برنامه یاد بعضی نفرات
 
16 قطعه‌ در کنسرت «مدار صفر درجه» اجرا خواهد شد
فردين خلعتبری خبر داد؛
16 قطعه‌ در کنسرت «مدار صفر درجه» اجرا خواهد شد
موسيقی ما- فردین خلعتبری از اجرای 6 قطعه‌ی جدید در نخستین کنسرت ارکستر مجلسی ایرانیان- «مدار صفر درجه»- با آواز علیرضا قربانی خبر داد.

این آهنگ‌ساز با اعلام این خبر درخصوص کم و کیف اجرای شش قطعه شنیده نشده در نخستین اجرای ارکستر مجلسی ایرانیان گفت: در این کنسرت 16 قطعه اجرا می‌شود که 2 قطعه‌ی آن آوازی خواهد بود و تصنیف‌های دیگری نیز مانند تصنیف پایانی سریال‌های «مدار صفر درجه»، «شب دهم» و «سایه آفتاب» به همراه چند قطعه‌ی جدید اجرا می‌شود؛ اما درکنار این قطعات که به گوش مخاطب آشناست 6 قطعه‌ی جدید با نام‌های «قبله عشق»، «آدم »، «عاشقی» و چند قطعه دیگر با اشعاری از افشین یدالهی به‌روی صحنه خواهد رفت.

خلعتبری در ادامه به تمرینات گروه اشاره کرد و گفت: درحال حاضر روزهای پایانی تمرینات ارکستر مجلسی ایرانیان با 40 نوازنده سازهای موسیقی کلاسیک و کوبه‌ای همراه با آواز علیرضا قربانی را پشت سر می‌گذاریم تا با آمادگی کامل به استقبال گرم مردم پاسخ دهیم.

او در پایان به فعالیت‌های آتی خود اشاره کرد وگفت: مراحل پایانی ساخت موسیقی فیلم «یک گزارش واقعی» به کارگردانی داریوش فرهنگ را کار می‌کنم، فیلم آماده‌ی نمایش در جشنواه‌ی فیلم فجر است.

لازم به ذکر است ارکستر مجلسی ایرانیان در اولین اجرای خود قطعاتی از ساخته‌های فردین خلعتبری را با صدای علیرضا قربانی در سالن همایش‌های برج میلاد از 19 تا 21 آذر ماه اجرا می‌کنند.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آذر 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود 16 قطعه‌ در کنسرت «مدار صفر درجه» اجرا خواهد شد | موسیقی ما