برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور جمع زیادی از اهالی فرهنگ و هنر
مراسم رونمایی از آلبوم #تهران برگزار شد
موسیقی ما - مراسم رونمایی از آلبوم گروه #تهران روز جمعه 19 مرداد با حضور جمع زیادی از اهالی فرهنگ و هنر در کافه گود یاس برگزار شد.
 
آلبوم #تهران در سبک الكترونيک با فضای شهری کار مشترک مازیار خواجیان و محمدرضا اصغری است که نیما رمضان (گیتار الکتریک)، مازیار آل‌داوود (دیجریدو و پرکاشن) و آدرخش فراهانی به عنوان همخوان آنها در چند قطعه همراهی کرده‌اند. بهمن چکاد نیز سه قطعه از این آلبوم را خوانده است.
 
در ابتدای مراسم نیما جوان مدیر نشر و پخش جوان که وظیفه انتشار این آلبوم را بر عهده داشت با صحبت درباره موضوع کپی‌رایت از حاضرین تقاضا کرد تا این آبوم را به صورت اورجینال تهیه کنند تا به این ترتیب از جریان آلترناتیو موسیقی حمایت شود.
 
در ادامه، مازیار خواجیان، محمدرضا اصغری، نیما رمضان و بهمن چکاد، چهار قطعه اجرا کردند و بعد از آن هم جشن امضای آلبوم برگزار شد.
 
امید نعمتی، کسری سبکتکین، شقایق فراهانی، آذرخش فراهانی، نیما، گروه ماینس وان، صبا مقدمی، بیداد، سیاوش رحمانی، صادق تسبیحی از جمله هنرمدانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.
 
آلبوم #تهران را می‌توانید به شکل دیجیتالی از سایت بیپ‌تونز و نسخه فیزیکی آن را همراه با کتابچه تصویری از فروشگاه‌های فرهنگی تهیه کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 20:03

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم رونمایی از آلبوم #تهران برگزار شد | موسیقی ما