برنامه یاد بعضی نفرات
 
این جشنواره ۲۲ و ۲۳ سپتامبر برگزار می‌شود
نام سیروان خسروی و چارتار در میان نامزدهای بهترین موزیک‌ویدئوی جشنواره سانفرانسیسکو
موسیقی ما - موزیک ویدیوهایی از سیروان خسروی، گروه‌های چارتار، شیرازیس، لیوا و سورنا منتصر، کاندیدای بهترین موزیک ویدیو از یازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو شدند.
 
جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو در بخش‌های مختلف فیلم داستانی، انیمیشن، مستند، فیلم تجربی و موزیک ویدئو در تاریخ ۲۲ و ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۱ شهریور و ۱ مهرماه ۱۳۹۷) در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا برگزار می‌شود که در سایت این جشنواره در بخش موزیک ویدئو نوشته شده: «امسال، جشنواره فیلم‌های ایرانی بیشترین تعداد موزیک ویدئو را دریافت کرد که نشان می‌دهد موسیقی به خوبی در قلب مردم ایران به ویژه نسل جوان زنده است.»
 
موزیک ویدیوهای «خوشحالم» با صدای سیروان خسروی و کارگردانی عقیل حسینیان، «آدینه» از گروه «چارتار» و کارگردانی پیام قربانی، «آتش گرفتم» از گروه «شیرازیس» و کارگردانی پیام قربانی، «وصال» از گروه «لیوا» و کارگردانی امین محمدی و «آشوب» با صدای سورنا منتصر و کارگردانی علیرضا ربیع‌مقدم نامزد بهترین موزیک ویدئو از یازدهمین دوره این جشنواره شده‌اند.
 
جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو (IFF) نخستین جشنواره مستقل فیلم‌های ایرانی خارج از ایران به شمار می‌آید که در سال ٢٠٠٨ آغاز به کار کرد. یک رویداد سالیانه که فیلم‌های سینمایی و کوتاه مستقلی از سراسر جهان را که توسط فیلمسازان ایرانی یا درباره ایران ساخته شده‌اند، به نمایش ‌می‌گذارد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 02:58

دیدگاه‌ها

سه شنبه 23 مرداد 1397 - 08:05

تو بهترین ها حقته مَرد بعد از درخششت در عرصه های جهانی و درخواست همکاری انریکه و خیلی از خوبای دیگه نه تنها مغرور نشدی بلکه مردمی تر شدی و از مردم مستضعف حمایت کردی و خواننده ها و سلبریتی های کم ارزش و کم سواد خواستن خرابت کنن امیدوارم به کوری چشم بی سوادها در عرصه های بین المللی همچنان بدرخشی و برای مردمت افتخار آفرینی کنی.

سه شنبه 23 مرداد 1397 - 23:24

موزیک ویدئوی چارتار واقعا فوق العاده بود
امیدوارم جایزه ببرن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نام سیروان خسروی و چارتار در میان نامزدهای بهترین موزیک‌ویدئوی جشنواره سانفرانسیسکو | موسیقی ما