برنامه یاد بعضی نفرات
 
تنها در تاریکی ...
کنسرت «بابک جهانبخش» این بار متفاوت‌تر از کنسرت‌های قبلی برگزار شد
تنها در تاریکی ...
موسیقی ما – بهمن بابازاده: بابک جهانبخش شب ۱۲ ابان بار دیگر در بین خیل عظیم دوستدارانش روی صحنه رفت تا باز هم اجرایی زنده را برای مخاطبان‌اش روی صحنه ببرد. ابتدای برنامه با تاریکی مطلق سالن توام شد تا فقط نور یک فندک در کل سالن مشخص باشد که در تلاش بود چراغ کوچکی را با آن روشن کند. کلیپی روی پرده رفت و در آن بابک در نشست خبری آلبومش نشسته بود و وقتی از او در مورد آهنگ مورد علاقه‌اش سوال شد، «ای دل» را به عنوان قطعه مورد علاقه‌اش معرفی کرد تا تصویر به یک باره قطع شود و نور چراغ کوچک که با فندک روشن شده بود، تنها روشنایی سالن باشد. در تاریکی محض صدای بابک از کنار چراغ کوچک شنیده شد که «ای دل» را با ‌‌نهایت احساس می‌خواند و به محض شروعش نور سالن روی او رفت تا مخاطبان حاضر در سالن سر از پا نشناسند.

این شروع ویژه، آغازی بود به برنامه پر انرژی بابک جهانبخش که در آن مثل همیشه با قطعات پر طرفدار به مهمانی دوستدرانش رفته بود. این خواننده باز هم قطعات پر طرفدارش از جمله «دوست دارم»، «منو بارون» و تازگیا را اجرا کرد و قطعه «چی شده» را نیز با تنظیمی جدید و با نوای گیتاری که خودش در ابتدای آن زد، به طرزی جالب روی صحنه برد.

انتهای این برنامه هم با قطعه ریمکسی از سه قطعه «منو بارون»، «دوست دارم» و «ای دل» به اتمام رسید تا برنامه بابک باز هم مثل همیشه بتواند رضایت همه حاضران در سالن را به خود جلب کند.

گفتنی ست مدیران شرکت «اکسیر نوین» (تهیه کننده برنامه)، در اقدامی جالب با تهیه کلیپی از همه نوازنده، آنرا در هنگام معرفی اعضای گروه در سالن پخش کردند تا با این کار احترامشان به اعضای گروه نشان دهند. این ماجرا با استقبال مخاطبان حاضر در سالن رو به رو شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

متاسفاااااااااااانه نتونستم برم کنسرت ولی با اهنگ جدید بابک به شدت حال میکنم بابک جون بی تو میمییییییییییییییییرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

behtarin shabe paieze emsalam bood ... jaye hame havadaraye babak ke nayoomadan khali , bi nahayat khosh gozasht........ gedan bi to mimiram ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

بابک تو بی نظیری . هم کنسرتات و آهنگات بی نظیرن . سر شار از احساس . چند روز هم هست که آهنگ بی نظیر بی تو میمیرم اومده . فوق العاده هستش این اهنگ .
عشق است سلطان احساس / عشق است بابک جهانبخش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

عاشقتم بابک جون .من اومدم کنسرتت خیلی عالی بود .تو بی نظیری منتظر کنسرت های بعدیت هستیم.فقط ازت خواهش میکنم کد اهنگ پیشواز بی تو میمیرم رو واسمون بزار .صدات فوق العاده ست . دوست داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

اهنگ بی تو میمیرمت بابک جون فوق العاده است ولی بد جور حالمو خراب کرده هر دفعه میام درس بخونم نمیشه همش دلم هوای صداتو میکنه باید اهنگتو گوش کنم باهاش گریه کنم وگرنه سبک نمیشم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

به نظر من که خیلی عالیه از همه نظر...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تنها در تاریکی ... | موسیقی ما