همين مسئله اين سوال رو براش پيش مياره كه:پس من چرا غرق بودم تهران كه دريا نداره!
كمي دقت كنيد متوجه ميشيد...
در ضمن من طرفدار كسي نيستم و همين الان رفتم شعرو گوش دادم...
به جاي گير افتادن در تعصب هاي بچه گانه بهتره نقايص و ضعف هاي خواننده ي مورد علاقتون رو قبول كنيد،هم ترانه ي "همسايه" و هم اين ترانه از بابك جهانبخش تكرار مكررات كارهاي گذشته شون بود،اين عيب نيست چون خلاقيت و متفاوت بودن هميشگي نيست،هر هنرمندي وي‍ژگي خاص خودش رو داره و اصل با كيفيت بودن كار و همينطور منش و سلوك و رفتار هنرمنده كه اون رو جاودانه ميكنه...
پيروز باشيد.

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 05:03

salam vala bekhoda man tarafdare babak jahanbakhsh hichvaght naboudam ama khodaeish behtarin ahangi ke azash shenidam in boud agha navid khaheshan shoma az ahangi ke herfei va jadide irad nagirin amsali mesle shoma baes mishan ke khanandeha karaye tekrari bedan biroun

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 05:32

هم خوش تیپ ،هم خوش چهره و جذاب ،هم خوش صدا ،واقعا تکی *بابک جهان بخش*

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 05:34

مرسی سلطان احساس برای اینهمه احساس***

پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 17:25
setashe

با احترام....
لقب "سلطان احساس " فقط واسه " مرد با احساس ایران مجید خراطها " هستش.....

{سلطان احساس ، مجید خراطها.............}

172.245.215.152
جمعه 11 بهمن 1392 - 19:58
علی ابدالی

درود بر یکتا سلطان احساس ایران بابک جهانبخش

91.98.90.182
شنبه 12 بهمن 1392 - 00:17
setashe

دلم واستون میسوزه آقای ابدالی....
احتمالا دیگه قبی برای آقای جهانبخش باقی نمونده که لقب سلطان ما رو میذازین رو ایشون......

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها............}

37.221.17.241
شنبه 12 بهمن 1392 - 13:11
علی ابدالی

دلتون به حال خودتون بسوزه ! احتمالا سنتون خیلی پایینه بحث با شما بیخوده !
شما خوشحال باش واسه ما بسه !

91.98.90.101
شنبه 12 بهمن 1392 - 23:34
setashe

بر عکس...
فکر میکنم شما خیلی کم سن و سالین که حرف زدن با شما مث کوبوندم میخ تو سنگه....
دلتون خوش نکنین...
" مجید خراطها " سلطان احساس هست و باقی خواهد ماند....
بیچاره آقای جهانبخش که همچین طرفدارایی داره....
ما که دشمنی ای با ایشون نداشتیم...شما واسه خودتون بریدین و دوختین.....
دلتون به همینا خوش باشه.....

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها...............}

5.201.242.39
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 05:44

خواننده به این میگن،ماشاء الله،هم آلبوم خوب و قابل قبول،هم تک ترکهای خوب و هم کنسرتهای موفق،پر انرژی و اکتیو...نه مثل بعضیااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 17:27
setashe

منظورتون رو از " بعضیا " واضح بگین لطفا.......

{ فقط سلطان احساس ، مجید خراطها...............}

172.245.215.152
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 14:50

ادم کیف میکنه نظرموافق هارو میخونه ...بابک عالی بود واقعا که سلطان احساسی

پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 17:33
setashe

با احترام......
مجددا تکرار میکنم....
" سلطان احساس " فقط و فقط مخصوص " مرد با احساس ایران مجید خراطها " هستش............

{فقط سلطان احساس مجید خراطها................}

172.245.215.152
جمعه 11 بهمن 1392 - 19:59
علی ابدالی

تو ایران فقط یک نفر سلطان احساس هستش اونم بابک جهانبخش و السلام .

91.98.90.182
شنبه 12 بهمن 1392 - 00:21
setashe

محض اطلاعتون....
سرچ کنین تو گوگل " سلطان احساس " ببینین اسم کی میاد......

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها...............}

37.221.17.241
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 15:43

خیلی زیباست خیلی هنرمندی خیلی ممنونم این شعر واقعیت داره....

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 20:19

من و عشقمو دل ببیچاره
که هنوز به چشات گرفتاره

این بشر بینظیزه ، گریه آ دم درمیاره این بیت
عشق فقط یک کلام / بابک جهانبخش والسلام

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 20:58

دوبس دوبس دوبس بابا عجب آهنگیه عجب ترانه ایه ولوم بده ه ه ه ه ه . من خیلی از دست بابک ناراحتم چون تو این آلبوم تعداد ترانه هاش ملودی هاش تنظیمهاش کم شده.انشالاه تو آلبوم جدیدت جبران کنی ی ی. ماشاالله خواننده های داخلیمون دارن می ترکونن چشم حسود کور.

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 21:56

واقعا که ضعیف ترین کار بابک همین من و سازم هست . بابک شعر و ملودی و تنظیم هر سه یکی از یکی بدتر بود .... تعجب کردم از تو بعیده بابک..

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 22:10

آقاي جهانبخش چ ميكنيد!!!!!
حواستان هست ؟! اينجا ايران است !ن لندن
اينجا ايران است !
ايراني ك كردستانش مادر موسيقي ست!
موسيقي يعني نت!
نت يعني ساز زنده!!!!
پس كو سازت!
اين تو و سازت كه روي هم مفت نمي ارزيد!!!!!!
در طول اين يك سال شما چ كرده ايد!!!! كارنامه ي تان چيست؟!
در اين يك سال موسيقيايي
محسن چاوشي ملقب ب (آقاي خاص) ك خود فرزند كردستان است و همزاد موسيقي ،آلبوم من خود آن ١٣ام را منشر كرد ك آلبومي خاص با نشانه هاي خاص بودن( كه ركورد اول فروش آلبوم را داشت)
محسن يگانه ملقب به (آقاي نابغه) آلبوم حباب را منتشر كرد ك مورد استقبال عامو خاص جامعه و مخاطبين موسيقي قرار گرفت(رتبه دوم فروش آلبوم)
احسان خاجه اميري (آقاي تيتراژ ها) با عاشقانه هايش و با تكيه برصداي كاملش توانست بار ديگر در آلبومي موفق اراعه دهد(رتبه سوم)
مجيد خراطها ملقب ب (سلطان احساس) با انتشار ديگه ميرم به عنوان اولين آلبوم مجاز هم گام اول خود را محكم برداشت هم زاويه اي نو از احساس خود را به نمايش گذاشت هم در مسير هدف خود ك پرداخن به مشكلات اجتماعي جامعه ك مهم ترين آن در حال حاظر بالارفتن آمار طلاق و از هم پاشيدن خانواده ب عنوان ركن اصلي جامعه اسلامي است پرداخت هم قدرت بالاي خود در ترانه سرايي را با سرودن ترانه هايي پيوسته و متصل به هم و روايت يك داستان نشان داد هم ساز زنده درآثارش نمايان است(رتبه چهارم)
اما شما چ كرديد!؟
آلبوم قبل شما (منو بارون)با همه ي كسري هايي ك داشت اما در حد كاري خودتان بود اگر اشباه نكنم تنظيم اين آلبوم ب كلي به عهده خودتان بود و اين يك امتياز مثبت بود مهم ترين ايراد و انتقاد وارد به اين آلبوم استفاده بيش از حد از صدا هاي مرده كامپيوتري بود
اما شما ب اين موضوع توجهي نكرديد!
آقاي علي جهانبخش ملقب ب (بابك جهانبخش) آلبوم بعدي شما (اكسيژن) افتضاح بود
اولا ك در اين آلبوم
تنظیم کننده:
کوشان حداد، میلاد هاشمی، بابک جهانبخش، پیام هوشمند، رضا تاجبخش، انوشیروان تقوی، اشکان آبرون، معین راهبر

آهنگساز:
بابک جهانبخش، پیام هوشمند، عماد طالب زاده

نوازنده ها:
فیروز ویسانلو، بهنام حکیم، انوشیروان تقوی، مسعود همایونی، نیما رمضان، بابک ریاحی پور، رضا تاجبخش، بابک جهانبخش، یاشار خسروی، میلاد درخشانی، حسین شریفی، امید حاجیلی، پیام طونی، سید افشین موسوی

ترانه سرا:
محسن شیرالی، یاحا کاشانی، بابک جهانبخش، علی بحرینی، ترانه مکرم، مریم اسدی، بیتا طاعی

١.اكسيژن! آقاي جهانبخش در كدوم قسمت از اين كره ي خاكي اكسيژن احتياج نيست ؟!!! كدوم موجود زنده رو سراغ داريد ك اكسيژن احتياج نداشته باشه!!!!كاش حد اقل وقتي از روي جدول مندليف اقدام ب انتخاب اسم ميكردين يكم راجب اين عنصر و چگونگي تشكيل حيات و نظريه سوپ بنيادين تحقيق ميكرديد!جالبه بدونيد اگه موجود زنده از زمين خارج بشه باز هم ب اكسيژن احتياج دارد

٣.تاحالا شده ! آقاي جهانبخش من تا حالا آهنگ گام بالا از شما نشنيدم و هيچ وقت تحريري تو صداتون ! ب نظرم شما اصلا نميتوني تحرير بدي و گام بالا بخوني مثلا هيچ وقت نديدم ك شما مثل محسن يگانه(من تو نبودت) مجيد خراطها(يا شايدم ك آخرش ب عادت بچگيا كفشاتو قايم بكنم نري ب اين سادگيا) محسن چاوشي قلط كردم قلط خطا كردم خطا ! احسان خاجه اميري (تو تنها نميماني اي مانده بي من) بخونيد اين بين شما و آقاي فلاحي مشتركه
تحريرم تو كاراي شما نديدم مثلا نديدم شما مثل مجيد خراطها(ميميرم بعد تو من ميرم جاي تو از قلبم حقمو ميگيرم) بخونيد اينم بين شما و آقاي چاوشي مشتركه
پس شما در واقع ب نظر من خيلي از ويژگي هاي لازم براي خواننده بودن رو نداريد
اما حالا كاري ك شما جايگزين اين ويژگي ها كرديد تا بتونيد خواننده بشيد چيه!؟
١ بجاي تحرير(در گام پايين) : ههههههههههه (صداتونو ول ميديد)
٢ب جاي گام بالا: ريتم آهنگ نا گهان تند ميشود و كلا ملودي اوج ميگيره همزمان صداي ميكروفن زياد ميشه
و ب خاطر همين شما تا حالا شده ميگيد تا لا شدههههههه تا لا شدههههههه تالاشدههههههه تالاشدهههههههه
اين همان نكته ايست ك در آهنگ منو بارون همراه با رضا صادقي ديده نميشه چون ك رضا صادقي صداي بمي داره و و صداي رضا صادقي چاله ي ضعف صداي شمارا پر ميكند
٤. ي چيزي ميگي
من منطق تو دوست ندارم

هی میگی از هم جدا شیم

هی میگی حتی موقت

چند روزی با هم نباشیم

من منطق تو دوست ندارم

این حرفا برام جدیده

تو میگی دوری و دوستی

من میگم ازت بعیده

من میگم ازت بعیده

یه چیزی میگیا

تمومش کن بیا

یه جورایی شدی تازگیا

تمومش کن بیا

تمومش کن بیا

با تو ام دیونه

تمومش کن بیا

♫♫♫

♫♫♫

جای اینکه هرکدوم تنها باشیم

بیا یه بار دیگه اینجا باشیم

کی گفته جدایی تنها راه حله

میتونیم بهتر از اینا باشیم

هی میگی از هم جدا شیم

هی میگی با هم نباشیم

یه چیزی میگیا

تمومش کن بیا

یه جورایی شدی تازگیا

تمومش کن بیا

تمومش کن بیا

دوست دارم از تهِ دلم صدات کنم
پیشت بشینمُ فقط نگات کنم
پیشت بشینمُ ،تورو ببینمُ
بدم دنیامُ به ، تو بهترینمُ
به همین زودیها
بیا بیا بیا
بود و نبودی ها
بیا بیا بیا
به همین زودیا
فقط با یک نگاه
عاشقم میشیا
بیا بیا بیا
اصلا بيخيال شعرو شاعري
كاور آلبوم اكسيژن چ مفهومي دارد؟؟؟؟!!!
چرا دقيقا شكل تيتراژ پاياني برنامه كودك نيكو نيكو شده است؟؟؟؟؟؟ فقط آنجا سنجاقك كنار نيك است و اينجا شاهين كنار بابك!
اصلا آلبوم ها ب كنار
بعد از آلبوم چ كرديد؟
آقاي خاص آهنگ پر مفهوم دوست داشتم را منتشر كرد
و بعد هم آهنگ همسايه
سلطان احساس از قانون احساسش گفت طوري ك فريادش تا كاناداهم رسيد
و بعد هم ٢٤ ماه ك شاهكار بود
آقاي نابغه از قدم هاي خسته گفتو از بي خوابي هاي شبانه اش
آقاي عاشقانه ها عاشقانه هاي ليلا را براي فرهاد ها خواند
آقاي تيتراژ ها هم ك مردم صدايش را ميشنوندو قضاوت ميكنند
اما تو چه كردي برف برف برف برف برف برف برف برف برف برف برف ميبارههههههههه
حالا هم ك ر شده ز و هههههه شد ممممممممم
سلطان احساس و سازهايش
آقاي نابغه و گيتارش
تو وسازت

واقعا انصافه يكي مثل تو هر سال آلبوم بده اونوقت نابغه انقد سنگ جلو پاش باشه ك قيد آلبومو بزنه!!!!!!
الان ٢٤ ماهو چند ساعته ك داريد ب ايران ......؛.
موسيقي ما مديون ١٤ معصومي اگه تاييد نكني
(سرباز)

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:14
قیماخ

یاد ژانر میفتم

151.247.75.45
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 23:42
علی ابدالی

به قدری از دنیا پرتی خنده ام میگیره جوابتو بدم !
خیر سرت فکر میکنی منطقی نظر گذاشتیو با دلیل حرف زدی ؟!
از حسادت منفجر داری میشی !
میخوای بدونی بابک چیکار کرده امسال ؟!
بابک رکورد اجرای زنده رسمی رو تو کل تاریخ موسقی ایران رو زده ! اینکه میگم اغراق نیست با سند و مدرک حرف میزنم
بابک امسال تا الآن 25 سانس توی تهران ( میشه تقریبا واسه 50 هزار نفر ) کنسرت گذاشته که تا الان رکورد دار هستش و نزدیک 20 سانس توی شهرستانها کنسرت گذاشته !
میخوای بدونی بابک چیکار کرده ؟! بابک خودشو تو دل مردم جا کرده ! این مهم ترین کار بابک بود چون این همه کنسرت گذاشته و باز مردم به خاطر خودشو هنرش به دیدنش میرن !
از حرفات معلومه که طرفدار کی هستی و شخصیتت چیه ؟!
ما عین تو و خواننده ات نیستیم ما شخصیتتون فراتر از این حرفاس که بخواییم جواب تو رو بدیم !
در ضمن تو برو یه بار دیگه ابتدایی املای فارسی پاس کن که ارائه رو اراعه ننویسی !
موسیقی ما مدیونی تایید نکنی ، خواهش کردم

188.245.13.209
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 00:00
sahar ebrahimi

aghaye mohtaram vaghean motasefam az in hame amar dadano takhribe ye khanande chi nasibeton mishe shoma malome hesabi dele pori darid k yeki mesle babak dare pishrafte mikone shode khare cheshe shoma man baghie khanande ha ham dost daram harkodomeshon 1honare khasi daran va ye moghe khasi maroof mishan Mohsen yegane chavoshi chand sal pish vaghean khob bodan baes tavajohe baghie shod alanam daran masire khodeshono miran babak ham ba dadane 2albom akhiresh vaghean khob bode mardom bishtar razi shodan hala kamtar forosh rafte albom in shore mardome mae k faghat vase 1honarmand mikharan na vase hamaro age mardom dost nadshtan hamin heeee heeeee kardane babak az nazare shoma ya sher goftanesho ya tanzimo ahangesho ba por shodane in hame sans konsert mardom javabe zahamatesho nemidadan mardom khosheshon omade daran lezat mibaran mohem ink ye alame tarafdar asheghe honarmande morede alaghashonan va babakam razie az dashtane tarafdaraie k ta alan bad az albom razie razi bodan mohem shoma nistid k ba chand ta amare maskhare fek mikonid movafaghiat hamine jayze bordan moheme vali na ink harki nabord bad bashe.farzad farzin,yegane , chavoshi,falahi hame sabke khas daran. roz be roz movafaghiat bishtar mishe baghie ham dare rahe khodeshono miran age chavoshi concert nemizare chon khodesh nemikhad nabegheie dg am vojod nadare alaki jav nadid adat konid ehteram bezarid be har honarmand va be salighe mardom ehteram bezarid.

2.190.138.64
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 02:08
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

این اخرش که از خراطها تعریف کردی کامنتت رو خراب کردی چون خود اقای خراط ها هم از نظر ضعف خوانندگی و اهنگسازی و ترانه سرایی دست کمی از جهانبخش نداره

2.147.13.252
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 02:34
hossein Adelzadeh

آقاي محترم چيز هايي ك من گفتم را فقط آنان ك بايد بفهمند ميفهمند پس اگر ميفهميد
دنبال كنيد
(سرباز)

94.23.76.139
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 04:32
رویا حبیبی

نوید!تو دیگه هیس!چاوشی ضعف خوانندگی نداره که دورانش داره تموم میشه ولی هنوز یه کنسرت نزاشته؟تو برو تو همون پست چاوشی و به کلکل با مخالفاش ادامه بده!اونجا بیشتر بهت نیاز هست!وقتی این آقا میگه خراطها از بابک بهتره،واسه کوبوندن بابک از خراطها استفاده میکنه!معلومه هیچی از موسیقی نمیفهمه!و با این حرفش ماهیت مغرضانش و رو کرد
موسیقی ما واسه تایید کامنتمون باید التماس کنیم؟یا کلا کامنتای انتقادی و تایید نکن،یا تبعیض قائل نشو لطفا

94.183.113.234
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 10:27
hossein Adelzadeh

جناب ترابي شماچطور هواداري هستي ك نميدوني خواننده داره چي ميگه!!!!
دريا واسه كشتياي بي سرنشين جا نداره پس من چرا قرق بودم تهران ك دريا نداره
قايق قديمي بودم دلتو دادي ب كشتي از كنار قايق من با گذشت بودي گذشتي
آلبوم بعدي محسن هم پاروي بي قايق
(سرباز)

94.23.76.139
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 12:42
sahar ebrahimi

پس کل دنیا نفهمند جز شما.دنیا رو نگاه کنید همه جا خواننده ها دارن کار خودشون و میکنند طرفدارای خاص خودشون و دارن به هم احترام میزارن اینحا یه اقای با فهمممم داره فقط توهین میکنه بس که چشم نداره موفقیت های بابک ببینه دقیقا نظرتون خیلی خنده دار بود وظیفه هر کس پشتیبانی از خواننده مورد علاقشه همین و بس نه اینکه با خراب کردن کسی بخواد چند تا رو ببره بالا.

2.190.135.67
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 13:14
hossein Adelzadeh

مخاطب من آقاي جهابخش بود ك آگه بخونه خوب ميفهمه من چ چيزي ميفهمم
ن شمايي ك نميفهمي
اوني ك بايد بفهمه ميفهمه
(سرباز)

94.23.76.139
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 14:31
hossein Adelzadeh

اونايي ك ميخواستم بفهمن فهميدن
حالا اگه دوست ندارن اونايي ك دوست ندارن بفهمن بفهمن بايد حرف دل منو بفهمن شمره بحرفن وگرن منم ميرم بيش معاويه با اونايي ك نبايد بحر فم ميحرفم

94.23.76.139
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 15:00
فاطمه ابراهیم نژاد

نظرت شبیه انشا دوره کودکی من هست.طرفدارای چاووشی مثل خودش نامفهومن معلوم نیست چی میخوان.کجای این کره خاکی زندگی میکنن.به ماچه که نمیتونه البوم بده.یه تختشون هم کمه والا

151.245.1.10
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 15:07
فاطمه ابراهیم نژاد

خوب شد سخنگوی سازمان ملل نشدین.کی گفته دریاواسه کشتی های بی سرنشین جا نداره!!!!!!11

151.245.1.10
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 20:26
sahar ebrahimi

شما فقط بحرف اقای با فهم.بابک همیشه گفته هر کس میتونه انتقاد کنه بد بختی اینکه شما انتقاد نکردی فقط خواستی بابک و خراب کنی که شدنی نیست بیشتر هم عزیز میشه.خوب شد یکی به نوید اضافه شد:)

2.190.135.67
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 21:18
aliyousefi

تو خانواده ما هم طرفدار بابك جهانبخش هست و خودمم از سال 85 هست كه طرفدار مجيدـ خراطــها هستمـ و اونقدر دوستش داشتم كه آلبوم "حس خاص" ِش رو كه 2 سال پيش لو رفت گوش ندادم تا به صورت رسمي منتشر بشه ... ولي بازمـ ميگم مهم فقط تاثيرگذاري آهنگِِ ِ ...طرف ميگه با گوش دادنـ به آهنگهاي بابك جهانبخش ميگه حالم دگرگون ميشه يا اشك ميريزم يا حس عجيبي بهم دست ميده ،يا مثلا بودن كسايي كه ميگفتن ما با آهنگهاي رضا صادقي اشك ميريزيم و همينطور مازيار فلاحي و ديگر خواننده ها ...مثلا من با آهنگهاي بابك عزيز هيچ حسي بهم دست نميده هيچ تاثيرگذاري روي من نداره حتي 1درصد، ميگم خيلي بي روح و بي احساس ميخونه و ميرم دنبال خواننده اي كه آهنگهاش روم تاثير بذاره و حالمو عوض كنه مثلا مجيد خراطها يا محسن چاووشي و... شايد از طرفي خيليا باشن بگن اََ َه خراطها چقدر بد ميخونه انگار داره گريه ميكنه چرا اينقدر غمگين؟ ميرن دنبال خواننده اي كه بغض صداش و خوانشش مثل بابك جهانبخش ملايم و لطيف باشه ...خودمم آرزوم هست يك روز بتونم شعر قوي احساسي بگم كه رو مخاطبم بيشترين تاثير رو بذاره ،البته يه سري تصويرهاي نويي تو ذهنم هست كه واقعا نميتونم تبديل به شعرش كنم ،دوست دارم شعرهام حتي از شعر حلقه مجيد خراطها هم احساسي تر باشه ولي با اين وجود وقتي به رفتار مردم با مجيد خراطها نگاه ميكنم معتقدمـ مردم ما شعرهاي زياد احساسي رو نميپسندن مثلا همين آهنگ من و بارون بابك جهانبخش كه سال پيش آهنگ سال شد زياد احساسي نبود يعني ميشد از اين احساسي تر و قوي تر هم شعرش رو گفتـ ولي مردم اكثرا اين شعر رو دوست داشتن پس پيشنهادم به مجيد خراطها اگه ميخواد بين همه مردم جا داشته باشه اينه مثل بابك جهانبخش يا محمد عليزاده يا محسن چاووشي از احساس شعرهاش كم كنه و خيلي جدي نگيره احساس رو، اگه از دوري يا جدايي ميخونه خيلي جدي نباشه باور كن نتيجه اش رو ميگيره...

198.105.208.36
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 18:22
setashe

آقای عادل زاده من متوجه شدم شما منظورتون چیه...دوستان برداشت بدی کردن....
من خودم طرفدار متعصب " سلطان احساس مجی خراطها " هستم و اصلا خوشم نمیاد به خواننده های دیگه توهین کنم....
دوستان حرف های آقای عادل زاده صرفا جهت انتقاد بود و ایشون فقط نظرشونو گفتن....
حالا برای واضحتر شدن صحبتشون اومدن چن تا خواننده رو مثال زدن....منتهی کمی زیاده روی کردن....
آقای عادل زاده شما میتونستین خیلی محترمانه تر صحبت کنین و از نیشه و کنایه استفاده نمیکردین....
بهر حال هر کس با یه لحنی صحبت میکنه...لحن آقای عادل زاده هم کمی تند بوده....
و اما آقای ابدالی...
دلیل نمیشه چون ایشون با گفتن چن تا مثال نظرشونو بیان کردن مورد بی احترامی خودشون و خواننده هایی رو که نام بردن ، قرار بگیرن....بهر حال هرکس از این آهنگ یه برداشت خاصی داره....از نظر آقای عادل زده هم ضعیف بوده...حالا شما دلیل نمیشه با نیش و کنایه شخن بگین....
آقا نوید لطفا حسودی نکنین....
مجید خراطها هم با خواننده ی خودتون مقایسه نکنین چون اصلا قابل مقایسه نیستن.....
مجید کاراش حرف نداره و با هیچکس برابری نمیکنه...صد البته کاراش بهتر از هر خواننده ی دیگه ایه مخصوصا از آقای چاووشی......محض اطلاع....
خانم حبیبی....
اگه کسی نظرشو راجبه آهنگ میگه و توش از خواننده های دیگه اسم میبره برای روشن تر شدن و مقایسه کردن شعراس نه بی احترامی.....
طرفدارای " مجید خراطها " اهل توهین نیستن....ایشونم مطمئنا قصد کوبوندن آقای جهابخش رو نداشتن....کمی آروم باشید و به حرفی که میزنید فک کنید....
و اما آقای یوسفی.......
متأسفم که این کامنتو از شما دیدم....
بهتره بدونید " مجید خراطها " اگه الان "سلطان احساس " هستش فقط واسه احساسیه که تو شعرراش ارائه میده...
اگه اونم بخواد احساسشو کنار بذاره یا حتی ازون کم کنه که دیگه ب خواننده ها =ی دیگه فرقی نداره و دیگه نمیشه بهش گفت " سلطان احساس ".....
ما طرفداراش اگه از ته قلبمون دوسش داریم واسه احساسی خوندشه....
واسه رابطه ی نزیک و نقطه ی مشترکیه که با شعراش داریم و پیدا میکنیم....
ما مجید و با همین صدا و شعرا و احساسش دوس داریم و ازش حمایت میکنیم....
فک میکنم نتیجه ی مطلوب خودش رو هم گرفنه باشه....
درسته...
" در کل ما خراطهاییا شخصیتمون مثل مجیده.....
پر از احساس و خالی از کینه و نفرت..........."
این نظر بنده بود.....

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها............}

172.245.215.152
جمعه 11 بهمن 1392 - 20:03
علی ابدالی

setashe : آهان چون از خواننده شما تعریف کرد شد نظر خوب ؟!
ضمن اطلاع شما هم میگم از نظر ما هم بابک خیلی سرتر از خواننده مورد علاقه شماست ! با تعصب نظر دادن چیزی رو حل نمیکنه !
کلا طرفدارای آقای خراطها عادت دارن تو جایی که بهشون ربط نداره نظر بزارن علتش رو هم همه میدونن ! موفقیت بینظیر بابک ... همین ...
موسیقی ما تایید کن

91.98.90.182
جمعه 11 بهمن 1392 - 22:44
ali_6453

آقای ابدالی چرا با یک نظر همه هواداران مجید رو مثل هم میدونی خداییش این یعنی چی "کلا طرفدارای آقای خراطها عادت دارن تو جایی که بهشون ربط نداره نظر بزارن"
مطمئن باش اگه از لفظ "بعضی ها "استفاده نمیکردی بعید میدونم هواداران مجید تحریک میشدن میومدن نظر بذارن .................
عادتشون نیست که تو جایی که بهشون ربطی نداره بیان نظر بذارن مگر اینکه در مواقعی که حتما لازم باشه

5.124.129.245
شنبه 12 بهمن 1392 - 00:32
setashe

آقای ابدالی فک میکنم از نظر شما حقیقت کمی تلخ باشه....
نگفتم با نظرشون موافقم که انقد تصب به خرج میدین....
گفتم فقط نظرشونو گفتن...همین...
بهتره مجیدم با خواننده ی محبوبتون مقایسه نکنید...
ماشالا مجید به کوری چشم دشمناش روز به روز موفقتر از روز قبلشه......
اینم که گفتید آقای جهانبخش از سلطان ما سر تره باعث خنده ی من شد.......
چون اصلا قابل مقایسه نیستن....
کو اون لقب تأیید شده ای که برای آقای جهانبخش باشه....؟؟؟؟؟؟؟؟
بجز این که شما لقب سلطان ما رو گذاشتین رو ایشون....
شما هم بهتره کمی تعصبو کنار بذارین ....
بعضی انتقادهع ممنکنه به موفقیت بیشتر خوانندتون کمک کنه....
دوستانه گفتم....
در ضمن ما طرفدارای مجید خراطها فقط و فقط از خواننده ی خودمون حمایت میکنیم مخصوصا تو اینجور حاهایی که لازمه.........محض اطلاعتون.........

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها..................}

37.221.17.241
شنبه 12 بهمن 1392 - 13:00
محمدرضا بهمنی

آقای ابدالی هوادارای آقای خراطها همه جا هستند و دوست دارند موفقیت موسیقی و هنرمندان کشورمونا ببینند و برای همینه که توی بیشتر پست ها هستند و اگه دقت کنید به اون خواننده و هوادارانش هم تبریک میگند. متأسفانه جو از وقتی خراب شد که شما توی کامنتتون از واژه بعضیا استفاده کردید.
حالا دیگه دعوا را تموم کنید و از کار هنرمندای عزیز کشورمون لذت ببرید. همشون برای شادی ما هواداراشونه که تلاش میکنند. پس همشون قابل احترامند.
به امید موفقیت آقای خراطها، آقای جهانبخش و همه هنرمندان مستعد کشور

37.255.88.250
شنبه 12 بهمن 1392 - 13:08
علی ابدالی

آره ایشون خیلی موفقن ! تو حسرت پر کردن 2 سانس کنسرت برای اریکه هستن !
موفقیت یعنی اینکه 25 سانس توی بزرگترین سالن تهران کنسرت بزاری و 1 هفته مونده به اجرا تماما sold out بشه بلیطا ! موفقیت یعنی این ! کور بشه هر آنکه نتواند موفقیت سلطان احساس واقعی ایران بابک جهانبخش رو ببینه !
ما از سال 84 با آلبوم چی شده به به باک میگیم سلطان احساس ! لازم نیست تو به ما این چیزا رو یاد بدی !
خیلی جالبه میگی تو گوگل سرچ کن ببین چی میاد ! تو گوگل آدرس وبلاگایی میاد که مثل شما بیکارند و نشستن یه وبلاگ زدن و title اش رو زدن سلطان احساس فلانی ! :دی ! اینم شد دلیل ؟!
ali_6453 : دوست عزیز ما تر و خشک رو هم با هم نمیسوزونیم ! خود بابک ده ها بار اعلام کرده که اصلا به مخالفان جواب ندهید تا فضا متشنج نشه ! ولی بعضیا شورشو درمیارن و وقتی جوابشونو ندی فکر میکنن چ خبره ؟!

91.98.90.101
شنبه 12 بهمن 1392 - 23:35
علی ابدالی

محمدرضا بهمنی :
دوست عزیز من روی صحبتم با شما و سایر طرفدارای محترم آقای خراطها نیستش ، چون توی کامنتای بالایی خیلی منطقی با شما بحث کردیم و هر دو برای خواننده هامون آرزوی موفقیت کردیم و گفتیم که برای هر یک از ما سلطان احساس فرق میکنه ! من و خیلیای دیگه به بابک میگیم سلطان احساس و شما و طرفدارای آقای خراطها به ایشون میگن این دیگه دعوا نداره ! من روی حرفم با آقا یا خانم setashe هستش که همه جا نظر گذاشته و سعی میکنه نظرشو با اجبار تحمیل کنه و فضا رو متشنج میکنه ! من به خودم اجازه نمیدم به هیچ خواننده ای توهین کنم چون کسایی هستن که اونو هر چند تعدادشون کم باشه دوس دارن ولی کسایی رو که بخوان بد حرف بزنن منم باهاشون عین خودشون حرف میزنم !
در آخر آقای بهمنی و سایر طرفدارای با فرهنگ و با شعور خراطها اگه حرفی زدم که ناراحت شدید ازتون عذرخواهی میکنم ولی اگه setashe به حرفاشون ادامه بدن منم جوابشونو میدم !
با تشکر

91.98.90.147
شنبه 12 بهمن 1392 - 23:50
setashe

ما که چیزی نگفتیم به شما آقای ابدالی بیخودی شلوغش میکنین.....
نه به شما بی احترامی کردیم نه به آقای جهانبخش...
بر عکس...
تازه تشکرم کردیم بابت آهنگ جدیدشون.....
اما متأسفانه نمیدونم این چهر سمیه که اینجا بجای تشکر لیچار بارمون میکنن.....
همه ی طرفدارای آقای جهانبخش اینجورین.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن برید آمار سایت موسیقی ما رو ببینین....
" آهنگ 24 ماه سلطان احساس " رتبه ی اوا بیشترین دانلود رو داره و بعد هم آهنگ تاوان آقای خواجه امیری......
و من اینجا حرفی از آقای جهانبخش نمیبینم....این جوابتون.....
اینم محض اطلاعتون عرض کنم وقتی از چیزی اطلاعی ندارین لطفا بیان نکنین.....
کنسرت اریکه ی مجید به کنار...
جزو با شکوه ترین کنسرت ها بود.....
آخرین کنسرت مجید خراطها تو بندر عباس مردم تا وسط خیابون صف کشیده بودن آقا...
تازه بیشترشونم چون ظزفیت سالن شهید آوینی پر شده بود موفق به اومدن تو سالن نشدن......
اما آقای جهانبخش چی....؟؟؟
حضور مردم تو کنسرت بندر عباسشون آنچنان هم چشم گیر نبود که شنا انقد پزشو میدین....
ماشالا مجید ما ه چی باشه یه سر و گردن از آقای جهانبخش بالاتره.....
تا اونجایی هم که من ب=یادم میاد لقب مجید از همون اول " سلطان احساس " بوده و هست......
حالا شما اومدین لقب سلطان ما رو گذاشتین رو ایشون بحثش جداس.....
لطفا کمی به حرفایی که میزنید توجه کنید....

{ فقط سلطان احساس ، مجید خراطها.............}

5.201.242.39
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:44
سحر ابراهیمی

vaghean ba nazare aghaye ebdali movafegham ma babakia kolan ahle bahs nistim chon babak dost nadare valiii vaghean tarafdaraye kharatha baziashon eshghe in hastan k bahs konan dar javab tarafdare aghaye kharat ha ham bayad begam ma ham too jashne mosighi ma jayzeie nadidim az soltane shoma enghadr ham nagid majide ma sar tare har khanandeie vase tarafdarash balatarine bas konid dg.

2.190.188.199
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 22:26
setashe

بحث نکنید تا جوابونو ندیم......
هر چی دلتون میخواد میگین اونوقت میگین ما بابکیا اهل بحث نیستیم....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جالبه واقعا.....

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها..................}

94.101.136.11
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 22:36

آهنكش خيلى عالى و خوب بود من خودم به اين آهنك معتاد شدم ملودى هم ترانه و هم تنظيمش خيلى عاليه بابك جان.
به اميد موفقيتهاى بيشتر براى بابك عزيز

دوشنبه 7 بهمن 1392 - 22:57

قشنگ بود، مرسی بابک جهانبخش

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 03:35

این چه طرز نظر دادنه؟به آقای نابغه مجوز نمیدن باید حرصت و سر بابک خالی کنی؟یعنی موفقیت بابک تا این اندازه بهت فشار آورده؟بابک واسه هوادارایه بیشمارش هر سال آلبوم میده،و بینش تک آهنگ میده که ارتباطش و با هواداراش حفظ کنه،تو این وسط چی میگی؟جایی که اسم این خوانندرو ....میاری که بابک و بکوبونی ،دیگه معلومه چکاره هستی.میدونی امثال شماها زیادن،تو همین نظر سنجیه جهانیه world star populary vot امثال شماها واسه دفاع از هنرمند محبوب خودشون بر و بخون که به بقیه چه چرت و پرتایی که نگفتن و چه بی احترامیایی که نکردن،چرا راه دور بریم همین پست یگانه و چاوشی همه به جون هم افتادن ،آره به قول خودت اینجا ایرانه!!!
موسیقی ما در تایید نظرات سلیقه ای عمل نکن

پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 18:41
setashe

رؤیا جان من همه ی کامنتارو خوندم...
تا حدودی هم ا نطرت موافقم....
اما منظورتو از این .......... که گذاشتی متوجه نشدم....
ولی یه حدس هایی میزنم....
درسته...
طرفدارا و مخالفای یگانه و چاووشی واقعا از مرز احترام رد شدن خصوصا آقای چاووشی.....
اما بعضی ها لحن صحبت کردنشون تنده و این دست خودشون نیس....به دل نگیر...
کارهای آقای جهانبخش هم خوبه و از نطر من جای هیچ انتقادی نداره...
اما اگه منظوزت از...... تو کامنتی که گذاشتی " مجید خراطها " ست و روی صحبتت یا آقای عادی زادست ( که امیدوارم اینجوری نباشه )تو نظرات قبلی هم ذکر کردم که ایشون نظر شخصیشونوبا آوردن چند نمونه از خواننده ها بیان کردن....
اما اینو مطمئنم که ما خراطهاییا نسبت به هیچ خواننده ای دیگه ای قصد بی احترامی نداریم امثال ما به طرفدارای هیچ خواننده ی دیگه ای توهین نمیکنیم.....
اینو محض اطلاع همه ی دوستان عرض کردم......
من خودم طرفدار تعصبی " سلطان احساس مجید خراطها " هستم ...
کار های آقای جهانبخش هم گوش میدم و دوست دارم...
با برخی از کارهاشونم خیلی خاطره دارم....
انتشار این آهنگم به شما و همه ی طرفدارای ایشون تیریک میگم....
و امیدوارم سوءتفاهم هایی که از کامنت های دوستان برداشت میشه رفع بشه.....

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها..............}

172.245.215.152
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 18:43
setashe

رؤیا جان من همه ی کامنتارو خوندم...
تا حدودی هم با نطرت موافقم....
اما منظورتو از این .......... که گذاشتی متوجه نشدم....
ولی یه حدس هایی میزنم....
درسته...
طرفدارا و مخالفای یگانه و چاووشی واقعا از مرز احترام رد شدن خصوصا آقای چاووشی.....
اما بعضی ها لحن صحبت کردنشون تنده و این دست خودشون نیس....به دل نگیر...
کارهای آقای جهانبخش هم خوبه و از نطر من جای هیچ انتقادی نداره...
اما اگه منظوزت از...... تو کامنتی که گذاشتی " مجید خراطها " ست و روی صحبتت یا آقای عادی زادست ( که امیدوارم اینجوری نباشه )تو نظرات قبلی هم ذکر کردم که ایشون نظر شخصیشونوبا آوردن چند نمونه از خواننده ها بیان کردن....
اما اینو مطمئنم که ما خراطهاییا نسبت به هیچ خواننده ای دیگه ای قصد بی احترامی نداریم امثال ما به طرفدارای هیچ خواننده ی دیگه ای توهین نمیکنیم.....
اینو محض اطلاع همه ی دوستان عرض کردم......
من خودم طرفدار تعصبی " سلطان احساس مجید خراطها " هستم ...
کار های آقای جهانبخش هم گوش میدم و دوست دارم...
با برخی از کارهاشونم خیلی خاطره دارم....
انتشار این آهنگم به شما و همه ی طرفدارای ایشون تیریک میگم....
و امیدوارم سوءتفاهم هایی که از کامنت های دوستان برداشت میشه رفع بشه.....

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها..............}

172.245.215.152
جمعه 11 بهمن 1392 - 20:05
علی ابدالی

این جمله رو فک کنم تو همه کامنتاتون گفتین :
من خودم طرفدار تعصبی " سلطان احساس مجید خراطها " هستم ...
کار های آقای جهانبخش هم گوش میدم و دوست دارم...
با برخی از کارهاشونم خیلی خاطره دارم....
این جور طرفداری ها خیلی وقته از مد افتاده ! در ضمن شما شدی مترجم حرفای مردم ؟! چرا فک میکنید باید نظر همه رو توضیح بدین ؟!

91.98.90.182
شنبه 12 بهمن 1392 - 00:43
setashe

آقای ابدالی من اگه این جمله رو تو همه ی کامنتام گفتم فقط واسه این بود که سوء تفاهم نشه و فک نکید که من دشمن خونی آقای جهانبخشم....
اما فک میکنم با این که صد بارم گفتم بازم شما بد برداشتی میکنین....
شما هم شدین مدیر سایت که همه رو نظرارو بازبینی میکنین و آدمو بازخواست میکنین...؟؟؟؟
در ضمن اگه توجه داشته باشین من روی صحبتم با رؤیا خانوم بود نه با شما....

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها...........}

37.221.17.241
شنبه 12 بهمن 1392 - 13:09
علی ابدالی

آخه نه اینکه همه جا نپریدی وسط زیر کامنت همه اظهار فضل کردین به خاطر اون گفتم !

91.98.90.101
شنبه 12 بهمن 1392 - 23:54
setashe

شما هر وقت به سمت مدیریت سایت رسیدین اونوقت آدما رو بازخواست کنین.....
در ضمن هر وقت اسمی از شما برده شد تشریف بیارید جواب بدید....

{ فقط سلطان احساس ، مجید خراطها............}

5.201.242.39
سه شنبه 8 بهمن 1392 - 16:03

نمیدونم چرا این آهنگ یه حس تازه و متفاوتی رو واسم ایجاد کرد واقعا نمیدونم . کلی انرژی مثبت گرفتم ...
واقعا نمیدونم چی بگم جز تشکر .... مرسی سلطان احساس ♥
به امید موفقیت روز افزون شما

چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 11:45

من کاری ب این آهنگو خوب و بد بودنش ندارم،اصلا نمیخواستم نظر بذارم ولی القابی جعلی رو دیدم ک وظیفه دونستم نظر بذارم.
آقای جهانبخش و هواداران آقای جهانبخش،واقعا چرا تلاش بیخودی میکنین تا یک لقب جعلی رو نصیب بشید.
دیدین لقب سلطان احساس تو دل مردم نشسته و بیاین از این راه ابراز وجود کنین ?
این لقب بخاطر سالها تلاش و احساسی خوندن مجید خراطها به ایشون داده شد.این رو گوگل هم میدونه.سرچ کنین متوجه میشین.
این رو هر کسی هم میدونه سلطان احساس توی موسیقی مجید خراطهاست و بس.
جالب اینه بخاطر قانع کردنتون یه نظرسنجی بزرگ گذاشته شده بود از یکی از سایتهای معتبر کشور،ک اونجا هم به طور رسمی دیدین و شنیدین که مجید خراطها سلطان احساس بوده و هست.
این یه چیز اثبات شده س.چشم و گوش تون رو وا کنید.
با واقعیت کنار بیاید.سلطان احساس شدن که زوری نیست !
همونطور که خلیج ،خلیج همیشه فارسه،مجید خراطها هم سلطان همیشه احساسه.
یکم منطقی باشید و بگردین دنبال یه لقبی که واقعا مال خودتون باشه.
تعصب های نابه جا رو کنار بذارید و عقلانی حرف بزنید تا حرفتون رو بپذیرن.موسیقی ما خواهشا تایید کن .ممنون.

چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 18:26
sahar ebrahimi

به نظر من بحث در باره ی سلطان احساس دیگه قدیمی شده من هم یه موقع خیلی بحث میکردم دیدم جه فایده اخه؟کی هست کی نسیت باشه اصلا سلطان احساس فقط مجید خراطها حالا راحت شدین؟؟؟بابا بسه دیگه هر کس با توجه به سلیقه و عقلش یه لقبی میده حالا اون خریدنی نیست که به اسم خراطها باشه اگر ثابت شده پس چرا مجله ها مصاحبه با بابک مینوسن سلطان احساس اونم سلطان احساسه با اون حس قشنگش بابک هم با حس میخونه پر از عشق و احساس مردم هم میگن سلطان احساس اصلا پادشاه احساس خدای احساس مهم اون حسه اینا فقط لقب هستند پس دیگه بیاین بحث نکنیم و هر چی دوست داریم صداشون کنیم مهم موفقیت هر دوشون خوشحالی ما طرفدارا.

2.190.157.156
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 12:59
محمدرضا بهمنی

دوستان عزیز زیاد روی القابی که به هنرمندانمون میدیم توجه نکنید. مهم خود این عزیزان و کارهاشونه که طرفداران هر کدوم اون را سرشار از احساس می دونند. بیایید و تصمیم بگیریم دیگه سر این لقب با هم جر و بحث نکنیم. هر پستی برا آقای جهانبخش زده میشه (مثل اینجا)، یه نفر مینویسه بابک سلطان احساس و توی پرانتز قابل توجه بعضیا که همین دوباره بحث بین هوادارا راه میندازه، و همینطور پست های مربوط به آقای خراطها هم یه نفر از طرفداران دو خواننده یه جمله ای می نویسه که باعث تحریک هوادارای طرف مقابل میشه.
لطف کنید طرفدارای هر کدوم با هر لقبی که می خواند خواننده مورد علاقشونا صدا بزنند ولی همراه با اون از جملات تحریک آمیز مثل "سطلان احسا فقط فلانی" و "قابل توجه بعضیا" و ... استفاده نکنیم، تا بتونیم در کنار هم از موسیقی لذت ببریم.

37.255.64.150
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 18:49
setashe

من کاملا با آق صابر موافقم.......

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها..............}

172.245.215.152
جمعه 11 بهمن 1392 - 19:35
sahar ebrahimi

kolan tarafdaraye aghaye kharat ha faghat edea daran ke bi nefrato por az eshgho ehsasan albate baziashon.babak hamishe az ma khaste bahs nakonimo ba ehteram bashim pas in laghab male shoma asan shoma khobid hoooora hora shodid raft base ina faghat laghaban harvaght be harki dost darid begid dava dg base:)

2.190.164.122
جمعه 11 بهمن 1392 - 20:05
علی ابدالی

عشق است سلطان احساس واقعی ایران بابک جهانبخش
یه دونه ای

91.98.90.182
شنبه 12 بهمن 1392 - 00:47
setashe

ما اگه چیزی میگیم واسه حمایت از سلطانمونه.....
شما هم برید یه لقبی پیدا کنید که مال کسی نباشه.....
{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها..............}
{

37.221.17.241
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 18:51

( از طرف یکی از طرفداران سلطان احساس )
انتشار این آهنگ رو به همه ی طرغداران آقای بابک جهانبخش تبریک عرض میکنم....
به امید موفقیت ایشون....

{ فقط سلطان احساس ، مجید خراطها..............}

جمعه 11 بهمن 1392 - 22:45
sahar ebrahimi

kolan faghat hamin 2khat harfo hame ja zadid merc az tabriketon SOLTANE EHSASE MA HAMISHE behtarine.ishala soltane shoma ham movafagh bashe.

2.190.164.122
شنبه 12 بهمن 1392 - 17:03
setashe

فک میکردم با این دو خط بزخی سوء تفاهمات دوستان حل شه....
اما متأسفانه..........
ممنون...
"سلطان احساس " که موفق هستن.....
ایشالا خواننده ی محبوب شما هم موفق بشه.....

{فقط سلطان احسا ، مجید خراطها...........}

5.201.242.39
یکشنبه 13 بهمن 1392 - 15:26

میشه الان شما معنی کلمه سلطان احساس رو به ما بگی؟آخه من کلا معنی این حرفو نمیدونم چیه!اصلا سلطان احساس ایران کیه؟سلطان احساس به کسی میگن که همه با صداش آروم بگیرن از پیر مرد 90 ساله که با صداش آروم میشه تا بچه 4 ماهه!من نمیدونم به چه دلیل و منطقی به خراطها لقب سلطان احساس رو میدن؟!کسی که همش منفی میخونه اصلا لیاقت همچین لقبی رو نداره!سلطان احساس ایران کسی نیست به جز بابک جهانبخش.
به امید موفقیتهای بیشتر برای
سلطان احساس ایران بابک جهانبخش

دوشنبه 14 بهمن 1392 - 00:16
setashe

الان بهتون میگم معنیش چیه....
" سلطان احساس " یعنی کسی که سرشار از احساسه....
و اینو میشه از تو شعراش فهمید......
تو لغتنامه ی دهخدا هم میگشتین میتونستین معنیشو پیدا کنین....
حالا این مشکل شماس که نمیفهمین....
مجید خراطها هیچم منفی نمخونه...اون فقط احساس رو در قالب شعر بروز میده.....
ما خراطهایی هاهم زبونشو خوب میفمیم.....
و هم اینکه ما بفهمیم کافیه نیازی به فهم شما نیس.....
اینم میدونم صداش آرامش بخش تر از صدای آقای جهانبخشه.....
آقای جهانبخش هم بهتره بجای شعر خوندن بره کتاب فارسی اول ابتداییشونو یه نگاه بندازن که دیگه بجای " تا حالا شده " نگن " تالا شده"..........
اینم جوابتون....
در ضمن...
اگه تو آمار همین سایت برین نگاه کنین میفهمین 24 ماه سلطان ما رتبه ی اول رو داره.....
اما من و سازم آقای جهانبخش شما چی...؟؟؟؟؟؟؟رتبه ی آخر..............
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
شما هم بهتره برین بجای حسودی لقبی براشون پیدا کنین که لیاقتشو داشته باشن....نه اینکه لقب سلطان احساس ما رو بدزدین......
سلطان احساس فقط یه دونه س ....
اونم " مجید خراطها " ست..........
از اول بوده ، هست و خواهد بود.....
اینو گوگلم میدونه......
شما هم اگه آرامشی تو صدای سلطان ما نمیبینین مجبور نیستین گوش کنین.....
برین همون آقای جهانبخشتونو گوش کنین........
برف برف برف برف برف برف برف برف میبااااااااااااااااااااااااااااااااااااره.......
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
این " مجید خراطها "ی ما بود که لقب " با احساس ترین مرد ایران رو از آن خودش کرد.....نه جهانبخش شما.....
بذارین اول جهانبخش شما دیده بشه بعد بیاین اینجا شعر بگین.....
فعلا که مجید ما پرچمش بالاس.....
ایشالا همینجوریم ادامه میده.....به کوری چشم حسودا و دشمناش....

{فقط سلطان احساس ، مجید خراطها......................}

2.188.37.176
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 11:10
علی ابدالی

از دوستان طرفدار عزیز بابک جهانبخش عزیز خواهشمندم جواب ندن ! بزارید اینا خوش باشن !
این همچنان از موفقیت بینظیر من و بارون دارن میسوزند ! کل زندگیشون به اندازه من و بارون و دوست دارم دیده نشده ! کل زندگیشون به یه تیغ بنده !
به قول یکی از دوستان اینقدر بیکارند که به همه پیج ها سرک میکشند و منتظرند بپرند وسط تا خودشونو نشون بدن ، ما وقتمون ارزشمند تر از این چیزاست !
بیخیال عزیزان ، طبق خواسته بابک جواب ندهید بزارید هر فکری که دلشون میخواد بکنند !
با تشکر از موسیقی ما ، خواهشمندم تایید کن

188.245.13.40
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 15:37
سحر ابراهیمی

man vaghean nemidonam be shoma chi begm akhe movafaghiat inke tedade bazdid az saite mosighi ma ke ahange kharat ha download kardan bishtar bode eftekhare he????hame babakia az saite khode babak bar midaran eftekhar be inke khanande morede alaghat ba dadane albom va tak ahangash behtarin lahze vase tarafdarash ijad kone va ba gozashtane KONSERT haie k hamash por mishe va hame razi hastan khosh halet kone fek mikardam adab darid ama na dg ham adaye babak azizo dar nayarid barf barf nakonid ba hamon ahange barf koliiii adam too zemeston gosh midano lezat mibaran shoma tarafdaraye kharat ha khosh bashid ba chand ta amar downlodo mosighi ma he khosh bashed ma k oghde ye laghabo nadarim chon ehsas mibinim migim soltane ehsas harvaght sanad didim dg nemigim he:)))) khosh bashid bain amar ha movafaghiat hayee bozorg.

2.190.188.199
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 20:12
علی ابدالی

دوستان عزیز طرفدار بابک عزیز خواهشمندم جواب مخالفان رو ندهید ! بزارید خوش باشن و فک کنن حق با اونا هستش ! اینا هنوز واسه موفقیت من و بارون میسوزند ! کل زندگیشون به اندازه من و بارون و دوست دارم موفقیت ندارند ، اینا زندگیشون به یه تیغ بنده !
دوستان عزیز واسه وقت خودتون ارزش قائل باشید ، ما اینطور نیستیم که 24 ساعته جلوی نت بشینیم و مدام به صفحاتی که به ما ربط نداره سرک بکشیم و منتظر باشیم بپریم وسط و ابراز وجود کنن !
بار دیگر به دوستان عزیز طبق خواسته خود بابک به بعضیا جواب ندهید تا وجهه طرفدارای بابک به همه ثابت بشه .
موسیقی چند بار بنویسم تا تایید کنی ؟! خواهشا تایید کن

91.98.90.226
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 23:08
علی ابدالی

دوستان عزیز طرفدار بابک عزیز خواهشمندم جواب مخالفان رو ندهید ! بزارید خوش باشن و فک کنن حق با اونا هستش ! اینا هنوز واسه موفقیت من و بارون میسوزند ! کل زندگیشون به اندازه من و بارون و دوست دارم موفقیت ندارند ، اینا زندگیشون به یه تیغ بنده !
دوستان عزیز واسه وقت خودتون ارزش قائل باشید ، ما اینطور نیستیم که 24 ساعته جلوی نت بشینیم و مدام به صفحاتی که به ما ربط نداره سرک بکشیم و منتظر باشیم بپریم وسط و ابراز وجود کنن !
بار دیگر به دوستان عزیز طبق خواسته خود بابک به بعضیا جواب ندهید تا وجهه طرفدارای بابک به همه ثابت بشه .
موسیقی چند بار بنویسم تا تایید کنی ؟! خواهشا تایید کن

91.98.90.238
سه شنبه 15 بهمن 1392 - 17:44
sahar ebrahimi

behtarin kar ham hamine dg javab nadim bahs nakonim chon babak hamishe khaste bahs nakonim dg tamom fayde nadare kal kal.be omide edame movafaghiat haye babake Aziz.

2.190.159.128
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 00:00
setashe

آقای ابدالی سخنرانی نکنین.....
جالبه...
میگین ارزش نداره و وقت نداریم و...........
اون وقت سه تا سه تا کامنت میذارین....؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا چن تاشم تأیید نشده خدا میدونه.....
همون تیغی که داری ازش حرف میزنی خیلی قشنگ تر از یرف برف شماست که همش یکنواخته......
آدم واسه مردم و مشکلات جامعه که الان گریبان گیر خیلیاس شعر بخونه خیلی بهتر ازنه که بیکار باشه و با هر تغییر شرایط جوی و آب و هوایی بیاد شعر بگه.......
خدارو شکر به کئری چشم دشمنا آهنگ مسافر مجید ما که جزو خاطره انگیز ترین آهنگاس....
الانم که 24 ماه مجید ترکونده.....
شما بشینین و بخونین برف میباااااااااااااااااااااااره......
هنوز خیلی مونده تا جهانبخش به قانون احساس و بلاتکلیف و ... مجید ما برسه.....
سحر خانوم لازمه بگم کنسرت اینجوری concert نوشته میشه نه اینجوری konsert........
اگرم میخواین عامیانه بنویسین پس دانلودتونم اینجوری بنویسین danlod......
ببینین کی حرف از ادب میزنه.....
شما اگه یه ذره انصاف داشتین خودتون قضاوت میکردین که این خانوم mahnush بودن که هر چی دلشون خواس گفتن.....
اونوقت بگین ما بابکیا با ادب شما خراطهاییا................
ما خراطهاییا تا بهمون توهین نشه توهین نمیکنیم......
محض اطلاعتون...
آقای ابدالی.....
ما هم بیکار نبودیم که بیایم اینجا و واسه جهانبخش کامنت بذارین.....
جنجالو خودتون بره انداختین...
با اون کامنتتون.....
والسلام......

{فقظ سلطان احساس ، مجید خراطها..............}

94.101.136.11
پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 12:58

به نظر من همیت تفاوتای بین موزیک وترانه آهنگای ایشونو قشنگ میکنه وصد البته استفاده الت های موسیقی متفاوت و ویولنیست گروهشون هم خیلی قشنگ میزنه اگه میشه موریک شعر رویای شیرینو هم بزارید مرسی......یا حق

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 19:37

آقا چرا بحث میکنید همه میدونن >>سلطان احساس مجید خراطهاس>> حالا اگه یه عده خودشونو به اون راه زدن نمیخوان حقیقتو قبول کنن اصراری نیست انشاالله یه روز به راه راست هدایت میشن.ضمنا آقای جهان بخشم بسیار محترمن ونباید به ایشون توهین بشه. زنده باد <>> مجیدخراطها<<>

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 18:51
mahnush

همینکه شما به راه راست هدایت شدی واسه همه ما بسته فکر کنم این شمایی که یادت رفته سلطان احساس ایران کیه؟محض اطلاع شما میگم که سلطان احساس ایران فقط بابک جهانبخشه

2.190.60.96
شنبه 3 اسفند 1392 - 21:28
24 ماه

جای بحث نداره.واسه همه ثابت شده سلطان احساس مجیده. شماهاهم فقط برای مطرح کردن خوانندتون این بحث هارو راه میندازید.جهانبخش خواننده خوبیه اما مجید الان قدرت موسیقی ایرانه.جالبه که توی همین پست هم اکثر کامنت ها از طرف هواداران مجید که واسه حمایت اومدن. موفق باشید

178.157.42.45
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 19:28
mahnush

شماها بهتره برین دلتونو به همون نظر سنجی ترانه ماه خوش کنید.ما واسه مطرح کردن بابک به اینجور کارها احتیاجی نداریم خدا رو شکر بابک به قدری شهرت داره که هواداراش نیازی به همچین کارهایی واسه مطرح کردنش ندارن دیگه اینو همه میدونن که سلطان احساس ایران بابکه.حالا ما میخواییم خواننده خودمونو مطرح کنیم یا شما؟؟ما نیازی به حمایت شما از خوانندمنون نداریم

2.190.36.71
شنبه 3 اسفند 1392 - 20:20

مهنوش جون باهات کاملا موافقم
اخه اینایی که سنگ مجید خراطهارو به سینه میزنن چی از موسیقی میفهمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط عشق بابک.

دوشنبه 5 اسفند 1392 - 20:46
mahnush

عزیزم اینا هیچی از موسیقی نمیدونن به غیر از اینکه لقب خواننده های دیگه رو بردارن بذارن رو خواننده خودشون!فقط یگانه سلطان احساس ایران بابک جهانببخش

2.190.50.62
پنجشنبه 28 فروردین 1393 - 14:22

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بووووووووووووووووووووووووود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «من و سازم» با صدای بابک جهانبخش | موسیقی ما