برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین پرفورمنس این گروه با برداشتی از نمایشنامه «برتولت برشت» برگزار می‌شود
در جنگل شهر با #تهران
موسیقی ما - گروه «#تهران» که کمتر از یک ماه دیگر اولین آلبومش را منتشر می‌کند، قرار است روز شنبه 30 تیر اولین اجرای پرفورمنس خود را با برداشت شخصی از نمایشنامه «در جنگل شهر» برتولت برشت و با همین نام، در تئاتر پردیس شهرزاد روی صحنه ببرد.
 
این نمایشنامه به نویسندگی برتولت برشت و ترجمه‌ای از محمود حسینی‌زاد است که به کارگردانی مازیار خواجیان و بازی محمدرضا اصغری و مازیار خواجیان (دو عضو اصلی گروه) و نیما رمضان و بهمن چکاد روی صحنه می‌رود. ماجرای این نمایش، داستان مواجهه دو مرد با شهر غول‌آسای تهران و درگیری و کلنجار با اصوات اغلب تاریک و ترسناک و شبه‌گونه شهر است.

مازیار خواجیان درباره این پرفورمنس می‌گوید: «این پروژه تلفیقی از موسیقی و فضاسازی الکترونیک به همراه تصویر و پرفورمنس است. نام آن را «در جنگل شهر» گذاشتیم که نام یکی از قطعاتمان هم هست و الهام گرفته و برداشتی شخصی از نمایشنامه «در جنگل شهر» است که البته صرفا منحصر به آن متن نیست.»
 
این گروه بار الکترونیک این پرفومنس را روی فضای دیجیتال سوار کرده‌اند و به این ترتیب مازیار خواجیان سینت نیمه‌آنالوگ، گیتار باس و پرفورمنس وکال را پیش می‌برد و محمدرضا اصغری بخش الکترونیک اعم از لپ‌تاپ، سینتی‌سایزر، لانچ‌پد و کیبورد را انجام می‌دهد. نیما رمضان با گیتار و فضاسازی امبینت آنها را همراهی می‌کند و بهمن چکاد هم که وویس پرفورمر است، در بخش کلام با گروه همراه می‌شود که بعد از ده سال تحصیل و اجرا در خارج از کشور قرار است روی صحنه برود. کارگردانی هنری، بخش ویژوآل و نورپردازی هم بر عهده احسان ابرقویی و رضا کلهر است.
 
اجراخوانی و پرفورمنس «در جنگل شهر» روز شنبه 30 تیر ساعت 18 در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان نوفلاشاتو روی صحنه می‌رود که برای تهیه بلیت می‌توانید به سایت tik8 مراجعه کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1397 - 14:24

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود در جنگل شهر با #تهران | موسیقی ما