برنامه یاد بعضی نفرات
 
هیچوقت کار تحمیلی نمی‌خوانم ...
درباره «زندگی من» آلبوم جدید بابک جهانبخش و همه حاشیه‌های حول و حوش این آلبوم در یک گفتگوی دو ساعته با این خواننده:
هیچوقت کار تحمیلی نمی‌خوانم ...
موسیقی ما - بهمن بابازاده: احتمالا وقتی این گفتگو را می‌خوانید، آلبوم چهارم بابک جهانبخش «زندگی من»، در بازار موسیقی کشور منتشر شده و واکنش‌های مختلفی را در پی داشته. گفتگوی ما در حالی برگزار شد که آلبوم جهانبخش هنوز در حال طی مراحل چاپ و تکثیر بود. تهیه کنندگان کار از موفقیت گسترده آلبوم سخن می‌گفتند و خود بابک هم به شدت نگران بود و استرس داشت. حالا این بهترین فرصت برای شماست که اول این گفتگو را بخوانید و سپس آلبوم را تهیه کنید و پس از چند بار گوش کردن‌اش در مورد آن نظر دهید.

  • کلا در این یکی دو سال اخیر استعداد عجیب و غریبی در ساختن تک تراک‌ها کسب کرده‌ای. در آلبوم «هشت» و فیلم دو خواهر و این اواخر هم قطعه «دوست دارم» که به رغم انتشار اینترنتی و استقبال فراوان مخاطبانت از آن، آنرا در آلبوم‌ات هم گنجاندهای. چرا تک تراک‌های تو همیشه خوب و بی‌نقص است و با استقبال رو به رو می‌شود؟
برای تک قطعه کار کردن دو وجه دارد. یعنی هم خوب است و هم سخت. سخت بابت اینکه کار دشواری ست که تو بتوانی در یک قطعه حق مطلب را ادا کنی و خوبی‌اش هم این است که تو فقط روی یک کار باید تمرکز کنی. در آلبوم‌های مشترک هم چیزی که هست این می‌تواند باشد که وقتی تو در قالب یک مجموعه‌ای و قرار است کارت در بین بقیه کار‌ها قرار بگیرد، تمام انگیزه‌ات این است که بهترین باشی و به چشم بیایی. کارت شنیده شود. البته در آلبوم‌های انفرادی من هم همین سعی و تلاش هست ولی چون حجم کار‌ها بالاست و تمرکز تو روی کلیت کار است نه یک قطعه، کار سخت تری پیش روی توست.
  • تو در حال حاضر دو آلبوم کاملا حاضر و آماده داری که به فاصله دو هفته از هم منتشر می‌شوند. یکی آلبوم خودت «زندگی من» که ظرف یکی دو روز اخیر وارد بازار می‌شود و آلبوم «خاص» که آن قطعه‌ای که من از تو شنیدم، قابلیت «هیت» سال را هم دارد. خودت دوست داری کدام آلبوم زود‌تر در بازار منتشر شود؟
حتما آلبوم خودم را دوست دارم که زود‌تر در بازار موسیقی کشور منتشر شود. چون با توجه به فاصله زمانی‌ای که در بین این دو آلبوم برای انتشارشان در بازار موسیقی می‌بینم، فکر می‌کنم انتشار آلبوم خودم، بهتر بتواند خودش را نشان دهد. چون باید روند کاری هر خواننده‌ای صعودی باشد. من از آلبوم‌ام به عنوان یک کار آبرومند و قوی دفاع می‌کنم و تک تراکی هم که در آلبوم «خاص» از من گنجانده شده، جزء بهترین کار‌هایم است. پس دو کار خوب پشت سر هم می‌تواند روند صعودی کارنامه هنری یک خواننده را تضمین کند و به مخاطب این دید را بدهد که خواننده مورد علاقه‌اش بخاطر او همیشه سعی می‌کند بهترین آثار را تولید کند.
  • دوست دارم قبل از شروع بحث در مورد آلبوم «زندگی من» کمی به عقب برگردیم و در مورد آن یک سالی که تو پس از انتشار آلبوم «NO NAME» با انتخاب «زایا سلیمان» به عنوان مدیر برنامه‌هایت و مدیر اجرایی کنسرت‌هایت، اشتباه بزرگی را مرتکب شدی و عملا یک سال مهم از کارنامه هنری‌ات را فنا کردی.
ببین شاید دوستانی که از بیرون به ماجرا نگاه می‌کنند زیاد از ماجرا و اتفاقاتی که در بطن قضیه افتاده با خبر نباشند. بعداز انتشار آن آلبوم و با توجه به اینکه توقع خیلی بیشتری برای موفقیت‌اش با توجه به زحمت و وسواسی که برای جمع کردن‌اش کشیده بودم، داشتم. انتظار بازتاب‌های بیشتر و قوی تری را داشتم. چیزی که دلم می‌خواست برای آن اتفاق نیفتاد. جالب اینجا بود که با انتقاد هم مواجه شدم. این اتفاق عجیبی بود که برخی‌ها در مقابل این آلبوم موضع گرفتند. من هم آدم احساساتی‌ای هستم و اینگونه مسائل روی من تاثیر می‌گذارد. حالا پس از چند سال متوجه شدم که آن آلبوم آلبوم خوبی بود ولی باب میل بعضی‌ها نبود که این آلبوم رشد کند و بالا بیاید. آن‌ها در آن مقطع، همه سعیشان بر این بود که آن اعتماد به نفس را از من بگیرند. اوضاع وقتی جالب‌تر شد که آلبوم سوم من «احساس» وارد بازار شد و همان‌هایی که از «NO NAME» انتقاد می‌کردند، به من گفتند که آلبوم قبلی‌ات بهتر بود! ولی دیگر دیر شده بود. من بخاطر انتقادهای آن زمان که از آلبوم «بی‌اسم» شد، آلبوم «احساس» را به کلی تغییر داده بودم و رفته بودم به سمت بیشتر حسی شدن و ریتم را از آلبوم سوم‌ام گرفته بودم.
  • و این رفتار‌ها باعث سرخوردگی‌ات شد، نه؟
دقیقا. حس خوبس نداشتم و در‌‌ همان شرایط بود که با زایا آشنا شدم. آن زمان زایا مدیریت کنسرت‌های احسان خواجه امیری را هم بر عهده داشت و قرار شد که در موازات او، کار اجراهای زنده من را هم به عهده بگیرد و موتور نه چندان فعال کنسرت‌های من را فعال کند. البته این اتفاق نیفتاد و من هم نمی‌توانم از زایا ایراد بگیرم. آن زمان فضا را نسبت به من منفی کرده بودند و او هم درگیر کارهای احسان بود. به هر حال هر کسی حق دارد که اول از هر چیزی منافع خود را در نظر بگیرد. ولی آن زمان فضا خیلی علیه من بود و زایا هم وقت این را نداشت که سعی کند اوضاع را بهتر کند. اگر در آن سال فرصت یک بار اجرای زنده برای من مهیا می‌شد من می‌توانستم خیلی از بی‌مهری‌ها را جبران کنم و به قولی بازگشت پر فروغی را داشته باشم. حالا هم با زایا دوستان خوبی هستیم و هیچ اتفاقی بین ما نیفتاده است. فقط دیگر با هم کار نمی‌کنیم.
  • قبول داری که آلبوم «NO NAME» آلبوم «زیادی خوبی» بود و همین زیادی خوب بودن آن به موفقیت‌اش ضربه زد؟
درصد اشتباهات این آلبوم خیلی پائین بود و خود من هم با صحبت تو موافقم. شاید باور نکنی که برای آن آلبوم ما سی قطعه ساختیم تا به آن یازده تای اصلی رسیدیم. هیچوقت کار تحمیلی نمی‌خوانم و باید کاری را دوست داشته باشم تا آنرا اجرا کنم. آن آلبوم هم از‌‌ همان کارهایی بود که به شدت دلی بود. ما دو آلبوم را سوزانده بودیم تا به آن یک البوم برسیم. دور بودن چند ساله من از بازار هم اعتماد به نفس من را تا حد زیادی از بین برده بوده بود و این سرخوردگی باعث شد که من نتوانم با قدرت پای آلبوم خودم بایستم و آن زمان از آن دفاع کنم. این عقب نشینی خودم بود که به کار ضربه زد.
  • ادامه فعالیت‌های تو بعد از آن اتفاقات، آلبوم بعدی تو «احساس» بود و سرانجام کنسرت مشترک‌ات با گروه محمد رضا گلزار «ریزار». ادامه همکاری تو با گلزار هنوز امکان دارد؟
هر چیزی امکان دارد. آن تجربه برای من بسیار خوب و قابل احترام بود و هرگز هم از انجام آن پشیمان نخواهم شد. رضا گلزار پسر بسیار محترم و باشخصیتی ست که به من احترام ویژه‌ای قائل است و من هم متقابلا او را دوست خوب خودم می‌دانم. ولی ماجرا این است که در برنامه‌های ایشان مجموعه‌ای حضور دارند که معمولا خود ایشان آن‌ها را انتخاب می‌کنند و من هم به هر حال به عنوان یک خواننده این حق انتخاب را دارم که در کنار یک مفر دوست دارم قرار بگیرم یا ندارم. بخاطر همین همکاری جدید ما فعلا انجام نشده و باید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
  • هیچوقت در مورد نحوه شروع این همکاری صحبت نکردهای. به هر حال رضا گلزار شخصیت کاریزماتیکی است که جغرافیای انتخاب فراوانی می‌تواند داشته باشد. چرا تو؟ ماجرا از کجا شروع شد؟
من تا قبل از این همکاری به هیچ وجه با رضا ارتباط نزدیکی نداشتم و وقتی هم که او با من تماس گرفت، من فکر می‌کردم که یک نفر با من شوخی می‌کند! چون به صدای ایشان از پشت تلفن هم آشنایی نداشتم. من از این دوست‌ها که فقط با شوخی‌هایشان دوست دارند همه را سر کار بگذارند زیاد دارم. بعد ماجرا جدی‌تر شد و از من دعوت کرد تا به دفتر‌اش بروم و به محض اینکه از نزدیک همدیگر را دیدیم و زمان کوتاهی از این آشنایی گذشت، من تازه متوجه شدم که رضا چقدر به کارهای من علاقمند است و بی‌‌‌نهایت هم با من محترمانه رفتار می‌کرد که خیلی برای من جالب بود و همین باعث شد که برای این همکاری دلگرم بشوم. این همکاری بخاطر آن انرژی مثبتی که از رضا به من رسید بسیار قابل توجه بود و من هم قبول کردم و کار را شروع کردیم. این حس خوب به نظر بعد از پروژه فیلم «دوخواهر» بین من و رضا قوی‌تر شد و باعث شد که بهتر بتوانیم همدیگر را درک کنیم.
  • من چند بار قبل از اینکه شما برسی، از طریق دوستان تهیه کننده آلبوم جدیدیت، «زندگی من» را گوش کردم. از خودت در مقابل نقد من دفاع کم. به نظرم در این آلبوم بیشتر خیز برداشته‌ای به سمت آلبومی «کنسرتی‌تر». موافقی؟
وقتی روی استیج می‌روم برای حاضرین در سالن می‌خوانم، انرژی خوبی دارم و سعی می‌کنم که آنرا به مخاطبم تزریق کنم. به هر حال همه کسانی که هزینه می‌کنند و بلیط برنامه من را می‌خرند و به سالن می‌آیند توقع دارند که اندازه‌‌ همان هزینه، از برنامه لذت ببرند. آن‌ها با یک احساس شادی و سرخوشی از سالن بیرون بروند و این وظیفه من است. به نظرم ترانه‌هایی که انرژیک‌تر است به این فضا و تلقین این حس به مخاطب کمک می‌کند. اگر من در برنامه‌ام بیش از حد به سمت ترانه‌های آرام و غمگین و عاشقانه بروم، بیشتر انرژی مخاطب را می‌گیرم. یک ماجرای دیگری هم که هست این است که تا دو سه هفته دیگر فصل تابستان شروع می‌شود. در این فصل رنگ‌ها و فضاهای طبیعت، شاد‌تر است و مردم ما هم سلیقه‌شان نسبت به چند سال پیش خیلی تغییر کرده است. خیلی مثبت‌تر و انرژیک‌تر شده‌اند و دیگر ترانه‌های منفی و غمگین جایی در انتخاب مخاطب ندارد. «هیت» شدن ترانه‌های عمدتا مثبت هم در این یکی دو سال اخیر این واقعیت را بیشتر تایید می‌کند. گذشته از همه این‌ها هم به نظر من دلیلی ندارد که ما مردم را به سمت غم و خودکشی و ناله سوق بدهیم. می‌توانیم همیشه به همه چیز، حتی بزرگ‌ترین مشکلات هم مثبت‌تر نگاه کنیم.
  • برخی از مخاطبان پر و پا قرص تو نسبت به ترانه‌های اسلو و عاشقانه‌ات، تعصب دارند و به کارهای آرام تو علاقه فراوانی دارند. به آن‌ها چه جوابی داری که بدهی؟
یکی از کسانی که مدت هاست کارهای من را می‌شنود و علاقمند است یک بار به من گفت که بابک تو هم خودت خیلی اخلاق خوب و مهربانانه‌ای داری و هم صدایت تا حد زیادی مهربان و عاشقانه است. بخاطر همین نرو به سمت کارهایی که به صدای تو نمی‌آیند و به شخصیت‌ات نمی‌خورد. در این آلبوم هم «دوست دارم» و «افسانه» را برای این قبیل مخاطبان‌ام در نظر گرفته‌ام. کارهای آرام و عاشقانه توام با انرژی مثبت. با این ترکیب نتیجه بهتری می‌توانم بگیرم و خودم هم از این بیشتر راضی‌ام. دوست ندارم ادای آدم‌های غمگین را در بیاورم.
  • تو روی استیج شخصیت و هنر خوب یک آرتیست تمام عیار را داری و در استیج گردانی، مهارت خوبی داری. آرتیست بودن یک خواننده را در بهتر شدن برنامه‌های زنده‌اش چقدر موثر می‌دانی؟
ما خواننده‌های زیادی داریم که صدای خوبی برای اجرای زنده ندارند ولی چون آرتیست هستند، همیشه کنسرت‌هایشان پر مخاطب می‌شود. در مورد خودم هم باید بگویم من برای رفتن روی استیج هیچ تمرینی نمی‌کنم. روی استیج خودم‌ام. نمی‌توانم فیلم بازی کنم. هر چیزی که‌‌ همان لحظه به ذهنم برسد را انجام می‌دهم.
  • الان که این گفتگو در حال انجام است هنوز آلبوم جدیدت در بازار موسیقی منتشر نشده است. الان بهترین زمانی ست که می‌شود از تو اعتراف گرفت! دو دلیل به من بگو که بابت آن‌ها حس می‌کنی که در آلبوم کم کاری کرده‌ای.
من از «زندگی من» خیلی راضی‌ام. بخاطر همین هیچ مشکل یا کم کاری یا عذاب وجدانی را در خودم نمی‌بینم. فقط در زمینه تنظیم باید بگویم که خیلی دوست داشتم با یکی دیگر از دوستان هم در یکی از کار‌ها همکاری کنم که نشد. چون من آدم منظمی هستم و زمان بندی من به من اجازه نداد که این همکاری قطعی شود. ولی در کل هیچ کم کاری در آن نیست و آلبوم را دوست دارم.
  • و برای اولین بار در آلبوم خودت، ترانه سروده‌ای.
من هیچ ادعایی در مورد ترانه سرا بودن‌ام ندارم. ترانه این کار حس درونی من است که در قالب ترانه در آمده. یک روز نشسته بودم و یهو این حس آمد. به قدری این حس قوی بود که در‌‌ همان لحظه و به صورت همزمان ملودی‌اش هم ساخته شد. بعد در کنسرت ۲۷ اسفند هم دیدم که همه اجرای آن را از من می‌خواهند و من حالا این حس را پیدا کردم که چیزی که از دل برآید، به دل می‌نشیند. از آن کارهایی ست که از آن خسته نمی‌شوم. کار ماندگاری خیلی بالایی دارم به نظرم. چون دوست دارشتن آدم‌ها که هیچوقت تمام نمی‌شود!
  • شخصیت این روزهای تو بیشتر به کدام یک از کارهای آلبوم جدید‌ات نزدیک‌تر است؟
باالطبع به کارهایی که ترانه‌شان را خودم گفته‌ام. چون در واقع خودمم و از سرشت من‌زاده شده است. در بقیه کار‌ها هم اگر قرار باشد که انتخاب کنم «افسانه» را خیلی دوست دارم.
  •  این «افسانه» را از قرار خیلی دوست داری که چندین بار روی آن تاکید می‌کنی؟
بله حس عجیب و خاصی روی آن دارم. افسانه «دوست دارم» دیگری خواهد بود و به نظرم همانی ست که مخاطبان همیشگی من از من توقع داشتند.
  • دوست دارم یک پیش بینی صادقانه در مورد آلبوم جدیدت بکنی. چیزی که دلت می‌گوید در مورد آخر و عاقبت این آلبوم.
خیلی می‌ترسم! چون رقابت سخت شده. ولی سبک و مارکت خودم را دارم و کار خودم را انجام می‌دهم. ولی اگر بخواهم در یک جمله همه حس‌ام را به تو بگویم، باید بگویم که زندگی من با آلبوم «خاص» کامل می‌شود....
  • حرفی مانده؟
محسن افشار خیلی برای روشن شدن موتور خاموش کنسرت‌ها به من کمک کرد. از او تشکر می‌کنم. از تک تک تیم کاری‌ام در آلبوم تشکر می‌کنم و همه می‌دانند که در قلب من جا دارند. برادران حاتم‌پور (تهیه کنندگان آلبوم جدید من) در خیلی از جا‌ها دست من را برای انتخاب باز گذاشتند و این خیلی برای من دوست داشتنی است. من آدم قدردانی هستم و دوست دارم از این طریق از آقایان بصیرت نیا و علمشاهی هم تشکر کنم که در کنسرت‌هایم دست و بالم را نبستند و اجازه دادند از کارهایی که امتیازش در اختیار آن‌ها بود استفاده کنم. آلبوم همین روز‌ها منتشر می‌شوئد و امیدورام به سرنوشت خوبی دچار شود. مهم رضایت مخاطبان استو این بزرگ‌ترین هدف من در «زندگی من» است.
منبع: 
روزنامه تماشا
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

واقعا واسه این موسیقی متنفرم...واسه شرکتهای موسیقی مخصوصا الوند متاسفم
آلبوم تو خیلی از جاها ازجمله تهران پخش شده تواینترنت بی انصافا دارن دانلود میکنن اونوقت هنوز تو سمنان پخش نشده...مرکز پخشش میگه فردا میاد...
هی مگین حمایت کنین نسخه اصل بخرین..باید یاشه که بخریم.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آلبوم واقعا بی نظیره . حقیقتا بابک سلطان احساس هستش . بدون شک آلبوم زندگی من بهترین آلبوم سال هستش . آهنگ افسانه و هذیون ترکونده . نمیدونم چی بگم ....ولی بابک جان یه دونه ای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

تبریک به بابک عزیز...
" زندگی من" پر انرزی بودمثل کارای قبلی بابک جهانبخش... دوستت دارم و افسانه جزو ترک های فوق العاده این کار بودند و... خدا قوت می گم و امیدوارم آلبوم انعکاس مطلوبی داشته باشه ... ضمن اینکه بابک جهانبخش توی سبک خودش دوست داشتنی می خونه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

لحظه شماری برای انتشار زندگی من...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

عاشق صدات و شخصیتتم بابک
به قول امیر جان(( اما یه چیز دیگه بگم دمتون گرم اورجینال شو بگیرین ))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آلبوم زددگی من در یک کلام بی نظیر بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

این آلبوم فوق العاده بود از طرف طرفداران محسن یگانه به طرفداران بابک جهانبخش تبریک می گم .آلبوم خوبی بود مخصوص تراک اول
اما امان از دست این سایت ها که
هنوز آلبوم کل بازار نیمده اینا تو سایتاشون میزارن

اما یه چیز دیگه بگم دمتون گرم اورجینال شو بگیرین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

وای که بابک هر چی بخونه قشنگه چون صداش فوق العاده است . افسانه عالی بود . دوست دارم که جای خودشو داره . باور کن عالی بود . اصلاً کل آلبوم عالیه .
بابک جان منتظر کنسرتت هستیم . من که گرونترین بلیط سالنو می گیرم.

ONLY BABAK JAHANBAKHSH

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

در یک کلام آلبوم فوق العاده بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

سلام . تورو خدا فقط بی انصافی نکنید در مورد این آلبوم . آلبومش خوب بود خدا وکیلی . خیلی ریتمیکو اکتیو بود . تورو خدا بابک جهانبخش بنده خدا رو نکنید نقل محسن یگانه که آلبوم داد بیرونو آلبومش شد بهترین آلبوم سال گفتین بده ، چاوشی که ترکوند گفتین نه خوب نیست ، مهدی یراحی با اینکه تجربه اولش بود عالی بود گفتین نه به درد خوندن نمیخوره باید آهنگ بسازه ، اصفهانی سنتی خوند گفتین نه به روز نیست بنده خدا آلبوم آخرش ( بی واژه ) به روز داد بیرون گفتین نه در حد استاد اصفهانی نیست و... . از همین الآن ازتون خواهش دارم تورو قرآن شروع نکرده بس کنید . ... هر آدمیم که با هزار مشکل زحمت میکشه تا نظر طرفداراشو جلب کنه رو الکی نکوبیم . والسلام !!! بابک جان آلبومت خداوکیلی و بدون هیچ تعصبی خیلی خوب بود !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

البومش خیلی قشنگ بود لذت بردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

پادشاه عشق فقط بابک جهانبخش این آلبومش ترکوند به مولا فقط مازیار فلاحی و بابک جهانبخش و مهدی یراحی تا به اینجا ترکوندن خدایی ایرانو با آلبوم هایی که دادن ترکوندن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

بابک جان بدون هیچ تردیدی این آلبوم بهترین آلبومیه که تا حالا داشتی... مطئنم اگه از هر کسی که این آلبوم رو شنده سوال کنی جوابی که من دادم رو میده...

میدونستم... میدونستم اگه آلبوم زندگی منو گوش کنم از خودم بیخود میشم...

به خدا از ته دلم میگم این حرفا رو میزنم...

با زندگی من اشکمو در آوردی...

......................................

ممنون از مصاحبه قشنگ و خوندنیتون...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آلبوم واقعا قشنگی بود و من امروز خریدم و گوش دادم و سطحش

نسبت به آلبوم احساس بابک خان بالاتر بود.

من با یه بار گوش دادن نمیتونم نظر دقیق بدم اما میخوام تا آخرشب

یه بار دیگه هم گوش کنم تا نظر دقیق بدم.

اما به طور کل به بابک عزیز تبریک میگم و امیدوارم همیشه موفق

باشه.

من از موسیقی ما یه سوالی دارم اون هم اینه که این حقیقت داره

که برخی فروشگاه ها همراه با آلبوم بابک جهانبخش یه پوستر هم

هدیه می دهند ، به من که ندادند اما من از چند نفر اینو شنیدم و

اگه به این سوالم پاسخ بدید ممنون میشم تا اگه درست بود برم

پوستر خودم رو از حلقوم فروشگاه محلمون بکشم بیرون !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اولا بچه ها حواستون باشه که فروشگاه های فرهنگی همراه با

آلبوم بابک جهانبخش یه پوستر خیلی شکیل و زیبا از بابک رو هدیه

میدهند البته فروشگاه محل ما که اینجوری بود و من اول گرفتم

بهم ندادند بعدش رفتم ازشون گرفتم...

ثانیا من آلبوم رو برای بار دوم گوش دادم ، آلبوم خوبی بود و از

کارهای قبلی بابک خیلی بهتر بود ولی به نظر من توی چندتا

آهنگ یه مقداری از بیت ها به شکل غیر معمول و زیاد استفاده

شده بود و تنظیم ها میتونست بهتر باشه اما باز هم تنظیم ها

به نظر من خوب بود.

اما قطعه هزیون خیلی منو اذیت کرد چرا که نه شعرش و نه

آهنگ و تنظیمش در سطح بابک جهانبخش نبود بلکه در سطح

خواننده های افغانی پسندی چون ساسی مانکن بود و من از

بابک جهانبخش توقع نداشتم.

در کل آلبوم خیلی خوبی بود و میتونه یکی از کاندیداهای بهترین

آلبوم سال 90 باشه.

دوستان لطف کنند توی نظراتشون فقط ننویسند خوب یا بد بلکه

کمی هم در مورد آلبوم صحبت کنند چرا که خوبه همه در مورد

یک آلبوم دقیق نظر بدهند نه کلی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

lalam...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

دم طرفدازای گل محسن یگانه گرم که تبریک گفتن واسه البومه بابک
محسن دوست داریم بابک دوست داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

انصافانه صدای خوبی داره نه سبک درست وحسابی (فقط سلطان چاوشی)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

از طرف هواداران " ماهان بهرام خان "

انتشار این آلبوم زیبا رو به همه هواداران و خود بابک جهانبخش تبریک میگم.
امیدوارم که کپی رایتش رعایت شه و اریجینالشو بخرن ...

منتظر شاهکار " ماهان بهرام خان " با عنوان " 01:11 " باشید.
راستی تو آلبوم ماهان تنظیم 3 قطعه توسط امیرحسین اویسی انجام شده که تو این آلبوم هم از بهرین ها بود.( 1 آهنگسازی هم از شهاب رمضان ; و بقیه آهنگسازی ها و تنظیم ها توسط پدیده موسیقی ایران : " ماهان بهرام خان " )

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آلبومش خییییییییییییییییییییلی عالـــــــــــــــــــــــــــــــــیه.
بابک عاششششششششششششششقتم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اهنگ **افسانه ** فوق العاده اس ای کاش میشد از این سبک اهنگا تو البوم بیشتر بود اما در هرحال به بابک عزیز تبریک می گم به خاطر البوم خوبش و بی صبرانه منتظر کنسرت تیرماه هستیم.

با ارزوی بهترین ها برای بابک عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آلبوم فوق العاده ای بود به خصوص ترک چهارم ( هذیون )

تبریک ویژه به آقای جهانبخش

از طرف جمعی از هواداران استاد چاووشی - مشهد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

بابک جان اتفاقا خیلی خوبه که هم آهنگهای عاشقانه و تا حدی غمگین توی آلبومت جا دادی و هم آهنگهای ریتمیک و شاد چون هر آدمی بنا به حال و هواش نیاز به یه حس خاص داره.یه وقتایی دلش آهنگ شاد میخواد و یه وقتایی غمگین و این خیلی خوبه که تو همه جور سلیقه ای را در نظر میگیری.
ترانه سراییت هم واقعا عالیه.بی تعارف میگم با تراکهایی که شعرش از خودت بود بیشتر تونستم ارتباط برقرار کنم.
مطمئن باش که آلبومت بهترین آلبوم سال میشه.تو بهترینی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

ende albume

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

سلطان احساس بی نظیر با شخصیت خوش صدا

وای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

نشنیدم ولى بابک رو مى شناسم مطمئنم زیبا خودنده یه چیزم به طرفداراى چاوشى بگم که جنبه داشته باشند درست که خواننده مورد علاقه ى من کس دیگر هست ولى نام نمىبرم چون داریم درباره بابک صحبت مى کنیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

فوق العاده بود...
پر از حس های زیبا و مثبت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من عاشق اهنگهای بابک جهانبخشم.خیلی ممنون.دوستت دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اهنگ افسانه فوق العاده بود.از گوش دادن بهش سیر نمیشم.امیدوارم از این سبک اهنگ ها تو البوم جدیدت هم باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هیچوقت کار تحمیلی نمی‌خوانم ... | موسیقی ما