برنامه یاد بعضی نفرات
 
 عاشقانه‌های دور اثری به آهنگسازی و خوانندگی حسین محمدی
آلبوم عاشقانه‌های دور اثر حسین محمدی منتشر شد
پاپِ تروتمیز
عاشقانه‌های دور اثری به آهنگسازی و خوانندگی حسین محمدی است. این مجموعه شامل نُه قطعه باکلام است که در آن‌ها از سروده‌های شاعران کهن همچون حافظ، سعدی، عطار نیشابوری، مولانا و باباطاهر همدانی استفاده شده است. این آلبوم حاصل تعامل تجربیات آهنگسازی، نوازندگی و آوازی حسین محمدی (کارشناس ارشد آهنگسازی) با اشعار کلاسیک پارسی و عناصر موسیقی ایرانی در آلبومی «غیر کلاسیک» است. اشعار انتخابی عاشقانه‌اند و از دغدغه آهنگساز برای استفاده از شعر پُرمغز کلاسیک حکایت دارند. رگه‌هایی از موسیقی پاپ، جز، راک و کلاسیک را در قطعات مختلف این آلبوم وجود دارد.
این آلبوم که از حضور نوازنده‌های توانایی مثل آرین کشیشی، مازیار خواجیان، امیر محمدی، سحر شاطری، دانیال جورابچی، بردیا امیری، صابر جعفری و همخوانی سجاد عرب‌زاده و مهگل صفدری بهره می‌برد. همچنین فرشاد پاسدار و محمدرضا اصغری به ترتیب مسئولیت میکس و مسترینگ آلبوم را برعهده داشته‌اند.
این آلبوم تروتمیز که نمونه‌ی با کیفیتی از موسیقی پاپ به حساب می‌آید بنابه نظر تهیه کنندگانش یعنی کیان حجازی، فرشاد پاسدار و حسین محمدی به شکل رایگان در وب سایت بیپ تونز و دیگر پلتفرم‌های موسیقی منتشر شده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 17:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پاپِ تروتمیز | موسیقی ما